@mamahilde Wat verschrikkelijk van je vriendin. Zoiets wil je echt niet mee maken. Ik hoop; dat ze het weekend een beetje door komt. Het zal voor jou ook wel zwaar zijn nu. Heeeel veel sterkte vandaag. @roeltje En is je bak ijs al leeg? Of doe je er het hele weekend mee. Ook weer een rot nacht gehad bah. Doe anders ook even een tukje. @dretjuh Kook ze, laat je voor ons wat over? @all Hier ook weer een spook nacht gehad. Gelukkig is manlief thuis. Ik heb vanochtend lekker mogen uitslapen. En we gaan zometeen naar prenatal even shoppen , leuk leuk. Ga even kijken voor een buggy. Allemaal een hele fijne dag alvast.
sanka ga zeker even de binnenkant van mn ogen bekijken, maar ja moet hij nog wel even gaan slapen haha.. veel shopplezier!! haha nee bak ijs nog niet op.. vanavond weer morgenavond het laatste beetje bij een film pff moet dit weekend met mn zussen en zwager om de tafel. mijn ouders zijn volgende maan 25 jaar getrouwd en in augustus groot feest.. maarja, moeten natuurlijk wel stukjes en cadeau's bedenken.. zucht..
goedemorgen... alles bijgelezen nu moe...ga weer fe slapen, kleine boef slaapt ook @ hilda: bellen vandaag nog wel fe, denk aan jullie (K)
@mamahilda, jeetje was vreselijk voor je vriendin!! Wel fijn dat jij er nu voor haar kunt zijn dit weekend. Heel veel sterkte!!! @ Roeltje, ik prop hydrofielluiers tussen de dekentjes en het ledikantje aan weerskanten dan zit hij lekker strak ingestopt. Misschien een idee..?? @ dretjuh, oh lekker, wat ga je maken?
hij is weer in slaap gevallen op zn buik in de box... apart haha,, net meloenhapje gegeven, halve potje weer leeggegeten..
kan nog net zeggen goede morge! en vandaag al gestest hoe het zit. hcg heeft af genomen dus ben niet meer zwanger. maandag vk opbellen om me afspraak eruit te hallen. voel me toch even KUT maja. wou ik even kwijt
Voor de dames die FV geven van Friso...ik zag gisteren dit topic voorbij komen http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/209788-friso-nieuwe-verpakking-100-gram-minder-inhoud.html Vinden jullie het ook niet erg vreemd?
@Gimena; Heb je een bloedtest gehad dan waaruit is op te maken dat je HCG vermindert is? Ik neem aan dat je zwangerschapstest negatief was? Balen hoor
nog een heel licht streepje. had hij allang donkerder moesten zijn dit is al een oudere test van je. teststreep ik zeker 2 keer lichter Bekijk bijlage 74920
@Gimena: Betekend dit dat je niet zwanger bent geweest of dat je een miskraam hebt gehad? Want eerst was je test positief, toen bloedverlies en ineens verminderd je HCG?? @Koken: (worden toch 3 gerechten) Voorgerecht: Gernalencocktail met appel en zelfgemaakte cocktailsaus Hoofdgerecht: Kip gebraden met knoflook en citroen, daarbij tagliatelli met zelfgemaakte tomatensaus en geroosterde groenten in balsamicoazijn Nagerecht: Meringuetaart met mascarpone, frambozen en aardbeien En uiteraard wat flessen rosé whaha
dees heb topic even gelezen, man daar word je flink genaaid zeg! Gimena zou toch even een bloedtest vragen bij je ha.. lichter streepje hoeft niks te betekenen.. mijn streepje was met 6 weken ook veel lichter dan de week ervoor.. hier snap er niks van.. zit me niet lekker.. hij heeft net fles gehad en slaapt alweer.. is dat normaal?
dit is niet 1 test geweest heb er 3 gedaan gehad 1 lichte en 2 wat donkerdere.3 valse testen denk ik niet. weet toch even niet goed wat ik moet denken of doen
@roeltje; Vind alleen het antwoord van Friso zelf erg ontwijkend Misschien haalt hij nu wat schade in van vannacht?
ja kweet het niet, maar dit was gisteren ook al zo.. net alsof hij oververmoeid is lijkt het wel... hij is ontzettend humeurig als ie wakker is.. wil alleen maar vermaakt worden.. alleen spelen wil hij al paar dagen niet meer.. zo vaag