De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou Luuk heeft strakjes een half uurtje geslapen. Ik ben nlij als mijn man dadelijk thuis komt zeg. Heb het even helemaal gehad. Mag eigenlijk helemaal niet klagen. :) Normaal gaat het altijd super.

@roeltje en mamahilde
    Respect voor jullie. Het moet soms echt moeilijk zijn om geen man om je heen te hebben.

@bumboo seat
    Zijn die eigenlijk een beetje betaaldbaar? Hoe lang morgen ze erin zitten?

@gimena
    Wat een mooie foto van de trotse oma en Sophie.
    En dat sop hahahaha vond ze het leuk?

@extra drinken
    Een voordeel van bv kan het altijd aanbieden. :D

@lotte
    Milan helemaal gek van etiketjes , misschien een tip, waarschijnlijk vind hij die labeldoekjes dan helemaal geweldig.

@roeltje
    Luuk gaat om 20.00 naar bed en krijgt rond 23.30 nog een late voeding. Maar ja ik geef bv waarschijnlijk kwa schema heel anders.

2. gimena

gimena Niet meer actief

@drumo zit stoel krijg ik van een kennis :)

@ wedstrijd waar ik meer heb gedaan met sophie is nu eindelijk 50 euro kado bon binnen hehe :) eetsetje besteld een een thee setje voor hier thuis en thee kan en kop en schoteltjes.

@me moeder moet nog 2 dagen smeren en dan is de chemo zalf kuur af eindelijk!(duimen dat het heeft gehopelen)
    heb met me moeder afgesproken dat ik 1 keer in de maand een grote schoonmaak bij der ga houden.
    want me moeder krijgt geen recht op een hulp in huis en het gaat niet meer de huishouding goed.
    ze zit met een dribbelstoel de huis te stofzuigen, zit dat echt niet normaal van gemente oosterhout maja.
    en nog bij iemand in de buurt die vrouw heeft een handicap aan de benen en krijgt geen hulp.heb ik 5 jaar lang bij haar gepoetst en omdat ik ging verhuizen kon ik dat niet meer doen.

@poesje over 6 weken krijg ik me kitten :) super blij

@all wat gaan jullie vanf eten. wij stukjes kipfilet en pittige saus met rijst en dan een zelf gemaakt aardbeien toetje

3. gimena

gimena Niet meer actief

@sanka ja sop vondt ze geweldig.ze ging er ok huilend uit en dat doet ze niet snel :)

4. mroos

mroos Niet meer actief

@Lotte, nou, ik ben trots op je, dat je toch gereageerd hebt.
    En daar zal ik het verder bij laten, als je behoefte hebt om je hart te luchten dan zijn we er hé;)

@bumboseat, had ook meteen even op mp gekeken, niet allemaal op dezelfde bieden hé haha.

@Gimena, idd mooie foto, mooi meisje ook.

@Lotte, hier hetzelfde probleem met die labeltjes, misschien binnenkort zijn snoozedoekje halen, maar ik vind de prijzen daarvan altijd belachelijk(10 euro voor een doekje ofzo?).
    En mijn man vindt dat ik al teveel koop haha.

@Bedtijd, Boaz tegenwoordig pas rond 8 uur, half 9. want hij slaapt ook tot een uur of half 6 nog en anders is hij helemáál niet moe. En wat er dan gebeurd is zo verschillend, soms wordt hij om 12 uur wakker voor een voeding, soms half 6, ik geef het hem maar gewoon, hij weet zelf wel wanneer hij honger heeft.

5. mroos

mroos Niet meer actief

@dees, ik had op jou mplink geklikt staat er ineens rotterdam 41 km(daar woon in), is zelfs je postcode meegekopierd haha.

6. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    9:00 - 210 fles
    1300 - 210 fles
    14:00 drinken en liga koekje
    16:30 - pap
    20:00 fles 210 en rijstebloem

kan je om de 4 uur niet rekken na ongeveer 4,5 tot 5 uren?

ik zit smorgens 5 uren er tussen., smiddags 4, en savonds 3,5

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Een kitten wat leuk. Gewoon een huistuin en keukenkat of een merk? ;)

Bedoel je trouwens niet domo seat?

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja gimena
    bedankt he ! :) zat helemaal met die foto in mn hoofd toen ie net in bad ging haha.. dus hier eveneens een sopbad haha

sanka
    ach ik klaag wel maar tis goed te doen hoor haha..
    mwa late voeding heeft hier geen effect.. drinkt m helemaal niet leeg en wordt 's ochtemds vroeg net zo laat wakker

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mamahilda
    rekken overdag kan ik wel proberen.. evt fruit nog iets later.. ga ik morgen meteen proberen

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whahaha "Kijk mama, mijn sok kan uit!"

11. gimena

gimena Niet meer actief

@mroos komt dat ze op mijn lijkt hahah nee geintje heb ik altijd willen zeggen eens,thnx btw :) haha

@sanka.,die kat heeft geen stamboom maar weet wel wie de ouders zijn van de kittens want katten zijn van me vriendin.kleur wit met zwart. als het klopt heeft ze foto,s door gemailt zal eens kijken.
    en de poes gaat hier niet na buiten hier op de boederij werft zitten veel zwerf katten.en wonen aan een 80 weg dus niet idiaal voor een kat.

12. gimena

gimena Niet meer actief

@dees leuke spam op zijn stoeltje vindt hij het fijn zitten??

13. gimena

gimena Niet meer actief

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Dan zou ik mijn katten ook niet naar buiten laten. Ik moet nu wel we wonen klein, dus buiten even lekker rond rennen is toch wel fijn.

@all
    Luuk begint weer met schreeuwen, krijg er koppijn van bah, dus ga hem maar weer eens proberen te vermaken.

Oh ja ik had toch zo'n nieuwe babygym gekocht. Maar 15 euro bij de intertoys. NIET kopen. Hij vind hem wel leuk maar hij is te licht. Mijn mini superman gooit ermee. :D

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    AAAAAAAAAh wat een schatjes. Kijk je wel uit met hun poep? ;)

16. mroos

mroos Niet meer actief

@Sanka, die babygym met alle felle kleurtjes zeker? Die heb ik als kraamcadeautje gehad. Hierwordt ie inderdaad ook vastgegrepen, omver gegooid en noem maar op, maar ik vind hem nog steeds wel leuk;)

17. gimena

gimena Niet meer actief

vanff testen kopen morge testen of ik echt nog zwanger ben zo ja neem ik ook een ander banner. en dan idd op passen.
    dan is het mooi me mannetje zijn taak :)
    en doe de katenbak altijd schoon maken met handschoenen aan en dan was ik nog me handen haha.

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik vind hem ook wel leuk maar ik zit met pc naast de box. Niet echt fijn asl dat ding dan langs komt vliegen. :)

19. gimena

gimena Niet meer actief

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Het stoeltje vindt Beau erg leuk en interessant, alleen hij is zo'n draaikont dat hij zich er nu steeds uit draait :S

Deel Deze Pagina