Net ff boodschappen wezen doen en wederom wat pampers ingeslagen, zijn nu weer in de aanbieding van 2 + 1 gratis. Sta ik aan de kasse om af te rekenen en ik geef haar mijn Lekkerinhetleven bonnen zegt ze: Dat is dan 20,-.....ik zeg ja maar dat is de prijs van de aanbieding idd, maar ik heb nog een bon voor 10,- extra korting.....ja zegt ze, maar die pakt hij niet!! En weg is mijn bon :x Ik zag halloooo mag ik dan wel mijn bon terug , dan probeer ik het elders wel. MUTS!! Maar goed, ik heb weer een klein voorraadje in de kast liggen De billendoekjes waren ook in de aanbieding maar kwamen vanavond pas binnen, mag ik morgen dus voor terug komen. Kom ik thuis en tja Beau was in slaap gevallen in de auto dus die bracht ik gelijk naar bed (dacht ik).....ik denk wat ruik ik toch!! Nou echt je wil het niet weten Hij had zichzelf dus echt compleet onder gepoept.....hoppa meneer in bad gedaan en daar heeft hij lekker zitten spetteren in zijn nieuwe badring --> ideaal ding trouwens als kindjes niet meer willen liggen in bad maar willen zitten Beau ligt nu uitgeteld in bed te slapen, meestal hoor ik hem de 1e paar minuten nog wel lief praten etc., maar nu in 1x uit
@Dees, wie weet maar ik moet in het umc zijn...wat voor auto rij je? Misschien zien we elkaar bij de stoplichten... @Happy, ze staat inderdaad behoorlijk stevig...ze doet al maanden ook niets liever...even op schoot zitten wil ze niet..alleen staan en springen...zitten weigert ze dus.. Leuk zeg! Zwemmen! Geweldig genieten is dat! Afscheid nemen van de bv...agossie....sterkte meis...emo he dat soort dingen! Ik had dat met maatje 50/56 in de kast...erg he? @Lotte, thanks! Oja das ook een idee! @Riti, thanks meis! Ik ben benieuwd...begint wel weer te kriebelen nu t dichterbij komt! Hoe was t cb? @Psje, jeetje wat zwaar meid! Ja wat moet je ermee...laten huilen is makkelijk gezegd....moeilijk hoor! Kan me voorstellen dat jullie er doorheen zitten! @Tanden poetsen, ik heb ook de babyversie van Elmex
@ PSje, zwaar zeg de nachten, sterkte! @ muziek; helemaal leuk, vooral als ze het kent. @ lekkerinhetlevenbonnen; nou ik dus niet :x, heb er al achteraan gemaild, kreeg een heel verhaal terug over geselecteerd worden . @ Dees; badring om te zitten in bad? klinkt super, Maura ligt nooit meer, zit op dr billen maar glibbert alle kanten op door haar lompe acties @ CB; 8755 gram, 71 cm en (morgen) 8 maanden!
@lotte: het is niet zo dat ze altijd slecht slaapt. Ze slaapt eigenlijk altijd heel goed maar 1 x in de paar weken heeft ze zo'n bui en dan is het echt een week helemaal mis. Het was nu alweer ruime tijd super gegaan en nu dus weer mis. Meestal hangt het echt samen met een sprongetje, daarna merk ik ook altijd dat ze weer allemaal nieuwe dingen doet/kan. Alleen nu is er vlgs het boek helemaal geen sprongetjes tijd??? @pooh: dank je, ja vermoeiend is het idd ook omdat het ivm de vakantieperiode op mn werk natuurlijk veel drukker is.... Hoop maar dat het snel weer over is.
@Pooh; Ahh dus de kans is groot dat ik je misloop Rij in een VW Golf Variant (zwart) of een Seat Toledo (zwart). @RiTi; Ik heb 2 bonnen kunnen ruilen hier op het forum voor een vol boekje etos zegels Ik werd helaas ook niet geselecteerd Dit is dat stoeltje zeg maar Badring Lime Groen | Badartikelen | Baby-Dump erg handig in gebruik! Wauw, Maura is goed gegroeid zeg!
Riti goed gegroeid zeg! Jee morgen alweer 8 maanden! Lekkerlevenbonnen huh selecteren? Dus je kan ze niet zomaar inleveren? Je moet geluk hebben? Of begrijp ik het nu verkeerd.. Vanmorgen bij de kruidvat namelijk ook iemand voor me.. had pampers gehaald en bon in geleverd, maar moest de volle mep betalen.. Psje Klinkt me bekend in de oren.. Lenn heeft ook zo'n weekje achter de rug.. En idd, geen sprongentijd.. wil dan niet weten hoe de volgende sprong bij hem gaat vallen
ik krijg de bonnen dus gewoon helemaal niet (ondanks inschrijving en zo). @ Dees; en dat badding past in het babybadje? Hij ziet er gezellig uit!
heey die groene badring hebben wij ook Bekijk bijlage 88643 @Riti: Maura is goed gegroeid zeg!! ja, morgen 8 maanden... Dani ook !!! GAAT SNELLLL
Riti waar moest je je inschrijven dan? Kreeg die dingen ineens in de bus maar weet eigenlijk niet waar ze van zijn
Even een kleine update. Luuk heeft nu vanmiddag bij de oppas ook koorts gekregen. Vind het zo erg. Nu si hij al in vier maanden tijd drie keer ziek geweest. Dat kan toch niet goed zijn?
Het gaat nu super alleen sochtens. Het lukt nog steeds. Hij krijgt bij mij nu wel geen avond voeding meer. dus 1 bv en drie keer kv. Maar ik geloof dat veel meer meiden die twee voedingen geven hoor. Veel succes.
Als hij verder eigenlijk nooit ziek is geweest daarvoor vind ik het wel raar idd.. Kan natuurlijk zijn dat de weerstand na het ziek zijn nog niet voldoende is opgebouwd, maar kan ook zijn dat er nog steeds iets zit.. Je kan altijd de ha even bellen en navragen en/of afspraak maken..
@ Sanka; Maura heeft de laatste tijd ook af en toe koorts. Heb net op het CB gevraagd wat dat nu kan zijn, ' dat kan' was het antwoord ?) ook zonder een ziekte oid. Heb je ook niet veel aan.
@roeltje: hah dat zat ik vanmiddag ook te bedenken hoe zal die volgende sprong dan wel niet zijn, ben dr bang voor.... @sanka: agossie, arm kereltje, beterschap. Hoe is het met jou en je man?? @hier: mn oma is vandaag 86 geworden gaan zo dus uiteten met mn ouders en broertje enzo. mn schoonmoeder zou op emma passen maar nu krijg ik net een sms dat ze het niet ziet zitten omdat ze veel pijn heeft (chronisch nek/rug patient) dus emma gaat gezellig mee uit eten. Het is de eerste keer dus duimen jullie voor me dat ze zich een beetje gedraagd??? tis gelukkig geen sjieke tent maar gewoon een vreetschuur
even een ego berichtje.. Dani doet sinds een paar dagen pas echt goed brabbelen... met duidelijk geluiden en brabbel-baby-woordjes.. Maar net leek het toch al heeeeeel erg veel op "papa", dus ik veel bij hem zitten, maar toen was het weer "mapa" jammel maar dat papa zat er duidelijk in
dretjuh wat stoer!! geweldig zeg! hier net tandjes gepoetst.. compleet feest haha.. hij lag helemaal in een deuk om die borstel
@roeltje en riti Ik had ook al bij baby en dreumes een topic geopend. En daar werd ook al gezegt dat het weerstand opbouwen is. Kan eigenlijk wel kloppen. Als hij strakjes naar de peuterspeelzaal gaat heeft hij er vast weinig last van omdat hij al met zoveel kindjes in aanraking is geweest. @psje Mijn man is weer fit. En ik zelf voel me nog niet helemaal 100% het zet niet echt door. Maar heb ook geen tijd om ziek te zijn. Vakantie tijd op het werk dus. Gefeliciteerd met je Oma. En ik duim voor je maar het zal vast goed komen. @dretjuh Wat leuk zeg. Maar dus eerder Papa dan mama? Hé jammer.
Ik had al wel verwacht dat hij eerder papa dan mama ging zeggen. De b en p klanken komen vaak veel eerder voor. Dit was bij Layla ook zo Pfff Dani net ff snel in het kleine badje gezet (hij gaat meestal in het grote bad) Maar ik kon de HELE badkamer drogen.. pff eerst flink spatteren, en toen Peter m daar vasthield, begon meneertje maar met zn benen voluit te trappelen. alles.... maar dan ook ALLES was KLETSNAT!! de golven kwamen uit bad gevlogen! Morgenavond nog een keer, dan zal ik wel filmpje maken
Hey meiden, heb iedereen ff als vriend gevraagd @ Roeltje leuk he! Die tandjes poetsen @ Dretjuh dani heeft dus heerlijk gegeten bofkont! @ PSje gefeliciteerd met oma, en Emma zal zich vast goed gedragen! @ All Morris is weer beter hoor! Hij had WEER een oor ontsteking echt zielig maar is nu al de 3e keer in zijn leventje! Volgens dokter is het wel een KNO kindje, volgens ons ook steeds als hij ziek is is het zijn oor. Maar gelukkig is hij er weer, alleen drinken doet nog wat zeer. Verder alles goed hier, gister weer eens met man lief gepraat over onze kinder wens, ik vroeg of hij nog steeds tot volgend jaar mei wil wachten maar hij was zo lief en hij zij schat ik weet het niet misschien wil ik toch wel eerder, ik krijg ook al weer kriebels maar wil Morris niks te kort doen in zijn eerste jaren...maar we hebben het er binnen kort nog een keer over! Ik helemaal blij natuurlijk had niet zo;n antwoord verwacht meneer is meestal zo vast beraden gaat verder alles goed met iedereen??!!