De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    we zullen zien morgen :D
    best moeilijk dat (bij)voeden haha..
    oja alvast heeeeeeel veel plezier vanavond! geniet van je avondje uit meid..

a.s. zaterdag verjaardag van de 'buurvrouw'.. totaal geen zin maar ga toch heen :D mn man gaat weer eerst en eind van de avond ga ik.. Lenn komt daar absoluut niet in huis als zij er is.. ben ik gelijk de deur even uit in mn eentje haha

2. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    haha je bent de deur uit in je eentje, maar wel zo dichtbij dat als er iets is je naar huis kan :)
    waarom komt lenn daar niet binnen dan? vind hij haar niet aardig ofzo :p

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee ik vind haar niet zo aardig.. ze heeft me een aantal kunstjes geflikt die ik absoluut niet accepteer van haar.. van niemand niet trouwens.. constant bemoeien met de opvoeding, dit had ze anders gedaan, dit zou ze nooit doen en ga zo maar door..ze heeft tegen de oom en tante van mn man gezegd dat ze het aan het begin heeel anders had aangepakt.. Het was in januari zo machtig koud (-zoveel) en wij gingen rustig met hem wandelen.. het waaide niet verder dus hartstikke gezond voor hem.. Kinderarts van te voren gebeld of dat wel kon want ja, hij was natuulijk nog erg gevoelig en op een terugslag van zn gezondheid zaten we niet op te wachten.. Was geen probleem dus wij lekker naar buiten en naar de stad.. had ze gezegd of we geen gezond verstand hadden want dit was onverantwoord om met hem naar buiten te gaan..
    Toen ik dat hoorde knapte er iets.. ze mag hem niet vast hebben, kijken mag nog als we langs lopen maar that's it.. ze heeft één van haar schoothondjes in de kinderwagen gezet paar weken terug onder het mom van: Hij doet niks.. Nee dat zal gerust, maar Lenn pakt alles vast wat hij tegenkomt en knijpt, slaat en stop het in zn mond.. natuurlijk knijpen en slaan niet expres ;) maar als het hondje dat nu niet leuk vind? logisch dat een hond uithaalt als hij in zn ogen geprikt word.. ik wil dat niet hebben, klaar.. maar ja mevrouw denkt er anders over helaas.. nu geef ik eerlijk toe dat ik ook wel een beetje heen ga om te rellen.. kan niet wachten tot ze iets verkeerds zegt.. Maarja, met de buurman heb ik geen robleem.. zou hem daar met een gerust hart achterlaten om op te laten passen.. als zij er niet is uiteraard.. en ik wil geen ruzie met de buurman omdat ik haar niet mag..
    de uitdrukking wie er aan mn kind komt, komt aan mij snap ik nu ineens een heel stuk beter;)

oei beetje lang verhaal geworden sorry :D

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Mamahilda, ja gek he hoe makkelijk hij dat doet!

O Morris is wakker :D doei doei

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Nog een laatste berichtje van mij voor de vakantie... Ga zo lekker naar bed en morgen rond 6uur gaan we rijden. Ben benieuwd!

@mamahilde: Have fun op je date! Leuk!

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Heel veel plezier panos!!! Geniet er van!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    mamahilda
    Wat fijn dat je vriendin er een beetje kalm onder bleef. Lijkt me echt zo vreselijk zwaar. Hoe heet het zoontje van je vriendin? Of wil je dat hier liever niet zeggen, kan ook hoor.
    En ik wordt er niet bang van hoor. Als dat voor mij staat te gebeuren, dan is dat zo, dan kan ik daar toch niks aan veranderen, dus ga me daar van tevoren geen zorgen over zitten maken (nou ja, probeer je in ieder geval zo min mogelijk). Maar ga gewoon lekker er vanuit dat alles goed komt en dat ik in februari een broertje of zusje voor Amy heb.
    Hoop dat je een leuke avond hebt!

Roeltje
    Heb na ed geboorte ook het advies gekregen om iedere dag even lekker met haar te gaan lopen hoor. Geen uren, maar even een frisse neus halen, lekker ingepakt in je wandelwagen. Da's toch heerlijk!

Panos
    Fijne vakantie meid!

Vannacht dacht ik echt even dat het verkeerd ging. Ik werd midden in de nacht wakker met verschrikkelijke buikpijn/krampen. Dacht eerst dat het mijn darmen waren (heb ik wel vaker) maar voelde geen aandrang om te poepen (sorry voor de onsmakelijke details).
    Toch maar naar de wc gelopen en het werd steeds erger, dacht echt dat het mis was. Dacht nog dat het goed was dat we nog niemand iets verteld hadden, maar toch ineens diarree, viel bijna van mijn stokje en daarna werd het langzaamaan beter.

Ben daarna weer naar bed gegaan en verwachtte vanmorgen een bloeding oid, maar gelukkig niks en HCG stijgt nog steeds. Nu bedacht ik me opeens dat ik gisteren van die mini-snacks en frietjes had gegeten en bedacht me ineens dat ik daar vorige zwangerschap ook last van had. Dan wordt ik midden in de nacht wakker met buikkramp, diarree en daarna gaat het weer beter. Altijd als ik gefrituurd eten eet, wat later op de avond (na 19.00 uur)

Maar voelde me vannacht zo verdrietig en besefte me ineens hoe ontzettend blij ik ben met deze zwangerschap. Dus vanmorgen was ik helemaal blij en heb ik bij de Prenatal al een leuk shirtje voor de nieuwe spruit gehaald en een zwangerschapsdagboek.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Fijne vakantie gewenst!

@Collo; Kan me goed voorstellen dat je in 1e instantie ff goed geschrokken bent. Hopelijk is dit een plakbeeb :D
    Haha, en nu alweer aan het shoppen geslagen....dat belooft weer wat :p

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    whaha had ook niet anders van je verwacht haha.. had je al eerder bij de prenatal verwacht:p snap dat je kapot schrikt.. nou met zo'n knaltest kan het niet anders dan dat het een plakbeeb is :D:D:D

woehoe!! manlief vaart naar de haven in Denemarken.. hij belde even, maar viel steeds weg, nog niet genoeg bereik.. denk dat hij morgen nog wel even belt.. wooeeii! :D Roeltje is happy..

nou, ga weer X-factor kijken :D

Go Maaike, Go Maaike, Go Maaike

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Nou visite is net weg... t eten was JUMMIE JUMMIE :D

11. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    jaaaaaaaaaapioooooooo is the winner :):) haha i like him,

wat een verhaal roeltje, snap het direct ik zou zulke dingen ook niet pikken en frisse lucht is hardstikke gezond zolang hij lekker is in gepakt, laat ze zich met haar eigen kinderen bemoeien, nou hoop dat je een gezellige avond krijgt daar :p haha

meiden ik ga slapen.. mis jaydan.. als ik ga slapen is het sneller morgen. sweet dreams

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mamahilda
    Ach, wat sneu dat je je mannetje mist. Ach, het is inmiddels alweer morgen.

Roeltje
    Hoop dat jouw manneke ook snel terug is.

Wil echt nu al zo graag weten of het een jongen of meisje wordt. Dan kan ik tenminste weer losgaan met shoppen. Als het een meisje wordt hoeven we echt niet veel aan te schaffen, behalve dan een nieuwe babykamer...en een duo kinderwagen.
    owwww, eerst maar die stomme zolder verbouwen. Dakkapel erop. Maar zit al te denken welke kleuren voor de nieuwe kamer. Willen jullie allemaal weer eens een fotootje spammen van jullie kamers. kan ik weer inspiratie opdoen. Had er een paar hele mooie bij gezien nl...

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Collo: haha is zoo raar he, ongeveer een klein jaartje geleden hadden we het met zn allen over kamerinrichting, en nu sommige weer :D

Dat had ik vorig jaar ook (Layla en Dani kwamen ook heel kort op elkaar)

Haha, geniet er maar van ipv snel willen weten wat het word.... over 8 maanden heb je nog zo'n klein babytje

Voel je je wel goed?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha collo
    verbaasd me niks :p noh een paar weekjes wachten meid..

dretjuh
    fijn dat het gesmaakt heeft gister :)

mn man heeft gisteravond gebeld:D lag dus achterlijk laat in bed:D
    ze moest lossen gisteravond en blijven vandaag nog in de haven in Denemarken :D vanmiddag krijg ik nog visite van zus en zwager, even voor cadeau van mn ouders aan de gang :D hebben al een fotoboek mee kunnen jatten van thuis haha..

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; leuk! Nog een keer alles mogen uitzoeken :). Of nieuwe dingen voor Amy zodat er weer wat doorgeschoven kan worden :):).

De studeerkamer hier beneden hebben we leeg gehaald, Maura gaat daar slapen omdat het boven onder het dak toch echt te warm wordt.
    (het verbouwingsplan dat wij naar de andere kant van de zolder zouden gaan is van de baan ivm de verhuizing)
    Ik ga er voor die paar maanden niet te veel tijd insteken, maar ik ga wel de restjes verf opmaken. Saai wit, maar wel weer lekker fris (nu ' beige' van veel te veel jaren geleden).

Straks in het nieuwe huis idem. Daar moet zo veel gebeuren dat ik al blij ben als er weer muren en plafonds inzitten die allemaal wit zijn. Daarna komen de kleurtjes wel weer.

@ uitdaging; ben een enorme verzamelaar en wil veel gaan wegdoen zodat het niet mee hoeft naar het nieuwe huis. 3 boekenkasten afgebroken en bedacht dat we er 2 mee gaan nemen ;). Wel een goed fris begin van een nieuw huis (en boeken moeten gelezen worden dus verdienen ook wel een nieuwe omloopronde). Maar op die manier dus ook nog kleding, keukenspullen en servies (dat is idioot veel) en meubels. Stapje voor stapje maar ai ai dat wordt nog lastig :)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mamahilde
    Wat knap dat je al mensen hebt afgelegt. Respect hoor.
    Ik zou dat nooit durfen. Klinkt raar maar ben bang voor dode mensen.
    Mijn kleintje is nog nooit uitlogeren geweest en dat ben ik voorlopig ook echt niet van plan. Heb je vannacht goed geslapen?

@roeltje
    Van dat verhaal van je buurvrouw gaan zelfs mijn nekharen recht overeind staan. Ik heb zo'n hekel aan mensen die zich met de opvoeding van MIJN kind bemoeien. En het dan niet eens recht in mijn gezicht durfen te zeggen.
    En heb je nog kunnen rellen daarbinnen? :D

Weet je wat ook irritant is dat ze via je kleine gaan praten. Zo van "oh leest mama je nog niet voor" (dat vatevoren aan mij gevraagt te hebben, en gezegt dat vind hij nog niks aan) "moet jou mama gewoon vol houden hé, dat vind je vast wel leuk". Kan ik echt niet tegen.
    Volgens mij moest ik het even kwijt hahahaha.

@panos
    Een hele fijne vakantie!

@collo
    Kan me voorstellen datje schrikt zeg. Gelukkig was het niks, nou ja ernstigs. Ik kon ook niet tegen gefrituurd eten.
    Zal eens kijken voor een fototje.

@riti
    Wanneer gaan jullie verhuizen? :)

@all
    We gaan dadelijk lekker zwemmen met luuk.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ik heb donderdag een spijkerbroekje voor m gekocht..
    kom ik thuis.. zie ik dat het een meisjes broek is :D
    je kan het alleen zien aan een roze embleempje in de binnenkant van de broek haha..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; als het maar een leuke broek is, toch?

@ Sanka; 15 juni overdracht en we willen er in september toch wel in. Begin m een beetje te knijpen want we hebben nog steeds geen aannemer :(. Maar qua verhuizen nog tijd genoeg dus :p.

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: haha toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren had ik thuis ook een fotoalbum gejat :D Was hun trouwalbum
    Ik heb toen een fotoingescand en heel groot in zwart/wit op canvas laten afdrukken
    Die hangt nu al 6 jaar in de woonkamer en is nog prachtig!

@Roeltje: Denemarken! Wauw :) Fijn dat je je mannetje weer gesproken hebt!

@Broek: Roze delen kan ook voor een man erg leuk zijn!

@Hier: Dani is lekker lui, die heeft heerlijk geslapen tot 9 uur en van 9 tot net heb ik hem heerlijk bij me op mn buik gelegd en heb ik heerlijk genoten....
    Nu ligt hij lekker onder zn speelkleedje, krijgt over een half uurtje zijn fruit :)

Layla slaapt nog steeds :D

@Broertje/Zusje: Ik had vorig jaar april 2 verjaardagen, toen had ik voor Layla ook een t-shirt gemaakt waarop stond dat ze grote zus werd.
    Het duurde zeker een uur voordat iedereen het zag! whaha

Deel Deze Pagina