@Chicken, laat je ons tot vrijdag in spanning zitten? Lullig zeg Maarreh, als je toen nog een klein beetje ongesteld was, en je bent het ong. 5 dagen ofzo? Dan is het dus al héél lang geleden hé haha. @Pooh, zo'n libido had ik tijdens de zwangerschap, niet te stoppen was ik haha. Jammer dat man er minder voor in is, maar kan het me wel enigzins voorstellen. Zat er vandaag toevallig nog over na te denken dat het voor een man ook best een opgave, die hele mmm..
@mroos...ja toch wel lang he...nou ja, maar even afwachten. Ik was het die maand 3 keer, dus kan ook een beetje van slag zijn.
@Mroos, is t ook voor een man. Wim is helemaal een gevoelsman wat dat soort dingen betreft...hard van buiten, heel zacht van binnen...gelukkig gaat het weer de goede kant op, maar ik moet ook weer leren initiatief te nemen. Regelmatig de deksel op je kop, dan kijk je wel uit...hahaha...dus beide "schuld". Haha ja tijdens de zwangerschap was t nog erger hahaha..schijnt erbij te horen...8) Iemand nog een testje liggen voor Chicken? Ff brengen vanaaf! 37 dagen...vraagt om n test hoor!!! Wij kunnen niet wachten tot vrijdag...jij misschien, maar wij niet
Da's heel normaal hoor dat je niks voelt...komt meestal pas bij 6 weken en ik heb bij alle 3 de zwangerschappen nergens last van gehad Hihi...Lotus heeft lol, tijgert de hele kamer door en als we nee zeggen bij iets waar ze aan wil zitten waarvan wij dat niet willen gaat ze keihard lachen...
@Chicken; hahaha je maakt het wel spannend nu hoor. Pfff ons laten wachten tot vrijdag kan echt niet hoor Heb helaas geen testje meer voor je liggen, misschien collo Zul Jij dan de 3e zijn of toch Pooh?
Chicken zucht, zo lang wachten!!?? Niet eerlijk Heb geen klachten gehad tijdens de zwangerschap qua kwaaltjes.. dus zegt niks Pooh haha, Lenn doet dat ook hij is nu zover dat als hij bij het krukje is, dat naast de tv staat, draait hij om en kijkt ons aan.. En een lol dat ie dan heeft
Joyce: wat goed zeg!!! Ben benieuwd of het wat gaat worden! Diksap is volgens mij niet hetzelfde, maar goed. Volgens mij verschilt het niet zo veel. Vind dat diksap wat beter oplost. Roosvicee wil nog wel eens wat zoeter onderin zijn. Lieke drinkt in elk geval beiden. Chicken: geloof dat wij hier met z'n allen enorm in spanning zitten, haha! En nu geloven wij dat je naar de AH gevlucht bent cyclus: haha 37 dagen was voor mij vaak wel een beetje normaal.... Meiden die gevraagd hebben om een pb, volgens mij hebben jullie ze allemaal gekregen. Zo niet dan hoor ik het graag! Als er nog meer mensen zijn die een kijkje willen nemen en kleertjes nodig hebben, pb me maar! Vanmiddag hele leuke foto's van onze kleine meid gemaakt. Zal zo eens kijken of ik nog weet hoe ik ze hier moet plaatsen!
Roeltje leuke spam! Heb toevallig n zitfoto op de pc gezet, maar was te druk om m te posten komt wel. Had m al een paar dagen terug gemaakt. Joyce spannend hoor Chicken was je cyclus alweer elke keer precies 28 dagen dan? Zo ja, dan komt er n next chickie!!! Happy wat n bink geen zwarte thee, verder is t prima. Op brood meestal niks of boter en 1x appel/perenstroop v zonnatura gedaan. Roeltje in chocolade geldt t zelfde voor hoor. Zitten ook noten in.. Testje voor chicken heb ik hihi!! Chicken wachten???? Neeeee echt niet!! Waarom zou je wachten!!!??? Haha lexy leuke spam! Hoe zit dat met die site als ik vragen mag? Tweedehands? Ik wil de site ook wel even bekijken
@Lexy: wat een mooie meid is Lieke toch zeg! vooral die kuiltjes @Op brood: ehm... gewoon boter, light jam, geprakte banaan of aardbei, smeerkaas of smeerworst, enneh ook wat appelstroop @Chicken: NEEEJ niet wachten