De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Oh, als Milan eenmaal slaapt dan ligt hij heel rustig. Als ik dan dus het slaapzakje vast maak dan blijft hij zo liggen. Dan is Lenn wel onrustig 's nachts zeg! Wiebelkontje haha.

vaderdag
    Wat gaan jullie voor vaderdag doen? En dan bedoel ik voor de papa van de kindjes;).

Gimena
    Jeetje, klote zeg. Heel veel sterkte met het verlies! Dikke knuf!

Dretjuh
    Is er nog plek vrij in je restaurantje:p? Lekker hoor!

Roeltje
    Misschien gewoon een groeispurtje? Kost veel energie!

Hier
    Tjee...het duurt telkens maar een kwartier voor Milan overdag in slaap valt. Heb gisteren even opgelet op de tijd en valt dus hartstikke mee. Voelt gewoon alsof het langer is en daardoor gaf ik t op...Oepsie. Maar ja nu weet ik dat haha...ligt nu net weer te slapen. Kan ik mooi even mn bestelling voor de luchtjes plaatsen. Iemand nog???

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    lotte
    oooh dat zou goed kunnen! merkte vanmorgen dat de shirtjes van maat 68 nu stukken beter zitten.. donderdag heb ik wat shirtjes gehaald en die zaten een stuk ruimer dan vanmorgen.. hij is ook wat jammerig sinds gisteren dus zou goed kunnen.. hou het toch in de gaten ;) vind het best eng als ie ineens anders doet dan anders haha..
    voor mij geen luchtje, ik kom dinsdag koffiedaten :D

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Tuurlijk, gewoon in de gaten houden hoor;). Maar niet te bang zijn he;)? Maak je jezelf zo onzeker mee! Denk ik dan;).

Oh zie nu je bericht over het luchtje haha...sorry! Had precies tegelijk een pb gestuurd dan! Je mag ook gewoon dinsdag kiezen hoor! Ook prima! Is misschien wel leuk voor je. Kan je ff snuffelen;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat een hoop knipoogjes in mn bericht haha

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha lotte staat zo leuk!;)
    zal zo de lijst even doorspitten dan hoor je het vandaag nog

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; sterkte meis.

@ Dretjuh; wat ga je maken? ow zie het al...lekkerrrr!! oh en je toetje....zucht

@ jummie; gisteren grote pan rabarber met aardbeien en bessen gemaakt èn meteen een bulk 'crumble' nu alles in zakjes en bakjes in de vriezer en een flinke portie voor in de oven vanavond, kan nu al niet wachten :D

@ Friso; hier geen friso maar: nou moe....wat een prutaktie

@ Roeltje; Maura heeft af en toe ook van 'slaapdagen' zo vaag, geen idee waarom.

@ honingmeloen; het lekkerste wat ze tot nu toe heeft gegeten, wat een feest was dat :D

@ Nijntje boekje; ook al zo'n feest, wat een blije baby als ze plaatjes kan kijken :p

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    lekker!!! ja vind het erg apart.. dit heeft hij namelijk nooit.. ben er op zich wel blij mee hoor..heb liever dat hij lekker slaapt dan dat ie zichzelf in de weg zit haha..
    wat voor nijntjeboekj heb je als ik vragen mag?
    heb van de week zo'n mini 'plastig' boekje gekocht bij de DA.. hij is er helemaal goed op haha

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @vingertjes: Ach gossie..Gaat wel lekker bij iedereen op het moment... Hier nog geen ongelukje, maar sluit niet uit dat het binnenkort een keertje raak is :)... Zo'n gepriegel met dat schaartje en die kleine vingertjes..

@nachtbraken: Afgelopen nacht eindelijk weer prima nachtje gehad gelukkig. 1 keer moeten lopen voor speen. Konden we ook wel gebruiken want we zijn doodop (en dat terwijl we morgenvroeg vertrekken naar de alpen...)

@pre-vakantiestress: Wat een gedoe zeg! Pakken met een baby... Wat een zooi slepen we mee, lijkt wel een volksverhuizing (nog net geen gordijntjes voor de ramen :D). Morgen lekker weg. Ben benieuwd hoe het rijden gaat... Madama kan nl nogal bleren in de auto.. Ach, als het niet anders kan ga ik wel op de achterbank zitten (maar liever niet...)

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    panos
    ooh lkkr op vakantie! heerlijk..
    Lenn kan ook vreselijk tekeer gaan in de auto.. bloednerveus word ik ervan.. hoe lang gaan jullie?

bah wat saai hier in huis:( hij slaapt nog steeds

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

klinkt als aankondiging nieuwe sprong, hier tot nu toe elke keer voordat de sprong komt een paar dagen heeeeeel veel slapen en dan drama erna :) maar t komt goed! 6 maanden sprong kan al beginnen met 25 weken :)

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Gaan weekje weg. Irritant he dat gegil in de auto? En iedereen maar zeggen dat die kleintjes altijd zo lekker slapen dan. Nou deze niet :x!

@sprongetje: Verdenk ons meisje er ook van in een sprongetje te zitten. OP zich niks dramatisch, maar ik merk dat ze weer verandert (ze lijkt dan opeens weer een stuk wijzer). Ook slaapt ze bagger overdag opeens. Gelukkig verder wel vrolijk.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oh sprongetje zou idd kunnen. hij reageerd daar altijd wel heftig op dus zullen het zien.

Panos
    ja had ik laatst ook.. overdag op visite geweest maar ja iedereen tegen mijn advies in constant met het hoofd ervoor.. kind was nog geen 5 minuten wakker ;) tja, brullen dus.. logisch je wordt ergens anders wakker dan waar je in slaap bent gevallen, net je oogjes los en er hangt een compleet circus voor je gezicht.. na een uur naar huis gegaan.. "Joh in de auto is ie zo stil" "Kindjes vinden autorijden leuk" Zucht.. eindelijk was ie stil en ben naar huis gegaan maar halverwege begon ie weer.. heb ze daarna ook heeel duidelijk gemaakt dat ze het niet weer hoeven te flikken om niet naar me te luisteren.. was het zoo zat.. en vond het zoo zielig. hij heeft die avond best nog wel last gehad dus lekker bij mama gelegen op de bank tot ik naar bed ging :D misschien niet de beste oplossing maar hij was zo overstuur..

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier is autorijden geen drama gelukkig:). Hopelijk hoef je niet achterin te zitten panos.

Milan lijkt ook weer n stuk wijzer! Kan n hoop nieuwe klanken enzo! Lieffff

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    toen wij 7 uur moesten rijden voor ons weekendje weg, was dat gelukkig geen probleem... Dani slaapt binnen 3 minuten altijd :D

Dani is ook al enkele dagen met zn sprong bezig, pfff de hele dag HHH.. Hangerig, Hongerig maar vooral Huilerig!

@Restaurant: haha ik wil best eens een etentje weggeven voor iedereen hier hoor :) Moeten jullie wel naar Haaren (brabant) komen!!
    Vrijwilligers ?????

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ja met een bolletje ijs er bij....hihi
    Het is een 'gewoon' Nijntje boekje, zo´n vierkante. Nijntje naar de dierentuin, leek me leuk omdat de dieren zo leuk zijn afgebeeld, kunnen we wijzen en nadoen en zo. We hebben aardig wat van Nijn, ze vinndt het super, geen idee waarom, misschien het zwart-witte contrast.

@ Dretjuh; gezellig! Nog nooit van Haaren gehoord ;).

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ken Haaren niet maar ik vind t goed haha
    pff hier is ie nu mega hangerig.. gaapt aan één stuk door.. gezellig hoor.. werd pas rond 14.00 uur wakker..

voor vanavond een salade gekocht.. oeh ziet er zo lekker uit :D:D
    heb alleen zo 'n idee dat ie erg vroeg op is (zal het avondeten wel niet halen denk ik)

18. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    hey hoi, wat is het allemaal lief van jullie al die berichtjes, ik ging een uurtje terug lekker in bad, belde mijn vriendin me op of ik wilde komen....ik met spoed kraan dicht en erheen. ze heeft toch weeen gehad... en haar zoontje is geboren... hij was 30 cm en 460 gram... onvoorstelbaar hoe rustig ze er onder waren, ik ben zo net even gaan wandelen met hun dochtertje, hadden hun even tijd voor hunzelf en de familie. ik heb de kleine jongen gezien.... alles zit erop en eraan!!!! onvoorstelbaar...

Rust zacht lieve jongen... Tante Hilda denkt aan je.

wou jullie even op de hoogte brengen, (sorry meiden die zwanger zijn, wil jullie niet bang maken hoor)

xxxxx

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mamahilda
    och jeetje.. krijg er rillingen van.. wat moet dit ontzettend moeilijk voor ze zijn.. Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine man (ja klinkt raar eigenlijk) en tegelijkertijd gecondoleerd met het verlies :(
    ik wil ze toch heel veel sterkte wensen met dit grote verlies..
    knuffel

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje mamahilda, krijg er tranen van in me ogen....onvoorstelbaar, gecondoleerd... Sterk van ze dat ze zo rustig zijn er onder..

Deel Deze Pagina