hoorde net van mijn vriendin, haar eerste kindje is 25 november geboren en was nu alweer 23 weken zwanger van de 2e, dat eind van de middag haar kindje is overleden....en omndat het eind van de middag is en het weekend voor de deur staat gaan ze er maandag pas iets aan doen, dit grijpt me vreselijk aan en moest het even kwijt..sorry.. onvoorstelbaar.... ik had zo iets van yes! de gevaarlijke 12 weken zone ben ik voorbij, maar het kan gewoon toch nog altijd fout gaan is nu wel een paar keer gebeleken... zal morgen ochtend gelijk maar even naar haar toe.. ze moet nog een heel weekend zo zitten..
veel kusjes geven en morgen is hij het mischien alweer vergeten, pleister spray niet echt handig, koude doeken stopt bloed.. het komt wel weer goed, maar snap heel goed dat je hebt zitten huilen...
@mamahilda; Jeetje meid, ik ben er helemaal stil van. De rillingen trekken door mijn lichaam Sterkte hoor! ** knuff **
mamahilda jeetje, schrik hier wel van.. wat ontzettend kut (om het maar even grof te zeggen).. heeeel veel sterkte voor haar.......
echt verschrikkelijk en ik kan gewoon nix voor haar doen dan alleen maar luisteren en er morgen voor haar zijn, dat is het nadeel van alleen zijn, ik kan niet weg om even snel naar haar toe te gaan... maandag weet ze het geslacht ook en krijgt hij/zij een naam en beravenis.... dat gaat nog moeilijk worden...
Dretjuh Och jeetje... Hoe gaat het nu met je kleine ventje? En met mama? Mamahilda Jeetje wat erg!!! Weet je wat er precies aan de hand was met het kindje? Kan me voorstellen dat je dat even kwijt moet! Wat erg zeg Sterkte
poeh heftig meid.. bah, word er gewoon naar van Dat is zo klote in zo'n 'situatie'. het enige wat je voor haar kan doen is er idd voor haar zijn.. Laten merken dat je er voor haar bent en dat ze je kan bellen wanneer dat nodig is, ook 's nachts.. Meid ook al kun je niet meteen nu naar haar toe, neem aan dat ze wel een (goeie) vriendin in je heeft hoor.. sterkte meid.. *knuffel*
ik kwam nog even welterusten wensen trouwens ik ga zo slapen en als ik mijn ogen op doen is het maandag dan vliegt de tijd weer en voor ik het weet is mn man weer thuis *En nu wakker worden Roeltje* trusten poppetjes!
@roeltje dankje.. en nee ze weten nog niet hoe het komt dat horen ze maandag, ziekenhuis had alleen gezegd als je hem/haar niet wilt begraven, snappen we dat dan laat je HET maar hier... ongelovelijk.. dat maakt je toch boos!!... het is hun werk maar ze kunnen wel wat gevoel tonen..
hallo meiden! Ik heb net een terugleesmarathon gehouden, maar ik ben alweer de helft vergeten... Het allerbelangrijkste nu: @mamahilda: wat ERG zeg! Verschrikkelijk! Hoe kan dat dan gebeuren en hoe zijn ze erachter gekomen? Was de 20weken echo nog goed? Ik krijg het er ook koud van! bah! sterkte hoor! @eczeem: Maud heeft in haar nek (op plek ooievaarsbeet) al 2 maanden een heeeeele hardnekkige (hard nekkig, haha, toepasselijk!) plek zitten. Ik heb al hydrocortison gesmeerd, 2 weken en miconazol (tegen schimmels) ook 2 weken, maar niks helpt echt. Ik mag dinsdag naar een dermatoloog, hopelijk eindelijk uitkomt! Ook heeft ze in haar knieholten eczeem... balen, maarja ik heb het zelf ook, seborroisch eczeem op mijn hoofdhuid en gewoon op armen (af en toe)... @x factor: ik ga voor jaap en maaike in de finale! Maar Sumera had daar eigenlijk bij moeten staan! Ik ga snel kijken! doei!!!
@suus ik ga voor jaap hoor, zijn stem raakt me zeker met R.E.M nummer... en ja die echo nwas goed, daarom begrijpen ze het niet en kijken ze morgen hoe het komt, voel me verdrietig voor hun, heb er hoofdpijn van, ik ga nu naar bed toe, meiden tot morgen! morgen dag en nachtje alleen zal weer wennen worden.. trusten meiden!! xxxxjes
nog even @eczeem vervelend voor je suus. ik heb ook eczeem en vooral nu met het droge weer en het gras weer gemaaid is enzo. het jeukt zo, laat staan wat die kleintjes hebben die nog niet kunnen jeuken.. hoop dat ze er snel van af is van die vervelende plek in haar nek. trusten
@ dretjuh; aah, nou hier ook van de week. Zo zielig inderdaad . Wat kan dat hard bloeden he, brrrr. Maura was het ook al weer vergeten toen wij nog na zaten te beven . @ mamahilda; wat erg zeg, heel veel sterkte voor haar en voor jou. @ suuskebab; wat vervelend die eczeem die maar niet weg wil. Hoop dat de dermatoloog uitkomst kan bieden.
goedemorgen *gaaaap* wat een rotnacht hij word ;s nachts wel eens wakker, brabbelt 5 minuten en valt weer in slaap.. ik dus ook maar heb er geen last van ofzo.. Maar nu hoorde ik hem brabbelen en wacht normaal tot hij weer slaapt alleen nu begon hij keihard te huilen, helemaal overstuur.. Schrok me rot, ben nog nooit zo snel uit bed gekomen (1.00 uur).. lag meneer op zn buik en dan dwars in het bad, beentjes door de spijlen dus hij kon niet meer terug.. hij was helemaal overstuur.. om 3.00 uur weer, half 5 weer. constant op zn buik in bed en lag dan zo dat hij niet meer terug kon.. doe hem nu een slaapzak aan want ik dacht dat hij dan niet kon rollen, maar wel dus.. even creatieve oplossing gaan zoekn dus vanmorgen 7.00 uur fles gegeven en meegenomen naar mijn bed.. dikke schik natuurlijk.. nu ligt hi weer in zn bedje te slapen.. maar ben zo moeee haha.. mamahilde hel veel sterkte vandaag.. wat zal deze dag moeilijk zijn mijn man werkt op zee en is nu twee weken weg.. a.s. donderdagnacht/vrijdagmorgen is hij weer thuis..
Veel sterkte mamahilda!!!! Ik heb een druk dagje, mijn oom komt eten, moet het huishouden nog doen (al 2 dagen niet aan toegekomen) Ga een heerlijk 4 gangen menu klaar maken
Roel vervelend dat lenn n spooknacht had. Milan draait ook z'n bed door in slaapzak. Oplossing is makkelijk >>>slaapzakje aan de onderkant van het matras vastmaken! Dus ertussen proppen . Kan je evt ook doen als ie al slaapt. Milan lag gisteren helemaal andersom!!! Hoofd naar de andere kant dus haha. Zegt m'n vriend 'euhh heb jij Milan vannacht andersom in bed gelegd?'