Goedemorgen dretjuh ja hoor gezellig! Ik wil best langskomen in je restaurant hihi reizen die kleintjes mogen maar max 2uur in de maxi cosi, hoe doen jullie dat dan met zo'n lange autorit??? Las iets over 7 uur!! Zou zelf ook rugpijn hebben in zo'n ding na n paar uur denk ik mamahilda wat erg zeg...zomaar vanzelf weeën? Lijkt me heel moeilijk om die kleine en z'n ouders dan te zien...misschien komt voor hun de klap later, is niet niks...gecondoleerd en sterkte!! Hoe hebben ze m genoemd? Nee Milan is niet uit logeren geweest en zal voorlopig ook niet gebeuren! Vind het nergens voor nodig! Hij heeft er zelf nog niks aan dus dan zou t voor degene zijn bij wie hij dan is. Dus hier gelukkig nog niet. Lijkt me heel moeilijk om m mee te geven, ook al is t zijn papa. Hoe voelt t nu voor jou? Oh lees nu dat je t nog wel moeilijk vindt..logisch Roeltje maar jou man is toch eerst meer thuis geweest? Die is nu toch pas net andere dagen gaan werken? Daarvoor zag ie lenn toch vaker? Dan herkent ie m natuurlijk wel. Collo pfieuw...gelukkig is alles nog goed!! Lekker genieten!!
mwa dan was ie per maand gezien 2 dagen vaker thuis haha.. dus veel verschil maakt het niet.. is van van zaterdagochtend 9.00 uur tot zondagavond 19.00 maar he.. tussendoor slaapt hij natuurlijk nog, één van ons moet wel eens alleen even weg wat doen.. dus uiteindelijk blijft er niet zo gek veel tijd over.. ben wel benieuwd wat hij doet als ie echt eenkennig word.
ik kom even gedag zeggen en ga sophie haar spullentjes pakken en dan hebben we een familie feest. lees later de rest hoor. dikke knuffel voor iedreen *(die het wil )*
@Lotte: Nou wanneer kun je ?? Lijkt me best leuk! Meer geinteresseerden? @Gimena: Dag, Dag!! Veel plezier vandaag @Reizen: Dani was 3 maanden toen we 7 uur moesten reizen naar zuid-Duitsland. We zijn om de 1,5 a 2 uur gestopt en hebben hem eruit gehaald zodat hij zn lijfje kom strekken. Hij is de reis toen erg goed doorgekomen moet ik zeggen
Gimena veel plezier dretjuh ehm..ff denken wanneer ik kan . En hoe lang t rijden is ivm laatste voeding v Milan enz. Kom erop terug. Als ik t vergeet dan moet je ff gillen
@roeltje: Je zult dan wel van Zwolle naar Haaren (vlakbij Den bosch) moeten rijden he Maar hoor graag van jullie wanneer het schikt, ik kan in principe altijd wel
morning! @mamahilda: hoe was je date??? Of heb ik erover heen gelezen? Gelukkig komt jayden vandaag weer thuis! @dretjuh: hmmmm, volgens mij kun jij superlekker koken!!! @lotte: wij gaan deze zomer naar Spanje. Gewoon rustig aan, elke 2 uur stoppen en we zien wel hoe ver we komen. @collo: oei das schrikken! Gebeurt natuurlijk weer van alles in je baarmoeder, maar kan me voorstellen dat je ongerust raakt. Wat spannend he, een tweede!!??
@Roeltje: Nou hartstikke goed dan Gezellig Jij een voorkeur van datum??? @doortje79: ja komt echt wel goed hoor met zo'n autoreis. Wij gaan nu naar Italie dat is 12 uur rijden. Als je regelmatig stopt toch zeker wel 14 uur, dus wij stoppen ergens in Zuid-Duitsland na 7 uurtjes rijden om te overnachten.
Goede morgen! @ Gimena jeetje meid wat rot voor je...sterkte. @ Uit logeren ja hier wel! Viel me alles mee was bij mijn ouders, ik kon die dag heerlijk uitslapen had een bruiloft die avond er voor! @ Vakantie wie gaat er op vakantie? En waar naar toe en wanneer? Wij gaan begin sept, naar noord italie met de auto We gaan altijd met het vliegtuig maar dit jaar even niet! Heb er nu al zin in
Dretjuh van mij naar haaren is 46min rijden als ik in 1x goed zou rijden! Valt wel mee dus! Lijkt me leuk!! Met of zonder kindjes erbij??
hey meiden, goeie middag het uit eten gaan was lekker en gezellig, hij gng op tijd naar huis, vandaag is ie naar pinkpop dus moest veel slapen, 3 uren rijden erheen dus ik lag lekker op de bank naar x factor te kijken.. ik heb vreselijk geslapen vanacht om 6 uur wakker en om 8 uur weer, zit in het ritme van jaydan he, klaar wakker om 9 uur..haha voel me eenzaam en mis hem over 3 uurtjes ongeveer is ie thuis......
@manoe ik ga niet op vakantie, ga mijn rijbewijs halen volgende maand, heeft voor mij een grote prioriteit, al hoevel al 6 jaar niet meer op vakantie geweest
Hallo!! Phoe he, heel wat blz bij moeten lezen. Zal ff reageren op wat ik heb onthouden: @mamahilda: jeetje heftig voor je vrienden zeg. Ergens denk ik dat het wel fijn is dat de bevalling spontaan kwam, hij is dus thuis geboren? Dat lijkt me voor hun wel prettig. In ieder geval heel veel sterkte! @collo: oh schrikken zeg, gelukkig alles goed. Haha alweer aan het shoppen, geen verassing @gimena: sterkte meid, ik zou als ik jou was toch ff proberen een echo te krijgen, dat is toch normaal na een mk om te kijken of je bm schoon is? @ autorijden: meestal ligt ze eerst wat te kletsen en als het wat verder rijden is valt ze na een minuut of 10 meestal in slaap. @dretjuh: oeh dat klinkt erg lekker wat je gemaakt hebt! Wil je het recept pben?? oh en ik wil wel bij je komen eten hoor! Gezellig!!! @de anderen: ik weet het niet meer....sorry! Hier: emma zit in een sprong, joepie!! Niet zichzelf willen vermaken, hangerig en huilerig. Nou ja we moeten erdoor heen he! En morgen ook nog de laatste prikjes! Die waren uitgesteld door haar heftige verkoudheid 2 wkn geleden. Gisteravond bin vrienden wezen eten, zag er tegenop omdat emma heel de dag al strontvervelend was. Eenmaal daar heeft madam zich van haar beste kant laten zien, lekker vrolijk en na de fles van half 7 ging ze lekker slapen en hebben wij heerlijk rustig kunnen eten. Waren om half 12 thuis. Mocht uitslapen van mn man en wed pas om 11.15 uur wakker!!! Heerlijk
hey psje! ja hij is thuis geboren. en hij ligt nu ook thuis, op die manier kan ze ht beste afscheid nemen zei ze.... hij ziet er vredig uit gelukkig
Roeltje Bedankt voor het meedenken Ja, dat is idd een originelere manier, misschien ga ik hem wel gebruiken. Sanka Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan! Mama staat hier hoor! Vertel het maar gewoon aan mij! Gelukkig heb ik niet zo veel van dat soort irritante mensen om me heen. Logeren We zijn dus 1 nacht weggeweest en toen is mijn moeder hier in huis gekomen om op de kleine te passen.Is toch alweer wat meer vertrouwd. Ze wil nu graag dat we weer weggaan.... Maarja, ik heb nu dus een abonnement voor Disney, maar mag nu dus niet meer in alle rollercoasters.... Beetje jammer van het abonnement. Gimena Ik sluit me bij PSje aan. Laat je even nakijken meid of alles goed is daarbinnen. Weet dat het rot is om er elke keer weer mee geconfronteerd te worden, maar doe het even. Dan weet je ook zeker hoe het zit.
Ja Dani heeft een blauwe konijn van Lief! Zodra hij die kreeg was het meteen dikke mik! Layla heeft geen vaste knuffel @PSJE: Heb niet echt recepten gebruikt Maar gewoon uit mn eigen koppie Enneh jij ook bij mij eten ? JAAAA LEUK!!!!! Dan zijn we al met zn vieren
@riti: emma heeft in dr bedje winnie the pooh, deze staat naast dr hoofdje. ik heb hem vastgemaakt met een slab aan de spijlen zodat hij niet om kan vallen (hij is best groot). emma gaat als ze gaat slapen vaak met dr handje aan hem liggen frunniken en soms draait ze zich zo dat ze met dr hoofdje tegen hem aan ligt. Verder heeft ze nog geen echte favoriet. @mamahilda: het is natuurlijk een hele zware tijd voor je vrienden, maar wel heel mooi dat hij spontaan thuis geboren is en nu nog een paar dagen thuis kan zijn. Lijkt me ook beter voor de verwerking dan als alles opgewekt moet worden in zo'n onpersoonlijk ziekenhuis met allerlei vreemden aan je bed. nogmaals veel sterkte!