Ik kom ook weer ff binnenvallen Vanmorgen heerlijk uitgeslapen samen met Beau....daarna gedouched en nu een beetje relaxed de dag doorkomen. Beau zit nu ff baby-tv te kijken.....heel geïnteresseerd @Suus; Sooow dan, nou ik was ook ff flink geschrokken hoor. Hopelijk heeft de HA de oplossing voor het hoesten. @Chicken; Hahaha, niet gelijk de hele nieuwe collecties leegkopen he, zit er om de hoek niet een KV.... Pfff je maakt het veels te spannend....maar ik herken het wel....ik ging ook lang wachten om te testen....iedereen verklaarde me voor gek dat ik niet eerder ging testen. @luieruitslag; Heeft Beau nog nooit gehad, heb wel sudocreme staan voor noodgevallen. @Spam; LIEF!!! @Pooh; Dus toch nog een weekje wachten, was wel een beetje te verwachten helaas he. Mijn duimen draaien weer voor je!! @Joyce; Oei slimme vragen....had je me een paar dagen eerder moeten vragen....volgens mij komt er vandaag niet zoveel zinnigs uit ben ik bang Maar euh. vragen naar 5 plus/min punten van die persoon? Hoe hij /zij zichzelf ziet over een aantal jaren. Pfff verder kom ik ff niet. @NEE zeggen; Wij zijn er alwel mee begonnen en soms heeft het resultaat. Hij probeert elke dag weer bij dezelfde dingen(plinten,stereo,X-box etc.) te komen en het gevolg dat ik dan NEE moet zeggen....hij probeert het dan nog 2x en bij de 3e keer gaat hij rechtsomkeert naar iets anders leuks en interessants. Grappig om te zien, want hij lacht als ik Nee zeg
@all...nee, niet geweest, heb met de meiden hier op kantoor gegeten. En dus ook geen testje.....hihi....de spanning neemt toe!
Even een vraagje voor de meiden die aan dezelfde AC zijn als ik ...slikken jullie wel foliumzuur voor de zekerheid?
k u t zooi! we waren dus in onderhandeling enzo.. en hadden dus hun minimale prijs geboden enzo... maar net dus te horen gekregen dat het niet geaccepteerd is, dat er een andere kijker is geweest en die hebben meteen de vraagprijs geboden! nou ja... officieel had dat niet eens gemogen, want ze waren in onderhandeling!! nou is het dus behoorlijk vervelend! want als we het willen dan betekend dat dat al ons spaargeld er dus ook in moet...... pff.f.. zooo stom! vriend gaatnu rechtstreeks de makelaar bellen en kijken of we toch nog het huis kunnen bemachtigen... maar het lijkt einde oefening... echt balen!! willen het huis zooo graag! en anders word het dus tijdelijk huren en dan hopen dat er snel een ander leuk huis te koop komt.. en dan dus 2x verhuizen.. vind het zoo sneu ook voor lianne... is ze straks net een nieuwe kamer gewend moeten we weer verhuizen... bleh! echt stom!
Nou ja Joyce, dat mag helemaal niet! Als je in onderhandeling bent moet je er eerst zien uit te komen en als dat niet lukt, dan mogen er pas anderen bieden. Jeetje wat balen zeg!
@ chicken: ik slik nog steeds mama vitamines ivm bv dus ja! @ dees: uhm.. ik ben degene die ondervraagd word, hihi.. dus ik heb mijn 5 + en 5 - punten al opgeschreven.....
@Chicken; Ik slikte preventief nog geen foliumzuur, ben er wel gelijk mee gestart toen ik wist dat ik zwanger was. Het schijnt niet zo heel erg te zijn, er zijn zat dames die pas veel later erachter komen dat ze zwanger zijn. @Joyce; Hmmz dat is idd wel ffl flink balen zeg!! Hopelijk heeft de makelaar toch goed bericht
@ chicken: precies! het mag niet, maar ja, het is dus wel gebeurd!! ..... maar goed......... vriend gaat nu rechtstreeks makelaar bellen en ik zit met foon in de hand te wachten totie terug belt.. oh vraagje voor jou.. als je salaris hoger word betaal je meer belasting en krijg je ook meer terug als je een huis hebt gekocht.. nu valt mijn vriend obv 80% niet in die schaal, obv 100% valtie wel in een andere schaal.. stel hij blijft 80% werken en we doen samen aangifte, vallen we dan wel in andere schaal? hoop dat je beetje snapt wat ik bedoel....
@ All; bedankt voor de feli's @ Roeltje; Wauw Lenn zit goed als hij zelf gaat zitten! @ Lexy; leuke foto en leuk hobbelpaard! @ Collo; ach arm duifje, vaak als ze eenmaal bijkomen pakken ze de draad weer op. (en even niet denken aan katten en razend verkeer ) Hier nog zo'n zwakke dierenziel, tranen met tuiten bij animal planet tijdens mijn zwangerschap . Framboos uit eigen tuin JUMMIE!! Cafeine en hoofdpijn hebben wel vaak relatie, heeft ook invloed op (tijdelijk en lokale) bloeddruk wat ook weer speelt bij migraine...klinkt logisch, lekker een glas cola dus! @ Lotte; leuke foto's van Milan . @ Sanka; ben al aan het duimen hoor! @ Gimena; bloot...niet handig maar vind ze vast ook lekker. Komt er lucht bij en droogt het. Erg onhandig maar ook erg goedkoop. Voor noodgevallen heb ik pure zinkzalf, verder gebruik ik eigenlijk niks (man wel, die smeert trouw de billencreme van weleda ) Hier ook geen uitslag geen idee waarom waarschijnlijk gewoon mazzel. (vrij droge doekjes zonder olie of ander spul en regelmatig gewoon water en washand verder niks). @ Suus; dat is schrikken, eng zeg. Straks naar de huisarts dus. Sterkte er mee! @ Joyce; leuke foto van jullie tweetjes. @ Chicken; wat een stoere kerel al zeg die Milan @ Mroos; soms heeft Maura dat ook met inslapen, niet zo lang trouwens maar het kan even duren. We geven de speen terug, heel rustig zonder aandacht en zo, meestal gaat het goed. Ja, zwanger getrouwd was heel erg leuk . Op dit moment zaten we in de trein naar Parijs....we hadden het gewoon wéer moeten doen eigenlijk. @ Happy; vanavond hebben we oppas maar door de drukte nog niets bedacht of geregeld. Geen probleem, we lopen de hoek om de stad in en zien wel. Kroegje, restaurantje, de parade geen idee, misschien wel van alles wat . @ Bapsie; fijn dat de tandarts er weer op zit. Lentekindje: leuk!
even snel tussendoor, moet zo even weg.. Joyce We hadden het er nog over afgelopen weekend met de buren.. Over koopwoningen hier in de buurt.. Ze hadden op een huis geboden en waren dus ook in onderhandeling.. Maar toen kwam er een vent die meteen de vraagprijs aanbood en heeft de woning gekregen.. Volgens de makelaar mocht dat.. Als de vraagprijs wordt geboden, mogen ze dat tijdens de onderhandeling aannemen, alles er boven of er onder mag dus niet.. Onze makelaar zei dat toen ook? dus volgens mij mag het wel.. als het maar de vraagprijs is.. maar man, wat balen zeg :x..
AAAAHHHHHHH word er gek van... wl dat mannetje belt... wil weten wat de makelaar zei.. ik denk dat het slecht nieuws is, maar goed.... hoop zoooo dat het toch nog lukt.........
Volgens mij moeten ze dan officieel eerst de mensen bellen waarmee ze in onderhandeling zijn en dan zeggen van goh we hebben nu bod van de vraagprijs gehad dus als jullie het willen dan moeten jullie ook de vraagprijs bieden.. maar niet zomaar van: goh er kwam iemand anders.. dat mag volgens mij niet..
@Joyce...nee helaas werkt dat zo niet. Stel dat het huis wordt gekocht door jou en jij sluit ook een hypotheek af. Wat je dan wel mag doen is als je vriend meer verdient, in de aangifte de aftrek doorschuiven naar hem. Maar jullie twee inkomens worden dus niet bij elkaar opgeteld om zo in een hogere schijf te komen. Iedereen betaald z'n eigen tarief inkomstenbelasting, maar de aftrekposten mag je wel onderling schuiven.
Stel dat je de inkomens op zou tellen en dan in de 50% schijf zou vallen, dan zou je dus ook meer belasting over je loon moeten betalen...dat kan niet. Dus je betaalt je eigen belasting over je eigen loon en aftrekposten mag je zo gunstig mogelijk verdelen.
@ Vtech-bal; in de kennismakingsfase pakte ze hem op, rolde op haar rug en begon er op te sabbelen (en dat ding maar gaan prrrrt rol je met me mee hihi) en nu bekijkt ze hem 2 tellen en draait zich om in tegengestelde richting en gaat iets anders doen/zoeken . Het kan haar nog niet zo boeien geloof ik
joyce Oooh, had je verkeerd begrepen, sorry.. dacht dat de verkopers jullie wel hadden gebeld daarover.. Pff, wilde net mn jas aan doen om weg te gaan, maar komt ineens een bui naar beneden blijven maar even binnen haha..
@RiTi; Moet eerlijk zeggen dat je verhaal me heel bekend voorkomt nu, veel speelgoed wat hier ligt is maar even leuk en interessant. Hij kruipt het liefst de hele woning door op zoek naar uitdagingen. Nog gefeliciteerd trouwens met jullie huwelijksdag @Roeltje; Het ziet er hier ook naar uit dat er elk moment regen uit de lucht gaat vallen. Ik blijf ook maar ff binnen.
pfff mensen ik voel me zoo brak.... Ik kom 's avonds niet meer goed in slaap, dan wordt Dani enkele keren wakker en ik dus ook. En ik kom zo 's ochtends mn bed niet uit Daarbij ben ik nog steeds licht verkouden, koppijn en keelpijn. Ik MOET echt snel weer gaan sporten, maar heb er de puf niet voor..