De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Wat grappig dat jullie ook een passe partout nemen. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen dan. Alhoewel ik heel erg slecht ben in het herkennen van mensen. Wij gaan meestal bij het pierenbadje zitten en nemen meestal de kinderwagen mee.

AC
    hahahaha, volgens mij zitten er heel wat latente zwangerschapswensen hier gezien de betrouwbare manier van ac. Er zijn een paar die het zekere voor het onzekere hebben genomen maar eigenlijk rommelt de rest maar wat aan...zo leuk...

Joyce/Chicken
    Er leuke spam van jullie beebjes.

RiTi
    Ik heb vanmorgen een ontdekking gedaan met mijn moeder. Ik heb al een paar dagen geen cola meer op (is op). En sindsdien heb ik hoofdpijn. Tis vandaag weer terug, alhoewel niet zo heftig als gisteren. Zometeen even naar de winkel rennen om cola te halen. Mijn moeder krijgt ook altijd hoofdpijn als ze smorgens geen koffie drinkt, dus het zal wel in de familie zitten aangezien ik geen koffie drink, maar cola!
    Van harte trouwens met je eerste trouwjubileum!

Suus
    Wat eng zeg...hoop dat het gewoon een verslikkingsaktie was.

Chicken
    Hebben ze bij die Prenatal niet ook zwangerschapstesten...:D

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    wij/ik smeer eigenlijk bij elke luierwissel sudocreme.... gaat altijd goed...

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: das de managersziekte die je hebt dan ;)
    die hebben dat ook vaak... hele week niks aan de hand en lekker aan de koffie.. 's weekends thuis minder koffie en hoppa hoofdpijn;) caffeine gebrek... dus idd, znel weer aan de cola!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb helemaal de spam gemist!!
    Joyce
    wat zit Lianne al lekker stevig (of was het momentopname?) heerlijke meid zeg..

Chicken
    zucht, wat een droommannetje.. mooi hoor.. vind je foto in je banner ook super trouwens..

en hij slaaaaapt nog steeds......... maar heb geen brood meer, dus hoop eigenlijk dat ie wakker word zo haha..

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @prenatal-testen....volgens mij niet!

@smeren...ik smeer hier eigenlijk nooit en heb nooit rode billetjes..Milan dan bedoel ik :D.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dankjewel Roeltje!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: is milan al uitgehuwelijkt ;)?

@ roeltje: hier zitten we vorige week samen naar sesamstraat te kijken en bleef zetoch wel 5-10 min zitten zo :)
    en nu probeert ze ook steeds vaker zelf te zitten, echt grappig.. 30 pogingen die niet lukken, dat ze zo schuin zit en op 1 arm steunt, en dan ineens zit ze recht! en vind het dan het schattigst als ze met er handjes op der knietjes zit :) hihi
    hebben van het tv kijken een hele reeks, met allemaal andere gezichtjes en hand bewegingen:)

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Eh nee....interesse?

9. mroos

mroos Niet meer actief

Hoii allemaal!

@Suus, schrikken! Gelukkig wordt er even gekeken. Beter het zekre voor het onzekere toch?

@Joyce, mooie foto!

@Chicken, ben je al langsgeweest? Bij openingen hebben ze meestal leuke aanbiedingen! Ga je morgenochtend testen? leuke foto! het is een lekker ding

@billen, bij Boaz ook altijd een gedoe. Nu heeft hij weer een rode schrale piemel inclusief balzak. Ik dep het nu inderdaad maar droog met een hydrofielluier en smeer er af en toe een zalfje op. Ga inderdaad maar weer aan de bepanthen!

@Riti, gefeliciteerd! Je bent dus zwanger getrouwd? Leuk!

@roeltje, heerlijk toch, zo'n dag;) Boaz was net ook kapot, normaal pas om 12 uur op bed maar nu dus om half 12 en hij sliep meteen. Soms slaapt ie dan wel 3 uur!

Hebben meer kindjes last met inslapen 's avonds? Boaz gaat rond half 8 naar bed maar is soms nog wel tot half 10 wakker! Hij is niet vervelend ofzo maar het is wel irritant aangezien je hem de hele tijd door de babyfoon hoort en toch de speen wilt geven (als hij die uit bed gegooid heeft..) omdat hij anders zeker weten niet gaat slapen.
    Vanaf vanavond gaan we trouwens wel alleen naar hem toe wanneer hij huilt en dan geen lach meer of iets, alleen speen, aai over de bol, kus en weg. Hopen dat het helpt..

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    Lenn heeft dat wel een enkele keer.. Maar zolang hij niet jammert of huilt ga ik meestal om het half uur even kijken, aai over de bol, speentje geven.. Laten weten dat ik er ben zeg maar.. vind het anders zielig en heb het idee dat hij dan eenzaam is, zo alleen in bed haha (jaja, krom he,) Hij valt dan vanzelf een keer in slaap :D Als hij jammert ga ik nooit meteen kijken, pas na een paar minuten.. Als hij meteen begint te brullen ben ik meteen boven;)

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Suus; jeetje.....wat eng zeg! Bah, kan me goed voorstellen dat je daarna met de babyfoon bent gaan slapen...dan maar even zo toch.

@Joyce; wat kan Lianne al knap zitten zeg! Gezellig zo saampjes!

Shop ze Chicken! Ga meteen maar even om een testje, haha!

@Billen; nog geen rode billentjes gezien bij Tijs, smeer ook altijd sudo.

Gefeliciteerd Riti! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Hier even pauze op het werk....mis mijn ventje! Lekker morgen weer vrij!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: jep ;)

@ inslapen: tja, als lianne na 45 min niet slaapt halen we haar eruit. nog ff lekker spelen en dan laatste voeding en dan slaapt ze wel lekker door/in. :) maar goed, wij doen ook nog steeds aan die laatste voeding dus...

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @spam: aaaahhh wat een schatjes weer voorbij zien komen!!

@pooh: he bah, had dat mens het toch weer mis weer een week wachten. Ik blijf duimen hoor! Nog even en jij bent ook weer zwanger, dat moet gewoon!

@doortje: meid wat een naar bericht van je stiefschoonmoeder. Hoe is het nu? Zijn ze er optijd bij? Veel sterkte!!

@chicken: dat is geen toeval natuurlijk dat die grote prenatal nu open is! Kun jij mooi je nieuwe baby-uitzet daar uitzoeken;)

@gimena: joepie! Bijna ronde 1!!!

@all: heb alles netjes bijgelezen maar moet er alweer vandoor! Sorry!!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wat ook schattig is.. als ze dan op de grond ligt en ik zeg kom je bij mama, dan komt ze soms al echt naar me toe getijgerkruipsluipdingest ;) hihi!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    haha grappig he :D Lenn reageert tijdens het spelen vaak niet als ik wat zeg,, helemaal geconcentreerd bezig haha.. maar als ik zeg: Kijk eens naar mama.. Dan kijkt ie meteen. zo lief :D

zullen ze dan toch al zoveel begrijpen? wat ik me ook afvroeg/afvraag.. wanneer begin je met "Nee" zeggen? Zouden ze dat op den duur dan toch begrijpen?

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Zo.. zometeen ff een sollicitatie gesprekje.. weten jullie nog slimme vragen??

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nee zeggen: nu al mee beginnen.. snappen doen ze het blijkbaar niet, maar na verloop van tijd wel..
    dus wegpakken, nee zeggen en ander speeltje aanbieden (hier bijv met de stereo zo, als kijkt ze dan na 5 sec toch weer naar de stereo... en word ze soms boos als iets niet mag.. maar goed ;))

18. gimena

gimena Niet meer actief

ik denk dat ik ze reden weet voor de diaree en luieruitslag.ik zie een 3e tandje door komen.

@chicken Shop ze ;)

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

zo tandarts was prima, alleen meeste veer ahterin kies moet opnieuw gevuld was niet meer goed :S eind sptember weer heen dus :)

AC hier ook voor t zingen de kerk uit :) manlief keek gister heel lief en zei als als t nu lukt dan hebben krijgen we een april kindje, dat is wel leuk in de lente :)

spam mooi hoor! zal hier ook fe foto maken van zittende man :)

chicken kun je niet een daggie eerder testen??? please??????

Deel Deze Pagina