De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @suus: heerlijk naar frankrijk! Nog even volhouden, die 3 werkdagen zijn zo voorbij!

@roeltje: geintje;) maar idd vreemd, dat word een boel vis eten dan komende dagen als ze het nergens anders kwijt kunnen;)

@pooh: da's een kort nachtje ja! Haha geinig die tekst, wat zal ze er de pest in hebben:D

@juttel: zoooo da's echt uitslapen:$ ikke jaloers;)

@doortje: ja was wel even lekker zo'n nachtje! auwwwwwie, ze schrok van jou reactie zeker!

@collo: emma zit ook al in een grote autostoel, kwam ook steeds omhoog en dat zag er niet echt comfortabel uit zeg maar. Wij hebben de maxi cosi priori in het zwart met een knal roze hoes erover. ze zit er prima in, valt nu alleen niet meer direct in slaap in de auto omdat ze vanalles ziet:)

@chiquita: 4 jaar alweer! een grote meid hoor, zit ze nog steeds op ballet:) en qyano steeds staan, lekker laten gaan hoor! emma zat al heel vroeg en toen zij ook steeds iedereen oh slecht blabla maar als ik dr neerlegde ging ze steeds half in zit met een kromme rug, leek me ook niet echt bevoordelijk;) dan maar beter in goede houding rechtop toch!

@dretjuh: is het geen optie om hem tijdelijk bij pleegouders onder te brengen?? mijn ouders zijn vroeger altijd pleegouders geweest en ik heb heel wat pleegbroertjes en zusjes meegemaakt die uit zo'n situatie kwamen waar jullie nu in zitten. Dan kregen we een telefoontje en een uur later stond zo'n kind op de stoep soms voor een weekendje en soms voor 1,5 jaar......

@pooh en collo: veel plezier!! wel de dames ff spammen hier he!!!

@manoe: hoooiiiii! zo jong en nu al vergeetachtig:D:D

@sentimentele liedjes: ik vind die van trijntje oosterhuis ook zo mooi, nu dat jij er bent.

@hier: vanmorgen mn meissie weer opgehaald bij opa en oma. en jullie raden het nooit! ze heeft daar dus gewoon doorgeslapen:$raar kind:(

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
  3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @psje: weet ik eigenlijk niet.
    We hebben wel gevraagd of er andere opties waren toen jeugdzorg en kompaan hier zaten.
    Maar ze zeiden dat er niks was.

Ik vind het ook raar, want ik dacht ook inderdaad aan pleegouders.

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @PSje, idd een prachtig nummer! Enneh...wie weet dat ze het nu door heeft dat ze 's nachts lekker door hoort te slapen ;)?
    @Lexy4, heb nu ook 2 pagina's openstaan, das idd wat makkelijker reageren. Ja heerlijk he dat uitslapen....!Het is zowiezo een goede slaper, daar zijn we erg blij mee!!
    @Dretjuh, maar even lekker languit op de bank dan, heb je wel verdient. Hoop dat er eerder voor een oplossing gezorgd kan worden. Voor hem en voor jullie beter....Sterkte.
    @Doortje, AU lijkt me erg pijnlijk, heeft Twan gelukkig nog niet gedaan, heeft nog geen tanden dat scheelt misschien ook.
    @Collooo, wauw ze worden echt al groot he, dat je al het volgende autostoeltje nodig hebt. Vanaf wanneer mogen ze er eigenlijk in?
    @Roeltje, manlief alweer lekker thuis? Leuke verrassing denk ik!!
    @Suus, leuk naar La France,waar gaan jullie heen (ik woon er namelijk).
    @ 3 voedingen, als ik het zo hoor is dat dus wel prima. Mooi,dan houden we het maar zo! Kan er tenslotte ook niet meer inproppen dan dat hij wil...
    @Leeftijd, zijn beide 32 (ik word over 3 weken 33)
    @Hier, heerlijk weertje, zaten net buiten,maar ben maar naar binnen gegaan, Twan is zijn stem zo aan het uitproberen :D Wel erg gezellig trouwens!
    Zal zo maar eens even een afwas wegwerken....heb ik zoooo'n hekel aan...Maarja.

5. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Even spammen...hihi!

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    juttel wat een schatje!!

psje: ja zitten dta doet qyano dan weer niet goed maar staan doet ie asl de beste hahah.. hij gaat ook uitzich zelf staan ik hoef m maar in de box of op de grond neer te leggen hij drait om gaat op zn knietjes en trekt zichzelf gelijk op.. vooral de salontafel is nu zn favo plekj want daar staat vanalles op :S zoals drinken van mn kids of watkoekjes :S pfff

nou wil wel spam zien he pooh en collo

gimena: dat wist ik helemaal niet wist wel dat alles toen vaag was bij jou met die bloedingen enzo maar heb je niet verteld muts1!! je mag gewoon bellen hoor

pooh; ja gaat zo snel en verjaardagen altijd leuk.. als moeder voel je je dan stiekem ook wel speciaal he :p 5 dec idd niet zon fijn adatum// 23 dec is ook niet echt een super datum mensen hebben het veel te druk maarja( en nu is iedereen op vakantie :( )

ooh mn plicht roept.. mn ventje is wakker

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hee hee!

Collo is net weg...was leuk elkaar even te zien!

Hier alvast een foto'tje, rest volgt snel...

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wat een leuke spam!

Ik had net voor Morris Quatro neer gezet van lego is groter als duplo
    Nou echt helemaal geweldig he!!! Dus kan weer wat "baby" speelgoed naar zolder tijd voor wat nieuw speelgoed! Wat is jullie favoriet?

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Juttel: wat een leuk kindje zeg! Lief en geinig lachje :D

@Pooh: Wat leuk dat jullie een mini-meeting hadden :D Leuke foto ook zeg!!!

@Speelgoed: Lego blokken zijn nu dani's favo.. hij gooit alles door de hele woonkamer.
    Maar de zelfdraaiende bal vind hij ook erg leuk.
    Eigenlijk alles wat weg gaat en hij zelf achterna kan gaan is leuk.

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Halloooooooooooooooo allemaal, pffff nog steeds niet ongesteld....voel me nou ook niet echt super.....van mij mag het snel komen...bleghh

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hoooi allemaal !

Wel bijgelezen maar nu uit mn blote hoofd dus sorry als ik niet reageer op alles.

@ Amy en Lotus; wauw, als die later gaan stappen, berg je maar :D

@ Collo en Pooh; Leuk zeg zo'n spontane meeting! Mooie cosi's opgehaald?

@ Dretjuh; dikke knuf! Rotsituatie voor jullie allemaal.
    Wij hadden vroeger soms crisisopvang thuis, wou dat ik mijn ouders kon bellen om hem tijdelijk op te vangen. Maar ze doen het al heel lang niet meer en hebben ander werk en zo.

@ Liedjes; móoi, heerlijk even lekker rustig luisteren :).

@ Staan; jeetje wat knap!

@ Manou; quatro van Lego klinkt goed, ken het niet.

Nou die zelfdraaiende bal kan haar nog steeds totaal niet boeien, ik koop nog eens wat hahaha. Mijn lege waterflesje daarentegen, helemaal hot :D.

euhm, en nu ben ik het al weer kwijt...

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Geweldige spam! Was dus even gezellig zo'n kleine meeting!

Vandaag niet naar een mamafiets gekeken, maar wel allemaal dingen ingeslagen voor de vakantie, luiers, wegwerpslabben en wegwerpwashanddoekjes, luierzakjes met een geurtje voor onderweg. En jajaja heb ook nog weer potjes gekocht :D haha. Kunnen er nu echt even weer tegenaan. Denk dat we de meeste spullen voor Lieke al wel zo'n beetje hebben. Voor ons moeten we nog gaan shoppen, stellen we steeds uit! Niet echt handig! Nou verder niet veel bijzonders. Vanavond komen 2 vrienden langs en ik ga op tijd naar bed. Ben bekaf. Maalt een beetje teveel door mijn hoofd wat ik niet los kan laten, dat sloopt je toch wel!

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pooh: luke foto zeg!!!

manoe: hier is zon babyhuisje van fisherprice helemaal geweldig en verder balletjes.. en zon dino van fisherprice waar je van die balletjes in moet gooien populair.. verder al die kleine dingen zoasl rammelaars vind ie ook leuk en de duplo van zn broer..

chicken: oooh nou hopelijk komt t snel.. bah ga lekker met een bak ijs een romantische komedie kijken :p

hier is qyano de woonkamer onveilig aan het maken...

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lexy: ooh das wel fijn een mama fiets ik heb nu zelf een bakfiets ( moet wel met 3 kids) en vind het erg handig.. mama fiets fietsen ook fijn ( helaas kunnen ze er niet alle 3 op ;) )
    heb je iets gevonden?

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @lexy: oehh ja mama fiets, die komt er hier ook nog wel 1 :)
    Bakfiets lijkt me inderdaad ook wel handig :D

@Hier: oww ja zou nog laten weten als de "vingerverf" foto's erop zouden staan!
    Nou filmpjes zijn t niet geworden ook niet van t spatteren in bad van Dani (mn moeder en layla kletsen er te veel doorheen whaha) maar wel foto's
    Tis een bende geworden in die badkamer!! whahaha

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Was erg gezellig, de mini-meeting bij Pooh. Was van plan om maar kort te blijven maar volgens mij zijn we dik een uur gebleven. Dus natuurlijk te laat voor de volgende afspraak, maar even gebeld en was niet erg. Was ook erg leuk om die twee dames zo bij elkaar te zien. Ben heel benieuwd naar de rest van de foto's...Pooh, ik PB je even mijn e-mail adres.

Heb nu in ieder geval 2 mooie MC Tobi's, maar even snel alle hoezen in de was...

Juttel
    Vanaf 9 maanden/9 kilo mogen ze in zo'n autostoeltje. 9 kilo haalt Amy denk ik net, maar ze zit al zo mooi en lang dat ik denk dat het kan(en het is ook een stevige dame).
    Wow, mooie spam hoor!

Manoe
    Hier is de koejestrommel van Fisher Price nog altijd favoriet...en knisperboekjes blijven leuk.

17. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    chiquita: ik denk dat het de Gazelle Bloom of Gazelle MPB gaat worden. Hoop dat ik een oude fiets kan inruilen. Vind fietsen wel duur hoor! Maar als Lieke straks zelfstandig kan fietsen, kan ik niet wachten om er met haar op uit te gaan!

Dretjuh: jij dus straks ook aan de moederfiets :D

Manoe: Lieke vindt momenteel de ronddraaibal erg leuk, ook het speelgoedding dat aan de box hangt, rammelaars, badeendje, en speelgoed die aan het speelkleed hangt. Dat zijn van die hangers met speeltjes eraan en vooral die speeltjes die herrie maken als je ermee op de grond slaat zijn leuk, haha.
    Daarnaast heeft ze nu door dat de wereld groter is dan ze altijd dacht en gaat er dus op uit! We moeten de boxen, droogrek, snoeren, etc al in de gaten houden!

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, even snel...heb nog visite...als ik je pb zo krijg stuur ik je de foto's...kun jij ze ff plaatsen (de leuke haha).

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Wat heb ik nu weer gemist :$?! Weer een zwangere muts erbij :D! Hartstikke leuk! Suus, van harte!! Dat er nog maar velen mogen volgen de komende maanden (en pooh is eersie!)

@rest: Wel redelijk bijgelezen, maar ben weer helemaal lost in wie nu wat had. Leer het ook nooit :)...

@nachtbrakers: Durf het bijna niet te typen, maar hier heeft zo'n waterader/stralingenman dus echt enorm geholpen tegen het nachtbraken! Ons meisje heeft dus echt maanden gespookt (huilen, echt ontroostbaar, soms ieder uur, soms paar uur niet: geen peil op te trekken dus...). Na bezoekje stralingenman was dat echt ineens over. We gooien dr nu 's avonds een uur of 8 in bed en dan slaapt ze tot 8 uur de volgende ochtend. Enige irritante is dat ze rond half 6 al een eerste flesje wil...

@nieuwe mama's: Welkom! Hartstikke leuk dat jullie ook mee komen schrijven!

@collo/pooh: Lekker is dat, heb ik weer een uitje gemist :D. Leuke foto btw van jullie ukken samen!

@autostoel: WIj willen nog even wachten en mutsje zo lang mogelijk in de maxi cosi te houden. Schijnt toch een stuk veiliger te zijn bij evt botsingen enzo.

@voedingen: Hier nog gewoon 4 (soms zelfs 5) voedingen waarvan 1 pap. Fruit en groente eet ze amper. Brood een beetje sabbelen. Wel geef ik dr sinds gister yoghurt (volle) met wat diksap en dit vindt ze super! Oftewel, zolang het maar een zuivelproduct is wil ze het wel... Rest zal ook ooit wel komen.

@hier: Gister heerlijk geshopt met vriend! We waren beiden vrij (ik zelfs de hele week) en kind op de creche. Super! Helaas maandag weer werken. Echt totaal GEEN zin in. Zucht. Gelukkig over 2,5 week alweer vrij voor wederom een vakantie (heerlijk naar frankrijk). Gister naar cb geweest en ze is nog steeds lekker lang en dun. Lengte +2 en gewicht -1. Hopelijk krijgt ze wat meer spekkies als ze wat beter gaat eten.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    OK, verwijderen van de bekleding van de MC Tobi is simpel. Ben benieuwd of we hem ook weer zo simpel erop krijgen.

Even nog een Lotus & Amy spam (maar Pooh heeft een betere camera):
    Was echt heel grappig om te zien hoe ze in ontwikkeling verschillen. Lotus tijgerde en rolde echt heel de kamer door, maar vertikt het rechtop te zitten, terwijl Amy echt niet van haar plek komt, maar wel keurig zit. Is echt een kwestie van verschil in interesse volgens mij.

Deel Deze Pagina