De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; GEFELICITEERD!! Wauw, gaaf zeg!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; Hoe gaat het nu, met jou, met jullie en alles zeg maar?
    hahaha leuke foto van Dani in bad, wat een heerlijke bende :D!

@ Chiquita; Wowie die Qyano, leuk zeg, zo veel tandjes al en al staan. Kan me goed voorstellen dat hij de kunst 'afkijkt'.

@ Joyce; gefeliciteerd met het 2e gesprek!

@ Pooh; wat een mooie foto van Max, jeetje echt broer en zus hoor.
    Stoer eigenwijsje nu dus, leuk hoor, en gewoon blijven knuffelen...gaat wellicht nooit meer over (bij mijn broers in ieder geval niet, waar het hun mams betreft :D) héerlijk!

@ Mroos; lekker he dat badderen :). Wat lekker dat hij ligt, ik moet Maura overeind houden. Succes met afstuderen, cliché maar waar, die laatste loodjes zijn echt het zwaarst!

@ Leeftijd; ok ik ben dus echt oud ;) Ben 34, man ook. En wil ook nog graag een tweede (als je in mn hart kijkt ook een derde) maar ik hoor een klokje tikken :).
    Wou dat wij kans hadden op een gelukje zoals Lexy het zo mooi noemde. Ik geniet heel erg mee van alle gelukjes hier! Ben er niet verdrietig om of zo hoor, vind het gewoon erg mooi als het zo mag gaan, ook bij anderen :).

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ thanks allemaal!!

@ badderen: lianne vind de waterstraal het leukst.. en het badeendje om lekker helemaal in der mond te stoppen!

@ hier nog iemand tips om huizen te zoeken/vindne?

maandag gesprek met andere adviseur.. is vriend van de makelaar die dat droomhuis verkocht.. hij had blijkbaar gezegd dat we vast meer konden lenen met gunstigere maandlasten en zonder nhg dan wat onze adviseur had berekend.. dus magie komen bewijzen ;)
    kunnen we misschien meteen weer verder zoeken en dan wat duurder ofzo..

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Wat voor een tips bedoel je precies? Site's of echte zoekopdrachten mbt jullie droomhuis?

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pooh: ooh spannend volgende week dus heb ik over heen gelezen aso he schaam me dood ;) idd max lijkt op lotus zeg!!!

badderen: hier ook zon zooi.. maar afgelopen dagen issie met mij mee gegeweest scheelt weer :p

leeftijd: ik ben 24 jaar..man is 26

1e tandje: duurde hier wel wat langer. heeft zeker 3 weken geduurd voordat t doorwas... 3 weken hel en natuurlijk precies toen we op vakantie waren was echt zielig voor hem..

zijn die potjes bij elke kruidvat in reclame?? qyano lust dan alleen maar t fruit maar goed kan t maar hebben.. warme maaltijd eet hij niet uit potjes :S heb alles al geprobeerd ( soms wel makkelijk) maar dat doet hij niet dus dan maar echt elke dag vers nu moet ik wel koken...

pfff nou dadelijk zelf even eten qyano ligt lekker te slapen :) en kids zijn ana het spelen

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zo, we zijn weer thuis :) Was al lekker op tijd bij mn zusje, zodat we er rond half 12 zouden zijn.. rond 12 uur kon Lenn dan broodje eten..
    Nou, mooi niet dus ;)
    Tankauto (gas) gekanteld.. onwijs veel brandweer (was net gebeurd toen we op de snelweg reden, had de brandweer nog voor laten gaan bij de rotonde), ambulance, politie.. zelfs een lijkwagen (gelukkig achteraf niet nodig begreep ik).. 6 km file.. hebben 3 kwartier stil gestaan.. Uiteindelijk waren we er pas na kw over 12..
    Terugweg: Juist, weer file :( de boel was opnieuw afgesloten om al dat gas over te pompen naar een andere tankwagen.. uiteindelijk maar een binnendoor weg genomen.. 17.00 uur pas thuis en gelijk Lenn zijn groente gegeven.. Nu zelf nog even eten en de hele avond voor de tv :)

was trouwens errug leuk.. baby aapjes en baby olifantjes enzo.. onwijs schattig.. alleen jammer dan meneer belachelijk veel geslapen heeft.. geeft niet, we hebben genoten haha..

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaaa suus!! wat lees ik nou????!!!!!
    GEFELICITEERD!!!!!

wat gaaf zeg!! zag ineens felicitaties staan, dus even snel teruggelezen.. geweldig zeg!!

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mroos
    Wat een leuk filmpje

@Max spam.
    Wouw al een hele vent. Ik vind hem ook op Lotus lijken.

@roeltje
    Heeft lenn ook echt nog beestjes gekeken? Of was het meer leuk voor mama?

@joyce
    Is een huis kopen zonder nhg wel verstandig? bedankt voor de tip van de potjes trouwens. Geef ze bijna nooit. Maar wel op vakantie. ;)

@leeftijd
    Ben 28 mijn man is 32.

@all
    Jullie zullen hetniet geloven maar het huisje was net verkocht. Weer een teleurstelling. Volgens mij komen we hier nooit meer weg. :(:(

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    waaaaaa suus gefeliciteerd zeg!!!! Wat leuk!!!

@ Joyce jeee 2e gesprek! Klinkt positief!!!

@ Leeftijd, ik ben 23 en me man is 29.

@ Gimena jij begint ook al bijna toch???

IK WIL OOK!!! ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Ohw wat balen meid!! Maar geef de hoop niet op....nog ff volhouden en dan vinden jullie vast een geschikt huisje.
    Wij wachten ook nog steeds op goed bericht van de makelaar :(

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: nou het ging opzich redelijk....
    tot stiefzoon een half uur geleden weer wegliep :(!!!

Meneer wilde weer naar buiten, maar dat mocht hij dit keer ff niet... Zei dat hij naar de wc ging, maar glipte weer weg..

grrr... kan m wel wat aandoen!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Juttel
    Welkom hier. lekkere vent is Twan al met zijn lengte en gewicht!

Doortje
    Jee meid, sterkte...

Dretjuh
    Heb geen idee wat hij heeft meid, maar hoop dat hij er snel klaar mee is. Gebroken nachten zijn zo klote.

Suus
    Zag dat speelgoed ook staan ja. Zit nog te twijfelen over het fototoestelletje.
    Oh, wat spannend, gaat het echte testen ook weer beginnen! Ik ben een echte test-junk dus ik had er al een dozijn doorheen gedraaid denk ik. Maar je denkt dat het niet raak is? Je houd ons wel op de hoogte he?
    SuuS
    JOEHOEE!!!!! Nummer 3 erbij!!! En volgende week hopelijk nummer 4! Lekker stel zijn we. Van harte meid! Wat leuk. Heb je al zitten rekenen? En is je man al thuis...?

Bapsie
    Wat een lekker snoetje zeg!

Pooh
    Oh, wat een leuk shirtje heeft ze aan. Is dat van Baby BArb? Zou ik eigenlijk nooit bij jou gezocht hebben.... Verder is Lotus natuurlijk weer een prachtig mooi meissie, maar dat heb ik nou al zo vaak gezegd...
    Jee, die wangen van Max en Lotus...ze lijken echt veel op elkaar!

Chiquita
    Wat knap van Qyano! Hoop dat je internet het snel weer doet!

Lexy
    Ik ben zelf 33, mijn man is 32.

Joyce
    Yeaah! Tweede ronde!

Sanka
    Man, het zit jullie ook niet mee zeg op huizengebied... Hoop dat er snel verandering is komt.

Dretjuh
    Snap dat je er zooo klaar mee bent. Hoop echt dat er snel toch een oplossing komt.

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Meiden!

Hier was is weer! :D:D:D:D:D:D
    Mannetje is inmiddels dubbel en dwars op de hoogte! Hij schrok even (we hadden het allebei nooit zo snel kunnen dromen...) maar is dolblij hoor!
    Ik had Maud het testje in haar handje gegeven en toen papa geroepen! Kei leuk!

Nou ga ik vanavond maar eens op mijn gemakje bekijken welke datum er een brusje gaat komen! Ik vindt het nog zo onwerkelijk....Maar moet ook nog even rustig aan doen, want maandag is mijn Nod pas... De test was in ieder geval al duidelijk genoeg! Ik zal 'm wel gewoon nog een keer posten hoor, in de hoop dat niemand meeleest!

Komt ie!

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hmmm, nu is ie nog veeeeel duidelijker, maar ja streep = streep! :D (dit was al na 3 minuten ofzo)

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Lekker duidelijk hoor! Schrikken he? Hadden wij ook hoor, maar super toch! Leuke manier van het je man vertellen trouwens. Dat ik daar niet aan gedacht heb. J, natuurlijk kan het mis gaan, maar dat kan het altijd hoor. Je bent nu ook al zwanger hoor!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ow en de totstandkoming voor degenen die het gemist hebben:

Mannetje en ik hadden besloten stilletjesaan alvast een beetje aan te klooien. Er vanuit gaande dat het net als bij Maud wel een paar maanden zou duren voordat het ook zover zou zijn. Nou niet dus, haha!
    We hebben dus gewoon geklust rondom ei en dit wondertje wilde bij ons komen ;)
    Ff schrikken dus, maar helemaal welkom!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SUUS!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd, wat leuheueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    suus
    Duidelijke streep.. ook ik zeg zwanger;) Wat gaaf!!!!!! helemaal goed !

leeftijd
    ik ben 22, mijn man ook.. (al is mijn man wel 2 maanden jonger;))

heb niet veel puf om terug te lezen:) Heb geen voeten meer over geloof ik.. Misschien nog een logeetje komende 2 weken.. Oom en tante van mn man gaan 2 weken op vakantie en hebben hun hond bij mensen bij ons in de straat gebracht.. Hier wordt het me te druk dus mooi opgelost.. alleen vanmiddag bij het wegbrengen had hun zoontje hun eigen hond en daarna Spike geschopt.. Wel enorm op de donder gehad van moeders gelukkig.. Ze heeft mijn telefoon nummer achter gelaten, mocht het niet goed gaan tussen beide honden of met hun zoontje, komt het beestje alsnog bij ons..

we zullen zien..

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @leeftijd: Ik ben 28 vriend is 27....

@roeltje: hoe was je dagje Emmen?

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Poohbeer: wat een lekker ventje zeg!! Lotus lijkt inderdaad wel op jullie andere spetter!

Suus: wat leuk dat je het op die manier verteld hebt! Kan me voorstellen dat het aan de ene kant schrikken is, je verwacht het immers niet zo snel en andere kan enorm leuk is! Ben benieuwd wat je uitgerekende datum is! En nu heb ik alweer je testmoment gemist! Gatsie!!! Nou misschien later nog eens??

Lieke ligt weer op bed en is lekker onder de douche geweest. Heb luuf onder haar voetjes gesmeerd dus nu hopen dat ze lekker doorslaapt. Toen ik net ging kijken lag ze met haar benen tegen het bedje omhoog! Net alle potjes opgeruimd die ik gekocht had. Heb alvast in indeling gemaakt, 14 groente en fruitpotjes voor de vakantie heb ik apart gezet. Nu moet ik morgen wel weer heen om ook het voorraadje voor nu aan te vullen.
    Heb ook weer last van mijn gebit. Zit denk ik weer onder de ontstekingen. Ik heb eerder hard gepoetst waardoor mijn tandvlees wegtrekt... Op die plekken heb ik nu enorme pijn. Ben al aan de ibuprofen gegaan. Nou vanavond krijgen we visite dus denk niet dat ik hier vanavond kom kijken! Wellicht tot morgen. Morgen gaan we naar een mamafiets kijken en gaan we naar de ANWB om alvast een vignet te halen voor onze vakantie (14 dagen naar Italië!!!)

Deel Deze Pagina