@lotte: fijn dat je er weer bent!! had ik het toch goed ingeschat! Hier kun je altijd je hart luchten!! Mij viel het ook al op, omdat je vertelde over je slechte gebit en over laag gewicht,afvallen en aankomen. Toen ging er lampje branden. Succes met volhouden van het op bed leggen van Milan, de aanhouder wint Ik werk 3 1/2 dag... zit er sterk over te denken om 3 dagen te gaan werken (werk nu aangepaste tijden, vanwege de fles..) Jammer dat de vacature al vervuld is! Ik ga 18 juni met man en Sara naar mijn zus in engeland! Mijn nichtje wordt dan 1! Zin in!!
Doortje okee wat leuk! Heb je de machtiging nodig om haar paspoort te halen zeker!? Vandaar! Had je m'n reactie op jouw bericht verder ook gelezen?
@lotte; Via marktplaats kun je ze ook kopen, vaak staan ze daar een stuk goedkoper op! Ik vond 45,- net ff iets teveel van het goede
ik kan die bumboseat nergens vinden op marktplaats? zoek ik dan verkeerd ofzo? net lenn toch maar in bad gedaan haha.. hij moest niezen en er kwam (eindelijk!)allemaal snot en slijm los zoo vies.. dus gelijk maar in bad haha.. (hij moet eigenlijjk nu een fles maar hij vraagt er nog niet om ) hoe laat geven jullie groente en fruit? hebhet idee dat hij 'te laat' groente krijgt.. meestal pas rond 18.00 uur.. soms iets eerder maar dat is maar net hoe het hier uit komt..
@roeltje; Ik heb 49 zoekresultaten gevonden voor je, weet alleen niet hoe ik de link kan kopiëren... Pff die computers ook altijd
oke ik doe dus iets verkeerd nou.. wat heeft ie toch vandaag.. hij slaapt alweer!!! net in bad geweest natuurlijk.. maarhij slaapt errug veel vandaag gister redelijk normaal geslapen dus kweenie wat het is.. hoop wel dat hij vannacht normaal slaapt en niet gaat spoken..
het werkt weet al wat het probleem is.. ik heb qua afstand binnen 25 km aangeklikt.. en daar is dus niks te vinden. en ga niet 63 km rijden voor zo'n stoeltje haha.. dan haal ik wel een nieuwe
uhm nog wel een vraagje trouwens hoe laat gaan jullie kindjes naar bed? Lenn ligt er rond 19.30 uur zeker wel in.. maar zal hij daardoor al rond 6.00 uur wakker zijn.. kan het dan zeker rekken tot uiterlijk 7 uur maar moet wel regelmatig mn bed uit dan en ik wil heeeel graag één keertje iets langer slapen even zonder gekheid, ik krijg hem er niet later in op zijn huidige schema.. 7.00 fles 180+6 10.00 fruit 11.00 fles 180+6 15.00 fles 180+6 17.30/18.00 groente 19.00 fles 210+7 maar ja, zolang hij 's ochtend zo vroeg wakker is krijgt hij de laatste fles ook zo vroeg (19.00) als ik een late fles geef rond elf uur laat hij driekwart staan en is net zo laat wakker als anders, dus dat heeft ook geen effect maar hij ligt om 18.30 uur al te vechten tegen de slaap dus krijg hem er ook niet later in dan dus 19.30..
@ Roeltje; lastig. Geen idee hoe je het kan rekken. Wij proberen nu dit (ongeveer): 0700 fles 200 bv afhankelijk van wanneer ze slaapt tussen 0900 en 1130 fruit 1200 fles 180 +6 1600 groente en fles 180 + 6 2000 fles 180 + 6 en 30 + 1 pap met 2 eetl rijstmeel Nu valt ze nog wel in een diep slaap rond 1800 en maken we dr dus wakker tegen 20. Op den duur zal ze bij ons aan tafel 'meeeten' ergens tussen 19 en 20 en zal het slapen gaan ritueel ook langer worden (of eerder beginnen). Ben benieuwd waar jij op gaat uitkomen met Lenn, succes!
@roeltje; Je kan natuurlijk ook altijd vragen of ze het willen/kunnen opsturen. Is vaak ook goed te doen Beau gaat hier naar bed rond 21u. Zijn schema ziet er ongeveer zo uit: 9.00 fles 210+7 13.00 fles 210 +7 +/- 15.30 fruit 17.00 fles 210+7 21.00 fles 210+7 De laatste fles moet ik hem nu vaak alweer voor wakker maken.....
@lotte ja alles zet er op was ook een actie bij laptopshop in eindhoven (als ik het goed heb) hoe gaat het allemaal bij jou?
zo'n soort schema heb ik ook al geprobeerd.. tenminste groente en fles vrijwel gelijk, maar dat was ook geen succes.. hij had geen ruimte meer voor een fles.. zat vol haha.. gister kunnen rekken tot half8, dan een fles en dan naar bed, maar hij was bekaf en hield het nauwelijks vol.. dus vind het eigenlijk een beetje zielig.. maakt weinig uit hoe laat hij voeding krijgt.. rond 6 uur is hij moe en wil rond 7 uur echt slapen.. als het niet in bed is is het op de arm of in de box..