die zitzakken zijn wel duur geloof boven 100 euro kunnen ze zelfs nog gebruiken als ze aantal jaar oud zijn http://www.babyjacks.co.uk/images/Doomoo_Seat_Splash_Blue.jpg
hoiiiiiii! @collo: whaaaaaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd!!!! Ik weet nog dat je schreef dat je "verkeerd" geklust had, maar die was gelijk raak dus!? Wauw, echt super! @kindjes die 's nachts wakker worden: had het er toevallig vandaag met mijn collega over. Haar zoon is ruim 1 en wordt elke nacht hysterisch wakker, hij slaapt heel gespannen (hoofd achterover) en is veel moe overdag. Nu is ze eindelijk naar de osteopaat geweest (na veel onderzoek op internet) en ze ziet nu na een aantal dagen resultaat! Hij slaapt ontspannen en beter! Misschien een idee voor jullie om je erin te verdiepen? @de rest: halloooo! @hier: snot, snot verkouden...blugh.... alle holtes verstopt... en de fles is nog steeds kl*te.... Okeeee, genoeg geklaagd! Morgen heeeeeeerlijk sushi eten met meiden van de zwangerschapsyoga, heb ik zin in!!
@gimena, zijn echt gaaf ja jaydan zit er heerlijk in @doortje hier ook mega verkoyden, snot zit overal smorgens helemaal hard zo zielig. en dat snotten pompje gebruik ik wel maar oh wat heeft hij er een hekel aan. haha
zo, ben k weer sanka ja vanmiddag gebeld.. "Sorry mevrouw, er is geen storing bekend. U wordt teruggebeld." Uh huh.. niet dus.. maar goed, heb wat gepriecheld aan dat ding en nu is hij nog niet weer uit gevallen .. Gimena heb net überscherpe nasi gegeten.. man, wat was dat heet haha.. vanavond dorst haha Tuitbeker volgens mij vind hij die diksap niet lekker.. heb nu twee smaken maar hij wil ze allebei niet.. tuitbeker is interessant om op te sabbelen.. meer niet nu heb ik er één van Avent (volgens mij zelfde als hilda?) maar daar zitten 3 gaatjes bovenin.. als ik dat ding op de kop hou lekt ie toch? is dat handig? Hier Groot succes wortels met bloemkool.. straks weer half potje.. vanaf morgen mag hij van mij een hele, de fruit loopt wat minder gister en vandaag.. na het halve potje krijst hij de boel bij elkaar dus mag hij nog een 'danoontje'..
@mamahilde: hahaha, nee ik heb snot Zielig voor jayden! @eten: pasta uit de oven met tonijn, feta, kappertjes, creme fraiche, tomaat, rode ui. hmmmm
@ roeltje, hij hoort lek vrij te zijn mijne lekt niet. of ring zit niet goed of hij klopt niet die beker
ik maak de 150 ml roosvicee aan met 3 scheppen johannes broodpitmiddel en gaay perfect me de tuitbeker, hij weet precies hoe hij er door drinken meost, eerst ging het wat te gulzig maar nu heeft ie het door dat al na 2 dagen, meneer speelt nu met zijn stoere wipstoeltje, beginnen jullie kids ook al met babababa dadadada enzo? hoorde het zonet bij jaydan toen ik even in de keuken was, dacht dat ik het me verbeelde, zo uit het niets!!! haha
ben benieuwd hoe het gaat roeltje, ik ga zo even eten maken en dan as the world turns kijken... en dan ff klaar maken, vanavond krijg ik hele leuke visite... na een jaar alleen gestaan te hebben eindelijk weer een leuke man ontmoet, dankzij bapsie hihi