sanka ja ze heeft precies gedaan wat er op de bijsluiter stond.. bij haar zijn al haar negatieve testen ook nog nooit verkleurd..
Heeft ze verder ook het "zwanger" gevoel? Ik zou toch morgen nog een keertje testen. Is er bij jullie echt nergens een winkel open?
maar ik ben 23 mama van marthijs en duco en samen met papa ik woon in Twente zwangerschappen heb ik geen problemen mee en zonder klagen bevallen daar ben ik niet voor in de wieg gelegd..
sanka voelt zich eigenlijk net als anders, maar ja wil ook niks zeggen haha. ik voelde me ook totaal niet zwanger.. merk ook bijna nooit dat mn ongi er aan komt..
vanmorgen weer hapje banaan gemaakt voor m dat vond hij toch wel zo lekker daarna ben ik eens aan de slag gegaan met verse hapjes wortel te maken (ik doe alles met de staafmixer pureren) en hij mocht toen ik klaar was nog even de meng beker leeg eten vond hij ook erg lekker..daarna nog een halve fles en hups naar bed
Dees Had het niet gezien omdat ik via mn telefoon op zp zat. Dan valt t minder op. Ga zo maar een nieuwe maken dan!
@Weer: Jah bah vies weer, is mn menneke een keer vrij is het zo'n rot weer! @Beau: Jeej, 5 maandjes alweer, waar blijft de tijd he meiden *snik* @ontlasting: bij de flessen 10ml extra water en wat olie door de groentehapjes kan veel verschil maken. Enneh geef je fruit? Dan is pruim en/of sinaasappel wellicht een idee! @Hier: Dani had gisteren dus koorts, nu luieruitslag en 1 van de 2 bobbels in zn mondje is wat meer naar boven gekomen dus een stuk duidelijker te zien. Nog ff een ramp met slapen hierdoor want meneer is daarnaast ook verkouden. Hoop dat hij snel van al het gedonder af is, en weer een lekker vrolijk kereltje kan zijn
@mamavan2boys; Welkom Ik weet het niet zeker maar volgens mij weet ik wie je bent, kom je toevallig uit Borne? @lotte; Wat een leuke vrolijke banner
Sinds jij zei dat je er gewoon meer water in doet dan het max streepje heb ik dat ook gedaan. Nu vind ik het al beter! Anders zit alleen zn bipsje in het water! Brrrrrrrr. Alleen vind ik dat steuntje bij zn bips niet echt super, maar zo te zien heeft ie er geen last van. Hij zakt ook wel iets onderuit doordat ie alleen maar zijn voeten in de lucht doet haha. En dat zuigertje laat los, dus moet echt goed uikijken!
Daarom had ik er toen ook meer water in gedaan dan de max-streep, je staat er immers toch zelf bij dus je houdt je kind wel goed in de gaten. Dat steuntje bij de bips lijkt mij ook niet echt lekker zitten, maar idd Beau lijkt er ook geen hinder van te ondervinden. Hier trouwens geen problemen bij het loslaten van het zuigertje, blijft goed op zijn plek zitten.
Ik moet al moeite doen om het zuigertje vast te krijgen en als ik m dan vast hebt laat ie los wanneer er water in het bad zit. Maar misschien komt dat doordat ik van te voren het bad schoonmaak, dan is ie nog iets vochtig.
Gevonden!! @lotte: wat een vrolijk manneke! @mamavan2boys: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! @suus: ze mogen evt al wat slokjes water (afgekoeld gekookt) via fles of lepel dus misschien op die manier wat extra vocht geven? Olie/boter lijkt me niet zo goed voor zo'n ukkie maar dat ligt misschien aan mij @all: sorry wel bijgelezen maar is teveel om te reageren, sorry! @hier: vorige week had emma ontstoken oogjes en beetje verkouden, was heel snel weer over dus ikke blij. Toen werd ik zelf goed verkouden, bijna geen stem en alles vast nu ben ik weer aan het opknappen en nu heeft emma voor het eerst in dr leventje echt koorts. Ze had al weleens ietsje verhoging maar nu net had ze 38.2 dus ook maar voor het eerst een zetpilletje gegeven. Dr ademhing is ook erg hoorbaar maar ze hoest niet dus morgen denk ik maar ff laten luisteren door de ha. Hoop dat mn moppie snel opknapt, moet eerlijk bekennen dat ik het wel zwaar vind met een ziekelijk/hangerig kind. Irriteerd me een beetje terwijl ze er niks aan kan doen, slechte moeder ben ik toch....(