De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Morning dames :)

Nou, hier ineens een wakkere baby vannacht. Lekker vrolijk hoor, maar werd er wel steeds wakker van pfffffffff. Ze vind blazen in eens superleuk, mèt speen :D en dan lachen natuurlijk.
    Dus eerst baal ik dat ik wakker wordt om vervolgens ook in mn bed te liggen grinniken hihi :p.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    okee. Als t niet te duur is zal ik daar eens over denken. Ben even gestopt met live zumbales. Moet ff bezuinigen;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    ik moet er ook altijd keihard voor werken hoor om er ook maar iets af te krijgen;). Ik kom heel makkelijk aan helaas

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    het kost via Tellsell inclusief verzendkosten e.d. 90 euro ongeveer.. maar zoals ik het nu kan zien haal je dat er goed uit.. het is elk geval goedkoper dan via de sportschool. via dvd kan je het jaren doen natuurlijk.. wil het dinsdag wel meenemen als ik het niet vergeet, kun je het even zien..

Dretjuh
    woog altijd 52 kilo dus nog bijna 10 kilo 'teveel'.. mag niet klagen natuurlijk maar vergeleken bij voor de zwangerschap kan ik me soms best dik voelen hoor.. hier zit alles op mn heupen geplakt:( moet zeggen dat ik nu ook moeite heb om lekkers te laten staan hoor.. maar goed, heb geen zin om hele dagen alleen maar bezig te zijn met afvallen aangezien er hier nog een kleintje ligt haha.. vind hem aandacht geven belangrijker dan xconstant maar sporten..

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    goed idee!! Kan ik ff zien wat ik ervan vind! Sportschool is in verhouding echt wel duurder ja! Probeer je wel te helpen herinneren;).

Ruikt je badkamer nog naar je luchtje trouwens? :p

6. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo met gewicht bezig is haha. Ik weeg nu 71 en voor mijn zwangerschap 65, met trouwen 63. Ik ben 1.78 dus mijn gewicht is in principe prima, maar voordat ik aan kind nummer 2 wil(als het me gegund is) dan wil ik die kilo's er wel af, want anders heb ik straks 4 kinderen en ben ik 20 kilo zwaarder.
    Gister wel van 2 mensen apart gehoord dat mijn buik alweer zo dun is, daar word ik supervrolijk van:D

@Lotte, een hele brutale vraag, maar jij hebt dus een eetstoornis gehad als ik het goed begrijp? Dan vind ik het hartstikke knap van je dát je vanwege de borstvoeding niet lijnt, en dus de goede voeding voor je kindje belangrijker vindt dan je gewicht, ik snap hoe moeilijk dat is.
    Hier wel al jaren geobsedeerd door gewicht, maar ik zie mezelf volgens mij ook 2 keer zo dik als dat ik eigenlijk ben, het liefst zou ik willen dat het me niets kon schelen.

@Diksap, Boaz vindt het heerlijk. Ik heb Dixap appel(het heet echt dixap haha). Hij drinkt het zelfstandig uit de tuitbeker, 1 keertje per dag een halve tuitbeker.

@Drinken, Boaz drinkt nu 4 flessen van 180+6 waar hij ook weleens wat van laat staan, krijgt zo goed alos elke dag wat groente(een paar happen, meer gaat er nog niet in) en elke dag wat diksap, is dit eigenlijk wel genoeg? Ben al anderhalve maand niet meer naar het cb geweest, pas weer half juni een afspraak.

@Dees, ik had je foto gezien dat Beau kon staan, echt geniaal haha, die wonderbaby van jullie. Af en toe strekt Boaz zijn beentjes wel maar staan aan de rand van de box zit er denk ik de komende 3 maanden niet in haha. Hij is lekker slap, zitten vindt ie leuk, maar dan het liefst lekker in elkaar;)

Nou, adios

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ja je kleintje is ook veel belangrijker geef je ook groot gelijk Roeltje!

Maar dan zit je nog rond de 62-65 kilo (roeltje en lotje) ik weeg nu 73!!!! pffffffffffffff..................

Maar ben op de goede weg hoor!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja het gaat helaas niet vanzelf:(

Mroos
    ja hoor, hij krijgt volgens mij genoeg.. officieel (tja) drinkt een kindje v.a. 4 maand 4x 180+6 (stond op verpakking) en tot en met 6 maanden is het BIJvoeding.. dus eet hij het niet, is het prima, eet hij het wel is het ook goed.. hier heeft het met sommige groente en fruit twee weken geduurd voor hij het wilde eten.. en sommige fruitpotjes wil hij nog steeds niet..

heb roosvice gehaald net:D vruchtenmix geloof ik.. ruikt lekker en smaakt goed dus ben benieuwd..
    hoeveel geven jullie op een dag? qua ml?

9. mroos

mroos Niet meer actief

@roeltje, van de diksap is het ong. 100 ml, een halve tuitbeker, en dat gaat er in, meer ook niet;) Is roosvicee ook vanaf 4 maanden?

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    geen idee maar ken mensen die het geven vlak voor ze 6 maand zijn.. dus zal wel goed zijn... helaas gaat dat er ook nog niet in haha.. geef elke dag gewoon een bekertje dan pakt hij het vanzelf wel..

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Mamahilde: hoe was de date??? Nog steeds vlinders?
    @Panos: hele fijne vakantie, hopelijk gedraagt de kleine smurf zich!
    @Riti: nog gefeliciteerd met Maura!
    @collo: leuke banner ;)!
    @roeltje: ow…balen… stom dat je man niet komt!
    @lotte: waar heb je op gesolliciteerd? Oh en tips voor Milan om te gaan slapen overdag? Hmm, wel lastig hoor! Hij is blijkbaar supermoe, want hij valt in slaap aan de borst, maar wil niet in bed. Ik neem aan dat je dat wel elke keer probeert? En dan als hij gaat huilen, elke 10 minuten even kijken en aai over de bol. Nouja, iig heel lastig voor je!
    @Sanka: oei das vroeg! (hier 7:00)
    @dretjuh: goed bezig!
    @hier: snel douchen en dan Sara weer uit bed plukken (haha dit gezegd, ligt ze wakker te worden J). Moet straks haar id kaart gaan regelen.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hey doortje!! sara ook al zo lekker op tijd wakker?:D hier ook standaard 7.00 uur haha..

huisje weer schoon:D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou voor het eerst mango gegeten.. half potje leeg.. hij moet over een uur de fles dus potje weggehaald maar dat vond ie niet grappig :D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whoehoe!!! heb de roosvice in een digraxfles gedaan met zo'n dental speen.. langzaam en voorzichtig dronk hij wat slokjes.. toen nog een paar slokjes, en weer paar slokjes.. drinkt ineens 30cc weg vanuit het niks (vind t best veel voor de eerste keer ;)) heb nog 90 cc over en ga dat over de dag verspreiden.. heel dom, door zoiets 'stoms' en kleins kan ik zo trots op 'm zijn :D:D:D
    én het zit er nog in:D heb het aangedikt met jbpm en laat hm nu even zn gang gaan in de box.. als ik met m ga spelen komt alles er binnen no time uit denk ik.. fles krijgt hij nu met handvaatjes en dat gaat goed.. hij houdt de fles nu zelf vast, maar hij krijgt de fles nog niet hoog genoeg, maar samen lukt het wel.. straks de roosvicee combineren met handvaatjes en als laatst de tuitspeen erop :D

sorry voor het ietwat lange verhaal maarja heb geen kerel om het mee te delen :D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Roeltje, leuk!!

16. mroos

mroos Niet meer actief

@Roeltje, haha ja leuk he, die kleine stapjes;) Nu hopen dat de rest ook opgaat.
    Mangopotjes heb ik ook gekocht(nou ja gekocht, ik mocht er 2 gratis uitkiezen van friso) dus die bewaar ik leuk voor na de 6 maanden.

Hier heeft Boaz een bijslaapdagje.Gisteravond 8 uur op bed, geslapen tot 5.30, toen voeding, daarna geslapen tot 8 uur, half uurtje bij mij in bed spelen, toen geslapen tot 10 uur, en nu ligt hij alweer vanaf 11 uur in bed, hij is dus eigenlijk nog maar anderhalf uur wakker geweest:)

Zijn er meer mensen met kindjes met eczeem? Boaz heeft het niet zo heel erg, tenminste, het kan veel erger, maar heb er toch al wel zalven voor gekregen. Ik sta er niet echt van te kijken, heb er zelf ook al mijn hele leven last van(ben er zelfs voor ingeleid;)) en heb als baby zelfs in het ziekenhuis ervoor gelegen. Hopen dat dat bij Boaz niet nodig is.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mroos
    wel rotspul die mango.. hij moet zo nog in bad dat scheelt, maar het is rotspul om het van zn gezichtje te krijgen.. heb dus niet helemaal alles eraf gepoetst, zit nog een gelig kleurtje op zn snoet haha.. ach, straks lekker in bad..
    lekker uitslaapdagje haha.. mag Lenn ook wel eens hebben :pgeen ervaring met exzeem, hier allemaal geen last van..

18. gimena

gimena Niet meer actief

@lotte ja zit er allemaal op die laptop. en woog voor ik zwangerraakte ook zo 55 k en nu is er ma 1 k bijgekomen en dat was het :)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @mroos; hier ook licht eczeem bij Maura, heb het zelf ook. Je bent er voor ingeleid :$, jeetje. Hopelijk blijft het bij Boaz beheersbaar en is hij er zo weer vanaf!

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Even een ego berichtje.

Ik ben MOE MOE en nog eens MOE. Luuk wil helemaal niks en als hij dan speelt ligt hij kei hard te schreeuwen. En hij heeft sinds 6.15 dat hij wakker werd nog niet geslapen. :(. :x.

Ik wil ook slapen.

Deel Deze Pagina