Thanks dames!! Hoop ook dat ie lekker slaapt! Collo haha als dat zou kunnen over konijntjes dromen. Gelukkig zorgt de man v m'n moeder goed voor dr, geeft iets wat rust!! meeting Lotte met Milan en zonder pluisje gaan ook mee met auto
Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen): -Suus en Maud en pluisje (met de auto) -Lotte en Milan en zonder pluisje (met de auto)
Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen): - Suus en Maud en pluisje (met de auto) - Lotte en Milan en zonder pluisje (met de auto) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Chiquita en de hele dierentuin? Lexy Zou echt de eerste en laatste verjaardag zijn die ik ging organiseren. Hier wel iets vergelijkbaars gehad. Mijn man speelde mijn eerste moederdag dit jaar zijn kampioenswedstrijd met zijn voetbalelftal. En daarna natuurlijk vieren dat ze kampioen waren, dus de hele dag alleen en savonds een dronken man thuis. Wel nog een leuke (dronken) foto van (wat ie vasthoud is zijn medaille...)
Ja ja ja ja Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen): - Suus en Maud en pluisje (met de auto) - Lotte en Milan en zonder pluisje (met de auto) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Chiquita en de hele dierentuin? - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte )
@Lexy, ja pesten kan ik wel haha...ze gingen om 22.30 uur naar huis (ze komen elke zaterdag) en daarna zijn Wim en een andere vriend van ons op pad gegaan met allemaal A4-tjes en het spandoek...ruim 3 kwartier later is t nu en ze zijn nog niet terug hahahaha..ben benieuwd! Hopelijk draait je tandvlees snel bij! Heerlijk zeg vakantie! Duurt nog wel ff helaas! Ik kan elke keer wel janken als ik dat nummer hoor, erg he... Ben je al klaar met malen en lekker aan t slapen of toch niet? Hopelijk wel, zo niet...kun je hier altijd je ei kwijt! Balen van je idee-feest! Snel een andere datum prikken en vrolijk verder gaan! @Manoe, het is zo januari hoor! Hihi... @Dretjuh, hoop dat je vanacht een beetje bij kunt tanken meis...sterkte! Heerlijke verf foto's meis! Zo trof ik Max aan op de ochtend na zijn 4e verjaardag...wat een puinzooi! Vooral t groen was in trek, net als bij jou! @Psje, daar wel doorslapen he?!?! Draakje! Staat het bed daar soms anders? Wil ook nog weleens helpen of het ik dat al geopperd? Trijntje is ook mooi, Wim kan haar alleen niet uit staan?!?! Snap t niet... @Juttel, zie dat je in La France woont? Lekker! Mooie spam! @Chiquita, ja heel speciaal is dat als je kinderen jarig zijn...mama viert dan "intern" ook stiekem een feestje ..trots heet dat meen ik Mag ik dat vakantieadres met schorpioenen en tarantula's? Lijkt mij wel wat...zolang er geen muizen lopen wil ik er best heen! @Manoe, hier toch wel de loopstoel en verder alles wat in haar mond past ....Max heeft dat nooit gedaan...haha @Chicken, misschien teveel gedronken voor de test?! Kan ook nog wel tegenzitten...maar hij was wel heeeeeeeeel wit... Hopelijk komt t snel (of toch niet!?)! @Riti, hihi ja dat zijn kids...straks potten en pannen in trek ipv dure lego...erg he? Mini-meeting was erg leuk! @Collo, ja was leuk he! Was t toch nog zo lang? Leek voorbij te vliegen! Kreeg net per mail nog 3 delivery failure's dus ben benieuwd of je alle foto's nu hebt (16 stuks!) Verschil in interesse denk ik ook ja...zitten interesseerd Lotus namelijk geen d*nder! Hahaha...leuke foto! Wil je m ff sturen? Deze is wat klein gemaakt denk ik door zp. @Panos, miste je al! Waar was je!?! Je had mee mogen rijden met Collo hoor hihi ff naar den bosch en instappen... Kijk eens op MP in mijn regio zou ik zeggen...iedereen dan he! @Lotte, ja miste je al! Dacht zal wel aan mij liggen want ik ben er weinig momenteel! Haha bv en zwanger raken...vond m ook wel leuk! Hoop dat Milan en je moeder snel opknappen meis! Pillen minderen is meestal geen succes helaas! @Suuskebab, kom maar een bakkie doen hoor! Jullie zijn allemaal welkom! Leuk idee dat shirt! Geweldig! Ben benieuwd naar de reacties! @Doortje, volgens mij had ik nog niet op het slechte nieuws van je stief-schoonmoeder gereageerd...hopelijk kunnen ze nog iets doen of verlengen...sterkte meis...ook met je mannetje!
Ja ja ja ja Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen): - Suus en Maud en pluisje (met de auto) - Lotte en Milan (met de auto) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Chiquita en de hele dierentuin? - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Lotte en Milan (met de auto, denk ook met poohtje)
Pooh Ze zijn er alle 16! Ga ze zo bekijken. Zal eerst mijn 3 foto's naar jou sturen. Moest op de late avond nog gaan nadenken met die Romeinse cijfers...
Ik heb nu al 3x geprobeerd foto 15,16 en 17 te mailen...lukt niet...krijg steeds: Delivery to the following recipients failed Foto 15:
Oww, deze wilde ik nog ff delen...zo cute Krijg ze ingepakt ook niet verstuurd Collo...snap zak van...
Goedemorgen ik haak hier weer in Iets teveel om terug te lezen.. Gistermiddag rond kw over 12 mn man op gehaald heerlijk hoor haha.. lekker weer thuis Thuis hij snel douchen en omkleden.. Lenn ondertussen zn broodje gegeven (appelstroop is niet lekker mama!), en spullen gepakt.. en hoppa, naar verjaardag van zwager.. Meneer heeft het volgehouden tot half 9 stonden er wel even dom van te kijken haha.. normaal ligt hij om 7 uur wel te slapen.. ook hartstikke vrolijk, wilde bij iedereen wel op schoot en kroop vrolijk door de woonkamer daar.. En vanmorgen was het gewoon weer 7 uur.. flesje gegeven en weer geslapen tot 8 uur.. hopelijk komt manlief niet al te laat uit bed.. hij wil vanmiddag even varen met mn zwager, maar wil graag voor die tijd nog een paar uurtjes mn bed in haha.. hoop alleen stiekem dat hij dinsdag pas weer weg moet.. Kan hij maandag naar het CB met Lenn en kan ik uitslapen
Goede morgen!! Ben ik nu de eerste??? Moet niet gekker worden Collo: meen je niet, vanaf maat 86 pas! Dat vind ik ook wel een beetje raar. Zijn genoeg mensen die heel snel alles achter elkaar aan willen toch! Leuke spam, beetje jammer dat de dag in duigen viel voor jou. Hier heel herkenbaar hoor. Heb ook vaak genoeg gehad dat meneer dronken thuis kwam omdat FC Groningen bijvoorbeeld verloren had van Heerenveen. Zijn ze met zn alen de kroeg ingedoken... zeggen dat je niet laat thuis komt en vervolgens pas om 23:00 uur gaat bellen dat je naar huis komt :x Lotte: ik zou het even bekijken vandaag en anders gewoon naar de huisartsenpost gaan! Ik zou zelf ook niet weten hoe ik zou zijn geweest hoor, heb het nog niet meegemaakt. Lieke heeft 1x 2 dagen koorts gehad, 39 graden en de derde dag was het over, dus hoefde niet te bellen. Sterkte iig Verjaardag: tja, hij is niet iemand die het wil vieren.... maar ik dacht omdat hij 30 wordt dan moeten we er wel even wat aan doen. Zal alles wel ophangen enzo op zijn verjaardag, maar waarschijnlijk geen haan die er naar kraait aangezien hij er toch niet is. Nou ja, we zien wel! Poohbeer: hahah ben benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen! Het nadeel van mijn feest voor love is dat in augustus al onze vrienden jarig zijn... dus echt veel opties hadden we niet. Volgende week wil hij het niet doen omdat hij dat te kort dag vindt en andere dagen lukt het niet ivm andere verjaardagen.... dus wordt erg lastig allemaal! Qua malen.... zal het even uitleggen. Tijdens mijn verlof kreeg ik te horen dat ik er van uit kon gaan dat mijn contract niet verlengd zou worden ivm de crisis. Ook staat er in mijn contract opgenomen dat ik minimaal 4 dagen moet werken, dit ivm het aantal parttimers dat het kantoor al heeft. Dus toen ben ik in mijn verlof wat anders gaan zoeken. Ik was vervolgens weer aan het werk en toen kreeg ik de aanbieding om een cursus te gaan volgen via een detacheringsbureau. Aangezien ik juridisch opgeleid ben, wil ik er graag ook wat mee doen. Op mijn huidige werk lukt dit niet echt en in die cursus zou ik me meer gaan verdiepen in een bepaalde wet en daarmee aan het werk gaan. Dus veel meer juridisch! Nu heb ik mijn contract opgezegd, heb een 0-urencontract gekregen bij mijn werkgever zodat ik nog wel werk heb en zij tijd hebben om een vervanger te zoeken en dan ook makkelijker van mij af kunnen en ik kan zo makkelijker bij hun weg. De cursus is afgerond alleen nu hebben ze mij nog steeds niet kunnen detacheren. Wat blijkt nu, overal vragen ze mensen met ervaring en die heb ik dus niet! Nu weet ik niet of ik er goed aan doe om via het detacheringbureau te gaan werken of dat ik toch met mijn wg om de tafel moet gaan zitten en kijken of ik toch kan blijven voor 3 dagen, maar dan wel aangeven dat ik meer juridisch wil werken.... Dan zou ik dus op mijn knietjes terug moeten. Mijn vriend zei gisteren wel dat ik enorm veel tijd en energie in de cursus gestopt heb en dat ik dat gewoon graag wil dus daar ook mee verder moet gaan, ongeacht hoe onzeker het allemaal wordt. Kan namelijk zijn dat als ze een vervanger voor mij hebben dat ik dus op straat sta en niks heb, geen uitkering of wat dan ook omdat ik ontslag genomen heb. Beetje onzeker nu allemaal. Heb wel een prachtige meid waar ik ook aan moet blijven denken. Dus vandaar dat er nog het 1 en ander door mijn hoofd spookt. 8)
Spam: geweldig mooie foto's Roeltje: ah mannetje weer thuis! Hopelijk kun je nog even slapen! En wie weet dinsdag ook wel uitslapen! Ik mag woensdag weer naar het cb met Lieke. Meeting: denk nog even na.... ben dan net terug van vakantie en het is voor mij wel een hele rit naar Utrecht...
Haha, zag iets over een meeting, dus even lijstje opgezocht Even voor de zekerheid mn schoonmoeder achter de hand houden om manlief op te halen.. komt altijd 's nachts thuis, maar zul je net zien he Ja ja ja ja Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen): - Suus en Maud en pluisje (met de auto) - Lotte en Milan (met de auto) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Roeltje en Lenn (met de auto) Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Chiquita en de hele dierentuin? - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Lotte en Milan (met de auto, denk ook met poohtje) - Roeltje en Lenn (met de auto)
Goedemorgen! @Lexy: dan ben ik de 2e vandaag hier! Mevrouw had eens beloten om om half 8 al klaarwakker te zijn! Normaal altijd pas tussen 8 en 9....pfffff..... Maar het dilemma omtrent je werk is inderdaad lastig ja... Mocht het zo zijn dat je zonder werk overblijft, kunnen jullie dan een aantal maanden op 1 salaris vooruit? Ik denk dat dat heel belangrijk is om te weten... En verder zou ik ff voor de veilige optie gaan, maarja, van de andere kant, moet je ook weer voor jezelf kiezen...WAT MOEILIJK!!! @Pooh en collo: Superleuk die foto's! Vooral die laatste die Pooh heeft gepost! geweldig! Lotus straalt daar echt een en al ondernemendheid uit en Amy ligt daar een beetje lui te wezen (zo zeg jij dat toch altijd Collo?) haha! @Roeltje: Veel plezier met varen, als je nog gaat! En knap van Lenn dat hij het gisteren zo keurig heeft gedaan! @Trui: hij is wel heel leuk geworden! Hij wordt binnen 5 werkdagen verstuurd, maar ik hoop dat ie er voor donderdag wel is! Want vrijdag gaan we op vakantie en ik wil het wel aan de ouders kwijt voordat we weg gaan! Hij is paars (want dat staat 'r zo mooi) met witte tekst en dan kan ze 'm over een week 7/8 ook aan als de rest van de wereld het mag weten! slim toch! Ik maak wel foto's als ik 'm in huis heb! Hier gaat Maud echt voortaan standaard in de tripptrapp staan... Zou ik dan zo'n riempje erbij moeten kopen? Mijn schoonmoeder dringt daar nogal op aan... Wie heeft advies! Gisteren van schoonmoeders nieuwe collectie Noppies een heel stoer vest en een spijkerrokje gekregen (zelf mee uitgezocht) ik kan het zo snel niet op internet vinden... linkje volgt nog! Ga mevrouw zo maar ff in bad stoppen en dan fruit en terug in bed, hopelijk kan ik dan ook nog een uurtje plat . EN vanmiddag mijn 2e kruidvattest maar doen denk ik!