De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Heerlijke milan spam! Wat een hunk!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hihi bedankt voor de reacties:D

psje
    geen slechte moeder!!!!! Dat zijn denk ik gewoon dingen waar je (we) nog aan moet wennen!

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    #123 Pelikaantje, 13 mei 2010
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
    Hoi meiden,

Mag ik hier mee komen kletsen? Ik schreef mee met de late-december mama's, maar daar wordt niet meer zoveel gegeschreven.

Ik ben dus ook een december-mama. Mijn dochter is 28 december geboren. Ze is nu 4 en halve maand en het gaat heel goed.
    Ze is momenteel lekker aan het knoeien met fruit en groentehapjes. Ik geniet volop van het moederschap. Ben alleen een tijdje oververmoeid geweest, maar ik bleek een ijzertekort te hebben en nu voel ik me al een stuk beter.

Hier een leuke recente foto van mijn dochter met haar favoriete beertje :D: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25114-albums3010-picture20872.html

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Heel begrijpenlijk hoor, we moeten natuurlijk allemaal nog even wennen aan deze nieuwe situatie. Zeker niet leuk maar wel heel leerzaam :) Ik heb zelf Beau nog niet zo ziek meegemaakt maar denk dat ik dan ook wel ff met mijn handen in het haar zal zitten.

@Pelikaantje; Natuurlijk mag je hier mee komen kletsen, gezellig!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pelikaantje
    welkom! tuurlijk mag je hier mee kletsen.. hoe meer zielen hoe meer vreugd:D

Hier
    Net politie aan de deur geweest.. akkefietje gehad op de pont..
    kort gezegd: er stond een meid op de fiets op een plek waar ze niet mocht staan.. ze draaide zich om naar ons toe met een arrogante kop, ja vreselijk! mijn man wilde haar laten schrikken door een stukje vooruit te rijden, maar kwam PER ONGELUK (laat ik dat even vooropstellen;)) tegen de fiets aan.. Ze rijdt weg van de pont af, linkerrij auto's erachter aan en toen konden wij pas.. Meisje weg (net als de rest van de fietsers) dus konden ook geen gegevens opnemen of kijken of er schade was/is.. dus wij rijden ook gewoon weg. staat er ineens politie voor de deur, want er was aangifte gedaan.. Ze had blijkbaar toch schade aan de fiets.. Prima, kwestie van verzekering en is opgelost.. heeft ze me daar een compleet valse verklaring afgegeven!! Ze stond klem tussen de auto en de slagboom, kon geen kant op zei ze.. Maar de dame die de kaartjes knipt is tussen haar fiets en onze auto doorgelopen naar de zijkant, dus als ze klem had gezeten, kon die vrouw er helemaal niet langs..
    En wegrijden na een ongeval.. ze zei dat ze aan de zijkant op de pont was blijven staan om onze gegevens op te nemen..
    Dat kan helemaal niet, want ze was gewoon de pont afgereden, vervolgens een straat rechts ingeslagen en weg was ze.. ze was al uit het zicht toen wij de pont afreden.. Wij zouden volgens haar aan de rechterkant hebben gestaan, en als eerste van de pont af zijn gereden.. kan ook niet, we stonden idd rechts, maar links moet eerst van de pont afrijden EN zij stonden voor ons.. klopt van geen kant dus;)Ga morgen eerst naar de fietsenmaken hier in het dorp om te vragen hoeveel het vervangen van een spatbord kost, ik zie ze na deze verklaring wel voor aan om met een grotere rekening te komen dan dat ie in werkelijkheid is.. Grr....

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey,

Ik ga zo even terug lezen maar wil even melden dat Beau zijn eerste tandje heeft!!! :D

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Heb niet alles terug gelezen maar Roeltje wat een verhaal zeg, ben benieuwd wat voor staartje dat krijgt.

Dees gefeliciteerd met jullie Beau.:D
    En ik hoop dat jullie het huis snel kunnen verkopen.
    Wij hebben ons vandaag ingeschreven voor een nieuwbouwwoning dus ben benieuwd of we uitgeloot worden.

Suus, geen andere ideeen dan hier al geopperd zijn. sorry.

Nieuwe mama's welkom!

Nog een paar nachtjes en dan krijgt Beau de MRI en 2 juni moet Nikki geopereerd worden.
    Ze krijgt buisjes en haar neusamandelen worden verwijderd.:(

Ik ga weer even house kijken en ondertussen mijn notulen uitwerken.

Doei!!!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    Jaa!! eerste tandje! Whoehoe!!! weer een mijlpaal bereikt:D
    oh, dus MRI is bijna zover? Jeetje, arme Nikki..

Ja hoop dat het allemaal meevalt.. maar goed, de pont stond vol en personeel liep gewoon tussen de auto's door dus verwacht er niet teveel van.. zal morgen contact met ze opnemen over tegemoetkoming van de schade.. zal ik gelijk wel horen wat voor mensen het zijn.

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Net ons ventje op bed gelegd met een extra lang en rustig avondritueel; het lijkt erop dat hij zonder huilen gaat slapen; JOEPIE!

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Welkom nieuwe decembermama's! Ik vind het extra leuk dat jullie hier komen meekletsen; Tijs is van de 25e. Toch wat meer van ong dezelfde leeftijd.

Jeetje Roeltje; wat een verhaal!

Gaaf! Een tandje; heeft hij er veel last van gehad?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    soms vraag ik me af of wij die mensen niet aantrekken:D
    En ook al zat mijn man fout (wat we tegenover de politie ook hebben toegegeven) ik ben van mening dat een valse verklaring niet nodig is. voor we de verklaring van hun hadden gehoord hadden we de onze al gegeven.. ik kan mezelf tenminste recht in de ogen aankijken als ik vanavond in de spiegel sta.. vervangen van spatbord stelt niks voor maar als ze het hoog op willen spelen, er staat een beste boete op het verlaten van plaats delict (klinkt al erg haha) terwijl dat hier niet van toepassing is..

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Happy: Lekker zeg zonder huilen gaan slapen.
    Huilt hij normaal erg?
    mijn meiden hadden dat altijd even nodig, 5 min huilen de eerste manden.
    Beau gaat slapen zonder huilen al vanaf het begin, weet niet wat ik meemaak haha.

Tandje: behalve kwijlen, op alles bijten en vandaag wat huilerig, geen last van gehad.
    Hopen dat dit zo blijft.
    Wel gra;pig nu hebben dus lledrie de kindjes met 4,5 maand de eerste tandjes gekregen.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    happy
    oh, lekker zeg!

Elmo
    haha wat toevallig zeg! hier staat al tijden een tandje te wachten, maar het komt maar niet door:(

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Welkom pelikaantje

roeltje
    wat een gezeur zeg! Ik moet hier ook altijd over n pont en je moet wel goed je best doen wil je iemand klem zetten;). Stom kind. Ach ja, jullie weten hoe t echt zit. Strax meld ze nog dat ze psychische klachten eraan over houdt ;).

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Normaal gesproken huilt hij helemaal niet Elmo; de afgelopen week opeens alleen 's avonds met inslapen. Vanavond ging het weer eens zoals vanouds; heerlijk. Hoop dat het een sprongetje is en gewoon weer snel helemaal goed gaat!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha mijn man wil echt wel de schade vergoeden, totaal geen probleem, maar als hij idd een boete o.i.d. krijgt voor wegrijden na een 'ongeval' gaat hij regelrecht naar de politie..

De agent zei al: Eigenlijk hadden jullie zelf de politie moeten bellen..
    Ik: "En dan? we zijn per ongeluk tegen een meisje op de fiets gereden"
    De agent: Dan waren we gekomen
    ik: En dan? we hebben geen gegevens.. meisjes met schouderlang bruin haar loopt hier genoeg rond.. en ze had een groen/blauwe fiets.
    De agent: Ja daar heeft u gelijk in.. Daar hadden we weinig mee kunnen doen..

dus ja.. lekker logisch..

Blij
    ja! mailtje gekregen dat gister bestelling van Zumba is verzonden..
    Van de week nog gebeld en ging nog 2 weken duren en dan werd het pas verzonden.. collega had het verkeerd besteld,want poosje geleden zou er geen zending komen o.i.d. dus dat had ze niet goed.. wel knap om zonder voorraad toch de boel deze week te verzenden;) misschien hielp het dat ik had gezegd dat als het idd niet binnen 2 weken verzonden werd ik mn geld terug wil:D ach, boeie! ben allang blij dat ik het hopelijk morgen binnen heb:D

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Happy, Ja dan zal het wel een sprongentje zijn...

Wat het verschil bij ons is tussen de meiden en Beau is denk ik dat de meiden nooit een speen hadden en Beau wel.
    Die sabbelt gewoon op de speen en gaat rustig liggen pitten.:p

18. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@roeltje tjeee he je hebt er mensen bij hoor! pff toch erg he dat ze het zo op deze manier doen.

@elmo wat gaaf eerste tandje en wat fijn dat er zo weinig last van heeft gehad! hopen dat het met de rest ook zo is.

@happy wat lekker dat hij zo is gaan slapen! ik duim voor je dat het zo blijft! Nu hier nog hahahah

@pelikaantje welkom!

@hier vandaag gestart met gedeeltelijk de neocate voeding ben benieuwd....................... nu nog hopen dat ze aankomende nacht een beetje wil slapen.Afgelopen nacht bij elkaar maar 2 uur geslapen denk:( was blij dat ik nog vrij was hahah

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    brabants meisje
    en dan klaag ik al als hij een paar nachten om 4 uur wakker word:) hoop dat er snel duidelijkheid komt voor Chloë..
    Vind het erg vervelend.. eerlijkheid duurt het langst toch..

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

roeltje eerlijkheid duurt idd het langst helaas denkt niet iedereen daar zo over......

slapen: ben er inmiddels aangewend dat ik chronisch slaap tekort heb hahaha
    maar het ergste is nog,voor dat de klachten van de kma begonnen ze wel gewoon doorsliep......

Deel Deze Pagina