Thanx Ahhh ik ben zoooo nerveus voor morgen Wie helpt me de dag door Om 17u hoef ik pas te werken tot vanavond 23u.....
aah mn salmiaklolly is in mn mond geknapt... Dees aah morgen echo!! haha sorry als je wat dichterbij woonde kon je hier een bakkie komen doen
Logisch Dees. Is ook onwijs spannend zo'n eerste echo!! Kan je helaas niet de dag door helpen, pauze zit erop en ga weer aan het werk maar heel veel succes vast voor morgen!!
Euh, thanx ladies voor jullie aanbiedingen om me de dag door te helpen 15min. terug belde mijn zusje om door te geven dat ze onderweg is naar Maarssen. Ik zie dus al wat afleiding aankomen Ga me nu nog maar ff storten op wat schoonmaak dingen....zo warm is het nu gelukkig niet.
Gimena shit had niet gezien dat Sophie ook meedeed.. heb begin van de week al gestemt.. sorry! Volgende keer stem ik op Sophie! Dees ah al wat afleiding .. veel plezier! net mn man naar boven gestuurd om een zeker mannetje te verschonen
@Dees, lekker...zit ik hier met koffie en thee...hahahha...nee hoor meis! Geniet van je afleiding! @Gimena, no thanks! @Roeltje, die van mij doet geen poepluiers...gaat ie over zijn nek...ik ga over mijn nek van kots...dus da's voor hem...ik ben er mooi over een paar jaar vanaf...Wim niet
@Dees, is ook superspannend! Ik hoop dat je er wat weekjes bij op kunt tellen, zou leuk zijn toch @Roeltje, fijn dat de nacht beter ging, hoe is het nu met Lenn? @poepluiers, man vindt het ook vies, maar af en toe moet hij maar gewoon. Door de vaste voeding worden het trouwens echte drollen! stinken wel weer iets minder dan alleen flesvoeding. Ik heb net Boaz meloen gegeven, en straks weer bloemkool. Gister, de 2e keer bloemkool, vond hij het opeens wel lekker, terwijl hij er die dag ervoor echt van kokhalsde. en water wilt meneer niet uit een fles of tuitbeker, alleen uit een echte beker. De helft gaat ernaast maar hij vindt het dan wel lekker haha. Geven jullie pap uit een bordje? Ik wil het wel maar ik geef rijstebloempap en dat is zo dun(tenzij ik er een halfpak doorheen gooi) dat het zo'n geklieder wordt. Dus die geef ik stiekem vaker uit een fles Oh en als ik Boaz aan de armpjes optrek gaat hij nu ook meteen staan, hij kon al wel staan, maar nu wíl hij ook staan haha. Zaterdag de box naar beneden en dan mag hij lekker zelf gaan oefenen. Ik ga weer aan school! ps. nog 2 weekjes he
Hallo allemaal! Ben weer thuis. Het was echt zo ontzettend leuk op Landal. En Milan heeft genoten! Heb uiteraard wat leuke spam.....met tanden..hahaha