@dank je wel dames @sanka zal ze op me pc zetten is 1 dat een mevrouw het zingt (gekregen) en de andere kan ik even niet vinden is het goed dat ik deze op me pc zet. moet je maar even je mail naar me pb sturen dan ik het verders door sturen. verders ga ik er hier 1 der boterham geven
@ Mroos; oh ja hoor, een hele grote. Maar die zit richting woonboulevard en dat is me toch iets te veel een uitje met het ov. Maar zit al wel in m'n achterhoofd te verzinnen wanneer we toch 'ide buurt zijn' . Vind het erg leuk spul namelijk.
Hallo! Zo heerlijk uitgeslapen (ook weer mijn bed in gegaan, nadat Sara ging slapen na de eerste voeding)! @kinderliedjes: ik was ook een beetje roestig, maar heb inmiddels een enorm repertoire J in de maneschijn, alle eendjes, kleerdjes uit pyamaatjes aan, twee handjes op de tafel, klap eens in je handjes, etc! En hier ook zelf liedjes verzinnen! @v&d: oeh, leuk! Jammer date r al zoveel weg is @riti: ook het speelgoed? Dan ga ik ook nog even mijn best doen! Die bal heb ik al een tijdje, echt geweldig! @gimena: wauw!!!! Geweldig!!!!! Wat was je antwoord? (flauw..) Gefelciteerd!!! @roeltje: zat ik ook te denken: een 7 maanden sprong J maar hier was het toch een tandje! Hoewel het net ook weer mopperen was..Hopelijk is Lenn snel de oude! @7maanden: daarover gesproken! Sara is vandaag 7 maanden!!!!! Ojeee wat een leuke sites allemaal! Ik blijf geld uitgeven!!!
@sanka probeer het morge via me andere pc,deze kent de cd-rom drijf niet.laat je het nog wel even weten
zo, hij slaapt Heeft de hele dag al verhoging.. rond de 38 graden.. eind van de middag was het 37.2 dus hadden goede hoop, maar helaas.. Was te moe voor een fles dus vanavond nog maar even proberen.. Morgen verjaardag van mn zwager, maar mn man gaat alleen heen waarschijnlijk.. uiteindelijk geen zetpil gegeven, hij is netjes gaan slapen.. als dat zo blijft wachten we gewoon af tot het beter gaat Vanavond lekker de hele avond samen voor de tv..
Roeltje Jaaaa, 20% extra hihi. Ik heb vanmiddag besteld en morgenochtend komt het als het goed is al binnen! Dat zou super snel zijn! Als hij 38 graden koorts heeft dan zou ik zeker geen pcm zetpil geven. Is echt niet nodig. Als hij boven de 38,5 zit en zich duidelijk niet lekker voelt dan is het wat anders. Maar dan nog zou ik t niet gelijk doen, een uur later kan het zo weer normaal zijn! Als hij 's avonds laat alsnog boven de 38,5 heeft dan kan je altijd nog op dat moment een zetpil zetten! Koorts zorgt ervoor dat de ziekteverwekker sneller aangepakt kan worden, dus dat is zeker goed! Het haalt het virus oid niet weg, maar helpt wel mee ja! Doortje Dat het tandje nu door is wil helaas niet zeggen dat de pijn weg is. Er is alleen een puntje nu door toch? Dan doet het ook nog pijn, want de rest moet er ook nog doorheen... Gefeli met sara Activity center Heb m vanmiddag ontvangen!
Sanka Heb laatst bij de KV voor ik geloof 3 euro een dubbel CD met liedjes gekocht (1-2-3-4 Hoedje van papier). Is echt leuk, staat 44 medleys op van allerlei kinderliedjes. Je kent er meer dan je denkt! Heb trouwens ook deel 2 van Liedjes met een hoepeltje erom. Amy ziek vannacht heeft ze een paar keer gejammerd, maar niet meer gehuild dus ben er niet meer uit geweest (natuurlijk wel wakker), dus ook dat gaat de goede kant heen. Het lijkt de zesde ziekte te zijn, het enige dat ik niet kan rijmen is dat ze de uitslag bijna alleen maar op haar armen en benen heeft en bij de zesde ziekte zeggen ze juist dat het op het gezicht, de nek en de romp zit. Het ziet er een beetje uit alsof ze verbrand is. Maar ze heeft er niet zoveel last van geloof ik, al is ze nog steeds niet helemaal de oude. Manoe Lekker dat het weer goed gaat met Morris. Ach wij hebben natuurlijk ook wel eens last van onze maag, zal zoiets wel zijn. Gimena Wat leuk! Van harte met je aanstaande huwelijk zeg! Gaat het voor of na de tweede worden? Het is wel altijd super druk op die "mooie" datums. Zou het een dag ervoor of erna doen, is het vast een stuk rustiger. Vaak zijn mooie lokaties al zover van tevoren volgeboekt... Gisteren bij de V&D even rompers ingeslagen in maat 74/80. Heb denk ik wel 20 rompers gekocht. En een heel lief Nijntje shirt en een lief Nijntje shirtje voor de nieuwe kleine (was 1 euro) en een Nijntje romper voor 50 cent. Mijn man zag een of ander duplo achtig Hello Kitty dorp staan voor 19 euro en die heeft hij nu al gekocht voor Amy. Mag ze geloof ik pas als ze 1,5 jaar oud is. Achter die bier en voetbal man zit toch echt een hele lieve zachte papa zeg... Roeltje Ik geef vrij snel een zetpilletje omdat ik vind dat ze zich niet rot hoeft te voelen. Bij koorts meestal pas boven de 38,5 en of ze moet zicht er naar door voelen. Dat ze geen koorts hebben wil natuurlijk niet zeggen dat ze zich niet rot voelen en als een zetpilletje dan helpt. Mijn huisarts deelt die mening ook. En daarbij heeft koorts wel een functie, maar die functie is gelijk bij 38,1 graden of 40 graden koorts. Dan heb ik liever dat Amy 38,1 heeft.
@Collo: woow 20 rompers!! halleluja @Gimena: ook hier nog eens GEFELICITEERD!!!!! was dit wel wat tactischer gedaan dan het vragen om je ringmaat whahaha.. .mannen @Doortje: jeeej Sara 7 maanden... pfff Dani woensdag alweer 8 maanden, gaat snel he! @Hier: Nou vandaag weer naar de kermis geweest, Layla helemaal in dr nopjes Dani sliep whahaha
arghhhhhhgggg! even ego hoor! ben de hele tijd moe! Op donderdag uitgepoept van de week werken, op vrijdag niets willen maar van alles moeten, hormonen die in het rond vliegen, een kind wat slecht drinkt, een man die me niet begrijpt.. zucht... Herkenbaar?
@Doortje; Zeker wel enige herkenning alleen laat ik vaak dan dat moeten maar achterwege Ik las dan vaak echt een rust-dagje in en ga dan vaak genieten van mijn mannetje.
@dees: ja dat probeer ik dan ook, maar ik kan het dan niet loslaten...ik krijg mijn huishouden gewoon niet meer op de rails...En als Sara dan ook nog slecht drinkt...en ik wil ook mijn sociale leven een beetje leuk houden.nouja, gaat morgen wel weer hopelijk. Dankjewel voor je reactie!
Doortje Huishouden ligt hier ook nagenoeg op zijn gat. Godzijdank komt mijn moeder iedere twee weken het huis een ochtend grondig doen, dus dan is het grootste werk weer gedaan. Is dat geen optie om iemand een ochtendje per week/twee weken te laten komen?
Huishouden loopt hier soms ook wel eens achter, maar dan loop ik de volgende dag wel weer een stukje harder....niet echt ideaal maar kan naderhand wel tevreden zijn. Probleem van slecht drinken ken ik dan helaas weer niet, vind het wel erg vervelend hoor!! DE oplossing is dus nog steeds niet gevonden? Ons sociale leven bestaat eigenlijk uit ups and downs....morgen gaan we lekker shoppen....ff eruit! En we moeten immers op zoek gaan naar een nieuwe kinderwagen, mannetje vindt dat ik maar een leuke wagen mag uitzoeken
Goedemorgen, Hier weer een slechte nacht achter de rug. Luuk zijn oogje zat weer dicht. Dus weer huilen. Ben er geloof ik wel vijf keer uit geweest. @doortje Sorry ik herken het niet. Maar ik mag dan ook niet klagen ik woon in een appartement met twee kamers van 17 m2. Dus dat is wel bij te houden. Kun je misschien niet nog een dagje minder werken? @collo Gaat het alweer een beetje beter met Amy? Goede nacht gehad? @dees Oh vandaag een nieuwe wagen uitzoeken. Toe maar toe maar. Heel veel plezier. @roeltje Hoe is het met Lenn?
Goedemorgen!!!! Alles goed hier met jullie allemaal? Hier gaat het wel, slechte nacht gehad, A kwam vaak te drinken. Heeft echt last van die amandelen....ehm is dat nou met 1 of 2 x een l??? hahah...slaapgebrek... Met mn hubbie gaat het wat minder...moet naar de HA mogelijk anti-depressiva ivm overlijden moeder ertc.. Knufff, Mili