ik zit nu klaar te wachten tot hij komt, haha.. jaydan heeft ook alleen een speentje bij het in slaap vallen en ook als ik de deur nog niet uit ben, heeft hij er alweer uit en ook als ik even weg ben gaat het speentje wel mee voor de zekerheid, hihi. ik zit nu help mijn man heeft een hobby te kijken... mannen en hun autos altijd... wat is dat toch, haha
jaydan ligt ook al heerlijk te slapen 8 uur in bed, heb hem niet meer gehoord, zie nu op de camera dat meneertje heerlijk ligt te dromen
Test junkie hahah zou super zijn als het blijkt dat ik ook nog zwanger ben . 1e ronden samen toch wel even bezig meer geweest samen. en nu zo ineens bij beiden in een wip zwanger haha. en waar je woont is niet zo heel verweg Collo we kennen elkaar meer als een jaar tijd voor een feestje
Hoi meiden, @Gimena: hoop zo dat het toch raak is voor je! Die 2 voor 5 euro van kv zijn idd heel fijn. @Collo: hoe voel jij je? AL last van zwangerschapshormoontjes Krijg ook al weer helemaal de kriebels voor een tweede. Nog een paar maandjes wachten en dan stop ik met de pil. Ik slik de cezarette..dus wordt niet ongi. Die pil slik je in 1 keer door. ben benieuwd hoe mijn cyclus dan weer op gang komt. Ik lees hier en daar over tuitbekers. Wanneer kan je daar mee beginnen; staat op verpakking vanaf 6 maanden?? En die van Nuby heeft iemand daar ervaring mee toevallig? Ik weet niet welke ik zou moeten kopen. En mag mijn kindje al diksap? Volgens mij zijn ze daar op het CB niet zo'n voorstander van. Niet dat ik altijd naar het CB luister hoor
@PSje: bedankt voor het meedenken over de flesjes. Ga toch proberen steeds het flesje eerder te geven om zo tot een goed schema te komen. Soms komt ze niet eens uit zich zelf voor een fles, maar als ze de fles dan ziet laat ze van zich horen. Dan heeft ze toch wel honger . Maar soms ook niet hoor. Dat vind ik altijd moeilijk in te schatten.
@lotte Nou ik vind mijn mini ding helemaal geweldig. Hij is lekker handzaam en nog snel ook. Bij mijn man op het zijn ze zeg maar microsoft dealer. Ze kunnen zakelijke producten bestellen. Maar hoe het precies zit weet ik niet. Maar hij zit niet in de computer wereld. Hij werkt bij een groothandel voor dierenartsen. Is net iets anders. Ik werk bij een groothandel voor een dierenwinkel keten. Zo hebben we allebei nog iets aan onze dierverzorgings opleiding. @mamahilde Hoop dat je date geslaagd is. En heel veel succes morgen met het zwemdiploma. Wel even spammen hé? @panos Lekker vroeg naar bed en hopen dat het vannacht een beetje beter gaat. Had je al een afspraak met je ha? @pelikaantje Op dikssap staat vanaf vier maanden. Heb het vandaag voor het eerst gegeven. @all Lig nu heerlijk in mijn bedje met mij minilaptop. Ideaal. Strakjes komt mijn man Luuk nog even brengen voor zijn laaste voeding. Wat een lieverd heb ik toch.
@mamahilda, lieve spam! Veel plezier vanavond!! @panos, hele fijne vakantie! Hopelijk geen oor- of keelontsteking voor je kleintje... @sanka, heb vanmiddag nog even gekeken bij de c1000 maar zag ze niet meer. Mss uit assortiment ofzo? Smaakjes van gewone danoontje zijn ook heel zacht. @ elmo, hoe was de uitsal van Beau?
@meloen Bij ons de c1000 is niet echt zo fijn. Heb je net een artikel dat je fijn vind is het op eens weg. Maar goed ga morgen gewoon deze eens proberen. @juttel Hey meid alles goed? Das lang geleden. Hoe is het daar?
@gimena Ik heb er nu 1 teleen. Om te kijken of het wel iets is voor me. Anders zo zonde geld. Wat voor een heb jij?
**lekker ego tussendoor** ben moe, maar weiger om te gaan slapen Morgen is het vrijdag:x:x:x:x eerste vrijdag dat ik mn man niet hoef op te halen **zo, die lucht op**
Ik ga nu toch echt mijn laptopje dicht doen kan ik nog even een uurtje mijn oogjes dicht doen voordat zoon lief wakker word. Morgen maar eens lekker poetsen , maar niet heus. hahaha Iemand tips om te gaan doen?
Roeltje Nog een weekje doorbikkelen meid, dan is ie weer thuis... pak die bak ijs er maar weer bij.. Nuby beker Door Roeltje en mij afgekeurd. Moet je zo vreselijk hard aan zuigen, niet meer normaal. Die van Difrax is hier wel goedgekeurd. Gimena Kom ie dan...
ik zag het zelf al op die van de 25-ste, maar zie je niks van op de foto. In het echt ook nauwelijks. Als je niet een geoefend lijntjes-tuurder bent denk je dat hij negatief is. Maar doorgewinterd als ik ben, wist ik wel beter....hahahaha
Nuby tuitbeker ligt in de kliko.. vreselijk ding.. had er zelf al moeite mee om er iets uit te krijgen dus dat gaat Lenn zeker niet lukken.. onding.. Sanka nee vanaf nu gaat hij twee weken weg maandag t/m donderdagnacht de week erna.. wordt mega veel ijs eten dit weekend haha..
oja, iemand ervaring met mango als fruithapje? zag het toevallig staan bij de Etos vanmiddag en fanatiek als ik ben natuurlijk gelijk twee potjes meegenomen ziet er wel mega smerig uit haha
@ mini lapot een samsung voor 200 euro gekocht doet het super @ collo nog special voor mijn voel me vereert ziet er goed uit meis !! neemt mooi toe de hcg