De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Ik heb gisteren alles bijgelezen, maar heb er vrij weinig van onthouden, de dingen die ik nog weet zijn iig:

@Chicken: jij maakt het wel heeeeeel spannend nu, haha! Ik kijk nu al uit naar morgen! :D

@Lotte: mooie foto's van Milan! En ook de Lieke-spam was geweldig!

@pooh en dees: jullie hebben elkaar gezien!!! Wat leuk! En dees, fijn dat je weer een goede echo had! Genieten!

@dierenvriendjes: hier 2 honden en 2 katten en 1 varkentje (Maudje, whaha!)

@Sanka en Lotte: ik duim voor jullie dat jullie allebei snel een huisje vinden!

@hier: Gisteren de schrik van mijn leven gehad! Maud rochelt nog steeds, met af en toe een flinke hoestbui, die ook tamelijk lang kunnen duren. Maar gisteren was ze de hele dag bij mijn moeder, verslikt ze zichzelf in de meloen, met een hoestbui tot gevolg, en ze kwam er dus bijna niet uit! Mam zei dat ze blauw werd om haar mondje en bij haar neus en boven haar oogjes en ze werd wat slap en maakte geen geluid! Ze heeft ze uiteindelijk er weer bij gekregen, maar is zich kapot geschrokken! En ik dus ook....:x Vanacht heb ik de babyfoon op mijn slaapkamer gehad en bij iedere hoestbui word je dan wakker en raak je al min of meer in paniek, niet leuk! Vandaag om 16.00 gaat mijn mannetje naar de huisarts met d'r, ik moet helaas werken. Dan wordt er in ieder geval even naar gekeken, maar ik denk dat het toch domme pech is geweest en te maken heeft gehad met het verslikken misschien....

Heftig iig!!!

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje Suus, dat is echt heel erg schrikken!!! Oh, wat zal je moeder ook zijn geschrokken zeg....het kan dan nog beter bij jezelf gebeuren dan bij een ander. brrrrr.....kan me voorstellen dat je de hele nacht wakker ligt ervan.

@spannend....ik maak het niet spannend...dat doen jullie wel...hahahaha. Nog steeds niks hier trouwens.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh ja, zei vanochtend tegen m'n man dat ik al een tijdje niet meer ongesteld ben. Zei hij tegen Milan: Oh jee, krijg je een broertje of zusje erbij.....wat zou je graag willen hebben?.....hihi....lijkt er toch op dat manlief het ook stiekem toch wel leuk vindt!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff chicken, snap echt niet dat je het geduld hebt haha. ik was allang bij een winkel geweest:D;)

Suus
    Jeetje, dat is schrikken! Goed dat je het even na laat kijken vanmiddag.. beterschap met je meisje

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje....snap het zelf ook niet. Misschien dat ik denk dat het toch niet zo is....zou wel heel toevallig zijn.....maar ja, zo zijn er toch al twee zwanger geworden hier. Nou ja...we weten het allemaal morgen!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ook ff spammen~
    Droogdeppen: nooit gedaan en ook nooit uitslag
    heb de hema doekjes en dan zijn de billetjes daarna ook lekker droog dus hoef niet meer te deppen..

chicken: fijn dat je mannetje het ook fijn zou vinden!
    maar goed, eerst testen he ;)

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Was ik ook weer! Ben lekker aan het genieten van een weekje vrij om bij te komen van 7 maanden gebroken nachten.... Helaas was ik maandag meteen ziek, dus was ff minder... Dinsdag met vent en kind naar de Tongelreep. Hartstikke leuk!! Gaan een passpartout aanvragen, scheelt een boel geld! Gister lekker een saunadagje met vriendin en vandaag mamadag met mn meisje.

@sprongetje: Btw, is het weer sprongetjestijd ofzo? Ze is al een paar dagen veel aan het piepen en kan zich slecht vermaken.. Vermoeiend. Heb haar net weer op bed gegooid, hopelijk doet ze een lekker lange tuk. Heb ik ook ff rust :p

@suus: Jeetje das schrikken meid! Gelukkig vanmiddag even naar de huisarts...

@chicken: Spannend!! Had allang getest als ik jou was.. Jeetje wat een geduld :D! Hier vandaag ongesteld geworden en das gezien onze manier van anticonceptie (jeweetwel die betrouwbare die het halve forum gebruikt :D) altijd weer even afwachten :p...

@rest: Sorry, ben het weer vergeten :)

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce....wat een ontzettend leuke spam!!!!!!!!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Panos....yep...sprongetjestijd...wij hebben ook een kleine mopperaar...hihi

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Milanspam...net gemaakt door papa...beetje wazig, maar dat vergeven we hem..

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; oeh is je hoofdpijn beter nu?

@ Pooh; nog even geduld dus. En lekker gehopt, leuk!

@ Dees; geen idee wat te doen met brood en Beau, inderdaad beginnen met en korst maar anders? Lastig hoor. Hij gaat er echt van spugen dus, als zijn hele maag er door van streek raakt is het dan geen reactie op de gluten? (noem maar wat hoor)
    Net wat je zegt, flessen en pap en fruit is helemaal prima. Wordt ook snel te vervelend en negatief zo voor hem, dat wil je ook niet.

@ brood; Maura krijgt het soms nog moeilijk weg. Korsten gaan prima ministukjes zijn moeilijker. Vrij stevig zuurdesembrood zonder iets er op gaat nog het best. Las ook de tip het in de melk te dopen, maar dat is ook puur voor het wegkrijgen zelf.

@ Joyce; Het verbaasd met van het KDV, maar het is nooit te vroeg ze te informeren. Het suffe is dat ik het helemaal niet eng vind, alleen moet je er wel bij blijven en dat is met meerdere kindjes misschien enger. Ze moeten zich er ook wat meer op concentreren dus misschien gaat de afleiding een beetje ten koste van de hapjes.
    Maura gaat in ieder geval een stuk rustiger om met stukken dan met eten van een lepel :).

@ Lotte; leuke site over broodbeleg. Mijn tartex vraag bij het CB komt er in terug :). Kan alleen niet helemaal achterhalen waar het vandaan komt (de site) en de informatie zelf. het sluit wel aan bij hoe wij eten, dus leuk om te lezen.

@ pauze; ben nog niet bij maar ik ga met Maura fruit maken en eten, dus later weer verder.
    Oh ja, en ik ben vandaag een jaar getrouwd :).

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Gefeliciteerd!!!!!!!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    WOEHOEEEEEEEE, de Prenatal is geopend!! Tegenover m'n kantoor is een hele grote meubelboulevard gebouwd en daar zit een mega prenatal in en die is vandaag open!!!!!!!!!!!!!!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: oh wat eng zeg!!!

Hier doet lianne soms inademen en klinkt dan heel benauwd, maar doet ze soms... ook herkenbaar voor iemand? is dat een nieuw geluidje of is het iets engs? gelukkig volgende week cb kan ik het mooi ff laten checken..

@ riti: ach, ik laat ze maar gewoon banaan geven op de opvang en zeg erbij dat het mag in stukjes en mag geprakt
    ze kijken maar wat ze doen.. thuis gaat het goed met de stukjes dus oefenen we thuis wel ff
    vroeg me alleen wel af hoe ze dat dan straks gaan doen met brood ;)

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Luieruitslag: sorry kan je niet helpen, heb met beide kids nooit last van uitslag gehad.. Maar met blote billen op een hydrofiel luier schijnt goed te helpen.
    Smeren met creme schijnt erg te verstoppen, huid moet ademen

@Suuskebab: oej arme maud, ik zou ook geschrokken zijn!

@Panos: oehh lekker sauna, en tongelreep is zeker leuk!!!!

@Joyce & Chicken: LEUKE SPAM!!!

@RiTi: jaa gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk

@Brood: hier nergens problemen mee... maar welke site met broodbeleg??

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @luieruitslag: Ons meisje heeft toen ze tandjes kreeg 3 weken :)$) diarree gehad. Met als gevolg dus idd luieruitslag en zelfs schimmel. Toen het echt open lag gebruikten we alleen nog warm water met een doekje om schoon te maken, dan voorzichtig droogdeppen en bepanthen op. 's Nachts gebruikten we op aanraden van de dokter vaseline omdat dit minder intrekt en daardoor langer bescherming biedt. Btw, sudocreme is niet handig als de billetjes echt open zijn omdat dit dan prikt. Bepanthen kan altijd! Wat ook schijnt te helpen is maizena in de luier. Sterkte!

Oja en af en toe lekker in dr blote kont laten spelen (wel op handdoek tegen ongelukjes :p). OOk lauw badje is goed voor de billetjes.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    SHOPPUH!!!! :D:D:D

Riti
    gefeliciteerd meid!!!

Volgens mij heeft Lenn een slaapdagje.. had mn haar gedaan en opgemaakt, kom beneden, is ie in slaap gevallen;) Wilde even wat boodschappen doen, was weer van alles vergeten gisteren.. Vanmorgen om half 9 heeft hij ook al een uur geslapen haha

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: oeh! shoppen!!!!!!!!!!!!!!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chicken
    dank je!!:D

Suus
    ook bedankt:D

jeetje wat erg!!! Je ma wist zeker ook niet wat ze moest doen!? Pff zou me ook kapot zijn geschrokken! Misschien maar goed dat je er nie bij was!

Joyce
    leuke foto

Panos
    lekker vrij!! Vaak wordt je dan ineens ziek ja helaas! Het is geen sprongetjes tijd, misschien tandje?

Chicken
    ah leuke foto hoor!!

Riti
    gefeliciteerd!

Chicken
    verkopen ze daar ook testen?? :p

Joyce
    dat doet Milan in z'n slaap!! Klinkt dan ook benauwd!

Uitslag
    crème mag best en verstopt de huid niet als je t af en toe doet. Dus niet de hele dag erop smeren;)

Dretjuh
    site staat paar blz terug...net als spam
    v Milan;);)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Yeahhhhhhhhhhhhhhhh Chicken gaat los, chicken gaat los, AHA AHA AHA