Nog maar n keer een andere foto! Voor degene die de andere spam gemist hadden. Met zijn nieuwe petje op. Kan je goed zien hoe raar wij wonen. Achter mij is de keuken en waar de foto vandaan genomen is daar is onze woonkamer
Ohw ja......Beau had ik net op gelegd....zo'n kleine 2uurtjes terug. Hij werd net wakker....jullie raden nooit hoe ik hem aantrof in bed!! Staand!!!!!!!!!!
Dees wat knap!! idd heb je het bedje wel helemaal naar beneden? straks kukelt ie er uit Lotte sorry zal volgende keer beter op je spam letten wat een pretbekkie heeft ie ook he Heerlijk ventje.. Net na een half uur jengelen eindelijk in slaap gevallen.. op mn arm weliswaar, maar heb hem in bed kunnen leggen.. slaapt nog steeds werd tussen de middag pas rond 13.00 uur wakker ofzo..
@riti: gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk!! veel plezier vanavond. @chicken: Haha je bent toch bezweken onder de druk van de dec mama's!! Spannend hoor, ik hou het in de gaten!! ik wil niet de spelbreker zijn maar als je vorige maand 3x ongi bent geweest door dat gedoe met die pil dan is er natuurlijk ook een kansje dat je cyclus gewoon nog een beetje in de war is. @joyce: jeetje dat is ook zwaar k*t!! beetje rare gang van zaken is het wel zo. ik duim voor je dat het toch nog lukt. hoe was je gesprek?? @Lotte: leuke spam!! die vorige ook mooi mannetje hoor! @sanka: spannend hoor, zou wel super zijn als die oom het kan kopen! ik duim ook voor jou!! @dees: haha die Beau! nog even en dan komt ie zelf de trap afgelopen als ie wakker is
@Dees...wat goed!!!!!!!!!!!!!!!! Echt gaaf, jeetje wat gaan die kindjes allemaal hard! Net berichtje van manlief. Kleine kip drinkt nu voortaan 4 flesjes van 90 ml. Meer wil hij niet per keer. Schijnt goed te kunnen rond deze leeftijd, had het KDV ook al gezegd. Nou ja, prima toch?
chicken hoeveel voedingen krijgt Milan dan? 4 of 3? flesvoeding geef je toch? begreep van mijn CB dat hij rond de 500ml opvolgmelk nodig heeft per dag.. kan je dan niet een flesje minder geven op een dag? niet lullig bedoeld hoor Psje ja vreselijk bericht he.. las het gisteren, maar heb halverwege het artikel weg geklikt.. ongelofelijk.. heb daar ook echt geen woorden voor..
@Psje, ik ga er ook van uit dat het m'n cyclus is hoor. En het is ook prima als ik gewoon ongesteld wordt. Ik denk maar zo, iedere maand die voorbij is, is weer een maand dichterbij dat we er weer vol voor gaan..hihi
@Roeltje..Milan heeft volgens het CB voldoende aan 600 ml, dus 3 flesjes. Ik geef hem 's ochtends pap, dat is dan ter vervanging van 1 flesje. En dan dus 4 kleine flesjes de rest van de dag. Vind ik ook wel makkelijk, dan kan ik ook na z'n brood een beetje melk geven. Brood en dan nog 200 ml vind ik zo veel.
ooh zo.. haha ja zo kan het ook.. wel een goeie trouwens.. nu Lenn zo 'veel' eet gaan de flesjes steeds moeilijker.. flesjes kleiner maken is wel een goed idee.. oh moet er één uit bed plukken.. ETEN!!
@roeltje: echt vreselijk ja, word er gewoon naar van. hoe kan je nou in ...naam zo'n schattig klein pasgeboren babytje vermoorden..... @chicken: wanneer zouden jullie er weer echt voor gaan? sorry heb ik ff gemist.
Ik ga pannenkoeken bakken mmmm lekker met spek kreeg ik vanmiddag zo'n zin in. Voor emma bak ik die van het recept van friso met kv, ben benieuwd wat ze ervan vind
@Roeltje...ja precies, ik vond het ook wel een goeie! @Psje...het zit eigenlijk zo. Wij willen een aanbouw maken aan het huis. We zaten alleen een beetje hoe we dat moesten doen met geld. Naar nu blijkt zou ik dat gewoon prima kunnen betalen, dus is dat opgelost. Dus mocht ik zwanger zijn, dan komt de aanbouw er gewoon. Hebben toch 9 mnd de tijd dan. Aan de andere kant wilde we Milan nog even alle aandacht geven. Dus echt er voor gaan vanaf 1 januari, we proberen ook echt om de eisprong heen en voor zingen de kerk uit, dus kans is niet zo groot. Maar mocht het toch raak zijn.....helemaal prima!
Nou meiden, zal jullie meteen verlossen, ben NIET zwanger. Test is witter dan wit! Nou dan maar snel ongesteld worden, zodat ik weer een beetje weet hoe en wat! Ga nu eens even wat eten. Doeiiiiiiiiiiii