pff, lijkt me echt zwaar hoor.. al ruim 4.5. niet normaal kunnen slapen (voor jou en de kleine trouwens)
Hier ook tandenramp!!! Wat een hel! @Beau: wat en mooie foto's! @brabants meisje: Dani sliep hier pas vanaf 5 maanden door... pff doettie net 2 weken *HELLELUJA*
@tandjes Hier nog steeds niks te zien. @pelikaantje Hey gezellig. Ik vond het ook al zo rustig bij de late mama's. Hoe is het? Nou vandaag mijn eigen gemaakte banaan hapje gegeven. Hij vond het dus niet lekker. Ik ga morgen maar kijken of ik iets anders kan maken.
@dretjuh wat lekker dat dani nu doorslaapt! zo ineens? ach weet je je vind je ritme er wel in. Alleen was ik al verwend dat ze wel door sliep. En als ze nou wakker wordt omdat ze honger heeft! Maar dat is het dus niet.... @roeltje het went vanzelf hahahaha soms gewoon met zwarte kringen onder mijn ogen op t werk verschijnen
lady's ik ga er nog 1 de fles geven en dan lekker mijn nestje opzoeken,morgen weer vroeg werkendag! Fijne avond nog allemaal en weltrusten alvast!!!!
Sanka het kan best een tijdje duren voor ze iets lusten. Vergeet niet dat baby's in t begin alleen melk kennen! Op voedingscentrum staat dat je t soms wel 10x moet proberen voor ze iets lusten! In principe heeft hij t ook nog niet nodig, dus je kan rustig oefenen met elke nieuwe smaak .
@sanka: maud luste verse banaan ook niet graag, maar peer met liga is super! Heb ook banaan, appel, sinaasappel gegeven ook helemaal top! Nu heb ik voor morgen appel, peer klaargemaakt, daar zal ze ook wel van smullen! (ik laat de banaan nu ook maar even achterwege vanwege de harde ontlasting) Owja, vandaag verse bloemkool gegeven, KOKHALZEN! wow!!! Dat moet ze echt niet! Dat wordt dus een project voor over een tijdje! @brabants meisje: geef jij KV of BV? Ik vraag me af hoe je erachter bent gekomen dat je dochtertje KMA heeft.. Is dit ineens op komen zetten (de klachten) of geleidelijk? Ze zeggen dat het bij BV toch ook door de voeding van de moeder kan komen? Maud heeft namelijk een eczeemachtige plakaat in haar nek (al weeeeeken) en nu ik een aantal dagen al geen melk heb gedronken, is het ineens erg mooi en rustig.. (heb ook al hormooncreme en schimmelcreme gehad, maar deed niks) Maar ik vraag me dus af of het toeval is? Morgen maar eens een keer flink melk drinken.... @roeltje: jij maakt het weer mee hoor haha! Ik moet altijd om je lachen (niet stom bedoeld!) hihi! Gek stel zijn jullie volgens mij met z'n 3-tjes! (ik ken natuurlijk alleen jou..) @milan-spam: Wauw, het is echt een poepie! Wat een schatje! @psje: mij leek boter/olie ook niet echt een goed idee.... @tandjes: Hoera voor Beau!!!! Maud kwijlt al 2,5 maand, maar geen tandjes hoor! Er zit wel wat aan te komen volgens mij, want je ziet nu ook precies waar ze moeten komen (zo'n duidelijk boogje in het tandvlees) @Dretjuh: succes met Dani's tandenperikelen... Vervelend...Slaapt ie eindelijk door, krijgt ie tandjes.... @all: Ik ga lekker mijn nestje op zoeken, trusten!!! Maar eerst nog spam....
Suus wat je zegt over melk drinken herken ik!! Het valt me steeds meer op dat Milan z'n rode plekken rustiger worden als ik n paar dagen geen melk drink. Gelukkig was ik niet aan de hormoonzalf begonnen, vind dat maar niks. De ha zei dat t best zou kunnen, maar dat kindjes daar eigenlijk nooit super heftig op reageren. Dus niet zoals bij kma. Bedoelde je trouwens mijn Milan? Zo ja, bedankt voor de leuke reactie! Super lieve foto's van maud! Op die laatste kijkt ze zo lekker verbaasd . All ik ga slapen, is weer idioot laat. Moet echt zorgen dat ik de tijden weer verander voor mezelf!
Heej meiden, Jeetje roeltje hou je ons op de hoogte en eindelijk je zumba....... Gefeliciteerd met alle doorkomende tandjes hahaha t zal ook wel onruztig zijn misschien wat hangerig en natuurlijk kwijlen. Hier ook het liefste fruit, Vandaag ben ik vrij moet eigenlijk van alles in oude huis doen en in nieuwe huis, maar kan me er slecht toe zetten..... Heb Marieke naar het kdv gebracht en dacht ow lekker even tijd voor mezelf maar vind er niks aan. Misschien haal ik haar wel op tijd op..... Nou zal toch maar wat gaan doen... Ow ja hier is het slapen ook sinds kort een drama. Grappig want ik het altijd het gevoel dat ik hier eerst lees hoe het bij jullie gaat en dan ineens komen wij er achteraan. Misschien omdat Marieke natuurlijk ook een late dec baby is 23 dec. hahahah. Ze huilt niet meer bij het naar bed brengen maar kan echt heel kwaad worden en gaan krijsen. Ik haal haar er soms ook wel uit omdat ze nog niet moe genoeg is om in slaap te vallen. Hier probeer ik haar tussen 7 en 8 naar bed te brengen, maar als het aan haar ligt wordt het gerekt naar 10 uur..... Eten zit wel schema in. Alleen het groente hapje zit er nog niet in. en fruit ook wanneer het uitkomt.
suus en bedenkt he haha op één of andere manier kan hier niks normaals gaan haha.. lieve spam!!! zwangerworden lekker je meisje ophalen hoor, als het te lang duurt hier nog zo'n moeder die niet zonder kindje kan.. oh, wat voelde ik me slecht toen ik hem bij mn schoonmoeder achterliet woensdag haha.. hoe is het in jullie nieuwe huisje? hier gaat slapen sinds woensdag weer goed.. nog wel 2x jammeren om de speen maar goed, dat is altijd al zo geweest dus is weer helemaal normaal gister geen tijd gehad voor groente hapje... ik denk dat de groente en fruit te doen is voor 'm.. toen hij nog pap kreeg at hij het normaal op maar zodra het wat dunner werd was het over en wilde hij niks meer.. dus vanmiddag haal ik liga om er door te doen..
Goedemorgen! @lotte: ja ik bedoelde jouw Milan! En hoe bedoel je dat zinnetje met die HA? Doel je daar op de hormoonzalf of op de reactie op koemelk via de BV? Ik volg het niet helemaal.... @Roeltje: Je weet wie het zegt... Bedoel het verreweg van lullig (helemaal NIET dus!) Ik vind jullie gewoon een grappig stel! Succes straks met de liga erdoor, dat maakt het inderdaad wat dikker! @Zwangerworden: Wat gaat marieke dan al vroeg naar bed? Is dat al voor de nacht? Hier krijgt Maud om ongeveer 21.00 voor het laatsts eten en daarna verdwijnt ze in haar nestje.... En ga je meisje inderdaad maar lekker op tijd ophalen hoor!
@Lenn-spam: wow ook al zo'n kanjer! We hebben ECHT knappe babys hoor!!! Niks gelogen! Haha, ligt jouw box ook altijd zo afgeladen voor met zooi? Hihi, hier moet ik altijd een gat graven, voordat ik Maud erin kan leggen.... Maarja, waar laat je het anders? In de kast kan ze er niet mee spelen....
haha, die tv-foto is ook lief! vol aandacht, z'n mond is ervan open gevallen! En op de achtergrond zie ik DE ZP-plek van mama Roeltje!
Suus ik bedoelde dat de ha zei dat t zou kunnen dat ze reageren op de melk die je drinkt, maar daar nooit heel erg heftig op reageren eigenlijk. Was idd niet zo duidelijk, was ook al na enen