De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Volgens mij kun je wel gewoon zwanger worden hoor. Ik gaf ook volledig BV en werd toch al na 4 maanden weer ongesteld. Die cyclus had het dus al raak kunnen wezen...Ik heb mijn ei gevoeld dus zijn vanaf toen weer veilig gaan vrijen.

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik ga ook bedje in...hopelijk geen noodweer vannacht zodat we allemaal lekker een hele nacht kunnen blijven slapen! Trusten lady's!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Psje
    ik gaf de eerste week dat ie vaste voeding kreeg ook hele dingen, maar vond t te eng en deed t dus niet meer. Brood gaat goed en rijstewafeltje ook, dus wilde t weer proberen:). Is idd erg leuk om te zien!!
    Misschien gaat de pannekoek de volgende x beter! Wel leuk dat je t geprobeerd hebt!

Happy
    we hadden zelf geen eettafel en hebben nu n kleintje gekregen en wilden graag aan tafel eten..dus hebben Milan voor 1x in de stokke stoel laten mee eten:D. Zat super netjes! Helemal geen gewiebel ofzo:). Wilde alleen staan af en toe hihi.

Milan mag nog geen 3 voedingen van het cb, maar merk dat ie wel
    minder drinkt steeds. Nu kwam t even zo uit doordat ie lang had geslapen. Ik blijf 4x aanbieden:).

Collo
    wauw wat een mooie spam!! Vooral doe eerste foto is super!!

Suus
    als je al ongi bent geweest is de kans best al groot dat je zwanger raakt;).

All
    slaap lekker!! Wij hangen nog op de bank:D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    huh noodweer?? Nee toch? ik wil weer een nacht goed slapen!! vannacht ook al twee keer wakker geworden:x 1e keer van de regen (raam stond nog open), 2e keer van regen en onweer..

Chicken
    Jammer!! aaah, had het zo gehoopt haha..

Suus
    gelukkig dat er niks ernstigs aan de hand is.. Neusspray gebruiken we hier helemaal niet.. hou daar niet zo van, dus kan je niet echt helpen helaas.. Hier helpt Luuf trouwens super.. Ook als hij geen verstopt neusje heeft.. Onderop zijn voetjes smeren én voor ik naar bed ga nog een beetje op zijn borst.. volgende dag hoest hij wel slijm op vanuit zijn keel, maar dan is het wel weg.. zou je ook nog kunnen proberen?

ik ga Gooische Vrouwen afkijken in bed.. en dan lekker slapen :)
    trusten!!!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    trusten allemaal!

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Manlief is gisteren naar het huisje wezen kijken (aan de buiten kant). het is wel een echte opknapper. Maar goed alles beter dan dit. Er zit een tuin bij. Moet ook veel aan gebeuren. Maar goed wil best even de handen uit de mouwen steken. Vandaag gaan we een afspraak maken om binnen te kunnen kijken. Hoop dat we snel terecht kunnen.
    Nou ja zoals het er nu allemaal uitziet gaat het gewoon door. Durf alleen nog niet heel erg blij te zijn. Pas als er iets op papier staan ga ik juichen.

Sorry dat ik al een paar dagen niet netjes op jullie allemaal reageer. :).

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Sanka spannend allemaal zeg! Hoop dat jullie snel even een kijkje mogen nemen :D

@ All ik ga zo even naar de dokter met Morris hij was beter na 1 dag weer ziek weer zijn oor en ook een rood oog, dus ga nu even langs.

Tot straks!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    manoe
    beterschap met Morris.. !!
    succes bij de ha vandaag..

sanka
    spannennnnnnd!! hopelijk gaat het dit keer wel door :) Zou fijn zijn he? :)

straks of zondag naar de dierentuin denk ik.. even mn ma bellen hoe lang het rijden is.. en of ze a.s. zondag iets te doen hebben.. als ze zondag niet kunnen, ga ik alleen met Lenn heen.. Denk niet dat hij alles bewust mee krijgt (dieren vind ie wel leuk dus dat scheelt), maar ik kan zelf zo genieten in een dierentuin :) nu eerst even douchen en aankleden.. en kijken hoe het weer wordt vandaag..

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Pooh: weet niet of je het vervelend vind dat ik dit vraag, maar ik snap niet helemaal wat er nu met jou aan de hand is. Waarom moest je naar het ziekenhuis?

Collo: hier nog zo'n dierenliefhebber. Vooral tijdens de zwangerschap. Kon al janken als ik een paard alleen in de wei zag staan! Wat ik dan zei tegen mijn vriend: lieverd, dat snap ik nou niet he! Verderop staat een groepje paarden, waarom moet dit paardje nou hier alleen staan! Kunnen ze ze niet bij elkaar zetten, dat is toch veel leuker voor dat ene paard! En toen kon ik wel bijna janken.... hahha. Ben tijdens mijn zwangerschap ook van verschillende goede doelen lid geworden!

Joyce: die zarqua gebruik ik ook voor Lieke. Dit merk en neutral geeft geen uitslag bij lieke. De rest van de producten wel. Af en toe probeer ik het weer eens, maar haar huidje is erg gevoelig.
    Wat balen van het huis zeg!

Collo mooie spam weer!

Sanka: spannend hoor!!
    Manoe: beterschap voor de kleine!
    Roeltje: zijn 2 maand terug ook naar de dierentuin geweest, Emmen. Lieke kreeg er toen nog niet zoveel van mee. Denk dat dat nu wel anders is. Ze kijkt nu veel meer naar dingen. Als je gaat, iig veel plezier!

Lieke is enorm verkouden. Kan er niet meer tegen vegen. Komt er continue uit! 's nachts wordt ze ook weer wakker. Ben dan best wel even met haar in de weer om weer in slaap te krijgen. En aangezien ze bij ons op de kamer ligt, is het wel eens lastig allemaal. Vannacht vond ik het zo zielig. Ze kon echt bijna geen adem meer halen, zo dicht zat alles! Ik gebruik wel neusspray en merk dat het ademen dan wel wat lekkerder gaat. Zal Luuf er ook weer eens bij toveren. Zelf begin ik ook behoorlijk verkouden te worden en last van de keel, lekker dan!

Suuskebab: jeetje dat is inderdaad erg schrikken zeg! BAH!!!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lexy
    ik ga vandaag naar Emmen haha.. denk wel dat hij het leuk vind.. De vlindertuin kan ik altijd heerlijk doorheen lopen, maar dat gaat m nu niet worden haha.. iets te warm voor Lenn denk ik haha..
    Och verkouden :( Luuf werkt hier ook enorm goed.. je kan het altijd proberen.. Tip: Onder haar voetjes smeren.. trekt op de één of andere manier lekker door..

Net mn ma gebeld.. mijn zusje verveeld zich rot nu ze vakantie heeft dus misschien gaat zij mee.. mn moeder zou haar even bellen.. denk alleen dat ze nog slaapt haha.. we zullen zien, anders ga ik alleen.. zondag hebben we borrel bij mn ouders dus dan kunnen ze niet mee helaas..

11. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Naar Emmen dus!! Leuk hoor! En ga je alleen als je zusje niet mee wil? En je moeder, kan zij niet? Of vind je het niet erg om alleen te gaan?

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Oh lekker hoor naar de dierentuin. :)

@lexy4
    Wat vervelend zeg. heb je al een rauwe ui onder het bed liggen?

@manoe
    Veel succes zometeen. Laat je ons even weten hoe het is geweest?

@all
    Ga Luuk zo maar eens in bad doen. Zijn oogjes zijn trouwens bijna beter. Maar nu zit ik hier met een dik rood ontstoken oog. Kei fijn.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sanka
    badderse!!

lexy
    mn zusje gaat mee:) als ze niet kon ging ik gewoon alleen.. maakt me niks uit haha.. lekker dagje weg.. er even uit.. mn moeder moet werken vanmiddag dus die kon zoieso niet.. batterij van de camera is aan het opladen.. Tas is gepakt, Lenn heeft zn fruitje gehad.. nog even laten zakken en dan naar Emmen :) Heb er zo'n zin in haha.. af en toe een bui in de ochtend had mn moeder het over, dus paraplu mee haha..

Dames, ik ga de auto even ophalen, staat natuurlijk weer niet in de straat;) Tot vanmiddag! Wij gaan apies kijken :D
    dames, ik ga

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Collo: Wauw, wat heeft die kleine dame van jullie toch mooie ogen! Ik blijf het zeggen! :D
    @Sanka: ja ik denk ook van wel hoor… Ben al vanaf 14 februari weer ongesteld, dus nu al de 6e maand….
    @Lotte: ik ben nu sinds een aantal dagen over op 3 voedingen… Maar waarom mag Milan nog niet van 4 naar 3? Is dat vanwege het ‘later beginnen’ met vaste voeding?
    En ja, ongies genoeg gehad de afgelopen maanden! Niet normaal trouwens ook, ben nooit zo erg geweest, en nu al tot 2x toe bijna doorgelekt!
    @Sanka: spannend zeg! Ik duim voor jullie hoor!
    @manoe: arme Morris, ze moeten ‘m wel hebben hoor….Beterschap!
    @dokter: Mannetje zat gisteren bij de HA in de wachtruimte en gaf me een sms dat het een half ging uitlopen. Krijg ik daarna een sms van ‘m: “Ze vinden HEM allemaal een mooi ventje in ieder geval….grrrr, mooie roze sokjes voor een een kereltje!” Mensen zagen Maud dus WEEEEEEER voor een mannetje aan! BELACHELIJK!
    @Lexy: beterschap ook voor Lieke! Hopelijk gaat ze niet enorm hoesten…Maar alles verstopt is ook heeeeel zielig! Tover maar snel wat Luuf tevoorschijn ja!
    @Roeltje: heel veel plezier in de dierentuin!!!!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; Beau zelf gaan staan in bed, wauw! Knap van hem zeg!

@ Chicken; prima toch 4 kleine flesjes? Eigenlijk 5 want in d pap zit ook opvolgmelk. Wat worden ze groot he ;).
    Maar binnenkort een goed gesprek en een tekening van de uitbouw in huize chicken?

@ Nee en Ja; Las laatst ergens dat duidelijk ja zeggen (lekker blij) goed voor ze is om te gaan snappen. (Sanka, dat was toch jou filmpje? met jaaaaa?) Zeg ook nee hoor, ook niet boos maar wel duidelijk. En 'zachtjes doen' maar dat is ijdele hoop natuurlijk.
    Het is dan misschien nog te vroeg voor opvoeden en zo, maar ik heb toch meer dan een ernstig vermoeden dat we al behoorlijk uitgedaagd kunnen worden door madam. Ik voel me zelf toch regelmatig om haar vingertje gewikkeld :D.

@ Lotte; Gezellige Milan! 3 voedingen lijkt me ook wat weinig als hij verder niets anders drinkt of pap eet of zo. Aan de andere kant kan het ook vast niet zo veel kwaad en geeft hij het zelf goed aan. Wie weet pakt hij volgende week gewoon de 4e er weer bij.

@ Collo; hihi klinkt als een gezellige middag met Amy. Wat een mooi snoetje heeft ze zeg.

@ Suus; Hoop dat je heerlijk hebt geslapen en zonder hoofdpijn weer bent opgestaan. Ben je wel ongesteld? De eisprong is het eerste wat prolactine doet geloof ik.

@ Sanka; spannend! Een grondige poetsbeurt, wat emmers latex en wat creatieve oplossingen kunnen een huis helemaal omtoveren. Hoop voor jullie dat het wat wordt. Een tuin is natuurlijk heerlijk, zullen je hondjes ook lekker vinden denk ik :).
    Fijn dat Luuk beter is, nu jou oog dus, balen! (ook een beetje bv er in ? ;))

@ Manoe; Ach Morris ziekjes, succes straks bij de HA.

@ Roeltje; Zus mee zou wel gezellig zijn!

@ Gisteren lekker de stad in geweest met mijn echtgenoot :)P blijft raar klinken hihihi). Lekker tapas gegeten en vreselijk zitten ouwehoeren, erg gezellig.
    Mijn schoonzusje paste op Maura, dat gaat altijd goed maar gisteren dus niet zo. Ze is gaan gillen en hield niet meer op. We hebben dat zelf 2 x eerder met haar meegemaakt (1e keer waren we er niet bij maar kwamen we er voor terug). Ze is dan helemaal overstuur tegen hyperventilatie aan en helemaal niets kan je doen. Je kan op je kop gaan staan maar afleiden lukt niet. Ze 'moet' dan haar vader of moeder en complete rust en geen enkele prikkel meer. Ze jaagt dan ook al haar energie er zo door dat ze ook helemaal kapot is.
    Ze schrikt, alsof ze zich in eens iets beseft en dan is het mis.
    Uiteindelijk heeft ze (na allerlei pogingen) Maura in haar bed gelegd en daar werd ze rustig (compleet uitgeput) en is ze in slaap gevallen.
    Anders had ze op dat moment gebeld.
    :( Vind het wel erg sneu voor de muppet. (mijn schoonzusje kan het wel aan, die is en blijft wel rustig)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; Maud aanzien voor een jochie? Dat vind ik best knap, ook al had ze blauwe sokken aan. Bij Maura snap ik het wel, maar bij Maud echt niet :(

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    sorry meiden, teruglezen gaat 'm even niet worden....

Woensdag bij (stief)schoonmama in het ziekenhuis geweest. Man en ik direct even met de arts gesproken. Het blijkt uitgezaaide longkanker te zijn (zit iig in bijnieren en lymfeklieren, hoogstwaarschijnlijk ook in haar hoofd) met geen kans op genezing... De vraag is of er uberhaupt chemo kan worden ingezet, we moeten nog uitslagen afwachten. Pfff, wat is dit heftig zeg... Zit je zomaar in een kamer met een arts een slechtnieuws gesprek te voeren..Ze gaat nu al hard achteruit, ook omdat ze zo weinig eet. Gelukkig heeft ze Sara nog even kunnen knuffelen. Staat nu ook een foto van Sara naast haar bed.
    Ik merk dat het nieuws bij mij nog niet echt is geland, man is gisteren helemaal gebroken...

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @riti
    hahahah dat was inderdaad mijn filmpje ja. Maar hier zijn we wel al een tijdje bezig met duidelijk nee zeggen. Meneertje snapt dat echte wel hoor. En zachtjes doen zijn we ook al mee bezig. Hij heeft me woensdag gewoon een blauwe plek op mijn arm geknepen. ;) Hij heeft nu een knijp fase.
    En bv erin. Had ik nog helemaal niet aan gedacht. :) Bij Luuk wel maar niet bij mezelf hahahaha.

@Roeltje
    Veel plezier! :D

@suus
    Hoe gaat het met de bv?

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @doortje
    Meid wat ontzettend K*t zeg. Heel veel sterkte. En lekker hier je hart luchten hoor.

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Zo ben weer terug, hij heeft nu antibiotica druppels voor zijn oog en heeft nog steeds een uur ontsteking, moet na het weekend over zijn...ahhh ziel, maar ja denk dat mama het zieliger vind dan Morris zelf. alles goed verder hier?!

Deel Deze Pagina