De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb farm story gevonden en die andere kost €1,59. Ziet er wel leuk uit.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Ik zit regelmatig ff te forummen op mijn Iphone :D Ideaal!
    Nu niet trouwens, zit op het punt om naar bed te gaan aangezien ik morgen om 7.30 weer mag werken....hihi maar goed zal je ff een uitleg geven van de laatste app's

Colorsplash; App waarmee je je foto's kunt bewerken. Je zet ze in zwart-wit en maakt een gedeelte van de foto in kleur om dat te accentueren (zal zo een foto demonstreren ;) )

Farm story; Is een spelletje waarbij je je eigen farm (boerderij) kunt onderhouden door er groentes,fruit, granen etc. op te verbouwen en oogsten. Erg leuk en houdt je bezig :)

Je vindt ze trouwens als je de zoek functie gebruikt en de naam van de app daar invult :)

Bij deze een voorbeeld foto:

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw ik lees dat je ze ondertussen al gevonden hebt :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @meloen; truste!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Meloen
    ik ga ook maar eens in bed liggen. Ik hang op de bank met m'n iPhone:) benen over m'n vent heen ;)

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Misschien een beetje raar, maar voorlopig gaat het nog steeds om Amy. Ben nu wel zwanger, maar denk dat pas als ik een echo zie of een buikje begin te krijgen dat het echt gaat leven. Voel me anders ook zo schuldig tegenover Amy. Ze verdient alle aandacht van ons ;).

manoe
    Heerlijk dat je een dagje minder kunt gaan werken. Zou het ook wel willen, maar weet dat ik mezelf helemaal op een zijspoor zet dan. Eerst maar even kijken wat die tweede ons allemaal gaat kosten (weer een babykamer...).

Dees
    Leuk dat coloursplash, ga eens kijken of ik dat ook via I-net kan vinden, heb geen I-phone.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    bedankt voor de persoonlijke uitleg:) ja die foon is zo snel dat ik ze al gebonden had haha. Idd met de zoekfunctie! Wel handig, kunnen we elkaar hier vertellen over leuke apps! Weet jij of er maar 1 soort toetsenbord op zit? Mag ook morgen antwoorden :p

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    zo bedoelde ik t eigenlijk ook niet hihi. Zou bij mij ook zekerweten zo zijn dat t nog om Milan draait dan hoor!! Bedoelde dat zwanger zijn tot nu toe alleen met Amy te maken had voor je en nu is t opeens niet Amy in je buik! Zo misschien beter uitgelegd;)?.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; heb ondertussen mijn bed gevonden en lig horizontaal. Voor zover ik weet is er maar 1 soort toetsenbord. Mannetje heeft ook een Iphone en zit ook een klein beetje in de apple business....ik heb hem er nog niet over gehoord.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ah, snap je nu. tja, dat is idd wel even wennen. Nu moet ik me weer helemaal gaan voorstellen dat er een ander wondertje in mijn buik gaat groeien.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    komt vast goed:). Ik begreep bij Milan pas na n paar mnd dat ie in m'n buik groeide;). Geniet ervan:). Nu slapen hoor, je kan je rust goed gebruiken :p.

Bed
    lig er nog steeds niet in

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Whahahaha, Collo is ZWANGER, joehoe, jippie, it's ment (of hoe schrijf ik dat?) to be!!! haha! GE-WEL-DIG!
    En ik ben dus stikjaloers! :D Of beter gezegt, ik wil OOOOOOK!!!! haha! Maaaaaar, pas als mannetje ook ECHT wil! Ik zou het erg leuk vinden als er tussen Maud en uk2 ongeveer anderhalf jaar zit...Dus in juli beginnen zou ideaal zijn! haha! Maar dan moeten we ook eerst een vaste trap naar de zolder gaan maken enzo, dus dat zou ook best nog een geregel zijn (praat het ff goed voor mezelf ;))
    Maargoed: Collo, een dikke knuffel van mij voor jullie! Het heeft echt zo moeten zijn hoor!

Nu ga ik snel slapen, sorry, saai he! haha! Doei!!!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus

haha hier ook stiekem wel btje jaloers, maar mag t eigenlijk niet toegeven v mezelf...dus ik ga verder met ontkennen :p

truste

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Jeetje wat een pagina's weer! Heb wel alles gelezen maar is teveel om te reageren...maar eentje kan ik niet laten:

COLLO: GEFELICITEERD MEID! Twee keer klussen pfffffff...en wij maar oefenen hahahaha...hartstikke gaaf! Amy krijgt een brusje!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    al 3x geprobeerd op iedereen te reageren maar internet ligt er steeds uit.. dus ik kom snel goedemorgen werken en ga dan boos de KPN bellen..
    daaag!!!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen:)

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

@psje
    Misschien dat ze er van moest kokhalzen en dat zo alles eruit is gekomen? Luuk had dit ook. Paar dagen worteltjes geprobeerd maar hij lust het gewoon echt niet.
    Dat oei ik groei boek lees ik nog wel maar kijk niet meer naar wat ze uit kunnen gaan zoeken in de winkel. Zoals ze dat zo mooi noemen. Volegens mij is Luuk gewoon een beetje lui haha
    Veel plezier vandaag met je vriendin. Hier is het lekker weer. :)

@zwangerworden
    Wat fijn een avond met zijn tweeen. Wij doen dit niet wij zijn eigenlijk altijd samen. Hebben eigenlijk allebei geen hobby's. Luuk is onze hobby hahaha.
    Wij hebben wel twee honden waar we vaak met z'n drieeen mee gaan wandelen in het bos. Is dat ook een beetje een hobby?

@collo
    Welke yoghurt geef jij Amy? Ik wil dat ook graag gaan proberen. En jij had toch ook al een langevinger geven? Dat wil ik vandaag ook gaan proberen. De rijstewafels vind hij helemaal niks aan.

@dees
    Wat fijn dat jullie pas weer in September terug hoefen. Het likt me inderdaad verschrikkelijk die zh bezoeken.

@pelikaantje
    Wat vervelend dat het op je werk niet goed gaat. Hoeveel uur werk je ook alweer eens? Hier word luuk ook meestal rond vijf uur wakker en als ik hem het speentje geef valt hij nog voor een uurtje in slaap.
    En sorry over fles voeding geen tips ik geef bv.

@lotte
    Ik wil Luuk ook nog steeds niet ergens achter laten. 18 Juni heb ik savonds een feestje. Ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen. Zit natuurlijk met die lasste voeding die ik dan moet kolfen. En ik wil Luuk echt niet ergens een nachtje laten slapen.

@manoe
    Wat leuk gaan voor een tweede frummel. En wat fijn dat je nog maar twee dagen hoeft te gaan werken. Heerlijk.

@tweede uk.
    Ben ik hier de enige die voorlopig echt NIET wil. Ik weet nog niet eens OF ik wel een tweede wil. Vind het helemaal geweldig. Maar twee moet ik niet aan denken. Ik wil al mijn aandacht aan Luukje geven.

@roeltje
    Veel succes met Kpn. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

@all
    Nou ga Luuk zo zijn fruithapje geven in zijn "nieuwe" stoel. En dan naar de c1000. Er is vandaag een fotograaf die fo'to's maakt van kleine kindjes gratis. Joehoe moet ik bij zijn natuurlijk.
    Is het bij jullie ook mooi weer? Hier schijnt de zon lekker lekker.
    Oh ja heeft iemand van jullie een minilaptop? Ik wil er 1 gaan kopen zodat ik op de bank kan gaan zitten. Maar kan niet echt een goeie vinden.

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    Nog een keer bedankt voor je tip. :D
    Gaat veeeel beter zo. Kan als ik iets heb gelezen het echt niet meer onthouden echt verschrikkelijk.

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Yoghurt: ohh dat ga ik dalijk ook eens eventjes proberen :D

@Volgende uk: ik voorlopig nog niet, heb er nu 2 kort op elkaar en mn lichaam is gewoon 1 grote ramp

@Hier
    DANI IS EEN HALF JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!
    En ik voel me eigenlijk ongelofelijk k*t!!
    Heb de hele ochtend al zn foto's met tranen zitten bekijken.
    Wat een knap manneke, en wat gaat alles toch snel voorbij, alsof je in 1 roes een hele lange film aan het bekijken bent en niks meer is blijven hangen in je hoofd.

Verschrikkelijk :( Maar ben wel erg trots op hem hoor!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    graag gedaan, ik had het toen ook van iemand maar weet niet meer wie! Ik kan anders ook niks onthouden;)

moeilijk hè je kindje achter laten!? Als je m niet wil laten logeren dan moet je t lekker niet doen. Alleen nu dus n andere oplossing vinden! Heb je iemand die misschien bij jou thuis wil oppassen?

Ga jij vaak op pad eigenlijk? Ik woon in n saai dorp nu en ga amper de deur uit merk ik. Hopelijk kunnen we snel een ander huisje vinden in n leuker gebied!!

Deel Deze Pagina