Goedemorgen allemaal Hier het hele weekend mijn neefje van 14 op bezoek gehad. Hartstikke gezellig maar wel vermoeiend hoor. We waren 'blij' dat we gisteravond even rust hadden. Vanochtend lekker alles in huis gedaan, vloer gedweild en was opgehangen etc. Nu wachten tot Boaz wakker wordt en als hij om half 1 weer op bed ligt, aan school. Ik begin er een hard hoofd in te hebben dat eind augustus lukt. Gelukkig zijn beide onze ouders eind deze week weer terug om op te passen, kan ik tenminste hele dagen wat doen, die uurtjes zijn niet echt besteed voor mij. @Dees, wat een knapperd zeg, zelf zitten en kruipen. Hier schuift Boaz nu naar achter, en heel af en toe naar voor, er komt iig schot in @Lotte, Boaz ligt ook regelmatig op zijn buik. Ik laat hem liggen en man draait hem om haha. Behalve als hij met zijn gezicht ook half op het matras ligt, dan draai ik hem om. @Suus en bapsie; wat leuk dat jullie er weer voor willen gaan! Heel veel succes iig. Bapsie, na hoelang was jij zwanger? @Riti, Maura weer beter, yes. Nu hopen dat het zo blijft! Ik heb trouwens gister nog een box van die geluidsblokken gehaald, rainbowblokken, en een houten raket haha, ik kon het niet laten Het is te goedkoop. Het ligt nu in onze rommelkamer te wachten op verjaardagen enzo. En idd ook een kado voor schoonzusje en vriendin. @Derest, sorry vergeten, ga vanaf nu weer alles goed bijhouden.
@ Chicken; goedemorgen! Ik heb alle administratie en belastingdingen inmiddels gedaan, dus daar hoef ik niet meer aan te denken als ik jou 'zie' hihi (vind het geen vervelende klussen hoor ). Alles goed? @ Mroos; Een 14 jarig neefje lijkt me heel gezellig maar inderdaad ook best vermoeiend. Leuk dat je nog wat geshopt hebt. Die geluidsblokken zijn leuk! De raket ken ik niet, vast net zo leuk . Losse studieuurtjes zijn lastig lijkt me, even een ochtend of een middag doorwerken schiet vast lekker op. @ Bewegen; maura gaat ook achteruit , en om haar as, rechtsom . Ze is wel hard bezig, het gaat haar vast lukken . Strakjes naar het CB, ben erg benieuwd hoe groot ze is. Ons blij geitje
@Riti..haha..wel fijn dat ik je daar dan toch aan herinner..hihi. Alles goed hier! Ik ga zo maar weer eens een foto plaatsen van m'n scheet. Maura is echt een schatje!!!
@Lexy4, ach wat een snoepie is Lieke zeg! Heerlijk! @Mroos, thanks for asking meis! Hier alles goed! As. woensdag moeten we weer naar t UMC...we zullen zien... @Lotte, Lotus krijgt ook om 16 uur haar warme maaltijd. Kunnen wij tussen 17 en 71.30 ook normaal eten . Ze zit dan wel in de wipper op tafel en eet gezellig mee...broodkorst, komkommer ofzo...anders schreeuwt ze de boel bij elkaar ... Wij gebruiken teveel kruiden en knoflook om haar nu al met de pot mee te laten eten...we zijn wel van plan om na de vakantie 3x in de week ofzo smaakloos (naar ons idee) te koken...kan ze gewoon mee eten. Ongezellig hoor...Harderwijk...kun je niet met me mee rijden naar een meeting . Hoop wel dat jullie snel iets vinden! @Dretjuh, hoe is t nu met je keel/neus? Nog verkouden geworden? Is er al iets meer rust bij jullie? Emigratie plannen? Spannend! Eten ruilen...hihi...leuk! @Dees, ja moet as woensdag in t UMC zijn...maar wel al heel vroeg...8 uur . Jij ook? Zeker pas later, ongezellig Wil je niet zo pronken met maatje 36 ? Hoe is t nu met je energie level?? @Collo, oooowww...leuk zeg allemaal weer nieuw spul! Heerlijk...t genieten is begonnen!!!! De magische grens over!!! Yeah! @Doortje, haaaiiii! Thanks for missing me! Alles goed met jou en Sara? Lekker geknuffeld?? @Happy, gefeliciteerd met Tijs! 7 Maanden alweer...time flies . Wat een lieve spam! @Roeltje, huis al Lenn-proof?? Hoe gaat t nu met slapen? Was Bassie & Adriaan spannend ? @Suuskebab, hoe was de kermis? Ik woonde als klein meisje (tot mijn 11e) in Tilburg, ben sindsdien maar 1x geweest . Ieder jaar roep ik weer...ik wil ik wil...volgend jaar maar...leuk voor Max en Lotus haha Spannend! Op naar een brusje voor Maud! Joehoe! @Sanka, hoe is t nu met jou en je man? @Gimena, altijd leuk een feessie! Verder alles goed? @Riti, jee Maura alweer ziek...arm schatje...is t alleen koorts? Tandjes? Maura ook aan de klets dus! Stoer! Lotus heeft 2x (onbewust denk ik) papa gezegd, 1x eten en 1x mama...hahaha... Ik kwam aanlopen met haar bordje...ik zeg lekker eten? En zij: Ete @Bapsie, jullie ook voor een brusje! Spannend hoor! 2011 wordt weer druk Hier; Hoi hoi...veel te lang niet geweest...sorry druk druk druk...Max vakantie, Wim vakantie...tja... Gisteren zijn we bij vrienden op de camping geweest in Belgie...ff een bakkie doen...was erg gezellig! Verder weinig nieuws eigenlijk...druk met van alles en nog wat...maar weet niet wat LOL Heb nog wel even wat spam...ook te lang geleden... Lotus probeert inmiddels te gaan zitten...kukelt regelmatig om...maar dat komt vast goed! Tijgert het hele huis door en wordt helemaal gek als ze in haar loopstoeltje zit...vind ze t einde! Ze heeft er inmiddels 2 tanden bij...hoektanden boven! Klein vampiertje dus...onderste 2 in t midden en dan de hoektanden...maf gezicht . Krijg geen foto's geupload ?!?!
Oww...ik snap het...we moeten eerst al onze foto's verwijderen...handig... Nou bij deze ff wat spam...
Ha pooh, ja supergoed!! Ik geniet echt ontzettend van hem. Hij is zo lief en makkelijk. En hij kletst de oren van m'n hoofd. Vannacht werd hij een beetje huilend wakker, eerste wat ik hoorde: mamaaa...nou daar smelt je toch van!
@Chicken, heerlijk is dat gevoel he! Gewoon zwijmelen.... We kwamen gisteren avond terug uit Belgie, bijna frankrijk, en waren om half 11 thuis. Lotus nog even in de loopstoel omdat ze energie over had...ze was helemaal happy om thuis te zijn...dan wil je ze niet naar bed brengen...maar lekker bij je houden...wel gedaan hoor . Geniet ze!
Ja leuk is dat he, dan weten ze toch dat ze thuis zijn. Milan ook, dan is hij de hele dag naar KDV geweest en best moe, maar als hij dan even lekker in z'n eigen box is, dan is hij zo blij!
ahhhhhh zei die mama!! Wat LIEF!!!! Dat zie ik hier voorlopig nog niet gebeuren, maar heb Layla die 100000x per dag mama roept @Pooh: leuke vakantie gehad?? @Hier: Dani werd gisternacht huilend wakker en wilde niet meer slapen, toen zijn papa en mama stout geweest en hebben hem bij ons gelegd. Ohhhh wat prachtig om dat manneke zooo dicht bij je te zien slapen. Sliep pas om 3 uur ofzo omdat ik maar naar hem bleef kijken
Goedemorgen!!! @pooh: wat een leuke spam! En wat heeft je mannetje mooi lichte ogen zeg! Ennuh, hoektanden? Kan dat dus ook al? Ik ging er eigenlijk klakkeloos vanuit dat eerst de voorste boventanden zouden komen, hahah! Zal er wel grappig uitzien jah! Ik ben wel jaloers op Lotus dat zij ook al kruipt/tijgert hoor! Zou dat Maud ook graag zien doen, maar er zit nog steeds geen beweging in! Luie dame.... Hoe zit het eigenlijk precies met DE dagen waarop het bij jullie weer spannend gaat worden? Wanneer is je ei ongeveer en wanneer de ontdooiing/terugplaatsing? In augustus toch? @Riti: fijn dat Maura vanochtend weer vrolijk was! En wat een ontzettend leuke foto! Wat zijn het toch allemaal mooie meiden ook! Stuk voor stuk! @bapsie: ja wij hebben wel besloten om geen AC te gebruiken en het op z'n beloop te laten... Maar ik ga ook inderdaad niet met ovutesten en thermometers aan de slag hoor! We zien wel waar het schip strand! Ik ga er toch vanuit dat het nog een aantal maandjes zal duren... En jullie dus ook volgende maand! Spannend hoor! Wel leuk! @Lotte: gewoon blijven aanleggen aan de linker... En hopen dat het tijdelijk is... Anders weet ik het ook niet...! Ik zit heel erg in dubio hoe ik ga afbouwen en hoeveel voedingen ik eraf zal gaan halen....Maar ja, kom ik vanzelf wel een keer uit... @chicken: hooooooi! Zegt Milan echt al bewust mamaaa? Of toevallig?
@Dretjuh, was een eendagsvlieg die vakantie hihi...we waren bij vrienden in Belgie gisteren. Max heeft er nu 2 weken op zitten en Wim pas een halve week...dus weet nog niet wat we gaan doen . Getver verkouden dus...balen! Mooi he, je kindje slapende...zwijmel... @Suuskebab, ja had ook verwacht dat haar voortanden boven nu zouden komen...maar nee...vaag! Thanks...ik val ook nog steeds voor zijn ogen . Wees gerust, ze tijgert alleen ...kruipen nog niet hoor...als ze haar kont omhoog gooit en dus op haar knieen en ellebogen zit gaat ze in t kleed bijten waar ze op ligt ofwel lippen op de grond hahaha....alsof ze je knuffelt, maar dan met t kleed... Tijgeren is wel heerlijk om te zien! Ei hoeven we niet op te wachten...ze hebben met 5 medicijnen mijn cyclus lam gelegd, en zijn nu t baarmoederslijmvlies aan t opbouwen...woensdag moet ik voor een echo en dan hoor ik of het baarmoederslijmvlies goed is...als dat zo is wordt ik vrijdag gebeld over de datum ontdooi-en...als t ontdooi-en goed is gegaan s'morgens moet ik diezelfde dag voor de terugplaatsing...t begint weer te kriebelen...maar ik ga er vanuit dat het slijmvlies niet goed is nog...je hebt nl een heel prik en slik schema en die vrouw die mij mijn schema heeft aangemeten heeft besloten dat ik de eerste 10 dagen kon over slaan (anders moest ik eerst 10 dagen de pil slikken). En ze heeft al vaker foutjes gemaakt die muts... Dus uit een soort van zelfbescherming ga ik er maar vanuit dat ze t ook deze keer fout heeft gedaan . Anders had ik nl pas rond 5 aug voor de echo gehoeven...vaag!