Suus: aaaaaaaaaaaaaah ik zie je test nu!!! Wat super super super! Ook ik zie een duidelijke streep hoor! Fantastisch!
oh en Roetje: geslaagde dag dus!! Beetje jammer van de heen en terug weg maar in het park was het dus geweldig!
@ sanka: ik was het niet van de potjes, maar ok en als we voor 1 juli of na 1 januari zouden kopen zouden we ook buiten nhg vallen.. de nhg grens is namelijk tijdelijk opgehoogd, dus daarom zou het wel kunnen... maar hadden we dus sowieso niet opgerekend. vorige huis wat ik had gekocht was ook zonder nhg.. tja, zitten voordelen aan maar ook wat nadelen... en we kopen nog steeds op 1 salaris, dus lijkt me redelijk safe.. toch?
@doortje: wat een vreselijk nieuws meid, wat zal dit moeilijk voor jullie zijn. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. @Joyce: wat goed! 2e gesprek! Lijkt dit je leuker dan die andere baan die je kan krijgen?? Echt balen van dat huisje, belachelijk! Hoop dat jullie snel een mooi huis vinden! @Sanka: ach nee, niet leuk:x Even volhouden meid, er komt echt ook een paleisje voor jullie! @Suus: Gefeliciteerd!Geweldig meid, op deze manier verrast worden is wel heel mooi!!!! @roeltje: jeetje da's geen pretje die file's, maar in het park dus leuk gehad! Emmen is zo'n mooie dierentuin, gingen we vroeger altijd heen met mn oom en tante die wonen in emmen. @Pooh: nou iedereen heeft het al gezegd maar hier komt spuit elf ook nog even: jeetje wat lijken Max en Lotus opelkaar zeg! Leuk!! @dretjuh: zwaar vermoeiende nacht gehad dus! helaas kan ik erover meepraten8)heb ondertussen wallen tot mn knieen geloof ik. Ik hoop voor je dat het eenmalig was en je vanacht heeerlijk naar dromenland kunt! @hier: nachten nog steeds ruk, mn ouders boden aan dat emma vannacht mocht komen logeren nou daar hoefde ik niet heeel lang over na te denken! dus zometeen lekker vroeg bedje in en morgen gat in de dag slapen!!! (en daarna heeeeel snel mn meissie weer ophalen) mannetje en ik hebben het wel echt even nodig om bijteslapen, we worden overdag ook steeds kribbiger naar iedereen door slaapgebrek
Doortje Jeetje meid.. wat zwaar kl*te.. Ontzettend veel sterkte toegewenst de komende tijd, ook voor je mannetje.. Knuffel, praat en geniet (weet het, heel moeilijk) zoveel jullie kunnen.. Hele dikke knuffel voor jullie!! Juttel welkom!! Lekkere knul dus zoals ik lees Manoe hopelijk gaan de druppels snel werken! (Vind het ook altijd zooo zielig).. Dierentuin Buiten de uurtjes dat meneer geslapen heeft, zat hij zn ogen uit te kijken.. Vooral al die mensen natuurlijk.. Moest wel zijn aandacht trekken om hem te laten kijken, maar vaak genoot hij van al die dieren.. Zoals giraffen, zebra's en struisvogels waren wat verder weg dus niet interessant voor hem haha.. maar de aapjes, slangen en haaien bijvoorbeeld waren helemaal goed.. enige wat me opviel: In één restaurant was een 'babyverschoonplaats' gemaakt (stond ook zo aangegeven).. Kom in dat hokje en wat staat er: 4 wasbakken en 4 spiegels.. en een kraantje aan de muur.. Geen plek om te verschonen, geen prullenbak, helemaal niks.. moest eerst het halve park door naar een ander restaurant waar het wel prima in orde was.. Ideaal, magnetron bij het buffet voor een fles.. Even op de arm gehad, maar dat was ook geen succes, daar wordt hij toch echt iets te zwaar voor.. Was trouwens ook zo lief.. stonden dus in de file.. (stilstaand) en iedereen stapte uit.. ongeluk was net gebeurd dus zou nog wel even duren.. Maar ja, we zaten met de fles als het echt lang ging duren.. Mn zusje op een vrachtwagenchauffeur afgestapt, om te vragen of hij gekookt water had.. meestal hebben ze wel een waterkoker in de vrachtwagen.. Ze hadden geen waterkoker, maar wel een thermoskan met heet water.. heeft zijn flesje gevuld met heet water.. zo aardig!
@ manoe pil is sinds vandaag op dus onze ronds gaan beginne @suus wat zie ik nu! een positieve test! GEFELICITEERD!!!!
@chicken lees ik het goed 12 dec voor een 2e kindje??? ligt het aan mijn maar iedreen raakt zwanger en dames die er nu bewust voor gaan super leuk
Collo ja waren er ook erg blij mee met die man.. uiteindelijk niet nodig gehad, omdat we ineens weer konden rijden.. Chicken jahoe!! 12 december beginnuh!!!! Gimena oooeeh, eerste ronde gaat beginnen!!! goed zeg.. uiteraard duim ik ook voor jullie aaahh hier begint het nu ook te kriebelen met al die baby en zwangerpraat al weet ik zeker dat het nog even gaat duren haha.. pff zit Holland's got talent te kijken, maar man wat een goeien zitten er weer tussen zeg..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ben zo blij!!!!!!!!!!! Kan ik er lekker naar uitkijken! @Gimena...woehoeeeeeeeeeeeeeeee...jij gaat nu al beginnen....zet hem op!
JAAAAAAAAA!!!!!! Eindelijk voel ik een tandje doorkomen bij Amy. Heb het nog niet echt goed kunnen zien, maar voel zeker weten een scherp randje onderin. Ik ben zo blij...!!! Ze lijkt er nog niet zo veel last van te hebben....hopen dat het zo blijft. Chicken Jullie gaan er weer voor in december? We tellen mee af hoor!
Ik wist niet dat je daar zo trots van kon worden . Dit moet wel een supermooie tand worden, ze heeft er 8 maanden op kunnen broeden...