De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

@pooh heheh dies leuk denk ook niet dat ze het heel leuk vindt :p
    hoe gaat het verders met je?

2. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Zoooo heeee, jullie kunnen echt goed kletsen!!Haha, heb niet eens een dag gemist en er zijn alweer tig pagina's bij...

@Zwangeren, GEFELICITEERD allemaal! Leuk hoor nu al een tweede op komst! Hier ook nog maar even geduld hebben, volgend jaar denk ik maar eens zien (al kriebelt het soms al wel een beetje....hihi)
    @Huizen vinden, kun je natuurlijk ook rechtstreeks bij makelaars zoeken.
    @Spam...MOOI!!!

Ohooh...ik ben hier zo slecht in om alles te onthouden (zeker wie wat heeft gezegd...)

Hier vanmorgen een mannetje dat ook van uitslapen houdt in het weekend haha. Gister om 18.45 lag ie al te slapen en vanmorgen om 7.30 even gedronken aan de borst en toen weer heerlijk in slaap gevallen tot 9.20!!! Goed he!
    Ga zo even naar de markt. Tot vanmiddag!
    Oja, Twan zit sinds een paar dagen zomaar op 3 melkvoedingen en fruit en groente........Is dit niet heel vroeg al???

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!
    Bedankt voor alle leuke reacties op mijn spam!
    @lexy: euhm, dat was dretjuh :)
    @sanka: fijne zaterdag! hier gaat alles redelijk hoor, thanks.
    @roeltje: 6:30 is mooi toch? Zeker als het aan 1 stuk was. Fijn dat husband weer thuis komt!
    @slapen: vanmorgen werd sara eerst om 6:45 wakker, maar is weer in slaap gevallen tot 8:50 noujaaaaaa! Heerlijk :) Dus hele schema in de war hahaha!
    @broodje: gisteren een half broodje smeerkaas laten eten. Lekker dat ze het vond!
    @slechte slapers: oh meiden, hopelijk is het snel voorbij!
    @psje: ohja, nachtje zonder emma, goed bijgeslapen dus!?
    @dretjuh: owwwww, grrrrrr, mijn bloed kookt!
    @Pooh: hahah humor! Die krijg je vast terug over een aantal jaar! :)
    @Juttel: volgens mij is 3 melkvoedingen prima, doen meer meiden, en ik ga er ook bijna naartoe
    @drinken: aaaaauuwwww! sara beet vanochtend in mijn tepel!! Ik schrikken, zij huilen...

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen dames
    Vandaag gaan we 2 Maxi Cosi Tobi's ophalen die ik via MP heb gekocht. 1 voor in mijn auto en 1 voor in die van mijn man. Merk echt dat Amy niet meer in de Maxi Cosi wil liggen. Gaat de hele tijd zitten en probeert met haar koppie om het randje te kijken. Bovendien is ze inmiddels wel 9 kilo en zit ze prima, dus ik heb besloten dat we langzaam kunnen gaan wennen. Moeten wel even naar Elst en naar Zaandam rijden...niet echt in de buurt dus.

Dretjuh
    Vastnieten aan zijn bed? Weet het ook niet meid...voel met je mee..

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames!!!

gimnena: jij ook al aan gestoken door het zwangeren virus ;) nou hopelijk de eerste keer raak dan :p

chicken: nou nog even een paar maandjes wachten mag jij ook leuk!!!

dretjuh: dat jij dat volhoud meid.. echt ik snap niet dat er geen instantes zijn die jullie niet kunne helpen hoor.. jeetje zefg ook leuk voor je andere 2 kinderen :S dikke knuff

ik zag mooi eemma spam :)

hier: nou voorbereidingen voor volgende week mn meissie wordt alweer 4 wat gaat dat snel zeg pffff...
    moeten deze week ook nog vloer leggen op yorgos kamer zodat ie weer op zn eigen kamer kan slapen. en verder tja gewoon de dagelijkse dingen.
    hier echt nog geen kleine erbij pff heb mn handen vol met 3 kids zeg! wij willen ooit nog wel een kleine maar dat wordt echt pas over een jaar of 4...

oh sanka: hopelijk vinden jullie snel een huisje.. ( kjom je gezellig naar cuijk :p zijn er genoeg te koop hahah) maar misschien vind je nu een goedkoper en beter huisje.. dan deze hoop t wel voo rjullie..

qyano staat al weer in de box.. kind doet de laatste dagen niks adners als staan :S zeggen ze dat dat slecht is ja wat moet ik er aan doen..

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, Elst ut of gelderland?

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Poohbeer: precies kijk maar hoe je de tijd doorkomt. Dat is precies wat ze tegen ons gezegd hebben!

Hij staat aangemeld bij een internaat met 24uurs zorg, maar daar zit hij pas over 3 a 4 maanden. Tot die tijd gaat dit cirsus gewoon door.

Nee tis ook geen doen, vannacht bijna geen oog dichtgedaan omdat alles door mijn hoofd aan t spoken was.
    Trek t echt niet langer zo........ Is gewoon te veel stress en ik wil er gewoon 10000% voor mn kids zijn.

Ben lichamelijk ook gewoon moe ervan, geen puf ergens voor

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Juttel
    nee hoor, is helemaal niet vroeg.. Ik zit sinds 1.5 maand op 3 melkvoedingen en groente, fruit en boterham.. Al geen ik geen borstvoeding maar dat moet niet veel verschil maken.. als Twan er niet genoeg aan heeft komt hij wel vaker toch..

man gaat over kwartiertje uit de haven weg.. dus over half uurtje die kant maar op.. nu alvast flesje geven en als we thuis zijn een broodje..

9. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dretjuh, ow Dani kan er ook een lekker bende van maken! Heerlijk (badfoto)!
    Leuk is dat he die gelijkenis met jezelf...ik heb t ook manlief vind van niet hahaha
    Ja zoek t maar uit, tenzij hij een gevaar voor zichzelf of zijn omgeving is...belachelijk toch? Sterkte meisje...en hier kun je altijd even je gal spugen hoor!

@Riti, hoop dat t knuffelen voorlopig niet over gaat in elk geval...maar denk t niet!
    Ik wordt in Aug 34, dus ik ben ook echt oud...haha
    Ik hoop dat voor jullie ook nog een mooi gelukje is gereserveerd...even zonder mmm als t ff kan...zou toch helemaal top zijn!

@Chiquita, geeft niet meis! Woensdag idd weer echo en dan zien we wel weer...Thanks!
    Leuk altijd he? Die verjaardagen..kan er altijd zo van genieten....
    Die van Lotus zal wel raar verlopen...5 december...tsssss

@Roeltje, je was in Emmen geweest toch? Mooi daar he?

@Sanka, balen hoor dat het huisje net weg is....hopelijk komt er snel iets anders!

@Manoe, broekie ben je ;)...Wanneer gaan jullie voor nr 2?

@Juttel, welkom hier!

@Collo, inderdaad Baby Barb....vind ook lang niet alles leuk ervan.
    Mijn nichtje krabbelde op hyves bij de foto: Ga je nu al solliciteren op t werk van mama (ik loop dan altijd in pak)...oeps...meer mensen verwachten dit dus niet van mij!
    YOEHOOEEEE!!!! Amy heeft n tandje!!!!!!! Super Stoer!

@Suus, blijft een mooie foto die stick! Leuke manier van vertellen!
    Gaat hier helaas niet lukken als het zover is...ik krijg de grootste ruzie als ik alleen test...

@Lexy4, hoe is t met je gebit?
    Italie...heerlijk! Wanneer gaan jullie?

@Chicken, is t al 12 december? Kan nu niet snel genoeg gaan denk ik!?!?! BTW is dat de geboortedatum van Milan?

@Gimena, Ronde 1...spannend!!!!!!! Hopelijk is t snel raak en mag er een wondertje bij jullie komen!
    Lekker pesten hou ik wel van...hihi (spandoek)

@Doortje, haha mag ze doen hoor...interesseert mij toch geen bal hoe oud ik ben/wordt! Doe lekker waar ik zelf zin in heb is mijn motto ;)
    Klein tepelbijtertje...kan mij voorstellen dat dat zeer doet...Arme Sara...

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

3 voedingen niet raar, hier zelfs al over op 2 melk voedingen! gaat ook prima! alleen goed opletten dat ik hem extra drinken aanbied :)

wij gaan voor de autostoel van recaro, kan tot 12 jaar mee (dus hoef over 3 jaar geen nieuwe te kopen :)) en ik vind hem mooi en hij is veilig!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Bapsie, hoeveel voeding geef je dan per fles?
    Welke is dat van Recaro? Wij vinden ze ook mooi, maar ik las van de week de testuitslagen van de anwb en die waren niet zo goed...dus wij wilde er bijna vanaf stappen...maar nu ik dit lees....

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Pooh, Das ook wat, we moeten naar jouw Elst! Moet op de Christinastraat zijn. Is dat een beetje bij jou in de buurt? Daarna meteen door naar Zaandam voor de volgende stoel. Man wilde daarna eigenlijk nog door naar een verjaardag, maar daar heb ik toch even een stokje voor gestoken. Volgens mij is Amy hardstikke afgebrand dan...

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Haha...das bij mij in de straat! Woon op 74!

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Toch niet bij Gijs en Joyce neem ik aan?

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dat meen je niet!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, bij Patricia, maar ik geloof dat haar ouders daar wonen? Die gaan volgens mij verhuizen iig. Ze moest daar het laminaat weghalen uit de woning van haar ouders volgens mij...
    Op nummer 32

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Je weet nu waar me huis staat, wandel maar even langs ik wil Amy wel even zien.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, dat is goed! Maken we even een leuke foto van Lotus en Amy samen. Moet ik Amy nog haar (to)Nijntje shirt aangeven?;):D
    Dit verzin je toch niet. Ik bedoel. Elst zal misschien niet heel groot zijn, maar dat ik in dezelfde straat moet zijn??? Dat is wel heel toevallig. Volgens mij ligt dat aan jou. Jij komt bijna iedereen tegen van het forum toch?

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ja leuk Collo, doen we! Hoe laat vertrekken jullie uit Oeteldonk?

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Alleen nog maar Lotte en Dees hoor, en nu jou dan ;)

Deel Deze Pagina