@Roeltje, ze zeggen dat wanneer kinderen niet gewend raken aan zoete sappen, ze het ook niet drinken. Maar diksap en roosvicee is dan wel weer beter dan gewoon ranja. Ach ja, je ontkomt er ook niet aan, bij vrienden, op kdv, bij de oppas enz. Maar het is niet de bedoeling dat ze 3 glazen per dag drinken ofzo.
ooh zo haha voorlopig is ie er nog geen fan van haha maar meer dan 120cc p.d. krijgt hij hoe dan ook niet haha..
@lotte: zag je net online, slaapt Milan al wat beter vandaag? Er viel me iets op, en echt sorry als het niet zo is, maar ik merkte dat je, na de vraag van mroos over een eventuele eetstoornis, dichtklapte. Klopt dat? Wilde je even laten weten dat we er hier voor je zijn. Je kunt van je af praten, snap dat dat af en toe lastig voor je is. Nouja, goed, lukt me niet echt om dit duidelijk neer te zetten, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel!
@Doortje, ja ik had het ook al 'gemerkt' en voelde me ook meteen schuldig, omdat ik weet hoe gevoelig zoiets kan liggen. Dus Lotte, geef gewoon lekker geen antwoord, vergeef me voor mn stomme opmerking, en kom weer lekker meekletsen
@mroos: ja met die uitleg snap ik waarom je diksap gebruikt @roeltje: niet aanvallend bedoeld hoor wat ik nu ga zeggen. Ik snap alleen niet zo goed waarom je zoveel energie steekt in het aanleren diksap/roosvicee te drinken. Je schrijft dat ie water en thee niet lust en van de diksap/ roosvicee ook nog geen fan is. Waarom kies je er dan voor om hem juist te stimuleren met de zoete dranken ipv water/thee? Dat is toch veel gezonder? Ook met het oog op de tandjes. Melktandjes zijn erg gevoelig voor gaatjes en als je in melktandjes gaatjes hebt gehad zijn de "volwassen" tanden eronder vaak ook minder sterk. Nu moeten die kleintjes nog alle smaakjes leren kennen dan kies ik ervoor om zo laat mogelijk met die zoete dranken te beginnen snap je? Niet dat emma helemaal niks anders mag gaan drinken dan water en thee hoor, maar dat komt over een poosje wel. Nogmaals niet aanvallend bedoeld, ben gewoon benieuwd naar jou idee daarover
haha psje puur omdat ik het na 1.5 maand klooien met thee en water wel genoeg vond.. komt straks wel weer als ie wat ouder is.. (volgende maand ofzo).. hij zal toch wat extra's moeten drinken straks met het warme weer.. het is niet zo dat ik hem een fles dixap in zn mond druk en dwing te drinken haha
@ extra drinken; euhm misschien erg ' karig' maar ik doe water in de tuitbeker. Een scheut rooibos of kamille thee krijgt ze ook soms. Nu drinkt ze er niet heel veel uit dus maakt het ook niet zo veel verschil. Hier dus wel diksap in huis, maar voorlopig nog voor mezelf . @ kietelen; dacht dus leuk te zijn, ze reageert er echt niet op @ dr duim; moet nu toch echt lucht bij anders wordt t niks...pleister/verbandje er af dus. Nu maar hopen dat het dicht blijft .
tja hier een kindje dat geen water of thee drinkt/wil drinken dus weinig keus naar mijn idee haha.. *&%^^$^^( krijg net brief van gasmaatschappij in de bus.. ze gaan gasleidingen vervangen binnenkort dus een poppetje voor de deur voor controle.. hoop niet dat het nodig is.. hebben alles zo mooi weggewerkt overal
@roeltje; is niet te hopen meid!! En anders doen ze het later maar....je wilt nu niet weer in een soort van verbouwing zitten nietwaar?!
@riti: ohja agossie, was ik helemaal vergeten! is het niet aan het zweren? @roeltje: oh wat een rot nieuws! Dus ze gaan eerst checken bij jullie of het nodig is? En als het nodig is, wordt het dus een rommel? Ik neem aan dat zij er ook voor zorgen dat alles weer netjes wordt weggewerkt? Of ben ik nu naief?
mm dan zijn we beide naïef.. hoop dus dat ze de boel goed achterlaten maarja, mn heeft wel alles zelf gedaan in huis.. maarja als het vervangen moet worden is het niet anders natuurlijk.. ja ze zullen binnenkort contact opnemen stond in de brief
hoe heet dat stoeltje ook alweer waar kindjes in mogen zitten zodra ze hun hoofd omhoog kunnen houden? Iemand had het erover, amar kan het niet meer terug vinden!
Mroos ...en toen was ik stil. Maar je hebt gelijk ja. Dat je dat zo snel opmerkt zeg..Bedankt voor het compliment, id wel even goed en fijn om te horen. Zou idd fijn zijn als t je niks kon schelen..helemaal mee eens. Doortje op een baan als apothekersassistente in een politheek (ziekenhuis). Kreeg net mail dat de vacature gisteren!! is vervuld! Pech ik probeerde Milan wel elke dag nog op bed te leggen, maar gaf t misschien wel snel op. Dan dacht ik 'als ik er 30min over doe om m in slaap te krijgen dan kan ik nog niks doen'. Maar waarschijnlijk heeft ie ook wel door hoe hij me nu moet bespelen haha. Net toch weer geprobeerd. Hij werd echt overstuur! Had ik nog NOOIT gehoord, want haalde hem er voor dat punt weer uit geloof ik. Dus m'n hartje brak zowat, maar ben ff bij m gebleven om te aaien en toen viel ie in slaap. Helaas maar voor 30min, want hij nieste zichzelf wakker haha. Ik laat m sowieso niet 10min huilen zonder langs te gaan, dat kan ik niet! 5 wel. Komt ook doordat hij eigenlijk altijd heel makkelijk is normaal, zal vanzelf goed komen denk ik dan. Maja moet toch maar volhouden hè!? Dan gaat t misschien weer steeds makkelijker? Maar doordat ie dan huilt denk ik dat ik t verkeerd doe en hij misschien toch nie moe is. Die kleintjes kunnen je soms zo onzeker maken haha. Lang verhaal sorry gimena dan is 200euro goedkoop als t er op zat!! Mmm weet je welke t precies is? Samsung en dan welk type of iets!? Sanka wat vervelend Hilda fijn dat t kort maar krachtig was klinkt goed Dees och jee stomme onderzoeken. Rustig aan vandaag! En als je er wat kilo's bij wil dan mag je ze hebben van me Doortje heb wat gemist denk ik? Ga je zonder man naar t buitenland met Sara dan? Hilda nog niet gezwommen, maar zou wel willen. Moet nog kijken waar dat kan doortje werk jij altijd vier dagen? Mroos gillen doet milan vanaf dat ie 2maanden was!! Vanaf 3mnd heel veel. Spam echt lief hier haha ik hoor alleen maar dada dada dadada vanuit de box Psje bedankt voor je reactie over het zittn! Zal eens kijken! Doortje ja klopt...wist even niet meer wat ik moest zeggen. Vind het ook lullig om helemaal niet te reageren op mroos en dan wel op anderen. Dus was ff weg haha..bedankt voor je lieve bericht. Ik vind het moeilijk om over te praten omdat veel mensen het niet begrijpen. Zou er soms (lees: best vaak) wel over willen praten, maar is moeilijk. Maar vind t erg lief dat je er even op reageert! Knuf! Mroos geeft niet!! Roeltje hihi jij is lief Kietelen vertelde hier gisteren nog dat Milan niet tegen kietelen kan.. Des te leuker vindt mama het Etiketjes Milan is weg van alle etiketjes aan knuffels! Vind ie leuker dan de knuffel zelf!?!? Heuh!? Stopt t de hele tijd in z'n mond haha. Hier Milan heeft een grote hekel aan op z'n buik liggen, maar is net toch echt van rug naar buik gedraaid jeeej! Hij had er snel spijt van