@Happy; Nope, helaas nog niet minder misselijk Hopelijk wordt dat wel snel minder... @Roeltje; Hihi, Lenn gaat ook hard vooruit Duurt vast niet lang meer en dan kan meneer ook zitten! Wel verstandig denk ik ja om het bedje helemaal laag te zetten.
Ja ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er nog iets te zien zou zijn van de stolsel, maar helemaal niks te ontdekken. Zal wel door mijn lichaam verwerkt zijn ofzo Ben nu idd flink opgelucht, nu op naar de volgende stap
@maura en dani: woehoe, alweer 8 maandjes!! @roeltje: go lenn!! Wel verstandig ja, bedje op de laagste stand. Hier ook al een poosje, ze haalt zulke gekke capriolen uit @happy: he gets de duiveltjes! @dees: fijn dat alles oke is met frummel, en suped dat het stolsel weg is. Nu lekker genieten!!
Dees Joepie! Lekker zo'n mooie echo...wil ook nog steeds.... Heb je nog verteld van je krampen van gisteren? Of was dat toch gewoon de spanning? Hier Net een middagslaapje gedaan samen met Amy maar helemaal naar en met hoofdpijn wakker geworden...beuh...
@Happy; Bij de zwangerschap van Beau was ik lang niet zo misselijk. Zo af en toe een vlaag. @Collo; Wanneer mag jij weer voor een echo? Heb d'r gelijk verteld van de krampen, zeer waarschijnlijk zijn het mijn darmen geweest. Mijn banden kon het niet zijn, dan moest ik constante pijn hebben...ik had alleen fikse krampen.
@ Collo; beroerd dus, beuh, beterschap! Kreeg net mijn V&D bestelling binnen, helemaal blij mee! Is toch altijd lastig als je het niet 'life' gezien hebt. Stuk of 3 t-shirts, de goedkoopste is helemaal leuk . En een spijkerjackie, was een gok maar hij is super! Ben nu die hysterische vtech bal aan het uitpakken, allemachtig die gaat beperkt gebruikt worden . Gaat ze super vinden! Ik ga me klaarmaken voor een avondje klussen, fijne avond iedereen!
Dees Ik heb ook regelmatig behoorlijke krampen in mijn darmen. 1 keer snachts echt zo erg dat ik dacht dat ik flauw zou gaan vallen. Ik moet niet laat op de avond vet gaan eten, dat is echt dodelijk. Ik heb pas weer met 20 weken een echo. Ga binnenkort wel even een afspraak maken voor een pretecho met 17 weken. Heb je al een buikfoto?
@Collo; Goed dat je het zegt....een buikfoto Nee heb ik nog niet maar komt eraan, mannetje vind dat ik echt al in de avond een flinke buik heb! Wordt aan gewerkt JIj alwel? Balen dat je zo lang moet wachten op de volgende echo....alhoewel de tijd voorbij lijkt te vliegen Een pretecho is natuurlijk ook net wat leuker....wil je dan ook al het geslacht weten?
Tuurlijk wil ik weten wat het wordt. Ben er zelf inmiddels steeds meer van overtuigd dat het een meisje is. Weet niet waarom, maar we zullen zien... Buik is hier al dermate groot dat ik vast mijn positiebroeken heb opgesnord. Zitten nog wel ruim, maar mijn gewone broeken zitten echt niet lekker meer. Hier ook nog geen foto gemaakt. Zal ik binnenkort oko maar eens mee beginnen. Net zijn er weer mensen hiernaast naar het huis komen kijken. Een jong setje met een maxi cosi, dus ik gelijk Amy gegrepen en even naar buiten gelopen om een praatje te maken...erg he. Ze leken me wel aardig. Nu maar hopen dat ze een bod gaan doen, hebben we eindelijk weer buren.
Hallo! Kindje nog even op bed, laptop op schoot! @manoe: jeeeh, we zijn vriendjes! @happy: oh meisje, wat kun je je dan verdrietig voelen he? Ik ben nu de voeding van 15:00 af aan het bouwen en blijft alleen de ochtend en avond over Maarja, heb het idée dat het van Sara allemaal niet meer hoeft. Hahah, Sara ligt ook altijd ondersteboven, achterstevoren J Ben je voor het eerst weer ongie? Wel zuur, net gestopt met bv, en tadaaaa daar zijn ze! @dees: hahaha, daar heb jij weer gelijk in, ook maar eens proberen dan J Gefeli met de goeie echo! Mooie frummel hoor! @psje: wat goed van emma!!! Wauw, ik zou ook trots zijn! @lotte: ow bah, dat meen je niet! Het klonkt zo fijn en zou een zorg minder zijn! @roeltje: whahahah, mooi op gewicht, maar lichaam veranderd tja,hier nog 1..kan gelukkig wel al mijn oude kleren aan. Voor jou een goede reden om te shoppen!!!! @mroos: nee dat is echt niet leuk! Zou het zeker even navragen en zeggen dat je het niet leuk vindt. @riti: vervelend dat Maura nog steeds niet de oude is..ik zit ook te denken wat het nu kan zijn.. @meloen: matthijs ook niet helemaal zichzelf? Vervelend! @dretjuh: mooie spam! @H&M: veel besteld en is vandaag binnengekomen! Jeeeeh, het is net sinterklaas!! Bestelling van Z8 is onderweg, ook jeeeeeeh! @hier: morgen weer lekker vrij (ouderschapsuren opmaken), dus heerlijk thuis! Beetje rommelen en tutten (ben ik heel goed in J)
Roeltje jeuh kilo's kwijt! Fijn! Mijn gewicht zakt gelukkig ook weer, zonder te lijnen! Mroos jammer zeg! Is vast perongeluk maar hadden ze wel beter op mogen letten. Weet niet of ik er wat v zou zeggm, denk t niet eerlijk gezegd. Zou afwachten of t de volgende keer weer zou zijn. Is Boaz de enige die er niet in staat? Snap dat je t nie leuk vindt.. Meloen zijn vast z'n tandjes ja! Bij Milan is z'n tandvlees boven ook rood nu. Zag t een paar dagen terug ineens. Erg vervelend! Dretjuh lieve spam! Happy hier gaat ie ook t hele bed door hoor. En ook vaak dwars en deed Ronald vroeger ook hoorde ik. Dees weer last van je darmen dus? Echt rot hoor succes bij de echo! Leuk! Wauw!! Zo mooi om te zien!! Lekker weer een frummeltje in je buik! Super joh om te zien! Riti succes met klussen Doortje fijne dag morgen!!
happy79: ik ken dat. Lieke leggen we ook altijd weg met haar hoofd aan de ene kant, regelmatig dat als ik ga kijken ze met haar hoofd aan het voeteneinde ligt! Dees: jeetje! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakte! Gelukkig is alles goed met de kleine en de echo ziet er geweldig uit! Lekker van genieten! Broeken: bij mij zijn de kilo's ook anders verdeeld. Heb nog steeds meer heupen dan voor de zwangerschap. Mijn broeken lukken dus ook nog niet! Bedje: hier staat het bedje ook nog op de 1e stand. Lieke zit ook nog niet, maar denk niet dat ik nog al te lang wacht om het bedje lager te zetten. Riti: die V-tech bal hebben wij ook net aangeschaft. Lieke vindt het ook helemaal geweldig. Soms probeert ze erachteraan te gaan, maar lukt nog niet zo snel. Mroos: ik zou ook een opmerking maken in de trant van: goh, staat ons ventje er helemaal niet in??? Had hij niets bijzonders wat erin gezet had kunnen worden? Beetje vaag vind ik het. Vind niet dat ze een kindje kunnen overslaan, dat doe je gewoon niet! Lieke heeft vandaag weer heerlijk op de creche gespeeld en ligt nu weer lekker te slapen. Morgen weer lekker thuis met onze meid! Verder geen dingetjes eigenlijk.
pffff net te horen gekregen dat mijn stief-schoonmoeder (vriendin van de vader van mijn man) in het ziekenhuis is opgenomen... Ze zijn er daar achter gekomen dat ze longkanker heeft.... Bah, bah, bah. Gaan er gelijk morgen naartoe....
@Doortje; Phoe dat is wel ff heftig zeg! En verders nooit wat gemerkt dat ze benauwd o.i.d. was? Sterkte hoor!! @Collo; Hier ook al ff mijn positiebroeken aan, mijn spijkerbroek zat echt niet comfty meer Ik hoop met je mee dat de nieuwe buren een bod gaan doen @hier; Morgen om 9u in het WKZ zijn voor controle, benieuwd of ik pooh nog kan spotten. Verder lekker de hele dag vrij.....niks moet alles mag....heerlijk genieten dus
Doortje och wat een naar bericht heel veel sterkte meid.. Dees spannennnnd!! Pooh succes morgen!! *duim duim duim* Morgen boodschappen doen met mn ma.. helemaal ongerust hoe ik dat ging doen bij de Aldi en een kar een kinderwagen en en en "Ik wil wel met je mee hoor meid, kun je boodschappen doen, hobbel ik er wel achter aan met Lenn in de wagen".. Okeuj haha.. Zullen de stad nog wel in gaan denk ik haha.. trusten dames! ga in bed Gooische Vrouwen nog even kijken en boek lezen Tot morgen!