@Bapsie; Wat een mooi menneke Hij zit goed stevig zo lijkt wel. Campingbedje gebruiken we eigenlijk alleen als we gaan logeren. Beau valt eigenlijk niet meer achterover, heeft nu ontdekt dat hij naar voren kan en dan zo kan gaan kruipen.....en weer terug naar zit. @All; Beau stond vanmorgen weer rechtop in bed....hij deed het wederom waar ik bij was. Hij gaat dan met z'n knieën tegen de spijlen aan zitten en trekt zich dan zo omhoog!! Het lijkt hem nog makkelijk af te gaan ook.....en blij dat hij dan is
@Bapsie, wat een leuke foto! Ook al zo'n mooie jongen. Ik heb Boaz idd ook vaak op een dik kleed, of ik ben in de buurt zodat ik hem tegen kan houden
Lexy Oh dat van die paardjes...dat herken ik zo erg. Had ik zelf kunnen zijn! Ik durfde niet eens meer naar jonge eendjes te kijken, bang dat er eentje alleen zou zwemmen ofzo.. Suus Ach, tegen Amy zeggen ze vaak ook "hem" terwijl Amy standaard in het roze gekleed is....mensen..... RiTi Ik zeg ook regelmatig zachtjes doen, maar heb wel het idee dat ze daar op reageert. Niet altijd natuurlijk, maar toc... Moet weer gaan werken. Zit een beetje in de baas zijn tijd te zp-en...
hi meiden, weer niet bij te houden hoor jullie! hihi...even kort: @Chicken, he jammer! Dan inderdaad maar snel voor t echie...duurt inderdaad minimaal 9 maanden...roep ik ook al vanaf maart...en een 2e hoeft niet snel te volgen...dat zie je hier maar...(zelfs de 3e is traag ) @Manoe & Morris, beterschap manneke! @Sanka, hoop dat jullie snel terecht kunnen! @Suus, agos nog een ziek beebje (kindje..ze zijn eigenlijk baby af snik). Hopelijk knapt Maud snel op! Hoe is t met je hoofdpijn? @Lotte, suc6 vanavond! @Happy, dat je niet zwanger kunt worden tijdens borstvoeding is inderdaad een fabel...misschien bedoelen ze tegelijkertijd...dan kan t kloppen denk ik @Gimena, yeah 3 tanden! @Collo, prachtige spam weer! Wat een ogen! @Panos, haaiiii! Alles goed? @Lexy, geen punt hoor je vraag! Wij hebben een ivf beebje...en daarnaast nog 1 embryo (kapitein Iglo hier op t forum hihi) in de vriezer. Die zijn we al vanaf maart aan t laten terug plaatsen. 3 x waren ze te laat met mijn eisprong (was al geweest) en 1 x lag ik op tafel voor de terug plaatsing toen bleek dat ze de embryo van een ander stel ontdooid hadden voor ons...slik...scheelde 1,5 minuut denk ik...naadje dus . Nu moet ik 4 soorten pillen slikken en 1 medicijn spuiten, hiermee leggen ze mijn eigen cyclus lam, en krijg ik geen eisprong. Wel wordt het baarmoederslijmvlies kunstmatig dik gemaakt om de embryo vast te houden...daar is het wachten nu op. Slijmvlies moet minimaal 7 mm zijn en was woensdag bij 2x meten 1x 6mm en 1x 7mm dus niet optimaal. Dus dosis ophogen en een week doorgaan. As woensdag weer terug voor slijmvlies echo... @Hier is alles goed! Geen nieuws verder...behalve dat t volop genieten is van ons kleine draakje...haha Verder nog wat spam:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik schrik ervan! ECHT!..... pffffff en nu?! Het eerste wat ik denk: Wauwie! en Pooh nog!...
ik heb geen pil... Maar ik haal de foto weer weg meiden! Ik ben bang voor meelezers... .ennuh, dat mag nu ff nog niet snappie?!
ooh sorry, weet t niet meer dacht dat jij degene was die nog 3 pil strippen op zou maken... Edit: is ginema ... geheugen is echt neit best
SHIT, ik vind het best eng! haha! Ik haal nu ff snel de foto weg.... En ik ga de test maar ff in een kadootje stoppen voor mannetje zo! tot straks!