De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai

Hier gaat ie niet zo lekker, dus was er ff niet. Gaat niet goed met mn moeder. Verder is Milan sinds donderdag voor het eerst niet lekker. Hij heeft koorts en voelt zich niet lekker. Verder heeft ie geen diaree en hoeft ie niet over te geven oid. Gelukkig!

Zag net iets over Suus voorbij komen, maar zal t wel verkeerd begrepen hebben, dus ga even lezen...

suus
    Weet niet precies waarom Milan nog 4 voedingen moest blijven houden. Ze had het over de komende maanden nog. Ze zei trouwens wel dat het vaste voedsel echt BIJvoeding moet blijven en als je de melk dan gaat laten vallen, dan wordt de vaste voeding hoofdvoeding en dat is niet echt de bedoeling. Als we weer naar het cb moeten dan vraag ik t nog eens na. Misschien heeft het idd deels ook te maken met dat hij met 6mnd is begonnen met bijvoeding (toen ik daar kwam was ie 6,5mnd).

Hier de laatste keer ook ineens veel erger ongi dan normaal! Was echt idioot! Maar schijnt erbij te horen!

Doortje
    Heel veel sterkte!!!

Juttel
    Welkom

Dretjuh
    Ook al zie je niks, het kunnen zeker wel tandjes zijn waar hij last van heeft hoor!!! Die tandjes zijn mega scherp en duwen natuurlijk eerst een tijdje onder het tandvlees voor ze doorkomen;)

pooh
    Whaaaaaahahaha bedankt!!! Je hebt me aan het lachen gekregen! Je stukje aan Happy dat je niet zwanger kunt raken tegelijk met bv geven:p:p:p:D:D:D

Suus
    :(:(:) Heb de foto gemist:(:(;). Maar zwanger denk ik??? Gefeliciteerd!!!!!!!! Lotje, is stiekem een beetje jaloers weer...maar oh zo blij voor suus!! Hihi, je haalt de foto weg, maar onder je banner staat toch ook gewoon dat Maud grote zus wordt zie ik nu;);) Jaaa, toch nog een testje zie ik! Leuk joh!

Jolinde
    Scheelt per kindje hoe snel ie dan door komt. Hoorde van een aantal hier dat het al heel lang een puntje is en verder niks. Bij Milan was het tandje na een week al heel goed te zien!

Lexy
    Tot wanneer is die aanbieding bij het kruidvat? Van Olvarit bedoel ik!

Sanka
    Vervelend v het huisje:(

Chicken
    Haha, hoe komen jullie op 12 december? Leuk dat jullie een datum hebben...Durf ik hier niet aan te slingeren, een datum!!

Collo
    Jeej, een tandje!!
    Dan ben je ook vlakbij mij geweest;) Woon niet ver van Pooh:p

Spam
    Super leuk!!

Juttel
    Leuk om je zoontje te zien!

Lotus en Amy
    Leuke foto!! Haha echt geinig dat jullie elkaar ook al hebben gezien:p

Chiquita
    Lief dat je me gemist had op zp:)!!!!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Lotte
    Wat vervelend dat het weer minder gaat met je moeder, ik neem aan weer hetzelfde? Hoop echt dat ze een goed behandelplan opzetten voor dr. Ze kan ook beter toch medicijnen dlikken dan elke keer weer een terugval hebben denk ik? Veel sterkte ermee in ieder geval.
    Als ik volgende keer bij jou in de straat moet zijn kom ik bij jou ook zeker even langs hoor;).

En Milan ook al ziekjes...ahhhg. Even doorbikkelen meid, duurt meestal maar een paar daagjes en zolang hij blijft drinken komt het allemaal weer goed.

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke spam pooh en collo!!!

collo: nog steeds zoveel kleding voor amy? en heeft ze alles aangehad in mt 62? zat er net opeens aan te denken. ik ben nu namelijk alles van qyano( nouja bijna alles) op mp aan het zetten 25% heeft ie niet een saangehad toen was hij er al uit

lotte: meis dikke knuf het zit dus even niet mee :( hopelijk gaat t met je moeder en milan snel beter.. hoop dat milan goed blijft drinken...

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Leuke spam van Lotus en Amy!!

Zit ineens te denken dat ik Riti nog nooit live heb gezien, terwijl we echt heel dicht bij elkaar wonen :) Maar een keertje theeleuten in de stad?

@lotte: oh meis, wat naar nou van je moeder... Blijf erover praten he? En hoe is het nu met milan?
    @derest: vergeten... sorry!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    ze had heel erge rugpijn sinds vorige week donderdag en toen ben ik zondag met dr man naar t ziekenhuis geweest voor medicijnen. Doordat ze die erbij kreeg is ze blijkbaar stiekem helemaal gestopt met de haldol. Ze had daardoor ook al uit zichzelf afgebouwd. Denk dat de combi van pillen en t afbouwen is misgegaan. Ze belt me steeds en zegt hele rare dingen:(. Ze heeft totaal geen idee v wat ze doet en is helemaal in de war. De dokter komt dinsdag pas langs...snap er werkelijk niks van,want ze vergaat ook nog eens van de pijn!! Maja...sneu voor dr dus...en voor de man:(

echt moeilijk om je kleintje zo te zien zeg!!! Snap nu goed hoe de andere mama's zich wel eens voelen! Zo'n hulpeloos wezentje..Hij wordt snachts nu ook 1-2x wakker met hoge koorts en dan is ie heel verdrietig. Zal idd wel over gaan, maar t is zeker moeilijk om te zien ja!! En dan nog blijft ie tussendoor lachen:D kanjer:D. Kunnen ze eigenlijk hoge koorts van tandjes krijgen? Ik dacht alleen verhoging tot lichte koorts..

Lijkt me gezellie als je n keer langs komt als je in de buurt bent:D. Maar zo vaak zal je hier niet in de buurt zijn;). Maar vind t al leuk dat je t zegt;)

leuke foto's op je Hyves trouwens!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    thanks! Helaas zit t hier al n hele tijd niet mee;). Op onze mooie mannetje na dan!!!

Doortje
    zou alles er wel eens uit willen gooien, maar dan wordt t bijna ongeloofwaardig;). Kan echt wel n film maken;). Maar thanks voor je berichtje:). Milan ligt nu te slapen:). Hopelijk slaapt ie ff lekker door! Heeft ie wel nodig! Hoe gaat t nu met jou meis??? Sterkte met alles!!

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lotte: echt hoge koorts zal dan niet van de tandjes zijn denk ik.. ik denk eerder een klein virusje ofzo vanwege de weersverandering misschien?? ik ben ook ene paar dagen niet lekker geweest en hoor t van meer mensen.. hopelijk is het echt snel over!!
    en va je moeder vin dik echt absurd dat de dokter dan pas disndag langs komt dat is toch niet normaal!!!!

ik heb de meeste van jullie nog niet live gezien... een paar dames bij mij uit de buurt wel wordt weer eens tijd voor ene meeting ( alleen nu wel wanner ik ook kan :p )

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    ja dat zal dan wel! M'n vaders vrouw zei idd ook dat t best door de weersveranderingen kan komen. Nou ja, als ie maar snel weer afgekoelt is;).

Hoest verder met jou? Al iets minder druk? Ik reageer zsm op je krabbeltje hoor:)

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: wat een ellende en het houdt dan niet op he? Je hebt iig een goed idee voor een film :) Nee flauw, maar goed dat je heir weer bent! Zielig voor Milan...arm mannetje! Ik denk niet dat ze hoge koorts van tandjes krijgen, zal idd iets van een virus in de lucht hangen. Geef je paracetamol of niet?
    @chiquita: jaaaa volgende meeting is op een vrijdag :) Kun jij dan ook?

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja alles weer rustig her thx god.. nu alleen nog even druk voor volgende week dan wordt cailynn mn dochter 4 dus zijn we volop dingen voor aan het regelen. en savonds after party :p met wat vrienden.. hopelijk wel mooi weer want t moet in de tuin :p

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    doortje: ligt eraan welke dienst mijn man heeft hij werkt ploegen.. tenzij niemand bezwaar heeft als ik de hele kinderopvang mee neem( ik bedoel dus alle 3 mijn kids) ;)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hoe meer kindjes hoe meer vreugd! als jij dat zelf ook leuk vindt ;)

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    De volgende meeting moest geloof ik op een vrijdag, maar nog even wachten anders komen de dames die bij de vorige meeting er wel waren misschien niet :D.

Lotte
    Joh, ik had voor vandaag ook niet gedacht ooit nog eens in Elst te komen, zo zie je maar...

Dinsdag pas? Als ik de man van je moeder was zou ik die ha gaan halen, zeker als ze ook nog eens pijn heeft. Sneu voor dr.

Chiquita
    Nee, joh, ze heeft de helft niet aangehad. Je hebt toch je favorieten... Moet nu echt bijna alle maat 68 eruit gooien, wordt echt te klein. Maar wil niet. Zijn zulke leuke dingen in maat 68...

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    doortje: tja ik ben de drukte wel gewend maar of andere dat ook zijn :p

collo: zonde he.. ik had nu nog dingen van 62 waarvan ik dacht nou even an doen maar was gewoon echt te klein.. en zn navel laten zien is ook niet echt charmant... hahah..
    68 kan er bij mij ook bijna uit te erg gewoon hoe snel t gaat :S

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    haha inderdaad. Horror film:p geintjuh;). Ik geef m wel pcm ja, maar zakt niet verder dan naar 38 en loopt dan weer op. Ik laat m nu gewoon drinken wanneer ie wil en leg m extra aan. Hij drinkt wel kort steeds. Ff in de gaten houden. Maar ik let ff niet op de tijden en hoeveelheden:). Als ie maar drinkt. En af een toe probeten we m wat water te geven.

Maar hoest nou met jou? ;). En je man?

Chiquita
    wat n grote meid!! Wat gaan jullie doen voor dr verjaardag?

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lotte: we blijven gewoon thuis huren zon 4 in 1 spingkussen.. en kijk wel wie er komt.. famlie niet veel heb niet veel contact met familei maar ene paar en de meeste zijn op vakantie en ja familie vanmn man is beetje ver weg ( 11 uur vliegeb :p ) en savonds rond 20 uur als de kids moe zijn van het springen.. gewoon lekker tuin feest met veel alcohol en vrienden,, dat wordt lachen want geef nog steeds bv dus ik drin kniet ...

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    ja raar toch!? Ik heb sowieso ervoor moeten zorgen dat de man de ha belde, anders was t niet gebeurd. Die weet t ook ff niet meer af en toe geloof ik. Maar ja, ik bel morgen weer even om te horen hoe ze t maakt en anders vraag ik t nr van dr ha wel!

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou gewoon de ha blijven bellen.. je kan toch niet iemand met zoveel pijn laten zitten tot dinsdag:S of ben ik nu gek

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    klinkt gezellig toch:D. Waar komt je man vandaan? Zag op je Hyves wel dat ie niet uit nl. Komt;). Dacht Griekenland, maar das geen 11uur vliegen hihi:p

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!

Er zijn een aantal bekenden die weten dat ik altijd hier te vinden ben, en ik het blije nieuws nog niet verklappen, dus ik heb mijn naam ff verandert! :D Maar jullie herkennen me nog wel toch? hahha!

Ik ga ook ff uit mijn blote hoofd reageren ennuh, aangezien ik het nu weer op de berucht 'dementie' kan gooien (haha!) zeg ik bij deze alvast sorry voor alles wat ik vergat!

@Doortje: dat liedje dat je stuurde is gemaakt door een vriendin van ons! Dat is uit het babyliedjesboek, dat heb ik hier ook in de kast staan, superleuk! Ze heeft het speciaal geschreven voor haar dochtertje, herkenbare liedjes bij alledaagse bezigheden... Erg leuk! Kost €12,50 geloof ik! Boek met CD.... (ff promoten!)

@Collo en Pooh: wat leuk dat jullie elkaar hebben gezien!!! En ik heb jullie allbei nog nooit gezien! Ik wil ook! Zullen weer een nieuwe meeting plannen meiden? op een vrijdag in september ofzo???

@Lotte: hey! Heel veel sterkte met je moeder en met Milan... Hopelijk wordt het allemaal snel een beetje beter!

@nieuwe felicitaties: Dankjewel! (ik ben nog een beetje onzeker, moet maandag pas ongie worden en voel me zo GOED!) Bij Maud had ik al voor NOD last van krampen enzo, nu eigenlijk maar weinig! Maandag nog ff nieuwe test halen enzo!

@Dees en Collo: doen jullie mee aan MvM? Ik twijfel enorm namelijk! Heb het met Maud wel gedaan....

@speelgoed, Maud heeft emmertjes van fisherprice, 3 emmertjes met een kikker erbij en die moeten nog net niet mee naar bed, maar zijn helemaal HIP!

Nu ga ik snel op simplycolors een trui bestellen voor Maud, we gaan het komende week aan de ouders vertellen (na maandag) en dan krijgt Maud een trui aan met op de voorkant: Hoera! Ik wil een dikke kus en op de achterkant: want ik word grote zus! (heel standaard, maar ik weet zeker dat de ouders dan helemaal top vinden! :D)

tot morgen meiden!!!!

Deel Deze Pagina