@dretjuh: ja gezellig hoor! heeft iemand al een datum in gedachte?? en met of zonder de kids? Even een vraagje: Emma heeft nu een paar dagen worteltjes gegeten en dat gaat met de dag beter. nu wil ik van de week courgette gaan maken. Moet ik dat met of zonder schil maken?? Als we zelf iets met coutgette eten laat ik de schil er altijd aan maar misschien is dat nog niet goed voor de darmpjes??
@ PSje; courgette was hier de 3e groente die we probeerden, heb het ook met schil gemaakt, ging prima.
@riti: ok, ik ga het gewoon met schil maken, kijken wat ze ervan vind vind het zelf altijd erg lekker.
@ PSje; heb het voor Maura gekookt (zo eet ik het zelf nooit) en vond het wel wat bitter worden. Maura vond het prima trouwens .
alleen courgette. Ben hier begonnen met eerst alleen groente, als dat goed gaat voegen we weer wat toe.
net haar voorlopige kamertje gewit, is uiteindelijk zo gepiept Krijg erg veel zin een muurschildering te maken (woezel en pip of zo) maar daar is het wat te klein voor, komen meubels voor de muren
wel leuk een muur schildering dat wilde ik voor jaydan ook maar zijn eerste kamertje was daar ook te klein voor.
jaydan is weer thuis!! hij is gister bij zijn vader om 20:15 naar bed gegaan om half 5 vanacht wakker geworden, (waarom weet ik niet, staat niet in het boek, hoelang weet ik ook niet) toen geslapen tot half 10, toen hebben ze hem wakker gemaakt voor de fles. en toen van 12 tot half 4 geslapen vanmiddag en nu weer thuis en papje gekregen van mama. hij is heel stil, kan nog geen lachje van af, hij lijkt een beetje down weetje wel?? denken jullie dat ik hem kan bellen en vragen waarom hij wakker was vanacht? of moet ik het maar gewoon laten.. ik ben een heel erg beschermende moeder, wil alles weten wat mijn kindje doet.. ik heb ook geen speen mee gegeven heb ik ze niet over gehoord. jaydan is al speenloos sinds 2 weken ofzo. maar wat als hun thuis nu wel een speen hebben gekocht en gegeven hebben vanacht...?
riti Milan heeft wel meerdere knuffels waar ie weg van is. Vooral een gekleurd konijn en een wit konijnachtig knufje. Leukkkk woezel en pip!!
@mamahilda: jeeeeeh, hij is weer thuis!!! Kindjes zijn heel gevoelig, he? Dus die overgang van papa naar mama is ook weer even wennen. Zal zo wel weer goedkomen! En wb het bellen over vannacht: doen wat goed voelt! Je kunt heel luchtig opbellen en ernaar vragen. Je kunt het ook laten (hoort ook bij het loslaten proces, he? Maar ik kan me voorstellen dat dat heeeeeel moeilijk is!).
@riti: hier een roze popje van bambino (een tut), gekregen van een vriendinnetje. Ligt vanaf dag 1 naast haar in bed en op een gegeven moment pakte ze het ook op als ze ging slapen. Zooooo lief!
doortje79 je hebt ook wel een beetje gelijk, ik denk dat ik het maar laat, als hij het hier niet goed doet en in de war is ga ik wel vragen waarom, ik moet hem proberne los te laten, hij was net moe, huilend naar bed gelegd... duidelijk zuig behoeftes dus toch speen uit de kast gehaald erin gedaan, ik was de kamer nog niet uit of de speen was eruit en hij is stil.. hij wil dat ding niet meer maar is wel stil nu gelukkig en vorige keren dat ie bij zijn vader was, was het drama
jaydan zijn knuffel is een aapje van difrax bij apotheek gekocht in bed liggen, heel kein heel lief, heeft hij hier in bed gaat niet mee naar papa., en in de box een ander knuffel aapje, niet echt een favoriet, maar goed ook want anders moeten ze straks overal mee naar toe als ik ze kwijt raak of ze zijn stuk word het drama... haha
ben jaloers op iedereen dus hun kindje al warm eten en fruit geeft!!!! dat willen wij ook wel, hij vind het wel lekker allemaal namelijk.....
@ mamahilda; lekker dat hij weer fijn thuis is! Jaydan krijgt nog geen groente en fruit? Of een beetje, waardoor je weet dat hij het lekker vindt. @ knuffel; Ik denk dat Maura wel een kindje is die zich hecht aan zoiets als een knuffel of een tut of een lapje, hoeft natuurlijk niet maar dat idee heb ik nu zo. Dus dacht ik (naïef wellicht) misschien kan ik een vaste knuf enigszins 'opdringen', eentje die goed wasbaar is en ik er 2 of 3 van in huis kan hebben. Niet om de hele dag bij dr te dragen, maar voor in bed, bij het verhaaltje voor het slapen gaan, dat idee. Zal je zien, zoek ik een leuke knuf uit, heeft zij er geen barst mee hihi @ muurschildering; mijn man heeft de knoop voor me doorgehakt, ik ga er geen maken voor de 4-5 maanden dat we hier nog wonen (dat gaf mij juist zo'n lekker vrijblijvend gevoel ) @ groente; nou de aardpeer was geen daverend succes . Morgen broccoli. (en nog een keertje de meloen waar ze zo dol op is)
@ mamahilda heb het je vast al gezegd maar heb echt respect hoe je de kleine man toch aan z'n papa wil laten wennen ondanks je eigen gevoelens voor je ex! dikke tût!
vind ik heel lief van je baps!!! tot dinsdag he xxxxxx @riti jaydan krege het wel toen hij 3 maanden was ging heel goed kreeg toen binnen een week een heel potje fruit en heel potje warm. maar van de ene op de andere dag werd hij hele huilerig er van en kwam alles eruit, en tot op de dag van vandaag komt alles er nog uit, dat ie er 2 dagen last van heeft van 1 hap proeven, blijft hij nog 2 dagen van spugen en zuurbranden houden, wat zeer doet dus hij word er heel verdrietig en boos van, loop nu bij kinderarts om te kijken hoe we het aan gaan pakken, 12 juli weer heen, tot die tijd hoeft hij geen warm en fruit..
net lekker jaydan gedouched hij is weer lekker fris nu aan het spelen in de box, hij is laatste 3 dagen steeds aan het slissen zo schattig, zo lekker de fles en naar bed, benieuwd hoe hij slaapt vanacht