@Sanka; ooow herkenbaar, zó vermoeiend kan het soms zijn. Sterkte meid, hoop dat hij straks even lekker een stuk gaat slapen!
hey roeltje wat goed dat hij drinkt, dus ook roosvice, tuitbeker geen succes dan? was gister erg gezellig, maar hij is niet zo heel lang geweest, want hij moest vandaag weer vroeg naar de sportschool toe haha en moest nog paar foto opdrachten doen, maar het was kort maar krachtig, morgen gaan we lekker samen uit eten, (jaydan is dan bij zijn vader) hier is gewicht geen probleem, gelukkig! voor de zwangerschap 63 kilo, tijdens de zwangerschap 9 kilo gegroeid, en na de zwangerschap 61 kilo en hoefde er niets voor te doen ikke blij, maar mijn buik mag nog wel wat strakker en heb nog wel wat rolletjes boven de broeken haha maar ja als jaydan straks wat groter is lekker weer te sporten
mroos..,sophie heeft ook last van exzeem.,ik heb ook iets met me huid.,is smeer ook met voor geschreven zalf.,en als me hoofdhuid echt gaat gaat jeuken was ik me haar ook met shampo wat voor geschreven is. en ik kreeg bij de cb meer de opmerking dat je verders niet meer mocht dan haar fles voeding en dat ik maar even moets over stappen naar hypoalrgeen. @ riti hoe heten dat van die vaseline spul wil het vanff hallen.
ps zwemmen ging goed, jaydan geslaagd voor zijn diploma foto volgt nog moest op de buik, op zijn rug, van de rand in het water trekken, en onderwater ging allemaal goed mama trots
ow dom dit... Ik sta al helemaal klaar om de deur uit te gaan: Sara in de wagen, rammelaar in de handen, paspoort, luiertas, etc. Ik denk:laat ik toch maar even bellen voor de zekerheid met de gemeente wat ik allemaal mee moet nemen. Moet ik dus ook een machtiging van mijn man mee.... (ja achteraf heel logisch, maar niet aan gedacht...). En laat hij nu aan het werk zijn... Zucht...
@mroos; Beau gaat idd erg vlot, ik laat hem maar lekker zijn gang gaan en kijk genietend toe Hier geen ervaring met eczeem. Wel lekker soms zo'n bijslaapdagje, dat had Beau gisteren....hij is van 12.30 tot 16.30 wakker geweest, de rest van de dag heeft hij veel geslapen met tussendoor de voedingen/hapjes en drankjes. @roeltje; Mango krijg je idd lastig schoon, hihi ik heb Beau toen ook gelijk in bad gedaan. Lekker spetteren met mama @doortje; Hoi, goedemorgen @gewicht; Ik val nog steeds af, zit nu op bijna 58kg.....voor de zwangerschap woog ik 62kg, rond de 42wkn woog ik 72kg. Doe verder niks aan sport maar ben bang dat ik een boel gewicht verlies door mijn darmproblemen @all; Vanmorgen het andere onderzoek gehad in het ZH...brrr ik moest vooraf zo'n beker bariumpap opdrinken, gatver wat was dat verschrikkelijk spul! Ik heb bijna de helft er weer uit moeten gooien thuis. Ben behoorlijk misselijk naar het ZH gegaan Het onderzoek zelf duurde zo'n 25min.....weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen want leuk was wederom wat anders. Nu maar afwachten op de uitslag van alle onderzoeken.
Dus Sara weer uitgeladen en ligt nu lekker t spelen (iew en te poepen!!!! Ze heeft al een banaan en een worteltjes luier gehad!)
@dees wat vervelend voor je zeg... hoop dat ze er gauw achter komen wat het is en wat er aqan gedaan kan worden...
@mamahilde: oooh zo schattig!!! @Dees: wat is dat voor spul wat je moest nemen? Vervelend die onderzoeken, he? Nouja, ook weer gehad!
@doortje; Ohw vervelend zeg! Is natuurlijk ook geen optie om nu die handtekening te krijgen? Pff dus nu maar een andere dag? @mamahilda; Stoer Kijk hem blij zijn!
@doortje; Bariumpap moet je innemen om zo de darmen goed zichtbaar te krijgen tijdens het onderzoek. Het is een contrastvloeistof.
Dees vies spul he mn zus moest het ook gebruiken.. nou die heeft kokhalzend in de auto gezeten.. hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid.. mamahilda wat een lieve foto! gefeliciteerd met zn eerste zwemdiploma! doortje das balen zeg.. maandag nieuwe poging? hier hij moet nog steeds in bad maar neig naar eind van de middag om dat te doen.. ondertussen zn snoetje maar gepoetst haha.. sanka herkenbaar Lenn heeft vorige week dagen gehad dat hij tussen 7.00 en 19.00 in totaal maar een uurtje heeft geslapen.. strontververvelend dat ie toen was.. vreselijk. hopelijk gaat hij straks nog even slapen.. kun je er gelijk bij gaan liggen...
@Riti, ja ik kreeg het tijdens mijn zwangerschap ineens weer heel erg en nu ik dus niet meer zwanger ben is het ook weer veel minder, wel nog steeds meer als voor mijn zwangerschap helaas. @Dees, wanneer krijg je de uitslagen? Mijn man heeft een darmziekte; colitis ulcerosa ofzo, maar is gelukkig goed onder controle met medicijnen. Hij vindt die inwendige onderzoeken ook verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat de oorzaak van het afvallen vervelend is, maar zou graag net als jij zo snel afvallen @mamahilda, haha wat schattig! Ik ging eerst elke dinsdag met Boaz zwemmen(ben zo'n 10 keer geweest) maar hij gaat nu op dinsdag naar het kdv, dus even een ander zwembad in de buurt opzoeken die op een andere dag zwemt. @Gimena, ja ik heb ook smeerseltjes voor van alles en nog wat @Gillen, Boaz heeft door hoe hij moet gillen, gewoon alstie vrolijk is, maar ik word er echt knettergek van haha, echt zo'n gigantische hoge hoofdpijngil. Meerdere kindjes die dit doen? En nog even spammen; Heerlijk aan de diksap Bekijk bijlage 74726
huh? Lenn begon scheetjes te laten.. ruik nu een poepbroek, maar is op zn buik in slaap gevallen.. Normaal: hij laat scheetjes, moet er om lachen bij poepbroek gaat hij keihard krijsen want dat ligt niet prettig, logisch.. op zijn buik slapen? Wil ie nooit. gaat hard huilen maar op zn rug wil ie niet.. hoe vaag..