Vanmiddag waren er weer mensen bij het huis hiernaast aan het kijken, dus ik weer naar buiten (makelaar is altijd te laat) om een praatje te maken. Nou, ben bijna niet aan het praten toe gekomen want die meid lulde de oren van mijn kop. Maar leken me ook erg aardig en hadden ook een kindje van een jaar of 2. Het huis hiernaast is trouwens in 2 jaar van 224.000 naar 180.000 gegaan. Hoezo crisis? Chicken Helaas hier alle testen op... dus hup naar de Kruidvat of de Ah...! Lexy Kleertjes heb ik nooit genoeg, ga je PB-en! Wat een leuke foto's en wat eemn schattig hobbelpaard!. Verder ben ik vanmiddag nog midden op de weg stil gaan staan (met de auto) omdat er een jonge duif helemaal verstijfd midden op de weg zat. Kon hem ook zo pakken en toen stond ik daar dus met een duif in mijn handen....wat nu? De krat met autospulletjes achter in de auto maar leeggemaakt, dekentje erin en duif erin en hij bleef zitten. Tja, toen zat ik dus thuis met een duif... In overleg met de vogelopvang toch maar terug gezet in de buurt van waar ik hem gevonden heb op een iets veiligere plek. Hoop maar dat hij het overleefd...
Gaat chicken testen??????????? Collo: wat sneu van die duif zeg!!! Wat raar dat je em terug moest zetten! Nu maar hopen dat hij het inderdaad overleefd! Zal je even pben!
Collo: wel erg trouwens dat het huis zo gedaald is! Voor mij is dat wel gunstig (tenminste als mijn huis verkocht wordt). Dan betekent dat dat ons nieuwe huis ook goedkoper is!
Meiden meiden meiden....doe nou toch eens rustig!!!!! Drogist was al dicht! Ik hou het vol tot vrijdag en ga nu m'n bedje opzoeken. Net gesport! Heb wel een beetje opgeblazen buik trouwens.....hahaha.....denk schijnzwanger!
Lotte Kei lieve spam. Hij heeft echt een heel lief zacht koppie zeg... Gimena Mijn baby blijft een baby....tot ze 16 is minstens! Lexy Vogelopvang had het erover dat de meeste jonge duiven in de opvang ook maar een kleine kans hebben en dat de kans groter is dat hij daar weer door paps en mams gevonden wordt als hij nog gevoed wordt door ze. Ik weet echt helemal niks van vogels dus ik heb maar braaf gedaan wat hij zei. Klonk ook wel logisch. Hoop maar dat ik morgen lans diezelfde weg geen platte duif zie liggen. Hij is wel dusdanig groot dat de meeste katten hem wel met rust laten denk ik.
Iemand al eens framboosjes aan haar beeb gegeven? Ik twijfel een beetje door de pitjes die erin zitten, maar misschien slikt ze die gewoon door. Doen wij tenslotte ook. heb wat vers geplukte uit eigen tuin...
@collo nog nooit geprobeerd! @luieruitslag.sophie is 2 dagen al ziekjes diaree wel heel zuur (meschien tandje) door die zure poep zijn en soort blaasjes op haar billen gekomen, wat is het beste om op te smeren.?
Collo Dank je Leuk om te horen. Grappig, want heel veel mensen zeggen dat hij een "zacht" koppie heeft! Zal dan wel kloppen. Ronald had laatst ook nog een vogel van de weg gehaald. Die doet dat regelmatig. Bij ons zit heel dichtbij een vogelopvang en daar hebben we hem heen gebracht, maar waarschijnlijk zou ie t niet redden. Was zo zielig...we reden en zagen een vogel op de weg en daarnaast zat een andere vogel. Zag er zo sneu uit...(ben ik nou een watje!?). Hij zat er echt zielig naast. En dan kwam er weer een auto aan en vloog ie weg. Vind het super dat jij m ook van de weg hebt gehaald!!! Heb framboos nog niet geprobeerd, zijn zo duuuuur! Wil t wel een keer proberen, goed idee! Denk dat die pitjes wel mee zullen vallen. Baby Echt wel!!!!!!!! Sowieso tot 12 maanden...maar stiekem voor papa en mama altijd Gimena Zou sudocreme doen en anders de nieuwe zwitsal met zinkzalf