@chicken; wat een schattige foto's! hier ook nr. 2 favoriet! @mili: ja, gefeliciteerd met je eerste echte jubileumpje! haha! geniet ervan! @voedingen bv en kv: Ik ben vandaag bij het bureau geweest en mag de voeding van half 5/5 uur (de derde van de 4) gaan overslaan en nu dus groenten en daarna een toetje geven. Ben benieuwd! Maud eet alleen heel slecht vers...Dus ik moet nu echt meer stimuleren, want als ik de borst er niet meer achteraan geef, dan zal ze honger moeten lijden... Hoe zouden jullie dit doen? Ze heeft vandaag ook echt maar een paar hapjes op...Had spinazie, aardappel en beetje verse worst (zonder vel) door elkaar gedaan... Ben maar gestopt toen ze echt ging kokhalzen. Als ze gaat kokhalzen stop ik ermee, maar ik neem aan dat ik het toetje dan beter niet kan geven toch? Anders werkt dat natuurlijik als een 'beloning'? Ik vind het zo moeilijk! Wat is nu wijsheid!?!? Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik ook eigenlijk alleen de ochtend en avond voeding nog de borst wil geven en de andere 2 voedingen gaan vervangen door kv of warm eten/boterham. Maar ik doe het gewoon geleidelijk aan hoor! @sanka, heb je een hyves uitnodiging gestuurd, waren nog geen vriendjes! @all: ik weet het niet meer! Owja, Roeltje: heb je 'n echte theeleut vandaag? Whahahahah!!!
Suus. Begrijp me niet verkeerd maar ik denk dat je moet proberen wat relaxter om te gaan met het hele eetgebeuren. Maar om op je vraag terug te komen. Ik denk niet dat ze het toetje nu al als beloning zien. Je moet het toetje trouwens nooit weigeren als ze slecht eten want dan gaan ze het juist als beloning zien. Bied gewoon het avondeten aan en daarna het toetje. Desnoods geef je 2 toetjes en nog een beetje brood. Nogmaals ik bedoel het niet verkeerd maar denk dat je het jezelf onnodig moeilijk maakt. Vertrouw op jezelf en je kindje.
@ Lotte; had m gezien hoor, heb alleen geen idee wat het nomad tentje kost. Zo'n goed promoteam ben ik dus ook weer niet . Maura gaat goed vooruit! De vlekken en de uitslag trekken netjes weg (helemaal volgens het boekje) en ze begint weer voorzichtig beter te eten . Ze past nu alleen echt niets meer van maat 68 , en de broeken maat 74 zijn zelfs niets te lang Ze zat vandaag in de kinderstoel aan tafel, lekker te smotsen en te smeren en ik zag in eens hoe groot ze was . Ik loop af en toe echt achter en heb sprongen nodig haar bij te houden. Nu was ze ook weer echt baby doordat ze zo ziek was. @Suus; balen dat ze groente nog wat lastig vindt. Komt vast wel goed. Kokhalzen hoeft trouwens niets te maken te hebben met niet lusten, kan ook de reflex zijn van iets wat achter in haar mond 'passeert' en anders voelt of proeft. Doet ze haar mond zelf open voor een hapje? Als ze echt niet wil krijg je er ook maar moeilijk een hap in. Blijven aanbieden zodat ze kan wennen. Lijkt me heftig nu ze geen voeding er meer achteraan krijgt, succes! @ Roeltje; flink aan de tandjs dus, hopelijk zijn ze snel door en is hij er weer even vanaf. Jammer dat je man weer weg is, duimen dat hij volgend weekend weer thuis komt.
Ow ja...zou ik t nog vergeten te melden hier......stupid me... MIJN DOCHTER IS VANDAAG 7 MAANDEN OUD!!!!!!!!! Snik, wat vliegt de tijd...........
Pooh GEFELICITEERD!!!!!!!!!! stiekem een klein stukje taart eten Riti fijn dat het beter gaat met Maura. Is ook wat he, voor zo'n hummeltje. Hier Lenn ligt op bed, hoefde maar één keer naar boven voor zijn speentje en that's it.. Hij zal ongetwijfeld nog wel wakker worden vanavond, maar dit is al beter dan de afgelopen dagen languit voor de tv
@MRoos, Lotus haalt ook haar neus op voor bloemkool haha...nog steeds trouwens... Ik geef ook pap uit de fles...vind het nog zo'n ge-emmer op een lepel...ze krijgt sávonds eten en toetje met een lepel...en de laatste fles is een papfles, nou dan is ze doodmoe en wil ze niet lepelen...duurt veel te lang op een bordje! Nog gelukt met school? @Lotte, leuke dag gehad dus! Goed zo! Wat heeft je moeder? Heb t gemist denk ik (sorry)...mijn moeder heeft al sinds haar jeugd Borderline. @Happy, jeee wat erg zeg! Die mensen zijn helemaal stuk....veel sterkte papa en mama van *Stijn!!!!!! @Roeltje, hoop dat je mannetje thuis is as vrijdag!!!! @Riti, thanks! @Hier, alles goed...container medicijnen opgehaald vandaag . Mijn progesteron afgelopen donderdag had waarde 24, normaal heb je dat 7 a 10 dagen NA je eisprong. Daar ik pas op dag 13 van mijn cyclus zat klopt er dus ergens iets niet. Ze adviseerde dus ook niet om komende maand elke dag te komen. Die bloedwaardes sporen kennelijk niet met de cyclus (rijping eicel). Dus nu 4 soorten pillen en 1 spuit (dagelijks). Heb hoofdpijn...hoop niet dat het van de pil of de spuit is die ik vanavond moest nemen/zetten....dan wordt het een fijne cyclus! Maar goed...28-7 moet ik voor een echo. Kijken of t baarmoederslijmvlies dik genoeg is (door de pillen), als dat zo is wordt ik 30-7 gebeld wanneer de ontdooi-ing plaats vindt (en eventueel de terugplaatsing). Dus eerst maar 23 dagen spuiten en slikken...kan wel bij BNN gaan werken!
Sanka oh okee, dacht dat je zei dat m wakker maakte. Maakt idd ook helemaal nie uit hoor en zeker nie met bv! Goed dat ie nu zelf zonder kan. En hebben jij en je man weer wat meer tijd samen savonds! Roeltje haha. Hier gaat t ook zo hoor met de tandjes. Ze bijten overal op en omdat t tandje al aan de oppervlakte is en megascherp is, drukt ie er zo doorheen. Logisch. Suus had een tijdje terug ook al n tip gegeven maar nie gelezen denk ik...kan je nie proberen half vers en half potje door elkaar te doen en dan steeds minder v het potje erbij? Riti fijn dat t beter gaat!! Pooh gefeliciflapstaart bloemkool nu 3 dagen gehad en ging ook super morgen iets nieuws maar weet nie wat!? Pooh heb t er ook maar heel even over gehad om advies te vragen, dus geeft nie dat je t gemist hebt. Ze zou namelijk op Milan gaan passen als ik weer ging werken en 2 weken daarvoor ging t ineens heel slecht met dr en vroeg ik hier wat men ervan vond dat ik haar niet meer op durfde te laten passen. Verder heb ik t er nie meer over gehad. Om n lang verhaal kort te maken..ze verdachten haar van schizofrenie. Ze had altijd wel psychische problemen maar het werd ineens heel heftig. Ze denken nu dat het atypische schizofrenie is. Is minder heftig dan schizo, maar ze komt er dan nooit meer vanaf. Ze heeft mij ook al n aantal keer gehoord terwijl ik er niet was. Ze heeft verder nog wel meer labeltjes op dr naam gehad en nog steeds. Borderline is ook lastig! Hoe gaat t nu met je mams? Ook moeilijk voor jullie en je pa lijkt me! Wie had je in de apotheek aan de balie? Aardige? Pffff sterkte met t spuiten en slikken!!!
@roeltje ja echt wel.eindelijk is het haar gelukt ze wou al zo lang staan aleen haar beentje wouden het niet
Even ego hoor, Boaz was net even wakker en ik doe dan altijd een spelletje met hem als hij op bed ligt, dan neem ik zijn knuffel in mijn mond en daar ga ik dan mee schudden(beetje genant, maar hij vindt het heel grappig) maar nou deed ik dat net dus, zat per ongeluk zijn vinger er nog bij zelfde effect als vinger tussen de deur, helemaal blauw. Oooh ik voel me zo stom. En sindsdien is hij non-stop aan het huilen, zeg maar gerust krijsen. We hebbeb álles geprobeerd maar uiteindelijk helpt niks(ja voor een minuutje ofzo). Hij was ook al hartstikke moe, dus waarschijnlijk is hij gewoon te moe, en nog steeds geschrokken. Mijn man probeert hem nu stil te krijgen, we wisselen elkaar af. Maar echt, wat voel ik me lullig, stom, gemeen zeg pff
ach gossie!!! Sorry, moest wel even lachen om hoe gek we allemaal doen met onze kleintjes, maar het is wel heel zielig voor Boaz. Misschien een koud doekje eromheen, dat het niet zo warm wordt?
mroos Oef...arm ventje. Zit te denken wat je kan doen om m stil te krijgen...Koud kompresje erop? Niet TE koud natuurlijk...Verder weet ik t even niet. Hopelijk issie t snel vergeten en is de pijn snel weg!
Gelukkig is hij opgehouden met huilen(hij kon zelfs weer lachen), nu nog in slaap vallen.. Had de vinger wel even onder de kraan gehouden ja, dat vond ie wel fijn. Maar de huid onder de nagel is echt helemaal blauw, ik schaam me dood. @Chicken, haha, ja ik zal idd vast niet de enige zijn die zulke spelletjes doet Superleuke foto's trouwens van Milan, waar heb je die zwemband gekocht? Morgen naar walibi met het jongetje dat ik begeleid met pddnos en adhd als werk, dus het wordt betaald en ik word betaald. Helemaal niet erg natuurlijk, al zal het vast wel druk zijn!
Mroos ach gut wat sneu voor Boaz Maar kan gebeuren hoor.. Mijn man is met Lenn zn hoofdje tegen de deurpost gestoten toen hij nog ieniemienie was Ik heb een keer een speeltje op zijn hoofd laten vallen, blauwe plek en klein bultje Hopen dat hij lekker gaat slapen zometeen
joehoe! even snel hoor: @pooh: gefeli met Lotus! En heel veel sterkte met die pillen en spuiten (hahah werken voor BNN, gek wijf) @lotte: pompoen, broccoli, courgette, sperziebonen? @tentje: hahahaha jaaaaaa, ik heb er ook 1! Vandaag bij kruitvat zag ik m staan, toch maar meegenomen! @happy: hier ook erg aan het nadenken over 's ochtends en 's avonds bv en 's middags 2x kv. Vind kolven verschrikkelijk en loop op mijn werk achter de feiten aan... Nu is de kv met pap, want nog steeds geen fles. Waarom kies jij ervoor? @sanka: hier ook net ruim een week van de late voeding af hoor! Ik maakte Sara wel wakker, maar kon haar daarna direct weer terug leggen. Vind het heerlijk dat het is gelukt om haar door te laten slapen Jij ook zeker? @ derest: wel gelezen, maar vergetu!
oja @roeltje: wat voor ijs dit keer? stom dat je man weer weg is.. @mroos: agossiepossie.....moest ook direct lachen, niet omdat je hem pijn deed, maar om hoe gek je doet met hem! Slaapt hij al?