De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

hehe.,wel leuk ben benieuwt als ik het stoeltje krijg

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw trouwens voordat ik het vergeet ;)
    Ik heb nu heerlijk 2 weken vakantie :D :D

3. gimena

gimena Niet meer actief

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees lekker hoor vakantie!!!
    zo ff wat gepost, ik drukte weer eens per ongeluk op knopje abbonement verwijderen..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    haha, oops ;)

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    whahahahahahaha! Nou wat een avontuur!

Samen met man en Sara (in de baby bjorn) naar gemeente burgerzaken. Nu is het best druk op de weg er naartoe (bussen, auto's, enz), dus huilen! Eenmaal daar een foto laten maken, huilen!! (ze is enorm eenkennig op het moment, herkenbaar?). Nummertje halen, huilen! Toen kregen we te horen dat we een uur moesten wachten, nou mooi niet!
    Dus de pasfoto's zijn binnen, de aanvraag voor id kaart nog niet... ga dinsdagmiddag nog eens een poging wagen

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    doortje
    dus nu nog geen paspoort? zul je altijd zien ;)
    eenkennigheid is heeeel herkenbaar. bij vreemden moet ie huilen :D best schattig want hij doet het ook constant bij de vriendin van de buurman :D mwa, dat zal wel onder mensenkennis vallen :D

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    What!! Een uur wachten?! Haha, nou ik was daar ook niet blijven wachten als Beau zo zou huilen.
    Jeetje meid, dat is minder.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    was zielig net:(
    ben druk bezig met koken en dan begint Lenn altijd meteen te jammeren.. dacht dat hij een scheetje had gelaten :) en maar huilen, huilen aan het eind helemaal overstuur.. toch maar in de luier gekeken.. hing er een mooi drolletje tussen zn billetjes :) schaam schaam

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ongelukkige baby :)

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    En ga je wat leuks doen in je vakantie?

@doortje
    Bij ons kun je een afspraak maken dan hoef je helemaal niet te wachten. Kan dat bij jullie niet?

@roeltje
    AAAAAAAAAAAhhhh, geintje, kan gebeuren.

@ all
    Eindelijk manlief is thuis. En Luuk maar lachen. Sjonge sjonge, fijn dat het nu weekend is. We gaan zondag weer zwemmen met Luuk leuk leuk.

Morgen als manlief tenminste wil even shoppen bij prenatal. Wil graag een nieuwe hoes voor de maxicosi.

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @doortje
    ah ze is echt erg verdrietig. :(
    Die rammelaar heb ik ook. :) Luuk slaat zichzelf er altijd hard mee.

13. gimena

gimena Niet meer actief

@ doortje heeft ze moeten huilen? wel een droppie hoor

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    leuke rammelaar, he?? echt super! Lekker licht en ze slaat er alle kanten mee op :)

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @sanka: nee volgens mij niet...zal eens opzoeken, zal wel veeeeeel handiger zijn!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    zal eens op mp kijken voor dat stoeltje! Thnx

doortje
    sorry zag t ja. Oja m'n gebit, sukkel ben ik ook. Dacht eigenlijk niet dat iemand n link zou leggen. Ach ja. Opzich valt dat mee hoor m'n gebit. Heb wel cariës. Dus als ik nu goed blijf spoelen worden t geen echte gaatjes.

Roeltje
    ik vind 19:30 wel erg vroeg! Milan gaat tussen 21:00 en 22:00 naar bed en dat is dan na n uur gedronken te hebben. Kan best dat ie anders later komt smorgens!

Dees
    als je zo'n stoel op laat sturen moet je vaak wel €6,75 pakketkostwn betalen of niet?

Gimena
    hier gaat wel hoor en bij jou? Nog weg vanavond??

Sanka
    ken die doekjes niet maar zal eens kijken! Dank je!

Mroos
    dank je:). Uit mezelf vind ik t helaas moeilijk er echt iets over te zeggen, maar vragen beantwoorden kan ik nog wel;). Misschien gek, maar dan komt t niet van mij af en voel ik me minder "schuldig" als ik wat zeg. Hoe stom klinkt dat ;)?! Laat maar lullen;)

Dees
    vakantie jeeeej lekker genieten

doortje
    die foto..ahhhhh zielig!!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lotte; Vaak betaal je dan idd €6,75 aan verzendkosten.
    Als je een 'goed' bod kan uitbrengen incl. verzendkosten ben je meestal nog stukken goedkoper uit :)
    Zo handel ik vaak op MP.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; agussie, verdrietige baby inderdaad. Weer lekker thuis, ze lacht weer neem ik aan? Hier ook dezelfde rammelaar :D. Er stak alleen een heel klein stukje scherp draad uit, waar ik pas achter kwam toen Maura een goeie kras op dr gezicht had ;).
    pff burgerzaken Utrecht, zucht...nee geen afspraak mogelijk voor zo ver ik weet (anders hoor ik het héeel graag).
    Vroeg gaan is altijd wat ik doe.

@ Dees; oh lekker vakantie, ga je nog wat leuks doen?
    Hebben jullie al kijkers voor je huis gehad?

@ Sanka; knip overal de labeltjes en etiketjes af, geen idee dus of ze het leuk vindt. Nu jij het zo schrijft denk ik pas dat ze inderdaad best heel leuk zijn :).

@ Gimena; aah een kitten, lief!! Snel spammen als je een plaatje hebt!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    wat een poepie!!! lief hoor..

Lotte
    hier ook gek van labels aan het speelgoed.. normaal knip ik ze meteen af maar soms vergeet ik het... vind ie leuk haha..

hier
    door die luieractie is mn eten gewoon wat aangebrand!! nouja, inmiddels keuken al weer schoon.. nu lekker voor de tv vanavond.. baal baal met een dikke bak ijs :D

20. gimena

gimena Niet meer actief

@ lotte verjaardag in boxtel.,en lucas haalt de ztest en het kado

Deel Deze Pagina