thee: ik geef rooiebos thee sex hier niet zo vaak als voorheen deed erg zeer steeds bij de knip gaat steeds beter maar laatste 2 weken weer veel gewerkt dus dan is t ook minder...
Tijs was 8790 en 72 cm! Wat een bink he. Verder gaan wij dus nu ook beginnen met brood en gaat de 3e fles eraf. Ben benieuwd hoe dit weer gaat! @Love; Jeetje Pooh; droomvrouw voor sommige mannen! Ik heb nog best vaak last van de knip dus zie er vaak tegenop. Hoop dat dat ook maar eens overgaat, wel zo leuk voor mijn mannetje. Ach, beetje inventief komt het allemaal wel goed Heb net alle BV spulletjes af gewassen en opgeruimd..even niet nodig.Pfff moet nog zoveel doen; maar heb echt geen bal zin! Tijs slaapt (helemaal omgedraaid in bed) en ik kom maar niet omhoog; slecht! Slappe vruchtenthee mag toch ook? Is Roosvicee hetzelfde als diksap? Mogen ze ook roosvicee?
Roeltje: wat weer leuke spam! Happy: wij wisselen het af, ene keer diksap andere keer roosvicee. Maakt volgens mij niet veel verschil. Moet zeggen dat de roosvicee er hier beter in gaat! Zo net even een stukje gewandeld en naar het winkelcentrum gelopen. Meiske ligt weer lekker te slapen. Mama heeft stofgezogen, wc en douche schoongemaakt, kattenbak gedaan, vuil weggegooid en het hobbelpaard schoongemaakt die we op mp gekocht hebben. Ze vindt het helemaal leuk! Voor de mensen die nog wat merk kleertjes willen kopen met 50% korting... mijn zus heeft een winkel. Als jullie geïnteresseerd zijn pb dan even dan kan ik wel even de website geven. Kunt online bestellen. Mag geen link plaatsen las ik.
@Lexy, je hebt een pb! Milan is niet dol op diksap....wist niet dat roosvicee al mag? Ga ik dan ook halen, misschien dat dat wat is. Oh ja, wat doen jullie op brood bij je kindjes?
Lexy wil je het adres pb-en? ben weer nieuwe kleertjes nodig haha.. happy goed gegroeid!! Echt een binkie Chicken Meestal boter of smeerkaas.. Morgen wil ik appelstroop halen, volgens mij is ie er op uitgekeken haha.. Maar uh, welke appelstroop? Heb hier geen natuurwinkel in de buurt dus moet het uit de supermarkt halen.. Ik ken alleen de stroop uit een groene 'pot' (van karton) weet alleen niet welk merk dat is..
Ja Rinse bedoelde ik haha.. stom.. Pindakaas wordt afgeraden voor kindjes onder de 1 jaar.. is allergeen (?) Oei, schaam me rot, maar wat is allergeen?
oh ja!! joepie! onze koper heeft een notaris doorgegeven dus lijkt allemaal goed te komen.. pfffoei verder dus in onderhandeling .. 1ste bod afgewezen 2de bod was ook niet helemaal maar nu hebben onze aankoop en hun verkoop makelaar dus een bedrag besproken.. ben errug benieuwd!!!!!!!!!!!!!
Joyce spannend zeg!! duim voor een goede afloop, maar daar ziet het er wel naar uit Volgens mij zit er wel verschil in hoor.. diksap is toch meer voor kleine kindjes? Minder suikers e.d. zitten er in.. Tenminste, dat is mij verteld. maar iedereen zegt weer wat anders dus ik ben de weg allang kwijt.. heb het wel in de koelkast staan voor als het erg warm is buiten.. Dan maakt het me echt niet uit wat hij drinkt, ALS hij maar drinkt haha..
Ik was 26 juni op het strand en toen was ik nog een klein beetje ongesteld....sindsdien niet meer...cyclus 28 dagen....beetje vreemd is het wel.
@Joyce, klinkt goed! Hopelijk is het rond! @Happy Tijs lekker gegroeid dus! Droomvrouw haha...voordat ik Wim kende had ik dat ook helemaal niet hoor...ben weleens 4 jaar sexloos geweest, deed mij niks...Maar denk dat dit gewoon matched hahaha...net chocolade @Lexy, leuk! Stuur je zo een pbtje! @Dees, bij Lotus werkte t wel goed...ze eten er toch weinig van dus die fles gaat r wel in. @Buik slapen, t is niet zo dat Lotus niet op haar buik mag slapen maar ze kruipt onder de dekens uit, vind haar in t hoekje van haar bed met haar hoofd in een hoekje op haar buik op haar dekens...and so all...dit geeft meer rust...voor haar maar ook voor mij
Gaat echt niet nu....ik ga even wachten tot vrijdag, dan ben ik vrij. Vinden jullie het niet lang duren dan of zou dat kunnen na zo'n gekke pil?
Roel, nee hier alleen op zaterdag 17 uur... Chicken, 32 is wel lang dan, maar geen idee van die pil....