De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    het wordt hier wel liggend op de commode trouwens.. op de arm zitten is een drama, hij beweegt teveel haha

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Op de commode had ik ook als tip gelezen bij oei ik groei ofzo!? Maar vindt t wel leuk als hij in de spiegel mee kan kijken:D. Al denkt ie dat t een ander kindje is:p

uhm weet nie welke tandpasta we hebben..met Winnie the pooh erop..ff kijken..oral B! Staat geen specifieke leeftijd bij.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; hihi, hier ook Pooooo :D

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hier weleda baby tandpasta, tot wanneer geen idee eigenlijk ;).

Gaan we straks naar het CB, heeft madam nog mooi ff tijd voor dr dutje op haar gebruikelijke tijd....ligt ze nog steeds te kletsen in dr bed.
    Ben blij dat ze zo vrolijk is hoor :p

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wij hebben ook Elmex. Tijs vindt het ook erg leuk, wordt helemaal wild als hij de tandenborstel ziet! Deze gaat ook regelmatig te ver zijn mondje in... Ik doe het eerlijk gezegd nog voor de laatste voeding...hij is daarna altijd zo lekker soesig...Over een tijdje ook maar na de fles doen.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    raak verslaafd aan kinder dvd's kopen geloof ik :D zag net stukje van een dvd van Bob de Bouwer.. vind dat poppetje vreselijk,maar hij zat er vol aandacht naar te kijken! Blokjes waren ineens niet meer interessant.. het is zooo verleidelijk om een dvd te bestellen haha

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Heb nog geen enkele dvd gekocht voor Milan haha. Misschien maar eens doen....

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik ook niet hoor. Nog even geen tot weinig TV, dat komt over een tijdje wel...Voorlopig vindt hij alles om hem heen net zo interessant.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hier ook nog geen dvd's. Wij kijken als ik thuis ben teletubbies om 10.00....helemaal geweldig!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi daarom heb ik dvd's;) Ik kan me rot ergeren aan de teletubbies en tweenies enzo haha.. hij zit er alleen maar voor tijdens het eten als hij moe is.. anders ligt het eten meer op de grond dan in zn mondje;) tijdens het spelen staat het geluid aan, maar tv uit zeg maar.. dus geen beeld..

jaja, opvoedkundig verantwoord bezig;):p

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vond het eigenlijk ook nog niet zo nodig, maar dacht even dat t misschien wel stom was dat ik m nog niet kijken haha. Maar gelukkig zijn er meer! Volgens mij vindt Milan atwt ook leuk:p.

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik zet Dani alleen voor de TV als hij net gegeten heeft. Dan kan zn eten even zakken.
    Zet of BabyTV of NickJr op...

Maar na een kwartiertje is hij het beu en wil hij kruipen.

Heb voor Layla ook niet zoveel DVD's hoor, wel 8 Dora DVD's, Maja de Bij, Woezel en Pip en that's it!
    Zet ook voor haar BabyTV en NickJr op, daar heeft ze genoeg aan. En soms Ned3, teletubbies en sesamstraat enzow ;)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff, net op tijd binnen.. begint nu keihard te regenen:D

had vanmorgen ook weer iets hoor;) stomme muts..
    ik dacht ineens: Shit, niet ongesteld geworden afgelopen week! Had nog een twee testen liggen van vorig jaar en houdbaarheid was nog niet verlopen.. Tja, negatief.. Weer een test gedaan, weer negatief.. Wil dus de pil voor vandaag innemen (tja, hij zegt toch negatief), zie ik ineens waarom ik niet ongesteld werd:D Heb de pil doorgeslikt deze maand;) Niet zo gek he dan :D

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whahaha mutsssss hihi. Dus je hebt niet eens gemerkt dat je elke avond een pil in nam??;);)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou ja, dat wel, maar nooit bij nagedacht.. kruis de laatste dag altijd aan op de kalender, vergeet altijd op welke dag ik de pil weer moet slikken zeg maar.. dus had het alvast aangekruist, maar omdat manlief op het laatste moment een week vrij was, heb ik m dus doorgeslikt.. moest wat opzoeken op de kalender bij vorige week en zag dus het kruisje staan.. haha klein beetje paniek toen ik bedacht dat ik dus niet ongesteld was geworden toen haha..

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Whaha, gelukkig blijkt dat je gewoon de pil hebt geslikt!! En hoe voelde het om weer eens te testen;)?

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!

Ben een beetje slaperig dus misschien vergeet ik iemand, sorry dan is niet expres!!!

@bapsie en suus: spannend hoor!! Veel klusplezier ;)

@pooh: nou lekker dan zo'n mens die het steeds fout heeft! Ik duim iig weer voor jullie!!

@dees: succes in het zkh! En weer lekker naar frummeltje kijken:)

@tandjes: nog steeds helemaal niks! Ook niks te zien, geen bobbeltje oid. Nouja komt vanzelf. Dochter van mn vriendin is ruim anderhalf en had tot vorige maand alleen 2 ondertandjes. Nu komt in een klap de rest van haar gebit door.

@tv kijken: af en toe paar minuutjes naar babytv maar het kanhaar nog niet zolang boeien.

@kruipen: emma heeft gisteren een echte serieuze poging gedaan, knietjes onder dr lijfje kontje omhoog, handje naar voren en boem! Op dr snufferd. Toen was ze het gelijk zat en ging ze maar weer spelen, maar het zit eraan te komen!

@loopstoeltjes: hebben jullie van die loopautos of echt can die stoeltjes waar ze in hangen zeg maar?? Ik wil ook graag zoiets voor emma.

@slaap: nog steeds drama hier, zitten er echt doorheen. Elke nacht is het bal, gillen huilen en als je bij dr ben in het over. Moe is ze wel, op de arm is ze zo weer in slaap maar neerleggen is weer gillen. Uiteindelijk is ze zo moe dat ze wel slaapt maar dan zijn we 1,5 tot 2 uur verder. Overdag is ze ook heeeeel erg eenkennig. Er hoeft buitem maar iemand in de wagen te kijken en het is gillen, als ze op de arm zit en iemand praat tegen dr dan kruipt ze haast in me. Momenteel zijn echt alleen papa en mama goed en dan 24 uur per dag. Echt heeeel vermoeiend....

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Vermoeiend ja.. PS-je hopelijk een fase....kun je overdag een beetje uitrusten soms? Gaaf dat ze ook al gaat kruipen!

Heb hier wel kinder CD's. Daar ligt hij dan zo schattig naar te luisteren als hij een beetje lui is.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje
    Vervelend dat de nachten nog steeds zo slecht gaan. Misschien zo'n stralingenman een idee? Die was ook bij Panos thuis geweest en zij was er van te voren heel sceptisch over zei ze! Het heeft bij hun goed geholpen begreep ik. Sterkte

Happy
    Weet niet waar en welke cd's ik moet kopen. Heb wel "liedjes met een hoepeltje erom", maar nog niet geluisterd haha. Weet niet eens meer waar ze zijn bedenk ik me nu. Alleen 1x geluisterd toen Milan nog in mn buik zat en toen waren we nog aan het verbouwen aan het einde van de zwangerschap. Dus ben ze toen denk ik kwijt geraakt...

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dat zijn 5 cd's Lotte. Lijken me leuk. Hopelijk kun je ze nog ergens vinden. Ik heb een CD met lenteliedjes, zat een keer ergens kado bij (bij de Sudocreme dacht ik).

Deel Deze Pagina