hallo! @chicken: fijn dat je kunt toeleven naar 12 december!!! En dan gewoon snel raakschieten! @Gimena: dan word het voor jullie nu ook spannend! Ff snel een ongie afwachten en dan hop aan de klus! @collo: jeuj een tandje!!! hoera!!! @all: ik ga lekker holland's got talent kijken, want ik hoor net dat 'r veel goede zijn! Tot morgen!!!
Nou stiefzoon is inmiddels nog steeds niet terug.... politie is alweer ingeschakeld Wat een rotkind ook he............ kan dr echt niet meer tegen zo hoor....
sorry lieve meiden, lukt even niet om te reageren... Superlief alle reacties, dankjullie wel! Ik wil wel suus even feliciteren!!! wat suuuuuuuuuper! Ontzettend gefeliciteerd!!!! Joepeieieieieieieieieieieei Ik ga ook nog even pronken met Sara:
Roeltje: wat super zeg van die vrachtwagenchauffeur! Ennuh ik krijg ook al wel wat kriebels bij het lezen van alle zwangerenpraat, maar gaat hier ook echt nog wel even duren hoor Ik heb ook Hollands got talent gekeken. Wat een SUPER programma vind ik dat toch! Ik sta elke keer weer versteld van het talent dat ze weer laten zien! Chicken: 12 december 1e ronde!! Gimena: dat gevoel heb ik ook hoor, straks wordt ik ook aangestoken Collo: amy haar eerste tandje, joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Wacht ook nog steeds op het eerste tandje van Lieke! Doortje: wat een scheetje.... en wat een gedoe met je stiefzoon! Inmiddels al terecht? Nou ik heb hollands got talent ook gekeken. Tjonge jonge wat een talent! Wordt altijd helemaal blij van dat programma! Morgen heb ik vroege dienst. Mijn vriend draait zondag de vroege dienst! Dus niet al te laat naar bed. Morgen weer lekker omkeutelen met ons meiske!
Nou mensen het is 4 uur 's nachts, we zijn net wakker gebeld door de politie dat ze mn stiefzoon hebben. Ze komen hem nu brengen. GAAAAAAAAPPPP
doortje mooie spam! Dretjuh Pff, je zou hem toch... Bah.. hopelijk komt er heel snel een oplossing meid.. vanmorgen in ƩƩn ruk geslapen tot half 7 Geloof dat ik blij ben met elk uur na 5 uur haha.. zo even douchen en vanmiddag verjaardag van mn zwager..
Goedemorgen, @dretjuh Jeetje zeg wat een gedoe. Is er echt geen enkele instatie die iets voor jullie kunnen doen? Dit hou je toch niet vol zo? @lexy4 Heb gisteravond ook gekeken. En wat was dat jochie van 9 goed he? @kriebels Volgens mij ben ik raar want ik heb dat totaal niet. Vind het wel echt super leuk voor alle meiden die nu zwanger zijn hoor. @rest Sorry @all Hier wel goed geslapen. Maar had nog wel even willen blijven liggen. Mag niet klagen. Vandaag wat boodschapjes doen en de standaard Zaterdag dingen. Ga Luuk maar eens wat fruit geven.
nou,,, vaaag. net telefoon van mn man.. zouden a.s. donderdagnacht pas thuis komen.. Alleen besloten dat ze alsnog vandaag terug komen.. snap er niks van.. geen idee waar ze met de vangst heen gaan, aangezien alle bedrijven tot volgende week gesloten zijn.. zal het wel horen denk ik..
doortje: lieve spam Dees: zoeken'n pagina om huizen te zoeken... Funda al 100x uitgekamd!! Verder weet ik't ff niet meer maar wel'n vraag... Hadden er hier niet nog'n paar rond 7,5 maand'n kindje wat moeilijk sliep! Gister lianne weer flink aan't krijsen na laatste voeding... Vanalles geprobeerd van laten huilen tot troosten... Na 1uur maar aangelegd en toen sliep ze... Wel rond 2nog d'r speen en rond 7 had ze'n nare droom maar nu net pas wakker... Bedacht ineens: volgens mij waren er meer kindjes met dat probleem en deze leeftijd...
@dretjuh: wat een rotsituatie zo zeg! Hoop dat er snel een oplossing komt voor jullie. @sanka: dan zijn we samen raar, hier ook totaal geen kriebels vind het heel leuk voor iedereen die weer zwanger is of het graag weer willen worden maar hier blijft die spiraal voorlopig echt lekker zitten @doortje: mooie spam, en idd door die geweldige lach blijf je op de been he! @roeltje: wel fijn toch dat je mannetje thuiskomt, of moet je nu je minnaar wegsturen haha @joyce: emma zit ook weer in een slecht slapen periode, nu al een week. Verder weet ik nog dat lenn van roeltje ook wat minder sliep en vorige nacht dani van dretjuh ook. Dus lianne is idd niet de enige, waar het nou aan ligt weet ik niet maar vermoeiend is het wel!
@slapen: gisteravond om 9 uur naar bed en nu net om 9 uur wakker dus klokkie rond! Heerlijk. Nu ff lekker douchen en ontbijten en dan mn moppie ophalen! Vanavond lekker bij mn zwager en schoonzus eten, trouwalbum is klaar dus gelijk foto's kijken
Goedemorgen! @Doortje: nogmaals sterkte! En wat een mooie spam van Sara! Ze zit ook al keurig! @Dretjuh: ik heb met jullie te doen.....(meer kan ik er niet van maken vrees ik) @Joyce: je hebt een site met 3 letters, zoiets als funda, maar ik kan er niet opkomen!!! Ik laat het nog wel weten! En jaap.nl... @slecht slapen rond 7,5 maand, ik zou het niet weten, hier gelukkig geen problemen gehad! @hier: zometeen weer werken...pffff, vandaag nog, woensdag en donderdag en dan als een zotje naar La France! Heb er zo'n zin in! Hopelijk ga ik geen last krijgen van spastische darmen, want dat had ik bij Maud ook de eerste weken....Ach, ik heb goede hoop!
Psje haha nee, heb geen minnaar.. dus niemand om weg te sturen haha Joyce ja hier ook drama met slapen gehad.. echt niet grappig.. constant wakker 's nachts.. gaat gelukkig nu weer de goede kant op.. haha ben wel blij hoor dat ie gewoon thuis komt, maar ben zoooo nieuwschierig waarom haha..
@Doortje, mooi spam zeg! @Dretjuh, jeetje dat is toch geen doen zo! Hopelijk is er snel plek. Kan de crisisopvang niets doen? Waarschijnlijk niet...heb er ervaring mee...kijk maar hoe je die tijd doorkomt is hun motto...pffff @Roeltje, je zou idd denken dat er wat loos is als ze terug komen terwijl ze de vangst niet kwijt kunnen! @Suuskebab, hoe is dat wakker worden...zwanger ....met een big smile zeker? Enjoy! @Psje, lekker geslapen dus? Hier kort...van 3 tot 9...was nog slaapdronken toen ik naast mijn bed stond...pfff @Joyce, je hebt ook een ander label makelaars, dus niet nvm maar iets anders...als je daar achter komt en je googled dan op dat label + eindhoven komen er vast nieuwe huisjes...funda is alleen nvm volgens mij...vroeger in elk geval wel. Er is ook nog een VastgoedPRO groep van makelaars. @Hier, morgen wordt een vriendin van ons 40...gisteren taart gemaakt en een spandoek...die wordt niet blij! Toe maar toeteren (op zijn Elst-es) Berlinda verjaart, 40 is ze die ouwe taart...LOL Nu nog allemaal a4-tjes kopieeren en vanaaf ophangen in t dorp...whahaha...ik heb nu al lol...ze wil niet weten dat ze 40 wordt...
@dretje hij weer lekker op dreef.snap dat je het niet meer trek! @doortje leuke spam @sanka ik krijg de kinder liedjes niet naar je door gestuurt.heb jij een idee hoe dat via de mail moet. met bijlagen verzenden gaat het niet.