De Dec mama.s 2009 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door gimena, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ideaal als ik hem echt niet stil kan krijgen:D haha ja nu je het zegt, zp op de achtergrond:) box ligt hier he-le-maal vol met knuffels en bende:D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha deze mag ik niet voor mezelf houden...
    oja mn zus gaat zo test halen en testen:)

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    oeh spannend! Ik duim voor ze!

ah, die is schattig! Wat zijn ze lief als ze slapen he! (wakker ook trouwens...)

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wat een heerlijke foto’s allemaal! Die laatste van Lenn is erg schattig ja. Dat blousje heeft Tijs ook (maar pas ‘t niet meer, te bolle buik!)
    Hij heeft heerlijk geslapen! Om 6.45 wakker gemaakt want mama moest werken. Hopelijk vanavond weer zonder huilen naar bedje.
    Ook ff spammen!

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Blote billen!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb goeie hoop aangezien ze gister na een poosje per toeval op de test keek en er toch een streep stond.. ben benieuwd:D als het goed is komt ze na het testen hier heen om het te laten zien of het echt negatief of positief is haha.. ben zooooo benieuwd:D

hij lag gisteren eindelijk te slapen, komt die agent binnen en werd dus wakker;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    happy
    wat een schatje!!! mooi kereltje hoor!
    ben het helemaal met Suus eens haha.. mooie baby's hebben we gemaakt:D

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha doet me denken aan een opmerking van mn man laatst..
    hij lag toen zo leuk te slapen dat hij zegt:
    "hij is goed gelukt he:D"

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zeggen wij ook altijd Roeltje; lachen he! Ze zijn inderdaad echt goed gelukt de december 2009 baby's!

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Wat is er weer veel geschreven zeg! Pfff...kan t haast niet bij houden...even kort:

@SPAM, wat een lieve spam heb ik gezien!
    Maud, Lenn, Milan, Tijs! Heerlijke beebjes!

@Roeltje, yoehoe! Hoop dat je zus zwanger is! Fingers Crossed!
    En wat een K-streek op de pont zeg!

@Gimena, test al gehaald!?!?

@Slapen, Lotus slaapt s'avonds ook slecht...gillen en krijssen...nu 1,5 week...pfff...en s'nachts 1x eruit voor de speen...heeft ze nooit gedaan...

@Suuskebab, dat kokhalzen ken ik...1x is ze zelfs echt gaan spugen...vreselijk...neus en mond...zo ineens...

@PElikaantje, welkom hier! Hier wordt zat geschreven! Lieve foto! En wat een bos haar al joh! Geweldig! Heeft Robijn rood haar??? Mijn man is jaloers!!!!!!

@Happy, hoe is t met t slaapritueel afgelopen? Geslaagd?

@Lotte, heb jij de bad-inzet ook van Kruidvat? K-dingen...heb er hier ook 1...past net aan in het badje ook! Heb gewoon zo'n zwitsal bebe-jou bad...

@Elmo, haaaaaaaaaaiiiiiii!!!!! Gefeliciteerd met het tandje van Beau! Stoer man...vind het wel een leuk gezicht die tandjes!

Gisteren zijn we naar de rommelmarkt in de IJsselhallen geweest, ff lekker oude zooi zoeken...heb weer 1 bedje gekocht en een dubbel, ouderwets keukenkastje met glas en ruit gordijntjes...zo cute!
    Op weg naar huis weer telefoon "We wilden ff een bakkie komen doen, is dat goed??" Euh, ja tuurlijk! Toen ze er waren kwamen ook nog andere vrienden binnen vallen en een vriend van ons...van half 5 tot half 1 s'nachts dat de laatste weg ging (lees: heb hem eruit geschopt...wilde naar bed ;).

Nou tot later weer meiden!

11. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Eindelijk schijnt het zonnetje. De kleine ligt lekker op bed.
    En wat een leuke foto-spam!

Bekijk bijlage 71829

Hier lekker chillen op schoot bij oma

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    ijsselhallen? In Zwolle?

Pelikaantje
    wat een dotje!!! lief hoor!!
    ook alweer zo'n mooi kindje.. leuke naam ook trouwens..

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, in Zwolle ja...viel tegen maar toch wat gescoord...was je er ook?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vaag joh..
    zus net getest terwijl ik aan de tel zat.. geen streep te zien..
    ze heeft net haar gyn gebeld en volgens haar had te test dan nu wel moeten reageren en ze denkt dat haar hormonen aan het klooien zijn.. vind het zoo vaag.. aangezien ze spuit tijdens/voor haar ei zou ze nu toch wel ongesteld moeten zijn.. assistent wist het anders ook niet.. zoooo vaag..

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    #175 meloen, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
    Goede morgen!

@ Spam, Lotte,Suus,Roeltje en Happy, geweldig!!! Echt to cute allemaal.:)

@ Pelikaantje, welkom hier. Mooie meid heb je! Ze lijkt al een stuk ouder, misschien door haar haartjes maar ze kijkt ook heel wijs.

@ Roeltje, wat een verhaal weer joh en oeioeiiii wat spannend voor je zus!!

@ Happy, heerlijk dat Thijs weer zo lekker ging slapen.

@ Pooh, lekker weer aan de klus met je nieuwe meubeltjes, veel plezier!!

@ Elmo, succes met Beau en oh wat zielig voor Nikki..:( alhoewel ze er volgens mij niet zo heel veel last van hebben.

@ Sanka, pittig bevallingsverhaal! Dat gesjor met zo'n pomp lijkt me echt vreselijk!! Matthijs was ook een sterrekijker en had het ook moeilijk tijdens weeën dus ik ben met de ambulance richting ziekenhuis gegaan en daar is hij via een keizersnede geboren omdat hij die draai niet kon maken.

@ tandjes, Matthijs zijn tweede tand is door. Hij heeft er nu twee in het midden onder. Gister was hij er behoorlijk pieperig van maar gelukkig is ie door nu.

Vandaag werken maar het is hier zoooo stil en het is eindelijk mooi weer...:x (wel fijn voor diegene die lekker thuis zijn hoor!!)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pooh
    nee was er niet, maar je had hier wel een bakkie kunnen komen doen:D woon er maar 15 minuten vandaan haha

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Meloen, goedemorgen! Thanks, komt vast goed!

@Roeltje, hoe lang is ze overtijd dan?
    Hihi, ja kwam opzetten als poepen...had om 9.15 uur al visite...dus toen zij eenmaal weg was hebben we snel gekeken wat we konden gaan doen voordat de deurbel weer zou gaan ;).

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    al 3 á 4 dagen.. ze word altijd op de dag af precies op tijd ongesteld.. en dat was maandag..

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, die medicijnen beinvloeden je hele cyclus...als je bv pregnyl spuit net voor je eisprong wordt je eisprong uitgesteld (cyclus wordt stil gelegd). 40 tot 48 uur na je spuit springt je ei alsnog...dit betekend dat je vanaf die dag 14 dagen moet rekenen om zeker te zijn...klote allemaal!

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Roeltje, wat jammer. Helemaal een vette teleurstelling als ze anders zo keurig op tijd ongesteld wordt..

Deel Deze Pagina