De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ja ja ja ja

Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen):

- Suus en Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?)
    - Lotte en Milan (met de auto)
    - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov)
    - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ;))
    - Roeltje en Lenn (met de auto)

Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september

- Suus, Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?)
    - Lotte en Milan (met de auto, denk ook met poohtje:D)
    - Chiquita en de hele dierentuin?;)

Ik heb even de namen in volgorde gezet, boven en onder gelijk, zodat we snel en overzichtelijk kunnen zien, wie welke datum kan....;)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #2982 RiTi, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    @ Lotte; niet leuk dat het minder gaat en er is eigenlijk niets wat je kan doen, moeilijk om je moeder zo te horen zeg. Kan me voorstellen dat haar man het ook niet meer altijd zo scherp ziet, is niet te doen. Heel veel strekte voor jullie! En Milan ook ziek, zielig he, niet goed voor een moederhart. Lastig wat het nu kan zijn he, kan zo veel zijn.
    Misschien had je het al geschreven, maar hoe ging je party?

@ Doortje; tijd voor een Utrechtse minimeeting!
    Heel veel sterkte voor jullie, is ook niet te bevatten zo onverwacht en zo naar.

@ kleding; zo jammer dat ze zo hard groeien!

@ chiquita1; klinkt als een superfeest! Leuk joh, vooral dat springkussen! Dat zijn wel hele fijne vakantieadresjes :D. (ow, met wat kanttekeningen dus, ben gek op beestjes maar die nou net niet zo....)

@ Suus; jaa leuk zo'n trui!
    En jaaah 17 sept, ik ben er bij ik ben er bij!

@ Lexy; dat voetbal ook he. Hoop dat jullie nog wel een leuk gezamenlijk verjaardagsfeest houden, wel zo leuk. Hier ook een seizoenskaarthouder, altijd een cluppie om rekening mee te houden ;) :x.

@ Amy en Lotus-spam; wat een mooie meiden!

@ Roeltje; misschien heb ik het gemist, maar wat was het nu dat hij eerder thuis kon komen? En een gezellige Lenn dus, fijn dat hij het zo lang volhield en het ook zo leuk had :)

@ Lexy; klinkt inderdaad als een situatie waar je flink over kan malen, moeilijk hoor. Sterkte!

Ja ja ja ja

Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen):

- RiTi met Maura (ov of te voet)

@ hier; Maura slaapt weer normaal, huilende nachtmerries en koorts lijken voorbij al heeft ze om de dag ongeveer nog wat verhoging lijkt het. Maar nu wordt ik een paar keer per nacht wakker van al het huisgdoe :(. Ik schrik wakker met (onnodige) paniek dat de afstand tussen staalconstructie en kozijn 10 cm moet zijn en dat het niet past, dat soort dingen. Het is maar goed dat het een half uur fietsen is hier vandaan anders zou ik meteen gaan kijken om eea na te meten :). Het is vervelend maar voor mij ook altijd wel een graadmeter, als er iets echt niet klopt word ik er wakker van, vaak ook als ik iets vergeet (te meten bijvoorbeeld). Ben ook al vaak wakker geworden met de wetenschap: de koelkast kan niet daar, dat ziet er vreemd uit, daar kan geen lichtpunt want die botst met de deur enz enz.

Allemaal luxeproblemen, maar guttegut wat een vermoeid en vol hoofd ;).
    Vandaag thuisdag, wat huishouden, een eetplannetje voor een paar dagen (en voor Maura) een wasje en een stofzuiger en vanmiddag lekker naar de kinderboerderij! Lekker van mijn meisje genieten want komende week ga ik haar in eens 2,5 dag missen en dat ben ik helemaal niet gewend :$.

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #2983 collo003, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    RiTi
    Hoop dat de hele verhuizing snel klaar is meid. Jij hebt je hoofd echt te vol...

Roeltje
    Wat leuk dat je man thuis is. Wat hebben ze nou met die vis gedaan? Of niks gevangen?

Chiquita
    Playa del Carmen was leuk, maar vond Tulum nog leuker. Zijn ook op het eiland Holbox geweest een paar dagen. Dat was de mooiste plek op aarde denk ik.

Pooh
    Wat raar van die foto's.... die andere wel gewoon.

Suus
    Hahahaha jij durft! Amy lui? Welnee....haha Het is echt wel duidelijk he? Die gaat echt voorlopig de wijde wereld nog niet in. En zo zal ze haar spekjes ook voorlopig nog wel houden...
    Doe trouwens niet mee met moeders voor moeders. Het feit dat er toch een enorm commercieel concern achter zit houd me tegen. Ik geloof wel dat ze zeggen dat voor medicijn X dat ze met die urine maken ze geen winst maken, maar ik geloof dat ze die winst via een u bocht toch wel pakken. Tis echt geen filantropische instelling. Maar dat is mijn achterdochtigheid natuurlijk.
    Ga jij het wel doen?
    Zag een paar deuren verder ook zo'n blauwe krat voor de deur staan. Dus er is nog iemand zwanger in de straat...:D

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    suus: klinkt heel erg leuk de trui! Ben benieuwd! Ook naar de reacties... zouden ze het zo snel verwachten? Denk dat als ik zulk nieuws nu al aan mijn moeder zou vertellen zij stijl achterover slaat, hhaha. Die is mijn herstel nog lang niet vergeten ;)
    Noppies, altijd leuk!!!!! Wil een linkje zien :D
    Dilemma: tja inderdaad. Ene keer denk ik: ik kies nu voor safe... andere keer denk ik weer: wil mezelf verder ontwikkelen..... Erg lastig dus!
    Ennuh.... 2e test ook showen??

Riti: hahhaa zie het al helemaal voor me, jij in je pyama op de fiets naar het huis om alles na te meten... :D Kun je ook moe van worden om overal telkens aan te denken :D

Collo: ach meis, denk maar zo.... nu hoef je haar ook niet continue in de gaten te houden. Ik moet echt telkens kijken of het wel goed gaat met haar hoofdjes zo dicht langs de punten van de tafel, kabels, andere rondslingerende dingen, wasrek weer opruimen, vazen van de vloer..... Zitten daarentegen vertikt Lieke dus om te doen, met het gevolg dat ze snel spuugt als ze te lang op haar buik rondschuift!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lexy
    Dus Lieke doet hetzelfde als Lotus, die wil ook niet zitten. Zou het een of/of dingetje zijn? Zijn er ook meisjes die én goed zitten én al de kamer door tijgeren/kruipen? Ben benieuwd.

Ik zou trouwens toch proberen voor je ontwikkeling te gaan. Zo'n baantje als je nu hebt. Kun je daar niet makkelijk weer aan komen als ze je ontslaan? Of een ander tijdelijk baantje zolang je zoekt naar een echt goede baan? Anders is er altijd het gevaar dat je blijft hangen he? Wat voor juridische kant ben je op gegaan?

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @collo: Sara zit ook! Rollen en tijgeren heeft totaal niet haar interresse! :)

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Collo, dat van 'luie Amy' was met een dikkevette knipoog he!

@Lexy: ik laat wel een foto zien straks!
    En het linkje komt nog...
    Ennuh....

Dat was 't, haha!

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!!

collo: amy zit wel heel rg recht zeg.. echt knap...

pooh: nou kan wel wat regelen.. hoef ik niet te gaan tussen die beesten bahbah..

lexy leuke site ;)

ik ga dadelijk maar even spammen.. ben nog niet helemaal wakker :S

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ja ja ja ja

- Doortje met Sara (auto, ov of te voet)

- Doortje met Sara (auto, ov of te voet)

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    was even ( toevallig de camera pakken) en ik draia me om staat hij zo in de box ( dat was dus ongeveer een week terug schrok me dood

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is net mijn kleine puppie :p

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @chiquita: leuk hoor!!! Mooi mannetje! en knap dat ie daar ff staat gewoon!

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Collo: je hebt inderdaad gelijk. Als ik hier blijf hangen, ben ik bang dat ik ook echt blijf hangen. Maar het is wel veilig... Ik heb HBO-Rechten gedaan en werk nu op de afdeling familierecht op een notariskantoor. Heb net de cursus Klantmanager afgerond om de Wet Werk en Bijstand te kunnen toepassen. Ik ben dan van begin tot eind bezig met kijken of iemand recht heeft op bijstand, een andere voorziening en heb contacten met de cliënten. Ook controleer ik of er sprake is van fraude. Het lijkt mij al met al een hele leuke baan, maar kom dus nergens binnen momenteel! Het is natuurlijk wel zo dat ik altijd een tijdelijk baantje kan doen, ook al is het kranten bezorgen of iets dergelijks. Dat maakt me niet uit. Zal toch inkomen moeten hebben. Kunnen wel eventjes op 1 loon teren, maar dat moet geen maanden duren!

Chiquita: leuke site he! En kijk eens wat een mannetje Qyano al is zeg!!! Kan me voorstellen dat je je te pletter schrok! HaHAH en dan die "puppie" foto!! Leuk hoor!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chiquita: wat een mooie en leuke foto's!

@Meeting: jahhhh ikke ikke ikke!!!!! met Dani :D ik kan beide dagen dus plaats me maar op beide dagen :D

@Hier: nix te melden eigenlijk, alles prima met de kids :D

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ow ja wel iets te melden!

Heb net Dani op de weegschaal gezet en ff opgemeten maar hij is werkelijk geen gram aangekomen en geen cm gegroeid in 1 maand tijd!!!
    De vorige keer was hij al amper gegroeid en aangekomen, nu dus helemaal niks.

Maak me best wel zorgen nu

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ Dretjuh: kan me voordstellen dat je je zorgen maakt, maar als hij toch nu weer goed eet en drinkt zou dat niet hoeven...Hij heeft in ieder geval wel wat reserves! :D
    Anders ff CB bellen...

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ chiquita; mooi mannetje zeg! Ik zou me ook te pletter schrikken als ze zo in eens rechtop in de box staan :$, knap hoor.

@ dretjuh; morgen voor de zekerheid even cb bellen? Wel vreemd inderdaad, maar hij doet het verder super toch, en loopt nog altijd voor op de curve? Misschien groeit hij met golven (weet niet of dat kan hoor). Maar het is wel al lang nu, jeetje.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; en ook nog verhuizen inderdaad :$ haha, nee dat gaat wel goed komen. Deze week eindelijk beginnen met opbouwen na weken van afbreken. Oktober verhuizen, heb dus nog even om in te pakken :).

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Is het niet normaal dat hij even een dip heeft in zijn groei? Het is zo'n grote vent al, als ie zo door blijft groeien moet je je denk ik nog veel meer zorgen maken :D. Nee, denk echt dat hij vanzelf wel weer gaat groeien. Heeft zijn energie nu vast nodig voor andere dingen.

Suus
    Knipoog? Je hebt gelijk hoor! Vond het alleen dapper van je dat je het zo durfde te zeggen ;).

Chiquita
    Ik had jou trouwens wel op de lijst gezet voor de meeting datum van een week later, maar weet helemaal niet of je dan wel kunt.

Lexy
    Heb zelf ook nog een keer gesolliciteerd naar de functie van klantmanager bij Sociale Zaken. Heb zelfs een dagje meegelopen. Lijkt me ook wel erg leuk werk. Was helaas echt het ergste soll. gesprek ooit. Ze probeerden je echt helemaal door te zagen, dus dat is hem niet geworden. Kwam echt met tranen in mijn ogen uit het gesprek. Ik was achteraf niet de enige. Waren veel mensen compleet in tranen naar buiten gekomen....zo onnodig...
    Nu zit ik in de sociale woningbouw. Zie ik ook nog veel van dezelfde doelgroep, maar is net iets relaxter.
    Wat me nog leuker lijkt....sociale recherche...lekker achter/in Kliko's verstoppen...hahaha

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Zal even weer proberen om op iedereen te reageren. Maar wat hebbe jullie weer veel geschreven.

@Juttel
    Wat een mooi mannetje is Twan zeg.

@chiquita
    Ik las je sms. Maar helaas volgend weekend gaan we alvast alles bij elkaar rapen voor de vakantie.

@speelgoed
    Hier eigenlijk van alles wat. Het enige waar hij echt gek van is. Is een knisper doekje van de hema.

@liedjes
    Die trijntje staat op mijn hyves. Krijg er elke keer nog een blok van in mijn keel.

@drtjuh
    Wat een leuke foto's op hyves met die verf. :D Hoe is het nu eigenlijk?

@panos
    Wat fijn dat die stralingsman heeft geholpen.

@lotte
    Hoe is het nu met Milan?

@suus
    Blijft toch een leuk idee vind i van dat tshirt. En hoe verander je eigenlijk je naam. Volgens mij heb ik namelijk ook mee lezers.

@meeting
    Ik wil ook en Yes op een vrijdag. Dan kan ik tenminste. Maar eh het is altijd in het park in Utrecht toch? Zitten we dan niet met het weer?

@de rest
    Sorry hoor. Maar er is echt teveel geschreven. heb al vier keer dat stukje van de meeting geknipt en geplakt.

Maar goed hier vanochtend heerlijk uit geslapen. Vanmiddag heerlijk wandelen met wat vrienden.

Deel Deze Pagina