De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mamahilda
    hier wil hij niet zuigen maar zal er zo jbpm bij doen.. wat leuk dat je een man hebt ontmoet zeg!! heeeeel veel plezier vanavond!!!!!!

2. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    dankje roeltje :) ja een jaar ellende nu iets leuks en zaterdag even samen uit eten we kennen elkaar nu 4 weken ofzo :) hihi
    zo voelen kriebels dus :) haha was het even weer vergeten :S

3. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    heb de beker even gecheckt alleen door het lucht gaatje lekt hij wat, maar omdat ik johannes er door doe word het wat dikker en komt het niet door het gaatje heen.

jaydan was vanmiddag zo met die beker bezig en bewegen met dat ding had hem los gedraaid haha ik had hem niet te stevig vast vanewge lucht haha maar ja daarvoor is het luchtgaatje dus, stom dacht ff aan de fles.

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mamahile
    Oh een date spannend.:). Veel plezier.

@eten
    Krieltje met sla en biefstuk. Heerlijk

@roeltje
    Heb er altijd zo'n hekel aan om een "groot" bedrijf te moeten bellen. 9 van de 10 keer krijg je zo'n dom iemand aan de telefoon.

@all
    Mijn man heeft net van het werk een minilaptop meegenomen om te proberen of het iets voor me is. :D
    Ben er nu al blij mee.

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @tuitbeker
    Ik heb ook de van avent. En Luuk blaas erin. Met het gevolg dat hij inderdaad via het "lucht" gaatje lekt. Beetje jammer.

6. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    blazen is ook weer een nieuwe actie haha. nog niet eerder gehoord

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier wil hij dat ding gewoon niet hebben haha.. morgenvroeg proberen of hij het via de gewone fles wil.. (volgens mij vind ie het ook niet lekker haha)..

zeg, is diksap ook wel goed voor mama's? heb exotische vruchten in huis en dat is best lekker haha.. dus als hij het niet lust ( je weet maar nooit) dan drinkt mama lekker mee? maar geen idee of dat wel kan eigenlijk (stom he)

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mamahilda; spannend, veel plezier vanavond!

@ Roeltje; ja hoor, drink zelf al jaren diksap :p

@ eten; risotto! met een bergje groente en een worstje

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mooi Riti:D
    moede gaat aan de diksap...

10. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    haha ja waarom niet, lekker toch, jaydan vind diksap zo vies, de appel en de exotisch geprobeerd, dus 2 flessen oor nix, ik drink het wel op, gezond voor mezelf, haha en jaydan drinkt mijn roosvice :)

11. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    iedereen lekker gegeten? zometeen ff douchen met jaydan en dan half 8 laatste fles en koesen, hij slaapt nu al 6 nachten eindelijk door :) hopen dat het vanacht goed gaat vanwege zijn verkoudheid, hij zit zo vol arme scaht, speen kan ie niet eens inhouden,
    jullie kinderen ook een speen of gebruiken ze hun duim of nix?

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mamahilda
    ff opzoeken...hier zei Milan dadada enz vanaf 12-5 dus was nog geen 5mnd. Schijnt vroeg te zijn dus ik was ook erg verbaasd. Vanaf toen deed hij t elke dag wel n keer. Trekt ook zo'n leuk snoetje dan:). Je ziet dat ie wil oefenen. Leuk is dat hè!?

Veel plezier vanavond!!!! Echt fijn voor je!!

Sanka
    hou me op de hoogte over je notebookje! Wil er ooit ook misschien een. Jou man zit in de computers toch!? Weet jij of hij misschien of je ze ook kan krijgen met excel en word er al op?

Roeltje
    best lekker diksap!!

Eten
    uiteindelijk geen hutspot gemaakt maar fusili pasta met gehakt, pastasaus, btje tomatenpuree en sperzieboontjes.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mamahilda
    misschien dat hij diksap wel door de yoghurt o.i.d. wil straks dus hou wel iets in huis.. maar roosvicee is dan mijn laatste redding haha :p
    heb nu appel/peer en exotische vruchten.. van die appel/peer snap ik het helemaal.. wat een bende haha.. maar die vruchten is best lekker haha.. dan is dat geregeld..
    Oeh, veel plezier vanavond meid!!

hier
    hij is in slaap gevallen in de box... arm ventje, hij zat zichzelf zo ontzettend in de weg.. over een half uurtje moet hij de fles, maar als hij slaapt dan slaapt ie.. arm mannetje..

14. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    ik zit nu fles te geven heb hem wakker kunnen houden meestal lastig van 5 tot 8.... maar als hij na 5en nog gaat slapen slaapt ie vanavond niet. hij werd 5 uur wakker honger en is sindsdien wakker. maar 3 uur achter elkaar wakker is eigenlijk te lang voor hem...morgen babyzwemmen. (afzwemmen) haha. krijgt zijn eerste zwem diploma

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; waar gaat de reis naar toe? (wellicht al langsgekomen maar weet het niet meer). Nog even een dagje bikkelen (en inpakken ;)) en dan genieten maar! Héerlijk, wou dat ik ging.

@ babyzitzak; ik heb ook wel eens een hoes voor om een voedingskussen gezien, die hem bij elkaar houd zeg maar als een zitzak. Alleen geen idee meer waar, zou zoiets wel zelf willen maken maar kan absoluut geen rits inzetten oid.

@ Maura een half jaar; uiteindelijk eigenlijk niets aan gedaan, toch wel jammer ;). hihi lekker suf. natuurlijk wel erg van dr genoten, zoals altijd :).

16. gimena

gimena Niet meer actief

@ eten lees wel dingen tussen wat ik ook wel heel lekker vindt :)
    ow ja heb me vergist waren geen muffie,s maar brounies (hoe je dat ook schrijft )

@ Doortje ben nog niet wijzer eigelijk wou een testje kopen bij de kruitvat om te kijken of hij niet lichter was geworden maar 2 voor 5 euro waren op.en lagen aleen rottesten predictor kruitvat + en cb + ben ik niet zo fan van dus morge avond ben ik in uden in de stad kijk ik daar even.
    blijf nog wel moe en plas me kwijt dus hoop het toch wel een beetje dat het is blijve plakken.

@mamahilda wel een lekker zitzak als ik het zit wil ik het ook hebben hahah ( hebberd wat ik ben)

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    mamahilda
    Hier heeft Amy snachts altijd een speentje, maar vaak is die alweer uit voordat ik het licht uit doe. In fases heeft ze er echt behoefte aan of minder.
    Ik heb dat eigenlijk alleen omdat ze anders gaat duimen en dat leer je ze niet zo snel af. En soms als we lang ergens naartoe gaan neem ik ook wel een speentje mee, om haar koest te houden :D

Gimena
    (ik test doorlopend, ben echt een test-junk, heb er alweer een stuk of 4 verzameld en ga zo voor nummer 5 :D)

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Het moet gewoon zijn blijven plakken hoor. Zo mooi dat we 2x achter elkaar zo kort na elkaar zwanger zijn... Als je nou ook nog in Den Bosch komt wonen....;)

19. mroos

mroos Niet meer actief

@Collo,
    zie nu pas dat je zwanger bent, GEFELICITEERD:d

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Gaan naar de alpen. Mijn vriend doet met een groep mee met 'Alpe d'huZES'. Das een actie waarbij je 6 keer de Alpe d'huez op moet met het doel geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Gaan met een grote groep. Alleen laat iedereen de kids thuis (zijn al groter en moeten naar school). Ons dochtertje is dus het enige kleintje. Ben benieuwd. Ach, heb lang genoeg tussen de blerende koters van anderen gezeten. Nu is het onze beurt :D

@diksap: Toevallig gister gehaald en vandaag niet een toe gekomen. Ga haar morgen laten proeven. Ben benieuwd. Echt leuk al die nieuwe dingen uitproberen. Ze lijkt meteen zo groot. Al moet ik zeggen dat alleen melk en het huidige schema dat we hebben wel zo makkelijk vind :)

@collo: Succes met testen! Als je het in dit tempo volhoudt dan zou ik de testen maar met 100 tegelijk inslaan :p.

@mamahilde: Op een rustige avond! Hier ligt ze alweer uurtje heerlijk te tukken. Eindelijk de avonden weer van mij... Nu alleen de nachten nog :D. Ojee, te vroeg gejuicht... Net kunnen lopen voor speentje :p. Kan gebeuren...

Ga zo lekker vroeg mn mandje in. Beetje boekje lezen, laatste fles geven en dan heerlijk slapen. Hopelijk lekker lang :D. Gaan trouwens morgen naar huisarts om toch eens te laten of oortjes en keel ok zijn. VInd het toch op pijn lijken zo overstuur als ze is 's nachts (en trouwens inmiddels ook al 2x overdag). Na vakantie maar weer eens naar osteopaat (zijn we paar maanden geleden ook geweest en zijn toen goed geholpen). Welterusten alvast.

Deel Deze Pagina