De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik snap u erhaupt niet waarom ze niet meteen gekeken hebben!! Ik heb haar gezien toen de pijn begon en ze ging door de grond!! Kon helemaal niks meer!! Echt letterlijk niks!:(. Gisteren liep ze wel, maar echt heel moeilijk. En nu schijnt ze weer nog meer pijn te hebben.

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    suus: leuk joh!!! zon trui toch of niet?? ik vind wle grappige tekst

lotte: hij komt uit mexico :p helfft van de fam woont in LA helft nogsteeds in mexico ( we hebben in ieder geval vakantie adresjes :p )

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    heeeeerlijk zulke vakantie adresjes!!! :D

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha van tegenwoordig doen toch bijna niks meer.. moet maar net de goede tegen komen in het weekend..

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @suus: je naamsverandering was me al opgevallen! Ik dachtt: ligt dat nu aan mij?;) Nouja, wat toevallig van dat liedje! Vond het dus op youtube!
    @lotte: tja hier alles wel ok... Man is erg down, bij mij is het nieuws nog steeds niet geland geloof ik. Ik zorg ervoor dat alles blijft draaien hier thuis.

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik zal 1 vakantie adresje alvast minder mooi maken..
    bij mn schoonouders is bloed heet 40 graden met soms wat regen dus stik benauwd.. verder zitten er allelei vieze beesten zoals schorpioenen en slangen en nu komt t tarantulas in de tuin :S gatverdamme ik slaap daar nooit zo goed dus das weer minder..

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    doortje heb ik iets gemist :(??

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga slapen, tot morgen, toedoeloe!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @chiquita: mijn (stief) schoonmoeder ligt in het zh met uitgezaaide longkanker...de prognose ziet er niet goed uit...

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooooh meis sorry wist ik helemaal niet.. sterkte daar mee.. jeetje zeg :( dikke knuf!!

weltrusten ;)

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    geeft niet, lief van je!

nu ga ik echt!

12. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Lotte: de actie van olvarit bij de kruidvat loopt tot 8 augustus! Weet niet wat er met je moeder is, maar wens je wel veel sterkte. En de kleine ook nog eens niet lekker, bah bah bah!
    Hou je de koorts van de kleine in de gaten? Niet langer als 3 dagen hoge koorts... anders ha bellen.

Pooh en Collo: gewledige spam wordt er weer geplaatst. Zo zie je maar wie, wie trekt wat uit het winkeltje... de 1 zit heel mooi, de ander maakt de hele wereld onveilig, haha.

Meeting: wanneer hebben jullie een meeting gehad?? Lijkt me erg leuk.. Waar in het land wordt het dan gehouden???

Kleertjes: zijn er al mensen op de site van mn zus geweest? Wat vonden jullie er van? Ben erg benieuwd. Haar winkeltje is pas net een jaar open dus vandaar...

Suus: ik vind het ook leuk hoor, zo'n trui!

Verjaardag plannen: mijn vriend wordt volgende week zondag 30! Wilde het graag leuk aanpakken dus had wat dingetjes enzo besteld.... Uitgerekend op die datum moet FC Groningen voetballen (1e wedstrijd van het seizoen). Dan gaat die verjaardag dus mooi niet door he! Meneer moet daar heen (heeft seizoenskaart en gaat altijd met een hele club vrienden heen). Heb ik een sms gestuurd naar alle vrienden dat we het de 21ste gaan vieren (tegelijk ook met mijn verjaardag) hoor ik daarna dat dat ook niet kan want dan moet Groningen ook weer thuis spelen!! :x:x Heb nu al geen zin meer in de verjaardag! Zo ff wat frustratie kwijt :D
    Net even weer het fotoalbum bijgewerkt van Lieke. Hebben jullie ook zoveel foto's? Ik heb al bijna 2 boeken vol en daar zit nog niet eens de helft in van alle foto's die ik op mijn computer heb staan!

Nou ik sluit de laptop ook echt af nu. Ga nu maar eens bij de vrienden zitten (voetbal kijken....) en zo lekker naar bed!
    Weltrusten meiden!!!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    blehhh beesten;)

doortje
    als je maar wel aan jezelf denkt! Hou je taai! Knuf!

Milan
    was net ff wakker..helemaal verdrietig en buikpijn:(. Ligt nu weer te slapen na even gedronken te hebben! Ben benieuwd wat ie de rest vd de nacht doet.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Als je het niet had gezegd had ik niet eens gezien dat je naam gewijzigd was. Je bent gewoon Suus...
    Die vrijdag meeting wel wat later in september he? Ben de 4de tot de 11de ws op vakantie. Voor de rest geen eisen...
    Wij hadden ook een standaard shirtje met Grote Zus heel groot op de voorkant. Detail: verkochten ze pas vanaf maat 86, dus voor een jaar en nog wat oud gaan ze er niet vanuit dat je nog een kleine produceert ;).

Chiquita
    Ik werd in Mexico al niet goed van de kakkerlakken en OMG:$ wat kan het daar warm worden zeg!! Hebben ge-backpacked in Yucatan. Ook eens maar nooit weer, maar wel prachtige dingen gezien.

Lexy
    Meeting meestal in Utrecht. Ben zelf ook nog nooit geweest, dus lijkt me zo leuk om nu een keer wel mee te gaan.

Lotte
    Ach, geef hem maar een dikke knuffel en sterkte deze nacht. Niet teveel over je moeder peinzen. Ga maar dromen over schaapjes of konijntjes ofzo, net als Milan...

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    lotte, sterkte met je kleine mannetje.... vind het wel zielig hoor....:(

slaap lekker allemaal!!!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lexy
    dit was de derde dag met koorts. Alleen kwam ik er toen pas snachts achter en bedacht me toen pas dat ie de hele dag al zo moe was en warm enz..hij rilde ook, maar dacht o de een of andere manier niet gelijk aan koorts. Ik weet dat t 3 dagen is idd, maar omdat ie niet spuugt en niet hele dunne poep heeft (beetje maar), wist ik niet goed wat te doen. Anders morgen ff aankijken nog?! Hij is wel veel suffer en witter dan anders..

Oh wat lullig van z'n verjaardag:( doe je dan zo je best voor!! Klote zeg!!

Ik heb heel veel foto's maar nog niks afhedrukt!! Moet tvecht eens laten doen...

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lott: ooooh wat zielig.. nou hopelijk slaapt hij nu lekker.. en kun jij ook even rust nemen

lexy: ik heb de site gemist denk ik...

collo: ik vind cancun en pklaya del carmen geweldig ben er helemaal verliefd op.. mijn schoonouders wonen in monterrey dat is in het centraal noorden zeg maar. een stad tussen de bergen nou niks voor mij :S maar goed yucatan geweldig!! ( in een 5 sterren hotel :p )

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik gooi maar gelijk weer een datum op:

Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen):
    -Suus en Maud en pluisje (met de auto) :D:D:D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Meeting
    niet de 10e in sept!!!! Dan ben ik er nie:(. Behalve als t overdag is!! Verder kan ik elke doordeweekse dag die maand!!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    vul maar aan meiden!!! Ik ben al bijna een taart aan het bakken haha!

Nu ga ik bankhangen... *schopt zichzelf achter de laptop uit*

Tot morgen!!!

Deel Deze Pagina