@Roeltje; Broodkorst geeft precies hetzelfde resultaat, tussen het fruit en het stukje brood zat zo'n 1.5 uur idd....zou het te kort op elkaar zijn geweest misschien....zit ook wel enige logica in. Ik zat namelijk brood te eten en tja hij pakte zowat het brood uit mijn handen....dus ik dacht dat hij er ook wel zin in had.....proberen waard toch. Groente gaat tot 2 happen goed...nou ja goed....hij kijkt er niet blij bij en het lijkt hem niet te smaken....wanneer ik de 3e hap wil geven dan zie ik zijn mondje al bewegen en niet kort daarna komt alles er weer uit! Ik laat het de komende tijd wel achterwege....zijn zat kindjes die nog alleen maar teren op melk.....ben al blij dat Beau 200gram fruit eet op een dag en 's Avonds een flinke papfles wegkrijgt.
Bapsie jahoe!! Nog meer tandjes Dees wat ik vandaag gedaan heb (kon even niet anders) is om kw voor 12 een fles en om half 2 pas brood.. Misschien dat fruit en brood toch te kort op elkaar zat? Ik heb echt een groente etertje dus daar kan ik je niet bij helpen Maar zoals ik al zei, brood is nog geen must hoor
@Roeltje; Dan laat ik het brood eten maar ff voor wat het is. Hij groeit immers als kool dus ik vind het wel prima. Hij gaat straks vast wel brood lusten. @bapsie; Whoei, leuk het 3e en 4e tandje op komst. Heeft X er veel last van?
Dees Haha leuk dat jullie elkaar idd even hebben gezien! Je gaat toch automatisch beter opletten als je weet dat er een bekende rondloopt! Jullie moesten ook zeker naar dezelfde afdeling? Fijn dat ook de echo van vandaag goed was! Had niet anders verwacht na gisteren hihi. Pooh Hoe was het in het ziekenhuis? Nadat je Dees tegen kwam bedoel ik dan Lexy Hopelijk vinden jullie snel iets nieuws, maar gelukkig heb je een dak boven je hoofd. Vanaf 31okt zijn wij dakloos. Chicken Alleen deze maand was je even vergeten wanneer je eisprong was dan? hihihi. Spannend idkaart Heb gisteren Milan zn idkaart aangevraagd! Echt leuk dat ie straks zn eigen kaartje heeft Brood Whaha, Milan wilde geloof ik zelf zijn hele broodje vasthouden...Dus ik dacht ach waarom niet. Heb m de hele boterham gegeven en hij zit zich wel te vermaken naast me geloof ik Collo Migraine, niet fijn! Rustig aan! Pooh He, jammer dat je moet wachten nog... Die Toys XL ken ik helemaal niet, geen idee of we die ook ergens hier in de buurt hebben...Ow wacht, jij woont niet ver van me vandaan, dus vertel!! Waar zittie? Of was het bij het WKZ in de buurt! Joyce JAh, kan ook wel begrijpen dat ze het niet kennen. Misschien kan je een kort stukje info erover uitdraaien en laten lezen? Als ik de methode niet kende dan zou ik het ook wel eng vinden als ik iemand dat bij zo'n kleintje zag doen. Wel apart dat dus blijkbaar maar weinig mensen die methode volgen!! Jij doet toch ook wel eens prakken of helemaal niks meer? luier verschonen, zo terug
@Collo, hier ook nog amper haar en geen tandjes haha. @Dees, appelstroop erop? of smeerworst.. Korst eraf halen en het brood in ministukjes aanbieden, af en toe een slokje water erbij. In het begin bleef het aan Boaz zijn gehemelte hangen, maar dan duwde ik het met mijn vinger door en dan ging het weer goed.. En nu eet hij al een hele boterham! Op het kdv hadden ze hem 2 grote korsten gegeven om te sabbelen. Toen ze na 5 minuten omkeken waren ze op! haha. wat betreft groente; ik probeer het elke dag wel. Tuinbonen vond hij bijv. heel vies, dan gaf ik 2 happen tuinbonen, 1 hap banaan(vond hij heel lekker dus daardoor probeerde hij de hap toch elke keer), en daardoor wendde hij aan de smaak. Wortels vindt hij heel lekker, dus dan doe ik bijv. een hap broccoli, een hap wortels, etc. Door aardappel wordt de smaak soms wat minder 'fel', kan je ook proberen. of spaghetti of rijst.. Hier is groente eten ook nog geen must, maar hij probeert wel elke dag wat. Istie het na drie happen zat, dan istie het zat.. @Bapsie, thee moet ik maar weer eens proberen Alleen groene of kruidenthee toch? @Joyce, Ik snap wel dat ze het eng vinden op het KDV.. Ik vind het zelf soms ook best eng(jij ook neem ik aan?) maar dan is het nog je eigen kindje en ben je meteen in de buurt ofzo. Hier overigens een beetje om en om. Af en toe een stronkje broccoli, een stuk banaan, een bordje spaghetti etc. En af en toe lekker gemalen, maar dan wel met steeds grotere stukken erin @Lexy, kan me voorstellen dat je daar weg wilt! Kun je het niet aan de makelaar terugverkopen of krijg je er dan echt te weinig voor? @Pooh, jammer dat je nog even moet wachten, maar geduld wordt beloond! En wonderworld, ja, zo leuk he, haha. Ik heb de neiging om elke keer terug te gaan maar denk dat we nu wel even genoeg hebben @Chicken, we horen het wel @sex, hier wel hoor. Misschien iets minder dan eerst, nu 2x per week ofzo(of is dat teveel informatie ). Voor mezelf vind ik het iig bij een relatie 'horen' ofzo. Ik vind het fijn en af en toe maak ik er dus ook gewoon zin en tijd voor. @bapsie, wow zoveel tanden al!
@Lotte; Pooh moest in het UMC zijn en ik in het WKZ, Pooh had een afspraak om 8u en ik om 9.15. Pooh is dus na haar afspraak speciaal voor mij naar het WKZ gegaan om me te spotten @ToysXL; Zit er 1 op volgens mij Kanaleneiland? en 1 in TheWall langs de A2. @Mroos; Ik had idd een ministukje brood aangeboden, hij at het ook wel op en plakte volgens mij niet aan zijn gehemelte maar ineens valt het dan verkeerd ofzo. Ik probeer het ook telkens een paar dagen maar helaas zonder succes....en dat hij elke keer zo overgeeft lijkt mij ook niet lekker voor zijn maagje en slokdarm. Laat het wel weer ff een paar weekjes rusten....thanx voor de info iig
@dees, dat hij zoveel spuugt zal idd niet de bedoeling zijn nee. Boaz spuugt wel iets vaker dan eerst met al dat nieuwe voedsel, maar niet schrikbarend veel ofzo gelukkig En wat je zegt, misschien is hij er gewoon nog niet aan toe, en moet je lekker rustig aandoen!
verschonen Loos alarm Mannetje Jaaaaaaaa, hij is nu al thuis!!!!!!!!! En dus heeft hij vakantie vanaf nu. Hopelijk eindelijk eens leuke dingen doen samen! Hadden we wel afgesproken! Roeltje Fijn dat Lenn het lekker vond!! Maar Choco mag toch nog helemaal niet?? Werd mij aan alle kanten verteld iig. Maar misschien bij jou anders Op het Brood | Kiind.nl (net een handige site over broodbeleg gevonden) Mroos 2x per week is minder dan normaal bij jullie?? Woohoo! Hihi. Hier is het wel eens 2 x per 7 maanden geweest ofzo! Maja, heeft een oorzaak...
Dees Ja, dat las ik later haha. Vergeten mn tekst te veranderen. LAchen joh, dat ze even kwam om jouw te zien. Hebben we allebei poohtje ook in het echt gezien
De hoeveelheid was echt schrikbarend Kwam er in 3 grote golven zo weer uit Idd ik laat het dan maar ff rusten.
@Lotte, Toys XL zit aan de overkant van kanaleneiland in Utrecht. @Mroos, 2x per week..prima toch? Mijn libido is hoger dan dat van Wim geloof ik...die heeft een tik overgehouden aan de mmm/iui/ivf...wordt wel minder nu gelukkig...om de dag of iedere dag zou ik geen punt vinden hahaha of is dat ook teveel info hahah @Dees al een eerst brood en dan fles geprobeerd? Misschien neemt hij te grote stukken? Schijfje stokbrood al geprobeerd? @Bapsie, jeuh ook meer tandjes! Lotus heeft er ook 4, onder 2 in t midden en boven 2...lijken wel hoektanden...
@ToysXL; dus toch kanaleneiland....ik twijfelde ff. @Pooh; Nope, eigenlijk altijd eerst een fles...daar beginnen we de dag mee omdat hij vaak na de 1e fles (wordt nog in bed gegeven) weer terug naar bed gaat om te slapen. Hij slaapt dan vaak nog weer ruim 2 uurtjes. Ik geef hem zelf de stukjes, en die zijn echt niet te groot...zijn echt muizenstukjes Stokbrood heb ik ook al geprobeerd, precies hetzelfde verhaal.
@Dees, en als je eens een korstje in de hand geeft voor de fles van de middag? Of gewoon nog ff wachten...kan ook! Toys XL heeft idd 2 vestigingen in Utrecht. Kanaleneiland zit voor mij links vanaf de snelweg en XL rechts.
@Pooh; Dat zou idd ook nog eens het proberen waard zijn, gewoon rond 17u proberen ofzo. Dat nu eerstvolgend maar eens proberen en anders gewoon ff wachten nog.
buikslapen: hier ligt ze ook regelmatig op haar buik en heb ook geen airosleep. Laat haar altijd gewoon liggen. Ze ligt eigenlijk nooit met haar hoofd helemaal in het matras. En als zij zo lekker slaapt dan mag het van mama hoor autostoel: wij hebben afgelopen weekend ook een autostoel gekocht. Hoef het nog niet te gebruiken aangezien ze nog gemakkelijk in de maxicosi kan. De stoel staat nu eerst bij moeders op zolder (zoals zowat de hele babykamer omdat dat hier niet past ) liefde: tja, bij mij is dat dus heel erg veranderd na de bevalling. Misschien dat het wel met mijn herstel te maken heeft. Normaal gesproken wou ik altijd wel en mijn vriend niet zo vaak... nu is dat echt omgekeerd en moet ik zeggen dat ik het soms veel te veel gedoe vind. Heel erg, maar kan die knop nog niet zo goed omzetten. huis: weet dat we nog even geduld moeten hebben, maar dat is soms zo moeilijk. Vooral omdat je wel mooie huizen ziet voor niet al te veel geld! De mogelijkheid om het aan de makelaar te verkopen wist ik niet eens dat dan kon... maar eens even uitzoeken wat dat gaat opleveren! Thanx voor de tip! Dees: heb je al eens soepstengels geprobeerd of rijstewafel? Die gaan er hier namelijk erg goed in! Misschien kun je als je straks weer groentehap probeert er appelmoes doorheen doen om het wat lekkerder te maken en wat soppiger. Brood gaat hier ook nog niet zo geweldig hoor. In 3 kwartier eet ze een paar stukjes.
@ chicken: 87,50 per maand? dat klinkt wel beetje veel.. overigens hebben we een onafhankelike adviseur.. dus komt helemaal goed @ brood: we doen heeel soms korstje brood maar geen lst gehad met spugen.. geven dan gewoon een korstje wat ze zelf vast houd ipv stukjes.. gisteren was zij aan de borst en wij lunchen en keek het zo m'n mond uit, dus korstje eraf gehaald en gegeven en daarna dronk ze weer verder als we het geven is het voor de fles van 12/12:30 en dan heeft ze 9:30/10 fruit gehad en dan dus gewoon maar een beetje korstje @ lotte: ik prak de groenten, maar ook niet heeeel fijn meer eigenlijk.. en fruit dus kleine stukjes.. zeg maar @ mroos: hier nu 1x per 2weken, maar zouden wel vaker willen, maar dan word lianne wakker of valt 1 vd 2 in slaap nog voor de ander verleid is want verleiden hoort ook bij een relatie vind ik zelf.. en klopt, is soms ook eng al gebeurd het kokhalzen een stuk minder.. vind het wel schattig om te zien dat ze het zo lekker oppeuzelt..
Lotte Zo af en toe een broodje met zoetigheid kan naar mijn idee niet veel kwaad.. Smeerkaas krijgt hij ook regelmatig.. Verder gewoon broodje met laagje boter.. En aangezien hij vaker weinig eet dan veel zal het wel meevallen sex (laat ik het beestje maar bij de naam noemen) Hier weer al vanouds.. Sinds kort hoor, tot paar weken geleden deed het nog best pijn, maar nu gaat het pijnloos Tja, manlief is er maar twee dagen per week haha.. dus uh, 2x per week haha.. Lenn heeft het zelf gaan zitten helemaal door haha.. hij zit nog wel scheef, met één arm op de grond en bovenlichaam scheef zeg maar, maar hij snapt nu hoe het moet.. nu nog daadwerkelijk blijven zitten en dan is het klaar haha..