@Roeltje; Het is echt verschrikkelijk spul.....het leek wel cement ofzo brrrr krijg er nu spontaan ook nog kotsneigingen van @mroos; Ik heb een afspraak staan op 2 juli in het ZH, dan om te kijken wat nu het vervolg is. Hopenlijk krijg ik wat eerder te horen wat de onderzoeken voor resultaat hebben opgeleverd. Darmziekte ken ik idd, ook niet makkelijk trouwens Het afvallen zelf is niet het grootste probleem, eerder mijn incontinentie
@mroos: haha, ja dat gillen kan emma ook. heeeel hoog idd en een lol dat ze dan heeft. mama vind het iets minder @eczeem: heb ik zelf vroeger ook heel erg gehad. vandaar nu erg voorzichtig met hapjes bij emma. @diksap enz: is niet verplicht toch om te geven? Hier geef ik af en toe wat water extra als het warm is maar verder nog niet. Als ze straks echt moet gaan drinken zal het ook water of thee worden. Al dat zoete spul kan ze later nog genoeg drinken, om daar nou met 5 mnd al mee te beginnen.... @lotte: las dat je iets had gevraagd over rechtop zitten geloof ik? wij hebben een bumbo seat. is een stoeltje (ziet eruit als een potje waar ze op oefenen om zindelijk te worden) waar ze in mogen zodra ze hun hoofdje zelf rechtop kunnen houden. ze zitten goed ondersteunt. emma vind het geweldig! kost 50 euro nieuw maar misschien zijn ze er ook al wel 2ehands op mp.
Psje tuurlijk is dixap niet verplicht Lenn wil geen water of thee.. en gister was het hier behoorlijk benauwd en wil hem dan graag wat meer laten drinken.. maar ja hij wil alleen maar een fles qua drinken.. water en thee spuugt hij nog voor het doorslikken uit..
jaydan heeft ook exceem ik had altijd ariel wasmiddel maar ben toen overgegaan op witte reus was in de aanbieding, arme jongen helemaal bont.. ben nu op save gegaan en heb nutraal gekocht...
en is lenn alweer wakker? zal het stinken nu naar zijn poepluier als ik bij jaydan op de kamer kom smorgens weet ik al hoelaat het is haha
haha stank valt mee.. zal dus geen volle luier zijn haha.. maar hij slaapt nog steeds.. zo apart.. hij wil nooit slapen op zn buik..maar nu ligt hij nog steeds haha..
Haha, Beau ruikt ook altijd zo lekker. Als ik boven kom kan ik het vaak al ruiken op de overloop Misschien heeft Lenn alleen maar een scheetje gelaten....zo fopt Beau mij ook wel eens
grappig zo heeft elk kind zijn eigen voorkeur, jaydan is al een buik slaper vanaf dat hij 3 weken oud is, op de rug wilde hij absoluut niet slapen bleef hij maar huilen. zo heeft ieder zijn eigen voorkeur nu ze kunnen draaien kunnen ze het zelf aangeven
Bekijk bijlage 74736 een spam van sophie en haar oma (mijn moeder) let niet op de kale hoofd! heeft met haar kanker te maken zit aan de chemo)
Bekijk bijlage 74737 ZOEK SOPHIE whaha had zeep ik de wasmand van me moeder gedaan en met de doche kop hem vol laten lopen niet geweten dat het zo zou schuimen en lol wat ze had geweldig
@Psje, ze raden ook aan om je kindje niet teveel zoete dranken te laten drinken, maar Boaz drinkt geconcentreerde appeldiksap omdat hij dus eczeem heeft en ik ben allergisch voor veel soorten fruit, en die kans is dan ook groter bij hem. Door langzaam op te bouwen kan Boaz minder allergisch reageren wanneer hij straks met 'echt' fruit begint. En zodra hij met echt fruit begonnen is, stop ik met de diksap, nog voor die wet dat ie dat ooit gehad heeft haha.
nee hij word nu wakker haha.. zo maar even verschonen.. hij steunt nu ineens op zijn handjes als hij op zn buik ligt.. laat dan handje los en gaat speen pakken.. zo grappig.. hij steunde altijd op zn onderarmpjes nog. haha