@Roeltje, kan mij voorstellen dat je van slag en bezorgd bent! Je bent machteloos op zo;n moment...van liefde worden ze helaas niet beter! Hopelijk knapt Lenn snel op! KNUF!
ja hoop het ook net zijn bed moeten verschonen.. Alles onder gespuugd, helemaal overstuur natuurlijk.. Man heeft hem lekker vastgehouden, snel nieuw lakentje maar ja, klaar wakker.. hij ligt nu lekker te slapen maar heb zo'n idee dat ie nog wel wakker wordt. Helaas worden ze niet beter van liefde, anders was zijn temp nu wel weer normaal Pff, kan wel janken..
@ Panos tja warmte kan het ook zijn inderdaad.. Jou beeb heeft het dus ook, gek he,,,nouja ff aan kijken maar. @ Iemand zij dat je slijm in de poep kon krijgen van iets waar hij nog niet tegen kan.....heb goed na gedacht maar hij krijgt eigenlijk niks anders... Bedankt voor jullie reacties! @ Pooh jeetje meid kan me voorstellen dat het nog moeilijk is...knuff echt wat lijkt me dat moeilijk zeg.. @ Roeltje aan zielig van Lenn ik hoop dat hij snel weer de oude is!!! @ Hier, Morris heeft iets minder gepoept vandaag, wel zielig hoor hij heeft hele rode billetjes, goed insmeren maar! ook zit er bijna geen slijm meer in...het is wel een stuk minder warm hier, zal het dan toch de warmte zijn? Hmm @ Ik ga nog even een filmpje kijken hier met manlief! Iedereen nog een fijne avond en alvast een lekkere rustige nacht -xxx-
Ach Roeltje wat zielig!! En helemaal niet gek dat je zo bezorgd bent hoor! Manoe, heb je een tuin? Zo ja leg Morris dan gewoon een tijd lekker in zijn blote billen te spelen in de tuin, knapt het vaak snel van op. En als het knalrood is niet schoonmaken met luierdoekjes maar gewoon met een washandje met water en dan droogblazen of deppen met een hydrofielluier, het is even werk maar het is dan met een dag of twee weg. Verder wat vaker verschonen dan normaal. en inderdaad dun laagje sudo erop. Sterkte ermee.
Op aanraden van Xenas de hap even gebeld.. (stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb).. 'Moeten' het nog even aankijken hoe het gaat.. Manlief even laten luisteren en hij rochelt wat meer dan normaal en daar ben ik ook klaar mee.. huisarts heeft een aantal tips meegegeven maar het komt elke keer terug.. Voor vannacht moeten we een wekker zetten (gelukkig hadden we dat al afgesproken).. als het hetzelfde blijft of erger wordt moeten we langskomen.. maar voor nu is het nog niet nodig.. Morgenvroeg wilden we zoieso een afspraak maken bij de huisarts en volgens de hap was dat verstandig.. Dan met de huisarts maar een gesprek aangaan voor evt. verder onderzoek van zijn longetjes/luchtpijp.. Rocheltje is waarschijnlijk nog van de beademing, maar dat zou nu al veel minder moeten zijn of helemaal weg.. Desnoods moet hij nog één keer binnenste buiten worden gekeerd, maar er moet nu iets gebeuren.. We zijn er zo klaar mee.. Gelukkig een lieve en goede huisarts.. Nog nooit 'klachten' gehad dat ik er eigenlijk voor niks zit en puur uit bezorgdheid.. Laatste keer hebben we de afspraak gemaakt dat als hij benauwd wordt of hoest of meer rochelt hij opnieuw naar zijn longen gaat luisteren.. puur voor de zekerheid en voor mijn gevoel.. Op zich vindt de arts het niet nodig maar ja, moedergevoel gelooft hij heilig in gelukkig.. beetje warrig verhaal geloof ik..sorry
Meiden, ik ben er ook weeeeeer! Ik heb keurig teruggelezen, maar weet echt 1/10 nog maar In ieder geval vind ik nog steeds dat Pooh een superei moet krijgen komende ronde! (wij zijn ook een beetje aan het klooien, maar ik ga er vanuit dat jullie ons echt voorblijven...Ik GUN HET JULLIE ZO!) @dees: spannend dinsdag! Ik duim! @filmpjes en foto's: ik heb weer met veel plezier gekeken! geweldig! Ik ga weer lekker buiten zitten, heeeeeerlijk! Doei!
@Suuskebab: En is het tandje door?? @Roeltje: jeetje, wat sneu voor Lenn.. Goed dat je de HAP gebeld hebt hoor! @Biluitslag: Goede tip inderdaad! Met blote billen lekker buiten liggen op een kleedje @Pooh: Kan me voorstellen dat je het even moeilijk hebt als je je bedenkt dat je er 1 van 3 jaar had kunnen hebben Sterkte........................ kan me niet voorstellen hoe pijnlijk een miskraam moet zijn... ookal is het 3 jaar geleden
@Roeltje; Dat is dan zeker ff schrikken! Hopelijk verloopt de nacht zonder problemen. @Sanka; Geniet nog maar ff van je mannen, succes morgen! Ik hoop trouwens dat jullie maar snel die persoon telefonisch kunnen bereiken. Zou lekker zijn een eengezinswoning. @hier; Kom nu net thuis van mijn avonddienst, was een lekkere avond om te werken. Nu nog ff wachten totdat het 23u is en dan mag ik mijn werktelefoon weer uit zetten Ik moet Beau zo nog wel wakker maken voor zijn laatste fles, papa heeft hem zonder fles!!? op bed gelegd om 20.30.....beetje vreemd maar Beau heeft geen protest gegeven blijkbaar. Durf het ook niet aan om zo de nacht in te laten gaan....hij heeft nog maar 2 flessen op....
Wat hebben jullie veel gekletst zeg. Vanochtend moest ik zingen met ons bandje in de kerk(we hebben een hele hippe kerk), daarna naar zwager 1 van mijn mans kant, verjaardag, lunchen. Daarna naar Amsterdam, zwager 2, mijn zus dr man, bbqen in het park. Boaz dus maar weinig geslapen en veel geplukt, nu ligt hij lekker te slapen. Hij hoest nog wel en is wat verkouden, maar het echte benauwde is weg! @Collo, idd een ráre opmerking, maar er zullen altijd rare tussenzitten op het forum, meestal gaan die tzt wel weg in zon topic.. @Sanka, ik heb jou niet op hyves of wel? Wat is je echt naam, dan zoek ik je even op bij 1 van mijn zwvriendjes @Poohbeer, ik vind het mooi hoe je het opschrijft. Boaz was ook de eerste maand raak(we waren niet eens echt bezig, maar lieten het een beetje op het beloop, en toen dus zwanger). Dus moet eerlijk zeggen dat wanneer ik het over een 2e had, ik wel een beetje het had van nou, wanneer ik wil, dan lukt het wel.. totdat ik een paar dagen geleden een topic las van mensen bij wie de 2e langer duurde. Toen heb ik er toch echt even bij stil gestaan dat het nu makkelijk is gegaan, maar dat dat echt niet hoeft te betekenen dat het straks ook zo gaat.. Ik kan ook echt zo blij zijn voor mensen die moeilijk zwanger kunnen worden, waarbij het toch lukt, genoeg voorbeelden hier op het forum en in mijn omgeving. Ik snap zo goed dat alles (dikke buiken, foute opmerkingen) het eigenlijk nog maar erger maakt, wanneer zwanger worden niet lukt. (wat het overigens voor mij ook weleens lastig maakt om wat zinnigs te zeggen..) Ik hoop zoooo met je mee dat kapitein iglo de kans heeft om later echt kapitein te worden @Dees, komt vanzelf! Leuke filmpjes. Boaz zit ook steeds steviger, minuutje alleen ongeveer(als hij zin heeft..) @Roeltje, ooh wat vervelend! Zieke kindjes zijn niet leuk. Wel morgen naar HA gaan hoor, en gewoon goed je zorgen uiten, dan wordt je hopelijk wat wijzer! Maar voor nu, sterkte, hopen dat het in de loop van de nacht wegzakt. @Suuskebab, oew ook voor een 2e serieus bezig of echt klooien? @Lotte, tentje nog gekocht?Boaz heeft er vandaag in het park weer heerlijk in geslapen. Hier weer een weekje vol Boaz, schoolwerk, huishouden etc. drukdrukdruk.
Net alweer moeten troosten.. arm ventje.. hopelijk blijft ie nu lekker slapen.. de dag begon vanmorgen al om 5.00 uur dus ga zo lekker naar bed.. manlief hoeft morgenavond 18.00 uur pas weg dus hopelijk mag ik morgen echt uitslapen.. Waarschijnlijk blijft hij weer twee weken weg.. zucht.. trusten dames!
@dretjuh: tandje komt heel langzaam door... Het bovenrandje is nu door en heeeeeel scherp! Maar als Maud lacht, zie je er nog weinig van... Nog even geduld! @Roel: sterkte met je menneke! @mroos: echt meer klooien hoor, haha! We willen graag een 2e, maar moeten nog even wat verbouwen eigenlijk, maar als het komt is het welkom, ik ga niet meer aan de ac, maar we gaan ook niet op uur en tijd klussen... We geven het gewoon de kans zeg maar en we laten ons verrassen...Ik zou het wel erg leuk vinden als ze een beetje kort op elkaar zitten en als het een voorjaar/zomerbeebje zou worden, maar wat ik al zei, ik ga niet zoveel toeren uithalen als dat we bij Maud deden hoor, hahah! Maar laten we het daar niet meer over hebben... Ik vind het geen leuk onderwerp voor pooh... Wat ik eerder al zei: zij mogen/moeten eerst eigenlijk!
Mroos nee, niet meer op gereageert. Denk dat ik me daar maar een beetje terug ga trekken want schijnbaar zijn zij allemaal gek Roeltje Begrijp precies wat je bedoeld. Kijk als mijn zus (kan ook geen kindjes krijgen) aan mij vraagt hoe ik me voel zal ik er niet om liegen, maar ik ga niet tegen haat lopen klagen over dikke voeten of wat dan ook. Bapsie Tuurlijk klaag je als zwangere vrouw. Zeker met BI is het af en toe hartstikke zwaar. En je man, die is dan natuurlijk het bokje. Hij is het tenslotte schuld... Pooh Ik snap je eerste reactie volkomen. Ik heb het volgens mij ook eerder uitgesproken dat ik me bijna schuldig voel dat het hier zo komt aanwaaien terwijl jij door zo'n vreselijke molen heen moet om hetzelfde te bereiken (want we gaan er wel vanuit dat het lukt). Vond het ook moeilijk tegen mijn zus te zeggen dat deze niet gepland was zeg maar. Maar van de andere kant is dat ook weer stom, want ik weet dat mijn zus (en jij ook) het mij van harte gunt. Rare dubbele situatie..... Maar weet dat ik het je zo erg gun.... Maar als ik iets geleerd heb van dit forum is het wel dat zwanger worden en een kindje krijgen zonder al te veel problemen echt een wonder en alles behalve vanzelfsprekend. Sanka Hier hetzelfde probleem. begint wel erg ver door te hangen nou... Weet nog geen alternatief... (is die oom soms ondergedoken ofzo?) Dees Hier ook die twijfel: Kan ik van de tweede net zoveel houden als van de eerste. Mijn hoofd zegt dat dat kan en ik weet ook dat het gaat gebeuren, maar het wil er nu gewoon nog niet in. het lijkt wel of ik me bijna schuldig voel tegenover Amy. Maar daar hebben schijnbaar meer mensen die in het begin zwanger zijn van de tweede last van. Gaat wel over straks. Heb jij overmorgen nu al een echo? Oh, zie het al..spannend! Panos Vind 2 miskramen echt niet meevallen meid. 1-tje al niet. Het is ook allemaal niet te vergelijken met elkaar, maar ik vond de vergelijking met een volle wasmand gewoon te stuitend voor woorden. RiTi Heb je al eens in haar mond gekeken? Amy had vorige week toen ze ziek was van die plekjes in haar mond die volgens mij echt pijn deden. Poepen Hier ook veel dunne poep broeken. Meerdere per dag, sinds ze ziek is geweest. Zal wel door de warmte komen. Heb ik zelf ook wel wat last van. Suus Leuk klooien! Je weet wat ervan komt he? Mroos Een collega van mij had ook haar eerste zwangerschap spontaan (ongelukje) en de tweede is ze voor in de MM terecht gekomen (is nu wel gelukt uiteindelijk en 20 weken zwanger). Dus ik was ook wel aan het twijfelen gebracht of een tweede weer zo snel zou gaan, maar het kan dus wel bij de tweede ook weer snel lukken. Verder Vandaag leuk naar de Tour de France gaan kijken. Ben echt een Tour junkie. Volg het al jaren op de voet en als het even kan ga ik live ook kijken. Vorig jaar zelfs tijdens de vakantie in Frankrijk, kei leuk! Nu Amy meegenomen en dat ging ook super! Vond het zelfs fijner dan zonder kind, want nu had je in ieder geval iets te doen tijdens het wachten op de karavaan. Hebben lekker zittend op een kleedje langs de kant van de weg zitten spelen en lekker fruithapje gegeten in het zonnetje. Superleuk. Daarna nog even naar mijn beste vriendin gereden om even haar dochter (is nu een maand oud) nog eens te bekijken. wat worden ze snel groot...
@ Roeltje; Ach wat moeilijk zeg, je gevoel is meestal juist zou ik zeggen. Dus niet zijn tandjes oid, hou hem inderdaad maar goed in de gaten. Slopend voor jou (en je man) , maar wat heeft Lenn het goed met zulke oplettende ouders. Sterkte! (fijn dat je nu niet alleen bent trouwens) Lees nu de hap/ha plannen, kan me goed voorstellen dat jullie er klaar mee zijn en dat er iets moet gebeuren nu. cyberknuf voor jullie! @ Pooh, wat mooi dat je foto's hebt, snap dat je er geen afstand van kan doen. @ Manoe; Fijn herstellende billen . Tijd terug had Maura vreselijke diarree en daardoor zere billen, toen liet ik haar bloot op de celstofmatjes uit het kraampakket spelen, lekker luchten . En met iets met veel zink 'impregneren'. Hopelijk gaat het snel nog beter! @ Sanka; al huis-nieuws? @ mroos; fijn dat de benauwdheid weg is! Klinkt als een drukke maar erg gezellige dag! @ Maura en dr eten; zoals Doortje al zei, er zit een koppie op , wat een figuur zeg. Wil absoluut geen strijd met haar aangaan, wat mijn man af en toe wel een beetje doet (niet te gek hoor) en dat werkt dan ook nog (fles leeg). Alles wat nieuw is gaat super....je bent alleen op een gegeven moment door je creatieve 'nieuwe' ideeen heen Nou ja, ze kan het zich veroorloven denk ik dan maar.
@ Collo; ja in haar mond kijken, ik zie niks èn het is nog niet optimaal gelukt (met haar 2 ondertanden en shark-beet). Zie niet echt wat, maar ze was ook ziek, dus kan goed natuurlijk. Zeker met die fles, heb zo het idee dat ze wel wil, ze gaat al huilen als ze de fles ziet . Wat leuk dat je van de tour houdt . Ik ben er een beetje uit, ging vroeger altijd in Parijs kijken, leuk hoor!
Pooh geeft nie joh zei ik toch al. Heb k ook vaak ja dat ik in 2 schermen typ en de verkeerde wegklik. Roeltje Misschien was ie wat benauwder door de bbq lucht. Lees nu dat ie gespuugd heeft. Arme lenn Ow hap gebeld, fijn dat ie aardig was. Snap dat je wat bangig bent als hij niet lekker is. Knuff Manoe zei ik. Kan soms best ff duren voor t lichaampje aangeeft ergens niet tegen te kunnen. Verder kan t ook komen als je kindje verkouden is! Issie dat? Dees fijn dat t een goede avond was. 2 flessen is nie veel nee! Haha heeft je man verteld waarom ie m geen fles heeft gegeven!? Mroos ben wel naar de winkel gegaan maar zonder tentje terug haha. Bleef maar twijfelen! Irritant! Waar ik mee zit is dat hij er niet in kan spelen in de tuin als ik ff bezig ben. Dan rolt ie er vast uit en straks kruipt ie eruit. En dichtritsen als ie wakker is ga ik nie doen . Blijft boaz er gewoon in liggen als ie wakker is!? All truste
@Miskraam, Panos is degene met 2 miskramen...nu wordt ineens mijn verhaal uitgelicht en over Panos heen geschreven...natuurlijk niet bewust, maar wil het nog ff in de groep gooien....het moet geen pooh-forum worden hier.... Thanks voor alle lieve woorden!
B2way...toch nog ff over mij haha...Ben weer mijn bed uit...lag erin maar Lotus werd wakker...brak haar bed af hihi... Slaan met de speen tegen de zijkant en met haar voeten trappen tegen het voeteneinde. Drie keer geprobeerd met speen en muziek maar tutje is klaar wakker......nu maar ff beneden...ben benieuwd hoe lang.....wil slapen.....
@ Lotte; ik probeer ff met je mee te denken zonder van het tentjes-promotieteam te zijn . Je kan hem ook dichtritsen met alleen het gaas (de hor zeg maar) dan zie je hem wel en kan hij er absoluut niet uit. De nomad tentjes hebben de opening van bovenaf, dus die zijn als je ze open laat meer ' box' voor je gevoel (alleen dan is het wachten tot ze gaan staan misschien?). Moet zeggen dat het hier echt alleen voor slapen is en als we haar echt even 'parkeren' anders ben ik er bij en lig ze helemaal los op een kleed oid. Misschien is een 2e hands box wat voor in je tuin? Succes met de zoektocht (als je nog zoekt).
@Riti, ja hahaha...normaal slaapt ze altijd super, dus wat ze nu heeft weet ik ook niet...kleine hooligan