Dees waar zijn ze in de aanbieding!? Waar kreeg je die bon??? Wat stom dat ze m wilde inpikken. Ze had t gewoon ff moeten vragen aan iemand! Doos! En badring? Hihi waar heb je die vandaan? Ik lees van alles maat geen naam hihi riti zooo maura ook al over de 8kg!! Verder ook alles goed!? Psje oh gelukkig! Sprong is t vast niet nee. Denk eerder toch tandjes die al duwen. Je hoeft ze niet perse te zien. Even volhouden dan, ze gaat dan vast snel weer zoals gewoonlijk slapen Dees zie je link van de badring nu! Dretjuh leuk!!! Die badring!! Sanka/zieke kids arme luuk! De eerste maanden hebben ze nog antistoffen van mama hè dames. En met bv langer. Daarna kunnen ze vaker ziek worden helaas. Manoe fijn dat t beter gaat. En een erg lief en mooi antwoord van je man!!
Manoe Het was eigenlijk voor 55+, maar mijn pa dacht dat hij wel wat kon regelen via de makelaar. Alleen kan dat blijkbaar toch niet, omdat er ook een andere woningbouwvereniging bij betrokken is.
Hoop zo dat het bij jullie ook weer snel raak mag zijn. Vind het hoe langer hoe leuker dat die twee straks zo weinig in leeftijd schelen. Sportiom heeft als grote probleem dat het in de winter op zatedag pas om 13.00 uur open gaat. Dat vind ik echt te laat. Wij zijn altijd rond 10.30 uur al in de Tongelreep. Dan kunnen we ook weer weg als het druk wordt en kan Amy smiddags nog mooi slapen. Ben eigenlijk met Amy nog nooit in het sportiom geweest maar volgens mij ontloopt het elkaar niet heel veel toch? Hier ook nog geen kruippogingen hoor. Lotte Ik laat Amy gewoon op haar buik liggen, ik vertrouw op de Aerosleep. Bapsie Oh, jij ook al bijna weer....zo leuk! Kan er echt helemaal enthousiast van worden... Pooh Heb me gisteren echt gek zitten zoeken wanneer je nou weer terug moest. A.s. woensdag dus. En wat gaan ze dan doen? Oh lees het al. Ik hoop dat de dame het een keer goed heeft gegokt. Ze heeft trouwens de ogen van papa he? Drejuh Dus dat leuke van mama zeggen gaat er ook snel af dan? PSje Hopelijk een fase waar ze snel overheen groeit. Sterkte Dees Oh, spannend, alweer bijna naar je beebje kijken! heb je die badring trouwens in het babybadjes of gewoon in de badkuip? Zou er nl. grag 1 hebben voor in het babybadje maar ze zijn volgens mij allemaal te groot. Happy Die lenteliedjes heb ik ook nog ergens....maar waar???? Lekkerinhetlevenbonnen Ik heb ze toen bij de Etos ingeleverd en ik kon ze toen wel met de aanbieding samen gebruiken. Weet niet of dat nu weer was en zo te lezen bij de KV in ieder geval niet. Sanka Wat rot dat hij zo vaak ziet ik, maar dan heb je het maar gehad voor hem. Alle kindjes moeten die stomme ziektes door en hoe jonger ze het krijgen des te minder "last" ze ervan hebben, volgens mijn huisarts. beterschap. Manoe wat leuk dat je man ook misschien wel eerder eraan toe is! Lotte Wat jammer dat het appartement niet doorgaat. En nu?
hey dames vind 30 paginas beetje veel om bij te lezen.. was ff druk het weekend. we dachten nl dat maandag het voorlopig koopcontract door de kopers getekend zou worden.. dat werd dinsdag, toen woensdag.. en uiteindelijk hadden we nog steeds niks gehoord over de taxatie maar wel een leuk huis op;t oog.. dus bellen en nog meer bellen.. en wat bleek.. het was nog niet getekend! uiteindelijk zaterdag gebeurd en zondag is onze makelaar het bij de aankoopmakelaar gaan ophalen..! was echt zoooo boos!! en dus besloten te bieden.. en na advies bij de hypotheek adviseur waarbij we meteen zeiden hoe lecht we de aankoopmakelaar vonden die hij voorstelde doet hij nu onze onderhandeling... maar goed! erg spannend dus allemaal hier!!! en wat betreft banen dus een 3de gesprek bij die ene en een gesprek deze week bij een ander bedrijf.. spannend!!! lianne is zaterdag ineens ZELF gaan zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en tijgert nu echt het hele huis door!!
Collo Tja, blijven rondkijken elke dag...en duimen...We moeten toch echt binnen 3mnd wel iets hebben, anders wordt het lastig. Voor 31okt moeten we nl ook echt weg zijn voor 5mnd. Dus dan moet alles ook over verhuisd zijn e.d. Hoe gaat het met je?
aahw, hond van mn ouders is dood beestje was al 10 dus best op leeftijd en strompelde meer dan dat ze liep zoooo sneu.. arm beestje zeg..
Ik heb vandaag witlof voor die arme Milan gemaakt...Vind het zelf heel erg vies en vond het eigenlijk sneu om hem dat aan te doen whaha. Dus ik had het klaargemaakt en durfde t hem bijna niet te geven. Ik stop t lepeltje in zn mond en hij doet gelijk "mmmmm". Whahaha ik stond helemaal versteld!! Hij vond het heerlijk! Zelfs bij de eerste hap keek ie niet alsof ie moest wennen. Zo lief. Grote knul PARTY Vrijdag eindelijk echt mn eerste party. Bij mn broer thuis. Er komen ongeveer 16 mensen!! Woehoe! Spannend hoor. Vind het wel doodeng. Daarna gaan we bbqen bij hem, dus hoop op droog weer Roeltje Arm beestje...arme ouders van jou...en jij hebt ook lang met het hondje geleefd denk ik??
Ach sneu Roel...maar maar beter voor het beessie dan als ik je zo hoor. Jeetje Joyce; wat gebeurd er veel bij je in die paar dagen. Succes met zoeken naar de cd Collo haha. Hij is wel leuk hoor (al heb ik m nu al 1000x gehoord geloof ik) Badring: hebben wij ook! Tijs zit nog niet zo heel stevig dus doen er een handdoekje tussen. Weet eigenlijk ook niet of tie in het babybadje past. Balen Lotte van dat appartement; hopelijk snel iets anders @Manou; dag vriendje! @hier....net voor het eerst geen BV gegeven...beetje sippie...het is goed zo. Hopelijk mag ik er ooit weer zo van genieten; het is echt heel speciaal!
bevalling: mijn bevalling ging eigenlijk best snel. 23:30 weeën om de 5 minuten en toen gelijk naar het ziekenhuis (liep bij de gyn ivm een hoge bloeddruk, dus moest in het ziekenhuis bevallen). Om 6:50 is Lieke geboren. Was wel erg misselijk tijdens de bevalling en het deed natuurlijk mega veel pijn, maar vond het herstel erger! Zo zijn ze 1,5 uur bezig geweest met hechten, omdat ik niet kon plassen kreeg ik een katheter. Heb veel bloed verloren, moest 2 nachten in het ziekenhuis blijven, 3e dag mocht ik weg. Toen heel lang niet kunnen zitten ivm zwellingen en aambeien. Paar weken na de bevalling nog weer een correctie-operatie gehad. Al met al dus lang onder de pannen geweest. Heb ook nog eens na 4 weken enorme bloedingen gehad, maar niks wees op een stuk achter gebleven placenta. In het kort even mijn bevalling toetje: Lieke krijgt gewoon een yoghurttoetje van olvarit. happy79: geweldige foto in het water! Zo te zien was het reuze gezellig! Poohbeer: aaah jouw dochter kan staan! Wat super zeg! Zijn er nog meer kinderen die al kunnen staan? Horen jullie de kleine ook al woorden zeggen? Zo hoorde ik laatst duidelijk mama, zo uit het niets! Papa zegt ze ook wel wat, maar dan meer door het brabbelen heen... Roeltje: wat sneu van de hond van je ouders! 10 jaar wel al behoorlijk op leeftijd, maar toch blijft het altijd een gemis. Jouw naam heb ik wel eerder gezien op het forum, liep jij ook overtijd? Hoe houden jullie het hier bij!!???? Ik kan echt niet alles gaan bijlezen hoor, jullie kletsen zo veel. Wil wel een beetje hier blijven kletsen dus ik lees maar een paar pagina's terug als jullie het niet erg vinden. Vind het wel leuk dat iedereen zo positief reageert op mijn komst en de foto's van Lieke. De kuiltjes zijn wij ook gelijk verliefd op geworden, en met ons nog heel veel andere mensen, haha.
Lexy Gaat het nu wel weer goed met je? Of nog wel klachten door de bevalling? Milan kan ook goed staan. Zijn al aardig wat kids in deze groep geloof ik! Idd erg leuk die kuiltjes, Milan heeft er eentje hihi.
@ Manoe;Arme Morris met zijn oor, lijkt me zo pijnlijk . Leuk, babykriebels wie weet dus al wat eerder dan gedacht . @ Dretjuh; hihi leuk he dat gespetter! @ Lotte; ja over de 8 kg, wat een flinkerd he. Verder alles ook prima, ze vond de verpleegkundige erg leuk (ze was ook leuk, fijn mens) dus gezellige en nieuwsgierige Maura. De 'testjes' waren overpakken, 2 dingenvasthouden dat soort dingen, maar dat deed ze de vorige keer ook al (we lopen wat uit, dit was het 7,5 maands bezoek maar dan met 8 maanden). Nu pas weer met 11 maanden, dat is ver weg . Willen jullie definitief weg of zoeken jullie iets voor 5 maanden? @ roeltje; ach wat verdrietig zeg, arm beessie @ een tweede; jaaaaaah leuk, maar wil echt nog niet beginnen voordat het huis een beetje bewoonbaar af is. En eigenlijk ook wel weer aan het werk (want al het geld is dan ook echt op ), maar wil ook niet nog jaren wachten en straks duurt het heel lang.
Lexy hier wel staan, maar niet op de vloer ofzo of aan de hand.. echt alleen op schoot, maar na een paar seconden laat hij zichzelf door zijn knieën zakken Liep niet overtijd, was een dagje te vroeg Maar zit wel veel op het forum Oeh, snelle bevalling Hier ook een snelle bevalling haha.. wel rot van je herstel zeg Lotte aaah nee!! balen dat jullie er niet in kunnen zeg!! *duim duim duim*
Hoeveel meiden zijn hier eigenlijk al weer zwanger van de 2e? Hebben jullie er bewust voor gekozen of was het een gelukje?
wat hier aan de hand is vanavond weet ik niet, maar ik loop tig keer naar boven.. wordt overstuur wakker, is niet eerder rustig dan op mijn arm.. en dan pas na 5 minuten ofzo.. alsof hij nachtmerries heeft.. hij piept en kreunt in zn slaap zielig
@ Joyce; go Lianne! @ happy; Fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten! Beetje sip snap ik wel. Jammer als het dan in eens zo achter de rug is.
Riti Zeker een flinke dame! Goed hoor! Hmm, hier hebben ze nog helemaal geen testjes gedaan!! Echt stom. Wij lopen ook wat uit met de bezoekjes. Het is niet dat we weg WILLEN, we MOETEN weg. Vandaar de haast. Als we voor 31okt geen huisje hebben dan zijn we dakloos. We mogen hier van 1nov t/m 31mrt niet meer zijn en de rest van de maanden ook niet aaneengesloten. Ze blijven moeilijk doen..pff...gezeik... Roeltje Thanks voor het duimen xx
Lotte: gaat nu weer goed hoor. Heeft alleen erg lang geduurd. Ben jij op zoek naar tijdelijke woonruimte? Weet niet waar je woont, maar onze flat staat te koop, haha. Woon in Hoogeveen (Drenthe). Milan kan dus al goed staan, geweldig! Riti: babykriebels zijn er dus al bij jou! Roeltje: ben je geloof ik wel ergens tegen gekomen, weet nu niet meer waar... maar ja. Jouw kindje kan dus ook al staan, wat gaat het snel allemaal he! Lieke heeft ook een paar nachten enorme huilbuien gehad. Lag ze heerlijk te slapen en zo ineens begon ze te krijsen. Kan heel goed dat ze nachtmerries hebben. Tja wat doe je er aan he, heel veel troosten en hopen dat je ze na een tijdje weer mag wegleggen.
@ Lotte; ja sorry voor mijn woordkeuze, weet dat jullie weg moeten maar wist dus niet of jullie iets voor vast of tijdelijk zoeken. Maar las dat jullie het nog wel aanhouden voor weekenden en zo?