De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zie dat n aantal kids om 1600 groente krijgen, zat daar ook aan te denken maar dacht dat t te vroeg was. Haha echte Hollander;). Straks zal ie ook rond 18:00 mee moeten eten dus misschien dat ik daardoor dacht dat t handig was...

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Layla mocht hier al heel snel met de pot meeeten, dus vond het belangrijk dat zij ging eten als wij gingen eten.
    Met Dani houden wij hier nu al rekening mee, die eet nu tegelijk met ons.

Wij aten eerst om 6 uur, maar de kids hadden vaak al eerder honger en als we om 6 uur eten, lust Dani zn fles om half 8 nooit!

Nu eten wij om 5 uur met zn allen

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Nog niet terug gelezen. :)

Heeft iemand van jullie al spinazie gegeven? Ik ben het nu aan het maken met aardappel en ei. Nou ben benieuwd.
    Ik heb trouwens ook panga filet gehaald. Waar zou ik dat mee gaan mengen courgette?

Hier trouwens nog maar 1 bv alleen sochtends. Ben wel blij dat ik dat nog heb. Wilde eigenlijk twee keer nog blijven geven. Maar ovberdag wil hij niet meer bij me drinken. Volgens mij gaat het dan niet snel genoeg voor meneer.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoi!! :)
    etenstijd
    hier eet hij altijd rond 17.00 uur.. meestal eet ik wel met hem mee, maar soms heb ik nog geen trek dus dan eet ik zelf wat later.. als hij echt aan tafel mee gaat eten eet ik ook gewoon om 17.00 uur.. Later eten lukt niet, dan wordt hij vervelend en is hij te moe..

Net mama's ideetje van Friso gegeven.. soort stoofpotje ofzo.. bordje ging helemaal leeg haha..
    Morgen hebben we een BBQ en krijgt hij tagliatteli (hoe schrijf je dat??) met saus.. heeft mn man gister meegenomen.. maar hij lust eigenlijk alles dus zal vast goed komen;)

Vanmiddag heerlijk gelunched met zn 3en.. Broodje ging netjes op (bijna dan) en flesje ging ook leeg.. Is weer helemaal vrolijk, heeft vanmiddag zelfs nog een uurtje geslapen.. geen koorts of verhoging meer..nu hopen dat hij vannacht lekker gaat doorslapen.. heb de wallen op mn tenen hangen inmiddels..Gelijk stapel dvd's van Bassie en Adriaan gekocht.. En nog een leuke film voor ons :) Zijn we nu aan het kijken..

Ga Lenn zn toetje even geven:)

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou de spinazie ging erin als koek. :D
    Jammer dat je dat niet te vaak mag geven.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Spinazie is hier ook een groot succes!
    Heeft net spinazie met kip op :D

@Roeltje: Fijn dat Lenn geen verhoging meer heeft zeg!
    Snap dat je ontzettend moe bent. Het zijn ook slopende dagen

@Hier: bah heb keelpijn, lichtelijk verstopte neus..
    Hoop niet dat ik echt verkouden ga worden, geen trek in ;) whaha.. tja kun je toch niet tegenhouden.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mili
    Poeh, heftig van je man. Hoop dat hij er baat bij heeft.

Sanka
    Ach nog steeds last van zijn oogje wat sneu. Beterschap.
    Amy verklaar ik vandaag weer voor gezond. Het is nog steeds een draakje, maar dat gooi ik maar op persoonlijkheid.

RiTi
    Eten en de was bijhouden vind ik al heel wat hoor. Je wilt tenslotte ook nog wel wat aandacht aan je kindje geven. Daar ben je tenslotte voor thuis...
    Enne shoppen met mijn man klinkt gezelliger dan het is hoor... Ach hij kan wel leuk Amy bezighouden...;)
    Vandaag belde een vriendin dat haar kindje ook ziek was. Precies dezelfde verschijnselen als Amy, dus misschien heeft het hier wel in de lucht gezeten op mijn verjaardag...

Huishouden
    Ben blij te lezen dat we niet allemaal Roeltjes kunnen zijn (geintje meid...) Roeltje, jij moet echt geen hekel hebben aan het huishouden volgens mij...

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lexie
    Wat een lekkere kuiltjes heeft ze in haar wangen! Heel schattig.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    uh, Roeltjes huishouding?:D Hier is er een bom ontploft geloof ik haha :D zo netjes is het momenteel niet:D

Volgende week gaan we op zoek naar traphekjes.. meneer tijgert nu werkelijk de hele kamer door en ook richting de keuken.. op zich niet erg, maar daar staat het voer van killerhond en je moet eerst een afstapje af naar de keuken (tegels;)) Deur continue dicht is ook niet handig, aangezien ze dan niet naar haar water kan.. zucht, kleintjes worden groot :D

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; héel héeeeel erg bedankt voor je wonderworld tip bij de toys XL!! We hebben hier in de stad een mooie speelgoedwinkel die het heeft. Maar dat zijn geen prijzen om wat te kopen, meer om aan opa en oma te vragen op een verjaardag. We zijn vandaag op pad geweest en allemachtig wat was het goedkoop :$ (en het is zo leuk dat spul). We hebben echt heel veel meegenomen, maar goed dat ze de collectie bij lange na niet compleet hadden ;).

We hebben uitgebreid staan puzzelen in de winkel, ons petekindje wordt over 2 weken 1, een maand later een kindje 3 enz enz. Ze krijgen allemaal heel mooi speelgoed :)

Ben helemaal weg van de regenboogblokken, houten blokken met een doorzichtig gekleurd framepje er in met kraaltjes. Gevolg: het licht schijnt er door en ze maken verschillende geluidjes. Regenboog geluidsblokken van Wonderworld :: Ballen en blokken :: Speelgoed op soort :: Spelendwijzer (alleen dan voor een tientje)

@ Collo; agussie, nog een kindje ziek dus. Maar met Amy gaat het wel weer, toch? Al had ik zeeen van tijd, een echte poets zit gewoon niet in me :D.

11. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti, leuk om te horen:D
    Ik ga morgen denk ik even terug voor die regenboogblokken want die zag ik later op internet. Ze hadden bij ons heel veel maar ik was eigenlijk kraammand aan het shoppen voor mijn schoonzusje. Dus had maar 1 ding haha, die blokken. Maar ga morgen dus wat meer inslaan(als het niet allemaal op is), want houten speelgoed is idd echt te leuk:D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lexy; Welkom bij de club :D
    Wat is lieke een mooie meid, en die kuiltjes in haar wangen....zooo schattig!!

@Poohbeer; Moest jij a.s. woensdag ook in het WKZ zijn?

@Hier; Vandaag er heerlijk tussenuit geweest, mannetje had zin om te gaan shoppen en zijn dan ook de gehele middag op pad geweest.
    Zijn wezen shoppen in Hilversum, Beau heeft zijn ogen uitgekeken en was zeer tevreden. Nog wat leuke kleren voor hem geshopt bij de H&M voor een prikkie :D
    Voor mezelf nog een leuke positiebroek gekocht voor €5,-....maatje 36 en hij paste perfect ;)
    Nu lekker genieten van een avondje samen op de bank....of nou ja ook een beetje ZP want ik heb jullie verwaarloosd vandaag :)

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag even naar een babywinkel gegaan en heb nu de babykamer gezien die ik over een paar weekjes ga bestellen (of volgende week). Is qua model precies dezelfde als we nu hebben, maar dan ipv helemaal wit, wit met een grijs/bruin houten acenten, zodat we niet 2x dezelfde kamer hebben.

Ook al een nieuwe autostoel uitgezocht, alleen de kleuren van dit jaar zijn echt vreselijk van Maxi Cosi. Hou van een beetje knalkleuren en die hebben ze echt niet....:(

Het begint zo langzamerhand een beetje echter te worden...

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Welke stoel is het geworden?
    Vind de kleuren ook niet zo je van het...vond die mineral of jade kleur wel wat....maar dat ik er nu helemaal blij van wordt.
    Qua babykamer gaan wij denk ik nu juist voor een witte, voor Beau hebben we een witte met bruine accenten kamer :D
    Ik vind die Turijn kamer echt super...maar is niet in het wit te verkrijgen....Babykamer Turijn | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    We gaan voor de Maxi Cosi Tobi, maar weet ook nog niet welke kleur. Misschien maar saai in het zwart.
    Da's wel een mooie kamer Dees. Grappig dat jij nu helemaal wit neemt. Ik kan van die van mij maar geen foto vinden. Hij is geloof ik vrij nieuw in die winkel. Had hem een paar weken geleden nog niet gezien.

Zie nu net het nieuws van de Loveparade...wat naar weer zeg...

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Halloooo!
    Hoe is het hier? Vandaag bij een vriendinnetje van Sara geweest die 1 werd. Wat een schatje! En ongelofelijk dat Sara er over 5 maanden ook zo bij loopt/kruipt!
    @collo: ja dat zei ik ook al tegen mijn man. Ik wil iemand die mij huis af en toe grondig schoonmaakt, dan hoef ik het alleen maar bij te houden! Heerlijk dat je moeder dat voor je doet! Jeetje, alweer een babykamer aan het uitzoeken en zo, raar idée he?
    @sanka: ja zit er wel over te denken om 24 ipv 28 uur te gaan werken…denk denk… Ach arme Luuk…heb je er alweer bv ingespoten J
    @mlli: joehoe! Dikke knuf voor jou! Gaat die ellende nu eens ophouden voor jullie!!?? Tja, ik probeer het ook een beetje los te laten wat huishouden betreft, maar ik kan er zo slecht tegen als het net schoon is in huis…
    @psje: hmmm wat kan dat nu zijn he, dat emma zo onrustig slaapt? Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! He, dat van die afgebrande stranttent heb ik volgens mij op de radio gehoord, kan dat? Haha, herkenning dus? Heel fijn, voel ik me niet de enige!
    @riti: thanks! Ja weet nog wel dat je dat schreef. Toen dacht ik al: pff dat heb ik nou ook! Dacht dat het wel over zou gaan, maar wordt eigenlijk alleen maar erger… Wel heel fijn om zoveel herkenning te lezen, dat relativeert het weer wat meer. Ojee, wat een vermoeiende nacht! Dus dan ligt Maura in haar slaap te huilen? Agossie! Ah, leuk de parade! Welke voorstelling ben je geweest? Ik ga donderdag met man J
    @pooh: daar ben je! Je werd gemist!
    @suus: oe, bijna vakantie! Gaan jullie nog weg? Ik zit ook nog op 4 voedingen, maar zit te denken om er 1 weg te laten. Maarja welke en hoe gaat het schema er dan uitzien? (jai k denk teveel…). Hoe gaat jouw schema eruit zien als je die vierde weglaat?
    @lotte: thanks! Gaat vandaag alweer iets beter hoor .
    @roeltje: fijn dat het weer beter gaat met Lenn!
    @lexy: welkom! Mooi schema zo te zien! Wat voor toetje geef je?
    @panos: fijn dat de nachten goed blijven gaan!
    @schema’s: heel fijn, heb je allemaal opgeschreven!
    @Z8: ja ook ik ben gezwicht!
    @toys xl: oe, ga dar ook maar snel eens kijken!!
    @dees: lekker geshopt dus! Fijn dat beau het zo goed deed!
    @hier: en nu ben ik weer moe… duik er straks maar weer in…

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Wij gaan denk ik voor een Pearl, dit ivm de gekochte Family-fix. Ze hebben daar wel een erg leuke roze stoel van....iets voor Amy? We gaan als het zover is (zal niet zo lang meer duren denk ik) met Beau dan maar ff passen en meten in de winkel.
    Waar ga je de kamer bestellen, prenatal ofzo?

@Doortje; Ongelooflijk he dat het zo snel kan gaan, ik ben ook al best wel bezig met het feit dat hij over niet al te lange tijd gewoon alweer 1 jaar wordt! Ik zie hem al zo door de kamer heen waggelen :p

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo en Dees; superleuk en heel erg bizar tegelijk, baby kamers en maxi cosi's hahaha. ik vond het héerlijk alles zo uit te zoeken, zou het ook weer heerlijk vinden maar het is echt een andere wereld en dat terwijl het nog niet zo lang geleden is ;).

@ Doortje; hihi schandalig maar waar, geen voorstelling gezien :). Had zo verschrikkelijk veel bij te kletsen met mn vriendin en we hebben er heerlijk rondgezwalkt her en der wat gegeten en gedronken, super.
    En dat huishouden, die eeuwige moeheid en al het gedoe....het wordt inderdaad niet minder bleh. Oh ja, we gaan kleiner wonen, hihi zou het schelen denk je?

:$ over 3 dagen is ze 8 maanden

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Ik betaal mijn moeder daar wel gewoon voor hoor. Toen mijn moeder hoorde wat een huishoudster tegenwoordig verdiende had ze zoiets van; Dat kom ik wel doen. En heeft ze meteen een goed excuus om naar hier toe te komen want ze woont in Limburg, dus da's ook niet om de hoek.

Dees
    Die Pearl is erg mooi maar hier geen Isofix. Die is er tenminste wel in leuke kleurtjes. Zit nu te kijken naar de kleur bubble dream. Die is nog wel leuk.
    Wij gaan waarschijnlijk weer naar de baby en tiener siperstore in Sliedrecht. Hebben ze meestal wel goede aanbiedingen.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

Milan lag om 20:00 in bed en ik sliep rond 1:00, maar heb wel lekker geslapen! Milan ligt nu net te drinken.

M'n vader en z'n vrouw komen strax op bezoek. Hij wilde ons zien en ook praten over onze zoektocht naar n huis..

Avondeten kindjes
    bedankt voor de reacties, fijn om te lezen hoe anderen dat doen!

Sanka
    hier nog geen spinazie en/of ei gegeven. Fijn dat luuk t lekker vond! Ga van de week witlof proberen...arm kind haha;).

Nieuwe dingen
    geven jullie nieuw eten nog steeds 3 dagen achter elkaar?

Dretjuh
    gaat t al beter met je?

Doortje
    ja ongelovelijk hè dat die van ons over 5 mnd al zo anders zijn!!

Deel Deze Pagina